Методичний посібник для вчителів – логопедів, вихователів, батьків. 1 тип складової структури слова «Розфарбуй, називай – слова чітко вимовляй!» Зошит для домашніх завдань

Про матеріал
Відпрацювання слів 1 типу складової структури слова; розвиток дрібної моторики, логічного мислення, навичок переключення, зорового та слухового сприймання, уваги, пам’яті, уяви, утримування інструкції. Активізувати і розширювати словниковий запас, граматичну будову словосполучень та речень, розвивати звукову культуру мовлення.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

РОЗФАРБУЙ, НАЗИВАЙ – СЛОВА ЧІТКО ВИМОВЛЯЙ!Зошит для домашніх завдань. Методичний посібник для вчителів-логопедів, вихователів, батьків1 тип складової структури слова

Номер слайду 2

Двоскладові слова з відкритим складом. Словник: баба, ваги, ваза, вата, вежа, вода, ґава, гора, губи, гуси, гиря, диня, духи, дача, дата, діти, жаба, желе, кава, кеди, коза, киця, коса, кафе, куля, ківі, лава, лама, лапа, лупа, липа, лижі, ліки, літо, лото, лоша, луна, Маша, м’ята, маки, мама, мило, муха, миша, море, міна, небо, ноги, нота, перо, пума, піца, поні, поле, пара, роги, риба, рука, рама, ріпа, сани, сито, сіно, сова, сода, теля, тіні, фура, хата, шафа, шахи, шило, шина, шосе, шуба, щеня, щука, очі, оса, яма. Мета: Відпрацювання слів 1 типу складової структури слова; розвиток дрібної моторики, логічного мислення, навичок переключення, зорового та слухового сприймання, уваги, пам’яті, уяви, утримування інструкції. Активізувати і розширювати словниковий запас, граматичну будову словосполучень та речень, розвивати звукову культуру мовлення. Методичні рекомендації: дорослий пропонує розглянути картинку, назвати та виконати завдання, що на картинці. Бажано розфарбувати зображення або обвести олівцем, фломастером. У деяких завданнях потрібно вирізати малюнок та приклеїти відповідно до змісту.

Номер слайду 3

ЗНАЙДИ І НАЗВИ Знайди і назви малюнки, які є у квадратиках {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}

Номер слайду 4

ПОРАХУЙ, НАЗВИ, СКЛАДИ РЕЧЕННЯ: «Тут є…», «Я бачу…»{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}

Номер слайду 5

ПОРАХУЙ, НАЗВИ, СКЛАДИ РЕЧЕННЯ: «Тут є…», «Я бачу…»{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}

Номер слайду 6

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}ЩО НАСТУПНЕ? назви, який малюнок наступний у рядку{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}

Номер слайду 7

ЗНАЙДИ ТА НАЗВИ: «Хто літає, плаває, стрибає, бігає?»

Номер слайду 8

Закінчи речення, підбери потрібне слово Росте на грядці жовта … диня. На дереві сидить … сова. Грали з татом ми у … шахи. Годинник на високій ... вежіБабусі купили … ліки. Кухар приготував смачне … желе. На подвір’ї ходять … гуси До магазину приїхала … фура. Маші купили теплу … шубу

Номер слайду 9

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}НАЗВИ ПРЕДМЕТ, ЯКИЙ ЗНАХОДИТЬСЯ… над милом , під піцою, між поні і жабою, ліворуч гирі , праворуч пера , між липою і нотами , над ламою , під кедами , над шиною і т. д.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}

Номер слайду 10

Покажи одночасно обома руками однакові картинки

Номер слайду 11

Мама приготувала солодке… желе. В зоопарку живе… поніТато купив … лото. На дереві росте зелений … ківіНіна читала книжку про …Діти люблять кататися на… поніДіти їли смачне … желе. Оля поклала на тарілку … ківіДіти грали у … лото. Зірвали вишні на … желе Їжак та гриб намальовані на … лото. Пишну гриву має … поніБабуся купила… ківіПІДБЕРИ ПОТРІБНУ КАРТИНКУ

Номер слайду 12

Що може бути зеленим? назви та розфарбуй

Номер слайду 13

Що у рамі?

Номер слайду 14

Про що співає Маша?

Номер слайду 15

ЗНАЙДИ ТА НАЗВИ свійських та диких тварин

Номер слайду 16

Розфарбуй та назви колір малюнкаче. Червоні … маки. Зелена … жаба. Синє … сито. Чорна … ґава Сіра … миша. Жовта … диня. Фіолетове … мило. Різнокольорова …фарба

Номер слайду 17

Що може везти фура?

Номер слайду 18

ПОКАЖИ ТА НАЗВИ: ЇСТІВНЕ - НЕЇСТІВНЕ

Номер слайду 19

ПО КОЛУ ПАЛЬЧИКОМ ВЕДИ І МАЛЮНОЧОК НАЗВИ

Номер слайду 20

Підбери потрібну риму. Букет поставили у …вазу. Діти люблять солодку … вату. В лузі пасеться рогата … коза. У дівчинки Олі довга … коса. У парку новенька … лава В зоопарку ходить … пава. Для одягу потрібна … шафа. Грали з татом ми у … шахиЄ у мене сестра … Маша. У нірку побігла … миша. У лісі зустріли ми … сову. Вранці варять міцну … каву

Номер слайду 21

Кого зустріла Маша? дитина називає картинки; названу картинку можна закривати будь-яким предметом (це можуть бути: камінчики, гудзики, фішки і т. п.)

Номер слайду 22

«ДЕ ОДИН – ДЕ БАГАТО» Дорослий називає предмет в однині, дитина – у множині.

Номер слайду 23

«ДЕ ОДИН – ДЕ БАГАТО» Дорослий називає предмет в однині, дитина – у множині.

Номер слайду 24

«З’ЄДНАЙ ПАРИ» Добери до слів-ознак відповідні предмети, з’єднай олівцем, розфарбуй. Висока … гора. Гаряча … кава. Пухнаста … киця. Солодка … диня. Хутряна … шуба. Гостра … пила. Повітряна … куля. Зелена … жаба. Сіренька … миша. Швидка … пума. Довга … коса. Важка … гиря

Номер слайду 25

Кого намалювала Маша?

Номер слайду 26

Обведи малюнки по контуру, назви

Номер слайду 27

Назви протилежності Великий - маленький. Пливе - літаєВисокий - низький. Ловить - тікаєЛегка - важка. Великий - маленький. Кисле - солодке

Номер слайду 28

ПОДУМАЙ ТА НАЗВИ: «Четвертий зайвий»{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}

Номер слайду 29

Моя. МОЯМоямоїМОЄМОЇЖАДНЮГА утвори словосполучення, використовуючи займенники моя, моє, мої

Номер слайду 30

Що до чого? (з’єднай пари)

Номер слайду 31

Великий - маленький. Великий - маленький. Великий - маленький. Великий - маленькийнад. Підбери прислівники: «у, на, над» утворивши словосполучення. Рама над шафою. Шахи на дошціКаша у мисціМаки у вазіРиба у морі

Номер слайду 32

«Хто сховався за шафою?» утвори словосполучення, використовуючи прислівник «за»

Номер слайду 33

Пальчик піднімай – слово називай

Номер слайду 34

«ХОВАНКИ» утвори словосполучення, використовуючи прислівники «за, на, у, біля»

Номер слайду 35

ЯКІ ПОДАРУНКИ ОТРИМАЛИ ДІТИ?Маші, Олі та Колі подарували подарунки на день народження. Маші подарували НЕ сани і НЕ шубу. Олі подарували НЕ шубу і НЕ щеня. Колі подарували НЕ щеня і НЕ сани. Вирізати подарунки та наклеїти на коробку

Номер слайду 36

СКЛАДИ РЕЧЕННЯ «На лаві сидить …»к. Розфарбувати та вирізати картинки, приклеїти на лави. Скласти речення «На лаві сидить … »

Номер слайду 37

Маша іде до…

Номер слайду 38

Хто куди прямує? вирізати та приклеїти малюнки відповідно до змісту, скласти речення

Номер слайду 39

Склади речення за схемою{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Мама купила куртку. Мама купила куртку. Мамі подарували духи. Сова живе у лісіМаша фотографує щеня. Оля поливає маки. Баба варить кашу. Катя миє ківі

Номер слайду 40

Склади речення за схемою{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Киця лежить на лавіДиня росте на поліМаша малює ламу. Баба іде у хату. Коля їсть піцу. Фура їде до кафе

Номер слайду 41

Склади речення за схемою{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Мама купила куртку. Мама купила куртку. Гава літає у небіОля купила вату. Шофер їде у фуріКатя одягла шубу. Риба пливе у моріДухи стоять на шафі

Номер слайду 42

рорроро. РОЗРІЗНІ КАРТИНКИРозфарбуй, розріж по лініях. Склади та склей картинку

Номер слайду 43

Куди іде Маша? вирізати та приклеїти малюнки, скласти речення

Номер слайду 44

Куди іде Маша? вирізати та приклеїти малюнки Що везе фура?

Номер слайду 45

Що везе фура? вирізати та приклеїти малюнки, скласти речення

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Юріна Юлія Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Логопедія, Презентації
Додано
16 лютого 2024
Переглядів
338
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку