Інструментарій для практичних психологів, які використовують онлайн ресурси, хмарні технології Google та Microsoft Excel.
Посилання на відеоінструкцію: https://goo.gl/Abg5Q8
Інструментарій для практичних психологів, які використовують онлайн ресурси, хмарні технології Google та Microsoft Excel
Під час опитування в групі “Електронна документація в роботі практичного психолога” найбільшу кількість запитів отримала методика діагностики рівня шкільної тривожності Філіпса.
Тому пропоную для використання:
Google форму «Діагностика рівня шкільної тривожності Філіпса” для дистанційного збору результатів діагностики.
Анонс! В наступній публікації буде розглянуто інструкцію щодо Обробника результатів цієї діагностики у форматі Excel.
Зазначу, що в методичних рекомендаціях “Застосування діагностичних мінімумів в діяльності працівників психологічної служби” за загальною редакцією В.Г. Панка (посилання на документ: https://goo.gl/ANofMm ) ця методика знаходиться на сторінці 77 в розділі: Діагностичний мінімум. Заклад загальної середньої освіти.
4. Дослідження особистісної сфери
4.2.2. Основна школа
№ п/п |
Циклограма |
Назва методики, автор |
Джерело |
Для вирішення якого завдання застосовується |
Вік до- слід- жува- них |
4.38. |
Емоційно-вольова сфера |
Методика діагностики рівня шкільної тривожності Філіпса |
1. Адаптація дитини до школи / Упоряд.: С. Максименко, К. Максименко, О. Главник – К.: Мікрос-СВС, 2003 – 111 с – Серія «Психол. інструментарій»; 2. Психологу для роботи. Діагностичні методики: збірник (Текст) / укладач : М.В. Лемак, В.Ю. Петри- ще). – Вид. – 2-ге, виправл. – Ужгород: Видавництво Олександри Гаркуші, 2012. – 616 с. |
Дослідження рівня і характеру тривожності, пов’язаної зі школою у учнів. |
Від 10 років |
Посилання для скачування на джерело (Адаптація дитини до школи / Упоряд.: С. Максименко, К. Максименко, О. Главник – К.: Мікрос-СВС, 2003 – 111 с – Серія «Психол. інструментарій») ви знайдете тут: https://goo.gl/JwYuWm
Перед тим, як почати працювати із Google формою, уважно ознайомтесь з інструкцією! Це важливо для того, щоб не зіпсувати форму.
Ця інструкція буде корисна початківцям, які ще вчаться використовувати Google форми.
Посилання на відео інструкцію.
Пояснення, як це зробити для тих, хто вчиться працювати з Google формами:
Нагадую, що Google форма має два режими:
Після переходу за посиланням ви будете знаходитись в режимі конструктора.
Це і буде посилання на вашу форму, в якій ви будете збирати відповіді учнів.
Також ви можете створити qr код і надати його для входу в анкету. Дітям подобається працювати з ним!
Посилання на сайт для створення qr коду:
Де ви знайдете відповіді на питання анкети?
Відповіді на питання анкети ви зможете побачити в режимі конструктора у формі. Відкрийте її в режимі Таблиці.
P.S. Як обробити отримані результати розкажу в наступній публікації.
Успішної роботи!