4.8. Педагогічні працівники, які не мають повної вищої освіти й працюють на посадах педагогічних працівників, після отримання відповідної повної вищої освіти атестуються на присвоєння кваліфікаційної категорії "спеціаліст другої категорії" за наявності стажу роботи на педагогічній посаді не менше двох років; "спеціаліст першої категорії" - не менше п'яти років; "спеціаліст вищої категорії" - не менше восьми років. <a name="o214"></a> За педагогічними працівниками, які отримали другу повну вищу педагогічну освіту й перейшли на посаду за отриманою спеціальністю, зберігаються присвоєні попередньою атестацією кваліфікаційні категорії. Атестація таких працівників здійснюється не пізніше ніж через два роки після переходу на іншу посаду. { Пункт 4.8 розділу IV доповнено абзацом другим згідно з Наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту N 1473 ( <a href="http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0014-12" target="_blank">z0014-12</a> ) від 20.12.2011 }
Календарно-тематичне планування з курсу біології інваріантної складової робочого навчального плану закладу (Повна назва навчального закладу)
у 10-__ класі на І семестр 2018/2019 навчальний рік
Учитель біології ПІБ
Розглянуто на засіданні методичного об'єднання вчителів природознавства від __.08.2018 протокол № _
Погоджую
Заступник директора з навчально-виховної роботи
____________ ПІБ
____________ 2018
Назва міста 2018.
Календарно-тематичне планування з біології для 10-А класі І семестр
70 год, 2 год на тиждень, із них 2 год – резервні
№ п/п |
К-ть год у темі |
Дата |
Зміст навчального матеріалу |
Практична частина |
Примітки |
|
|
Тема 1. Вступ. Біорізноманіття (17 год) |
|||
1. |
1. |
|
Міждисциплінарні зв’язки біології та екології. |
|
|
2. |
2. |
|
Фундаментальні властивості живого. |
|
|
3. |
3. |
|
Рівні організації живого. |
|
|
4. |
4. |
|
Сталий розвиток природи і суспільства. |
|
|
5. |
5. |
|
Принцип біологічної систематики. |
Лабораторна робота № 1 Визначення таксономічного положення виду в системі органічного світу |
|
6. |
6. |
|
Сучасні критерії виду. |
|
|
7. |
7. |
|
Віруси, віроїди, пріони. Особливості їхньої організації та функціонування. |
|
|
8. |
8. |
|
Гіпотези походження вірусів. Взаємодія вірусів з клітиною-хазяїном та їхній вплив на її функціонування. |
|
|
9. |
9. |
|
Роль вірусів в еволюції організмів. Використання вірусів у біологічних методах боротьби із шкідливими видами. |
|
|
10. |
10. |
|
Прокаріоти. |
|
|
11. |
11. |
|
Роль прокаріотів у природі та житті людини. |
|
|
12. |
12. |
|
Будова, походження і різноманіття еукаріотів. |
|
|
13. |
13. |
|
Біорізноманіття нашої планети як наслідок еволюції. |
|
|
14. |
14. |
|
Рослини. |
|
|
15. |
15. |
|
Гриби. |
|
|
16. |
16. |
|
Тварини. |
|
|
17. |
17. |
|
Підсумковий урок на тему: «Вступ. Біорізноманіття». Захист проекту
|
|
|
|
|
Тема 2. Обмін речовин і перетворення енергії (15 год). |
|||
18. |
1. |
|
Білки, нуклеїнові кислоти, вуглеводи, ліпіди: огляд будови й біологічної ролі. |
|
|
19. |
2. |
|
Практична робота № 1 Складання схем обміну вуглеводів, ліпідів та білків в організмі людини. |
|
|
20. |
3. |
|
Обмін речовин та енергії – основа функціонування біологічних систем. |
|
|
21. |
4. |
|
Особливості обміну речовин в автотрофних та гетеротрофних організмів. |
|
|
22. |
5. |
|
Енергетичне забезпечення процесів метаболізму. |
|
|
23. |
6. |
|
Способи отримання енергії в різних груп автотрофних та гетеротрофних організмів. |
|
|
24. |
7. |
|
Роль процесів дихання в забезпеченні організмів енергією. |
|
|
25. |
8. |
|
Контрольна робота № 1 «Біорізноманіття. Обмін речовин». |
|
|
26. |
9. |
|
Структури клітин, які забезпечують процеси метаболізму. |
|
|
27. |
10. |
|
Роль ферментів у забезпеченні процесів метаболізму клітини та цілісного організму. |
|
|
28. |
11. |
|
Вітаміни, їх роль в обміні речовин. |
|
|
29. |
12. |
|
Порушення обміну речовин (метаболізму), пов’язані з нестачею чи надлишком надходження певних хімічних елементів, речовин. |
|
|
30. |
13. |
|
Значення якості питної води для збереження здоров’я людини. |
|
|
31. |
14. |
|
Раціональне харчування – основа нормального обміну речовин. |
|
|
32. |
15. |
|
Негативний вплив на метаболізм токсичних речовин. Знешкодження токсичних сполук в організмі людини. |
|
|
33. |
16. |
|
Нейрогуморальна регуляція процесів метаболізму. |
|
|
34. |
17. |
|
Підсумковий урок на тему: «Обмін речовин і перетворення енергії». |
|
|
Вчитель біології ______________ ПІБ