Хід уроку1. Організаційна частинаперевірка присутніх учнівперевірка підготовленості до уроку2. Актуалізація опорних знань3. Мотивація навчальної діяльності учнів4. Повідомлення теми і мети уроку5. Вивчення нового матеріалу6. Вступний інструктаж (аналіз, інструкції, виконання), креслення технологічної карти та виготовленнядемонстрування прийомів роботиправила безпеки життєдіяльності, організація робочого місця ,саніторно-гігієнічні норми
Номер слайду 3
7. Аналіз завдання практичних робіт:забезпечення необхідними матеріалами та інструментами;самостійне виконання завдань практичної роботи за інструкційними картинками;самоконтроль та взаємоконтроль учнів;обхід робочих місць з метою проведення індивідуального і фронтального інструктажів;контроль за організацією робочих місць та дотримання учнями ПБП.Індивідуальна робота з учнями.8.«Хвилина відпочинку»9. Підбиття підсумків практичних робіт:демонстрація крах робіт; аналіз недоліків в роботах та шляхи їх усунення;10. Підведення підсумків уроків. Обговорення характерних помилок, загальна оцінка виконаної роботи. Мотивація оцінок, виставлення їх у журнал, щоденник.11. Повідомлення про підготовку до наступного уроку.12. Прибирання робочих місць.
Номер слайду 4
Урок №Тема уроку:____________________________________Очікувані результати діяльності учнів, формування ключових компетентностей: Загальнокультурних компетентностей:________________________________________________________________________________Проєктно -технологічних компетентностей:________________________________________________________________________________Предметних компетентностей:_________________________________________________Комунікативних компетентностей:______________________________________________Обладнання уроку:_____________________________________________________________Інструменти та матеріали:______________________________________________________Основна технологія:_____________________________________________________________Додаткові технології:_____________________________________________________________Міжпредметні зв'язки: ___________________________________________________________Тип уроку:_______________________________________________________________________
Номер слайду 5
План виступу на захисті проєкту1. Мета проєкту:а) аргументування теми;б) обґрунтування потреби.2. Розвязування задачі. Конструктивні:а) відповідність конструкції призначенню виробу;б)міцність ї надійність виробу;в) вага, розподілення маси;г)зручність у використанні. Технологічні:а) витрати матеріалів, їх дефіцитність , довговічність;б) стандартність технології, необхідне обладнання;в) складність та обсяг виконаних робіт. Екологічні:а) не забруднення навколишнього середовища при виробництві;б) можливість використання відходів виробництва (друге життя старим речам). Естетичні:а)оригінальність формиб) декоративністьв)кольорове рішення
Номер слайду 6
Економічні і маркетингові:а)можливість массового виробництва та реалізація;б) собівартість виробу3. Коротка історична довідка з теми проєкту:а)час виникнення виробу;б)конструкції виробу в минулому та теперішньому часі;в)використані матеріали.4. Хід виконання проєкту:а)використана література;б)конструкторсько -технологічне розв'язання поставлених задач;в)вирішення проблем, які виникли по ходу практичної роботи.5. Економічна доцільність виготовлення виробу, виходячи від аналізу:а) ринкова ціна аналогічного виробу;б) розрахункова собівартість виробу;в)реальні грошові витрати.6. Висновки з теми проєкту:а)досягнення поставленої мети;б) результати поставлених задач;в)аналіз випробування виробу;г)можлива модернізація виробу.7. Власна оцінка роботи над прєктом.
Номер слайду 7
Виконання технологічної карти проєктованого виробу (орієнтовно)Назва{7 DF18680-E054-41 AD-8 BC1-D1 AEF772440 D}№Назва. Зміст1. Назва виробу2. Призначення3. Обрані конструкційні матеріали і вимоги до них4. Кількість деталей у виробі , їх форма і розміри5. Види з’єднання деталей6. Технології обробки деталей7. Види оздоблення.8. Розміри виробу