«Методика викладання інформатики (в групі здобувачів освіти з особливими освітніми проблемами)»

Про матеріал
майстер-клас на тему «Методика викладання інформатики (в групі здобувачів освіти з особливими освітніми проблемами)»
Перегляд файлу

 

Міністерство освіти і науки України

Державний навчальний заклад

«Київське регіональне вище професійне училище будівництва»

 

https://pp.vk.me/c412727/v412727574/26e8/A4RjqeO9bQs.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

майстер-клас

 

«Методика викладання інформатики

(в групі здобувачів освіти з особливими освітніми потребами)»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Київ – 2019

 

На сучасному етапі здобувачі освіти з особливостями розвитку включені в загальноосвітній процес. Вони вимагають рівних можливостей і адекватної цьому соціалізації. Саме цього й надає їм інклюзія.

В процесі підготовки до уроку в інклюзивній групі викладач складає план-конспект уроку, в якому інтегрує учбовий матеріал загальноосвітніх і спеціальних дисциплін так, щоб на одному уроці учні з різним станом психофізичного і інтелектуального розвитку вивчали близьку за змістом тему, але на тому рівні засвоєння, який доступний для кожного.

 

Майстер-клас

Тема: «Методика викладання інформатики  (в групі здобувачів освіти з особливими освітніми потребами)»

Мета:

навчальна:

  • узагальнити та закріпити знання про текстовий редактор Word та його призначення;

розвивальна:

  • розвивати логічне мислення, просторову уяву, увагу, пам'ять, розумову активність, інтуїцію, пізнавальну самостійність, пізнавальний інтерес;
  • сприяти формуванню та розвитку інтелектуальних та творчих здібностей.

виховна:

  • виховувати інформайційно-освічену людину, розуміння ролі інформатики в житті;
  • виховувати зібраність, самовладання, комунікативність.

 

Структура

І. Організаційний етап

ІІ. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності

ІІІ. Виконання практичного завдання

ІV. Узагальнення й систематизація знань

V. Підбиття підсумків

Хід заняття

І. Організаційний етап.

ІІ. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності.

Відгадування загадок  (перегляд презентації).

ІІІ. Виконання практичного завдання.


Я найперша зацвітаю

Синім цвітом серед гаю.

Відгадайте, що за квітка,

Бо мене не стане влітку.

Пролісок

 

Із зеленої сорочки,

Що зіткав весною гай,

Білі дивляться дзвіночки,

А як зовуть їх відгадай.

Конвалія

 

 

Три брати ідуть по світу – 

Від зими назустріч літу.

Перший пройде – тане лід,

Другий пройде – всюди квіт,

Третій пройде – укрива

Землю шовкова трава!

Нерозлучні три брати.

Не стрічався з ними ти?

Березень, квітень, травень

 

 

 

 

Сто свічок на гілках стоять,

Сто свічок без вогню горять.

Каштан

 

З-під снігу з'явився,

Прокинувсь од сну,

Усіх запросив

Зустрічати весну.

Підсніжник

 

У лісах струмки пустила,

Землю травами встелила.

Перші квіти принесла.

Чарівна моя…

Весна

 

Посадила в квітнику 

Квітку ніжну та струнку. 

Жовті ніжні пелюстки, 

Зеленесенькі листки. 

В квітнику у мене зріс 

Гордий красень... Це —

Нарцис

 

 

 

Із малої цибулини 

виріс весняної днини,

до нарциса привітався

та на грядці запишався.

Тюльпан

 

Фіолетові фіранки 

у світлиці та на ґанку.

Фіолетові малята

весну люблять зустрічати. 

Фіалки

 

Перший раз цвіла 

Жовтою була,

Як дозріла—побіліла, 

Схопилася, полетіла 

Знову десь рости 

Й жовто зацвісти.

Кульбаба

 

Одяглась у біле плаття,

Примостилась на лататті,

Задивилася у воду

На свою дівочу вроду.

Лілея

 


ІV. Узагальнення й систематизація знань.

Учні зберігають виконані практичні роботи, отримують оцінки.

 

V. Підбиття підсумків.

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, Майстер-класи
Інкл
Додано
6 лютого 2020
Переглядів
602
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку