Заняття на тему: "Знайомство з Коронавірусом"

Про матеріал
Освітні завдання: закріпити алгоритм миття рук; закріпити правила поводження під час карантину; формувати вміння дітей дбати про своє здоров’я; знайомити дітей з вірусом COVID-19 та як потрібно себе вести під час карантину в дитячому садку та за його межами;
Перегляд файлу

Тема заняття: « Знайомство з Коронавірусом»

                  (старша група)       м. Прилуки     2020 рік

Підготувала вихователь: Кузьменко Світлана Миколаївна

Освітні завдання: закріпити алгоритм миття рук; закріпити правила поводження під час карантину; формувати вміння дітей дбати про своє здоров’я; знайомити дітей з вірусом COVID-19 та як

потрібно себе вести під час карантину в дитячому садку та за його межами;

розвивати пам'ять, увагу, мислення, конструювання, уяву та фантазію;

виховувати допитливість, вміння дружно гратися в колективі.

Матеріал: уривок з вірша Т. Андрющенко «Коли треба мити руки?», дидактична гра: «Правильно-не правильно», слайди мікробів, мікроскопа, «коронавіруса», паперові рушники, рідке мило, миски з водою, чорний перець, LEGO конструктор, атрибути до рухливої  гри: «Коронавірус», картинка –зразок «коронавіруса» для кожної дитини.

 

                  Хід проведення:

Організація дітей на килимку.

Творчий початок: розповідання вірша:

«Коли ж треба мити руки?»

                 Ось, послухайте, малята,-

                 Буду я розповідати,

                 Коли ручки треба мити,

                 Як це правильно робити!

                Не лінуйтесь руки мити,

                Щоб з мікробом не дружити.

                 А щоб не було біди-

                Не шкодуй на це води!...

                                              (Т. Андрющенко)

Давайте згадаємо і покажемо алгоритм миття рук.

  1. Закотити рукава.
  2. Намочити руки під водою.
  3. Взяти баночку з  рідким милом, натиснути дозатором і нанести на руки невелику кількість мила.
  4. Милити руки до появи піни.
  5. Терти не лише долоні, а й тильну поверхню кисті (повздовжні і колові рухи руками)
  6. Змити піну з рук.
  7. Витерти руки паперовим рушником, обов’язково кожен палець окремо.
  8. Викинути  використаний паперовий рушник в спеціальний контейнер.

-Що ж це за створіння такі, які усі бояться?

Правильно, мікроби.  (показую слайд мікробів)

Розповідь вихователя

     Мікроби—у перекладі «маленьке життя». Це дуже-дуже маленькі живі істоти, які можна побачити лише за допомогою спеціальних приладів з лінзами.

(мікроскопом)-показую слайд мікроскопа.

Вони є скрізь :навколо нас і в нас самих. Є мікроби—друзі, але є й такі, які спричиняють хвороби.

-Чому так багато людей говорить про такий собі «Коронавірус»? (показую слайд))

Коронавіруси—це група вірусів, від яких людина може дуже сильно захворіти. Через свій крихітний розмір вони можуть легко потрапити в організм людини й викликати захворювання. Коронавірус дістав свою назву від слова «корона»-він наче справді носить маленьку корону. Про коронавіруси відомо вже багато років, але в їхній сім’ї нещодавно з’явився новий родич на ім’я «Коронавірус-2019», про якого раніше ніхто не знав! Тепер ми вивчаємо, як він передається від людини до людини й потрапляє в організм, спричиняючи захворювання. А поки що багато вчених працюють над тим, щоб зупинити шкідливу подорож вірусу, і шукають вакцину, яка захистить від нього людей.

-Як можемо ми вберегтися від «коронавірусу»?

Дидактична гра: «Правильно-не правильно»

(роздаю дітям дві картки: правильно і не правильно та предметні картинки до гри)

  

Звертаю увагу дітей на те, що  у кожного з вас на столі лежать дві картки на одній де «вірус» посміхається, нам треба покласти дії дітей, які є не правильними під час карантину; на іншій картинці де «вірус» лежить вдаючи, що йому погано, підбираємо картинки, де діти дотримуються правильно  карантину.

 

Дослід 1 Навіщо мити руки з милом?

Запропонувати одній дитині помити брудні руки в мисці з водою без мила і витерти їх паперовим рушником. Іншій дитині вимити брудні руки з милом в іншій мисці і теж витерти їх паперовим рушником.

Давайте проаналізуємо стан води і рушника у першому і другому випадках( звертаю увагу дитини на те, що вода в першій мисці не дуже забруднилася, а на рушнику з’явилися чорні смуги. Зауважте, що вода в другій мисці стала значно бруднішою, але рушник залишився чистим)

 

Дослід 2 Вода, чорний перець і рідке мило.

Потрібно наповнити миску з водою, а потім рівномірно посипати зверху чорний мелений перець. В окрему миску покласти трохи рідкого мила, вмочити палець в рідке мило, а потім занурити палець в миску з водою і перцем. На останньому кроці ви помітите, що перець переміститься на край миски, так би мовити втік від мила. Це відбувається тому, що мило руйнує поверхневий натяг води, і тому вона так добре очищає. Коли перець розходиться в сторони, після того як поклала в миску з перцем і водою свій маленький палець, можна сказати, що «вірус втік».

 

Конструювання «Коронавіруса» з LEGO конструктором

Вірус дуже знаменитий тому що новий.  Роздаю картинки «коронавіруса», а діти викладають його .

-Якої форми «коронавірус» ? (круглої)

-Чому його називають «коронавірусом»?  (бо навколо нього маленькі відростки, які нагадують сонячну корону)

-Якого кольору ви будете робити вірус?

-Хто ще буде  брати такого ж кольору цеглинки?

 -Які ще кольори ви любите?

-Якого кольору корони у царів? (правильно, корони царі та царівни  носили золоті, а золото асоціюється із жовтим кольором)

 Ми також можемо зробити навколо коронавіруса  корону із жовтих цеглинок.

Пропоную зробити його добрим.

 –Що потрібно для цього зробити? Так, звичайно ж посмішку.

 

Рухлива гра: «Коронавірус»

(обирають лічилкою дитину, яка буде «коронавірусом» вдягають на нього корону та накидку кругої форми з  відростками)

   Круглий ти і чваньковитий,

   І пихатий і сердитий.

   Хоч і маєш ти «корону»,

    та тікай мерщій із двору.

(діти розкручують «коронавірус»-переодягнену дитину промовляючи слова)

   Нумо, вірус не зівай!

  Краще швидше доганяй!

(на останні слова діти розбігаються, а дитина «коронавірус»,

доганяє їх. Кого торкнувся за плече , вважається пійманим і виходить з гри.)

Підсумок заняття

-Про що ми сьогодні говорили на занятті?

-Що вам найбільше сподобалось ?

Схвалюю дітей за їх старання та активну участь.

 

 

 

 

 

 

 

Дидактична гра: Правильно-не правильно.C:\Users\Asus\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\FB_IMG_1602225088193.jpgC:\Users\Asus\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\FB_IMG_1602225091971.jpgC:\Users\Asus\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\FB_IMG_1602225083550.jpgC:\Users\Asus\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\FB_IMG_1602225098145.jpg

docx
Додано
19 жовтня 2020
Переглядів
5483
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку