4 грудня о 18:00Вебінар: Новий курс мистецтва в школі: теорія і практика

Методика ознайомлення молодших школярів із словами практичної групи на прикладі вивчення теми “Одяг”.

Про матеріал
Методика ознайомлення молодших школярів із словами практичної групи на прикладі вивчення теми “Одяг”.
Перегляд файлу

Методика ознайомлення молодших школярів із словами практичної групи на прикладі вивчення теми “Одяг”.

Учитель показує учням предметні малюнки із зображенням одягу (пальто, сорочка, сукня тощо) і запитує:

– Що ви бачите на малюнках? (Діти озвучують назви одягу).

– Що роблять із цими предметами? (Одягають).

– Чи можна назвати ці предмети одним словом?

Як? (Одяг).

– Подумайте, як утворилося це слово? (Від слова одягатися).

– Що ж таке одяг? (Це речі, які одягає людина).

– Ці предмети можна ще назвати виробами, бо їх виготовляють (виробляють)  із тканини, шкіри, хутра.

Тому одяг — це вироби з тканини, хутра, шкіри, які люди одягають на своє тіло.

          За малюнками розкажи, який шлях проходить одяг: від рослини до сорочини, від вівці до штанців.

 

 

 

 

 

 

 

      

 

    Потім учитель читає вірш Т.Лисенко "Домовик".

Я зібрався погуляти –

одяг мушу свій шукати.

Це, напевне, домовик

заховав десь черевик.

Зникли светр та піджак,

не знайду їх теж ніяк.

Я з-під ліжка, із куточка,

витягнув свою сорочку.

Хто її туди запхав

й медом замастив рукав?

Ну, звичайно, домовик

заховав її та втік.

В кухні біля табуретки

я узяв одну шкарпетку.

Другу домовик забрав,

бо нема. Я скрізь шукав...

          – Який одяг шукав хлопчик?

– Чому ви не назвали черевик і рукав?

– Який ще одяг, крім названого у вірші, ви знаєте?

 

docx
Додано
23 травня
Переглядів
173
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку