Подорож у країну Знань. Зустріч з майбутніми першокласниками

Про матеріал
до вашої уваги, пропоную розробку першої зутрічі з майбутніми першокласниками, а саме з дітьми дошкільнятами. Подорож до країни Знань, ознайомлення дітей з школою, та різними її куточками. Мандрівка з дітьми по зупинках у імітуючому потязі.
Перегляд файлу

«Подорож у країну Знань. Зустріч з майбутніми першокласниками»

Вчитель зустрічає дітей на порозі школи і пояснює куди вони потрапили.

Вчитель:

- Дорогі малята, сьогодні ви вперше переступили поріг нашої школи. Прихід до школи – це один з найщасливіших днів для дитини. Діти приходять сюди, щоб пізнати нове, навчитися читати, писати, рахувати, також бути хорошими людьми. Тому я, пропоную поподорожувати по країні Знань. Ви готові?

- Але для того, щоб розпочати  нашу подорож, треба визничитися з транспортом. Пропоную відгадати загадку.

Пасажирський чи товарний

Металевий він і гарний

Все ховає у вагонах

І стає лиш на перонах.      (Поїзд)

(Відповіді дітей)

- Все правильно, подорожувати будемо на потязі. Але , де ми його візьмемо?

- Є ідея, ми будемо самі вагонами. Станьте, будь ласка в колону, та візьміть свого сусіда за талію.   (вчитель допомагає дітям )

- Ну що, вирушаємо?

- Стривайте, що ми забули?

- Ми забули карту, давайте відшукаємо? (діти з вчителем шукають карту для подорожі)

- Ось тепер, точно можна починати. Я думаю, що ця подорож буде цікавою і корисною.!!!  

Вчитель і діти імітують звуками потяг.

Перша зупинка « Знайомство»   ( хол І поверху)

- Малята, а чому саме ця зупинка найперша?

(Відповіді дітей)

- Правильно, бо ми ще один одного не знаємо. Тому пропоную познайомитися. Готові?

(Відповіді дітей)

- Мене звати Дар'я Олегівна. Я ваша майбутня вчителька.

- Назвіть, будь ласка, кожен своє ім`я голосно.

- Ви почули?  Ні? І я не почула.

- А тепер промовте своє ім`я пошепки. Почули? Ні?

- Так як же нам познайомитись?

- Ну, добре, я пропоную ще один спосіб знайомства. Нам допоможе повітряна кулька. 

Станемо у коло у кого в руках буде кулька той називає своє ім’я чітко і голосно.

  • Добре, ви молодці. Ну що, відправляємося далі. Давайте поглянемо, яка зупинка наступна.

Вчитель і діти імітують звуками потяг.

Друга зупинка «Настрою»  (кабінет директора)

  • Хочу вас познайомити, з Королевою нашого ліцею. З директором – Оробченко Оленою Миколаївною.

( Спілкування з директором)

  • Тепер ми вже знайомі один з одним. Давайте подивимось на всіх навколо себе і посміхнемось. Коли людина посміхається, вона показує свій гарний настрій. Але можливо у когось сьогодні зовсім інший настрій. Тож давайте візьмемо смайлики і прикріпимо на те сонечко яке відповідає вашому настрою.
  • Умнічки, ви впорались із завданням.
  • Поїхали далі.

Вчитель і діти імітують звуками потяг.

Третя зупинка «Збери пазли» (їдальня)

  • Ми потрапили у найсмачніший куточок ліцею – це їдальня. Тут працюють бджілочки-трудівниці нашої країни. Вони приготували для вас завдання. Вам треба скласти пазли так, щоб утворилася картинка.

( Діти складають пазли)

  • Які ви молодці, тож відправляємося далі.

Вчитель і діти імітують звуками потяг.

Четверта зупинка «Загадкова» ( кабінет інформатики)

  • Я пропоную всім послухати, як хлопчик Миколка збирався до школи. 

Перший раз малий Микола

Став збиратися до школи.

Олівця поклав у сумку,

Книги, ручку, зошит, гумку,

М'яч, перо, граблі, подушку,

На обід м'яку пампушку,

Два ведмедики, лопату,

Білочку руду, хвостату,

Лук і стріли, і рушницю,

Ще й пухкеньку паляницю,

Ще стільця, стола і парту,

Ще й географічну карту,

Трактора, машинку й мило.

Вже й надворі звечоріло.

  • Скажіть, чи всі речі хлопчику знадобляться?
  • А чи добре ви знаєте речі, які потрібні в школі? Зараз ми це перевіримо відгадавши загадки.
  1. Для письма, сказати прошу,

Що потрібно взяти? (Зошит)

  1. Ручки й олівці, щоб знали,

 Ми кладемо у … (Пенал)

  1. В сумці зошит і буквар. 

Хто до школи йде?  (Школяр)

  1. Хто скликає на урок?

То гучний шкільний… (Дзвінок)

   5.  Виводить букви і слова

        Ота цікава штучка.

             В руці виблискує здаля

             Нова, гарненька … (ручка).

6.  Довгі палички кругленькі,

          Сині, жовті, червоненькі,

          На папері походили,

          Кольори свої лишили.

          Звуться палички оці …(кольорові олівці).

7.    Чистенькі віконця

  Сміються до сонця.

  Діточки довкола

  ЦЕ наша люба… (школа).

  • Мандруємо далі.

Вчитель і діти імітують звуками потяг.

П’ята зупинка «Казкова» (кабінет зарубіжної літератури)

  • А зараз давайте пограємо у гру. Я буду вам показувати малюнки, а ви маєте мені казати з якої це казочки  чи мультика.

( Колобок, Коза Дереза, Лунтік, Фіксики, Щенячий патруль, Попелюшка, Червона шапочка, Барбоскіни) Готові?

(Відповіді дітей)

Вчитель і діти імітують звуками потяг.

Шоста зупинка « Розумники» ( кабінет Старік В. О. )

Гра « Інтерв`ю»

  • Чи знаєте ви, що таке інтерв’ю? (Відповіді дітей)
  • За допомогою чого журналісти беруть інтерв’ю у відомих людей? За допомогою мікрофона
  • Вірно, тому він зараз мені і допоможе. Я буду задавати питання кожному з вас, а ви відповідати у мікрофон.
  • Скільки тобі років?
  • Що зараз ранок, день чи вечір?
  • Скільки сонечок на небі?
  • Скільки вогників у світлофора?
  • Скільки коліс в автомобіля?
  • Чого ти хочеш навчитися в школі?
  • Яке твоє улюблене заняття вдома?
  • Яка твоя улюблена казка або мультфільм?
  • На кого із рідних ти хочеш бути схожим? Чим?
  • Ким ти хочеш стати, коли виростеш?
  • А що треба для того, щоб стати лікарем, продавцем, банкіром?( добре вчитися в школі)
  • Дякую за гарне інтерв’ю. Вирушаємо далі.

Вчитель і діти імітують звуками потяг.

Сьома зупинка « Збери портфелик» ( хол ІІ поверху, крило початкової школи)

  •  Я бачу, що тут зібралися найрозумніші майбутні школярики. А які ви спритні і самостійні ми зможемо перевірити погравши у гру

Діти, ви вже знаєте що йдучи до школи учні беруть з собою портфелик. А от чи ви знаєте що туди потрібно класти це ми зараз перевіримо.

  • Нам треба поділитися на дві команди. На столі лежать речі, ви повинні по черзі підбігаючи, класти одну річ в портфелик. В кінці змагання, ми зробимо висновок, яка команда вже готова до школи.

Вчитель і діти імітують звуками потяг.

Восьма зупинка  «Руханка»  ( 24 кабінет)

  А тепер я пропоную вам трішки розім’ятись. Повторюйте рухи які будуть показувати вам на відео.

  • На цьому наша подорож настигає кінця. І хочу вам сказати такі слова.

Вірш “Запрошення в школу”

Шановне дошкільнятко!

Збирайся в перший клас.

Бери і маму, й татка і ліцей іди до нас.

Бо тут тебе чекають стежинки “Букваря”,

Твій клас, і дошка, й парта, й вчителька твоя.

Ти іграшку з полиці улюблену візьми,

Вона нам знадобиться, як попрацюєм ми.

Тебе матуся й тато до нас приведуть.

Роботи в нас багато – отож, у добру путь!

Тобі, дитино, тут учитись і рости,

Тож май міцне здоров’я, і хай тобі щастить!

  • Любі мої діти, я буду чекати вас з радістю. До зустрічі.

 

docx
Додано
19 жовтня 2020
Переглядів
127
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку