Методика розвитку критичного мислення в процесі вивчення історії, правознавства та предметів етично-філософського циклу.

Про матеріал

Проблема розвитку критичного мислення як моделі для навчання і виховання громадян суспільства майбутнього перебуває в центрі уваги зарубіжних і вітчизняних педагогів упродовж другої половини ХХ – початку ХХІ ст. Метью Ліпман, фундатор Інституту критичного мислення, вважав розвиток критичного мислення основою вдосконалення початкової, середньої та вищої освіти США. За його думкою, застосування технологій розвитку критичного мислення дозволило:

- спрямувати процес навчання на осмислення навчального матеріалу;

- стимулювати самостійне мислення учнів, відійти від репродуктивного вивчення наук,

- сприяти формуванню в учнів уміння висловлювати власні судження.

За висновком М. Ліпмана, критичне мислення є «майстерним, відповідальним мисленням, яке сприяє доброму судженню, оскільки воно: а) ґрунтується на критеріях; б) є таким, що самокоригується; в) є чутливим до контексту».

docx
Додано
9 листопада 2018
Переглядів
592
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку