Методика розвязування задач

Про матеріал
4.8. Педагогічні працівники, які не мають повної вищої освіти 
й працюють на посадах педагогічних працівників, після отримання 
відповідної повної вищої освіти атестуються на присвоєння 
кваліфікаційної категорії "спеціаліст другої категорії" за 
наявності стажу роботи на педагогічній посаді не менше двох років; 
"спеціаліст першої категорії" - не менше п'яти років; "спеціаліст 
вищої категорії" - не менше восьми років. <a name="o214"></a> За педагогічними працівниками, які отримали другу повну вищу 
педагогічну освіту й перейшли на посаду за отриманою 
спеціальністю, зберігаються присвоєні попередньою атестацією 
кваліфікаційні категорії. Атестація таких працівників здійснюється 
не пізніше ніж через два роки після переходу на іншу посаду. 
{ Пункт 4.8 розділу IV доповнено абзацом другим згідно з Наказом 
Міністерства освіти і науки, молоді та спорту N 1473 ( <a href="http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0014-12" target="_blank">z0014-12</a> ) 
від 20.12.2011 } 
Перегляд файлу

 

 

 

Календарно-тематичне планування з курсу біології інваріантної складової робочого навчального плану закладу (Повна назва навчального закладу)

 

у 10-__ класі на І семестр 2018/2019 навчальний рік

 

 

 

Учитель біології ПІБ

Розглянуто на засіданні методичного об'єднання вчителів природознавства від  __.08.2018 протокол № _

Погоджую

Заступник директора з навчально-виховної роботи

____________ ПІБ

____________ 2018

 

 

 

 

Назва міста 2018.


Календарно-тематичне планування з біології для 10-А класі І семестр

70 год, 2 год на тиждень, із них 2 год – резервні

 

№ п/п

К-ть год у темі

Дата

Зміст навчального матеріалу

Практична частина

Примітки

 

 

Тема 1. Вступ. Біорізноманіття (17 год)

1.

1.

 

Міждисциплінарні зв’язки біології та екології.

 

 

2.

2.

 

Фундаментальні властивості живого.

 

 

3.

3.

 

Рівні організації живого.

 

 

4.

4.

 

Сталий розвиток природи і суспільства.

 

 

5.

5.

 

Принцип біологічної систематики.

Лабораторна робота № 1

Визначення таксономічного положення виду в системі органічного світу

 

6.

6.

 

Сучасні критерії виду.

 

 

7.

7.

 

Віруси, віроїди, пріони. Особливості їхньої організації та функціонування.

 

 

8.

8.

 

Гіпотези походження вірусів. Взаємодія вірусів з клітиною-хазяїном та їхній вплив на її функціонування.

 

 

9.

9.

 

Роль вірусів в еволюції організмів. Використання вірусів у біологічних методах боротьби із шкідливими видами.

 

 

10.

10.

 

Прокаріоти.

 

 

11.

11.

 

Роль прокаріотів у природі та житті людини.

 

 

12.

12.

 

Будова, походження і різноманіття еукаріотів.

 

 

13.

13.

 

Біорізноманіття нашої планети як наслідок еволюції.

 

 

14.

14.

 

Рослини.

 

 

15.

15.

 

Гриби.

 

 

16.

16.

 

Тварини.

 

 

17.

17.

 

Підсумковий урок на тему: «Вступ. Біорізноманіття». Захист проекту

 

 

 

 

 

Тема 2. Обмін речовин і перетворення енергії (15 год).

18.

1.

 

Білки, нуклеїнові кислоти, вуглеводи, ліпіди: огляд будови й біологічної ролі.

 

 

19.

2.

 

Практична робота № 1

Складання схем обміну вуглеводів, ліпідів та білків в організмі людини.

 

 

20.

3.

 

Обмін речовин та енергії – основа функціонування біологічних систем.

 

 

21.

4.

 

Особливості обміну речовин в автотрофних та гетеротрофних організмів.

 

 

22.

5.

 

Енергетичне забезпечення процесів метаболізму.

 

 

23.

6.

 

Способи отримання енергії в різних груп автотрофних та гетеротрофних організмів.

 

 

24.

7.

 

Роль процесів дихання в забезпеченні організмів енергією.

 

 

25.

8.

 

Контрольна робота № 1 «Біорізноманіття. Обмін речовин».

 

 

26.

9.

 

Структури клітин, які забезпечують процеси метаболізму.

 

 

27.

10.

 

Роль ферментів у забезпеченні процесів метаболізму клітини та цілісного організму.

 

 

28.

11.

 

Вітаміни, їх роль в обміні речовин.

 

 

29.

12.

 

Порушення обміну речовин (метаболізму), пов’язані з нестачею чи надлишком надходження певних хімічних елементів, речовин.

 

 

30.

13.

 

Значення якості питної води для збереження здоров’я людини.

 

 

31.

14.

 

Раціональне харчування – основа нормального обміну речовин.

 

 

32.

15.

 

Негативний вплив на метаболізм токсичних речовин. Знешкодження токсичних сполук в організмі людини.

 

 

33.

16.

 

Нейрогуморальна регуляція процесів метаболізму.

 

 

34.

17.

 

Підсумковий урок на тему: «Обмін речовин і перетворення енергії».

 

 

 

Вчитель біології              ______________ ПІБ

docx
Додано
29 серпня 2018
Переглядів
762
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку