Методичне об'єднання Навчання читання: розвивальні та виховні можливості
Номер слайду 2
Принципи методики 1. Навчання читання у формі гри (у вигляді казки, пригод). Дає змогу дитині самореалізуватись. 2. Максимальна різноманітність завдань. Дає змогу зацікавлювати і дивувати дитину. 3. Диференціація завдань за рівнем складності. Дає змогу подолати психологічний бар`єр перед читанням. 4. Доброзичлива атмосфера спілкування з дитиною. Дає змогу прояву позитивних емоцій, підвищує впевненість дитини у своїх можливостях. 5. Паралельно з проведенням занять проводяться індивідуальні заняття. Дає можливість опанувати знаннями дітьми з різним розвитком. 6. Звертати увагу на розвиток кисті руки та дрібних м`язів, просторових уявлень. Дає змогу розвивати уяву, пам`ять, мислення. 7. Додержання алгоритму засвоєння знань. Дає змогу зняти нервове напруження і зменшує час засвоєння матеріалу. 8. Співпраця з батьками. Дає змогу продовжувати навчання при відсутності дитини у закладі.
Номер слайду 3
Етапи навчання 1. Ознайомлення дітей з літерами, що позначають голосні та приголосні звуки, формування навичок читання відкритих складів та простих слів. 2. Ігрові завдання, спрямовані на навчання дітей читання слів різного рівня складності, словосполучень, речень та коротких текстів.
Номер слайду 4
Алгоритм засвоєння літер та формування навичок читання Ознайомлення з літерою, відшукування її серед інших літер; Ознайомлення зі складами, які утворюють із цією літерою; Відшукування складу з новою літерою серед інших складів; Відшукування складів з новою літерою у словах; Повторення попередньо вивчених складів і складання з них нових слів
Номер слайду 5
Алгоритм переходу від читання слів до читання текстів Ознайомлення і читання слів певної тематики; Поєднання слів у словосполучення, їх читання; Читання речень із цієї тематики; Читання тематичних текстів, коротких віршиків різного рівня складності.
Номер слайду 6
Використання видів діяльності Співи Аплікація Малювання Танці Розфарбування Конструювання Рольова гра