Урок Практична робота №3. «Використання формул в електронних таблицях»

Про матеріал
Тема: Практична робота №3. «Використання формул в електронних таблицях» Мета:навчальна: дослідити поняття «формула» в Excel; перевірити навички учнів роботи з електронними таблицями; навчити учнів розв’язувати прикладні задачі, використовуючи формули в Excel. розвивальна: розвивати логічне мислення, просторову уяву, увагу, пам'ять, розумову активність, інтуїцію, пізнавальну самостійність, пізнавальний інтерес; сприяти розвитку в самоосвіті, ініціативі, творчості, обґрунтованості суджень. виховна: виховувати інформайційно-освічену людину, розуміння ролі інформатики в житті; виховувати зібраність, самовладання, комунікативність. Методи: бесіда, розповідь, пояснення, презентація. Обладнання та матеріали: програма Microsoft Excel, роздатковий матеріал, презентація, персональні комп’ютери, мультимедійна система. Тип уроку: комбінований.
Перегляд файлу

Logo "Київське регіональне вище професійне училище будівництва"Міністерство освіти і науки України

Головне управління освіти і науки виконавчого органу

Київської міської державної адміністрації

навчально-методичний кабінет профтехосвіти м. Києва

ДЕРДЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

«КИЇВСЬКЕ РЕГІОНАЛЬНЕ ВИЩЕЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ БУДІВНИЦТВА»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Практична робота №3

«Використання формул в електронних таблицях»

http://uzcinema.com/B_image/09/Logo_excel_2010.jpg

 

http://gimnazi1.ucoz.ru/inform/2.jpg

 

 

 

 

Методична розробка

уроку з предмету «Інформатика»

викладача ІІ категорії

Суботіної Оксани Вікторівни

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Київ – 2015

Тема: Практична робота №3. «Використання формул в електронних таблицях»

Мета:

навчальна:

  • дослідити поняття «формула» в Excel;
  • перевірити навички учнів роботи з електронними таблицями;
  • навчити учнів розв’язувати прикладні задачі, використовуючи формули в Excel.

розвивальна:

  • розвивати логічне мислення, просторову уяву, увагу, пам'ять, розумову активність, інтуїцію, пізнавальну самостійність, пізнавальний інтерес;
  • сприяти розвитку в самоосвіті, ініціативі, творчості, обґрунтованості суджень.

виховна:

  • виховувати інформайційно-освічену людину, розуміння ролі інформатики в житті;
  • виховувати зібраність, самовладання, комунікативність.

Методи: бесіда, розповідь, пояснення, презентація.

Обладнання та матеріали: програма Microsoft Excel, роздатковий матеріал, презентація, персональні комп’ютери, мультимедійна система.

Тип уроку: комбінований.

 

Структура уроку

І. Організаційний етап…………………………………………………………….1-2 хв.

ІІ. Актуалізація опорних знань..……………………………………………...…..3-5 хв.

ІІІ. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учні………………………..2-3 хв.

ІV. Виконання практичного завдання………………………………….....…..20-25 хв.

V. Узагальнення й систематизація знань учнів………………………………..5-10 хв.

VІ. Підбиття підсумків уроку, повідомлення домашнього завдання…..……..1-2 хв.

 

Хід уроку

І. Організаційний етап.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

Виконання самостійної роботи (тест):

http://softlook.info/10-2012/excel2010-0.png

Прізвище, ініціали __________________   група___________ 

Самостійна робота

тест

(кожне завдання має лише одну правильну відповідь, яка оцінюється в 2 бали)

 

1. Заголовки рядків електронної таблиці позначаються:

а) номерами;  б) кирилицею;  в) латинськими літерами.

2. Формула у комірці електронної таблиці починається зі знаку:

а) =;   б) -;    в) $.

3. Як у середовищі MS Excel називають електронну таблицю?

 а) робочим аркушем; б) робочою книгою; в) документом.

4. Вкажіть невірно записану формулу:

а) =D2+25;   б) =СУММ(С3:С6); в)=СРЗНАЧ(D2-D:).

5.  Заголовки стовпців електронної таблиці позначаються:

а) номерами;  б) кирилицею;  в) латинськими літерами.

6. Яку клавішу у середовищі MS Excel потрібно натиснути, щоб відмінити редагування комірки електронної таблиці?

а) Back Space;  б) Esc;    в) Alt+ Back Space.

 

Відповіді:

1

2

3

4

5

6

а

а

б

в

в

б

 

Оцінка___________

 

ІІІ. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учні.

Учитель: Сьогодні ми продовжуємо з’ясовувати, як можна найкраще використовувати свої знання про програму Excel.

На попередніх уроках, ми з вами розглянули основні правила створення та використання найпростіших формул, ознайомилися з інтерфейсом табличного редактора, основними його функціями і спробували ввести дані до клітинок та відформатувати їх.

Тепер ми переходимо до розв’язання практичного завдання: створення розкладу дзвінків.

 

ІV. Виконання практичного завдання.

Учитель: Нам необхідно створити розклад дзвінків.

(Черговий в групі роздає практичне завдання кожному учню).

V. Узагальнення й систематизація знань учнів.

Учитель: Молодці! Ви сьогодні гарно попрацювали!

(Учні зберігають виконані практичні роботи у свої папки, отримують оцінки).

 

VІ. Підбиття підсумків уроку, повідомлення домашнього завдання.

Повторити §7.3  підручника «Інформатика та інформаційні  технології» Гуржій А.М.

1

 

docx
Додано
6 лютого 2020
Переглядів
830
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку