«Подорож у країну Знань. Зустріч з майбутніми першокласниками»
Вчитель зустрічає дітей на порозі школи і пояснює куди вони потрапили.
Вчитель:
- Дорогі малята, сьогодні ви вперше переступили поріг нашої школи. Прихід до школи – це один з найщасливіших днів для дитини. Діти приходять сюди, щоб пізнати нове, навчитися читати, писати, рахувати, також бути хорошими людьми. Тому я, пропоную поподорожувати по країні Знань. Ви готові?
- Але для того, щоб розпочати нашу подорож, треба визничитися з транспортом. Пропоную відгадати загадку.
Пасажирський чи товарний
Металевий він і гарний
Все ховає у вагонах
І стає лиш на перонах. (Поїзд)
(Відповіді дітей)
- Все правильно, подорожувати будемо на потязі. Але , де ми його візьмемо?
- Є ідея, ми будемо самі вагонами. Станьте, будь ласка в колону, та візьміть свого сусіда за талію. (вчитель допомагає дітям )
- Ну що, вирушаємо?
- Стривайте, що ми забули?
- Ми забули карту, давайте відшукаємо? (діти з вчителем шукають карту для подорожі)
- Ось тепер, точно можна починати. Я думаю, що ця подорож буде цікавою і корисною.!!!
Вчитель і діти імітують звуками потяг.
Перша зупинка « Знайомство» ( хол І поверху)
- Малята, а чому саме ця зупинка найперша?
(Відповіді дітей)
- Правильно, бо ми ще один одного не знаємо. Тому пропоную познайомитися. Готові?
(Відповіді дітей)
- Мене звати Дар'я Олегівна. Я ваша майбутня вчителька.
- Назвіть, будь ласка, кожен своє ім`я голосно.
- Ви почули? Ні? І я не почула.
- А тепер промовте своє ім`я пошепки. Почули? Ні?
- Так як же нам познайомитись?
- Ну, добре, я пропоную ще один спосіб знайомства. Нам допоможе повітряна кулька.
Станемо у коло у кого в руках буде кулька той називає своє ім’я чітко і голосно.
Вчитель і діти імітують звуками потяг.
Друга зупинка «Настрою» (кабінет директора)
( Спілкування з директором)
Вчитель і діти імітують звуками потяг.
Третя зупинка «Збери пазли» (їдальня)
( Діти складають пазли)
Вчитель і діти імітують звуками потяг.
Четверта зупинка «Загадкова» ( кабінет інформатики)
Перший раз малий Микола
Став збиратися до школи.
Олівця поклав у сумку,
Книги, ручку, зошит, гумку,
М'яч, перо, граблі, подушку,
На обід м'яку пампушку,
Два ведмедики, лопату,
Білочку руду, хвостату,
Лук і стріли, і рушницю,
Ще й пухкеньку паляницю,
Ще стільця, стола і парту,
Ще й географічну карту,
Трактора, машинку й мило.
Вже й надворі звечоріло.
Що потрібно взяти? (Зошит)
Ми кладемо у … (Пенал)
Хто до школи йде? (Школяр)
То гучний шкільний… (Дзвінок)
5. Виводить букви і слова
Ота цікава штучка.
В руці виблискує здаля
Нова, гарненька … (ручка).
6. Довгі палички кругленькі,
Сині, жовті, червоненькі,
На папері походили,
Кольори свої лишили.
Звуться палички оці …(кольорові олівці).
7. Чистенькі віконця
Сміються до сонця.
Діточки довкола
ЦЕ наша люба… (школа).
Вчитель і діти імітують звуками потяг.
П’ята зупинка «Казкова» (кабінет зарубіжної літератури)
( Колобок, Коза Дереза, Лунтік, Фіксики, Щенячий патруль, Попелюшка, Червона шапочка, Барбоскіни) Готові?
(Відповіді дітей)
Вчитель і діти імітують звуками потяг.
Шоста зупинка « Розумники» ( кабінет Старік В. О. )
Гра « Інтерв`ю»
Вчитель і діти імітують звуками потяг.
Сьома зупинка « Збери портфелик» ( хол ІІ поверху, крило початкової школи)
Діти, ви вже знаєте що йдучи до школи учні беруть з собою портфелик. А от чи ви знаєте що туди потрібно класти це ми зараз перевіримо.
Вчитель і діти імітують звуками потяг.
Восьма зупинка «Руханка» ( 24 кабінет)
А тепер я пропоную вам трішки розім’ятись. Повторюйте рухи які будуть показувати вам на відео.
Вірш “Запрошення в школу”
Шановне дошкільнятко!
Збирайся в перший клас.
Бери і маму, й татка і ліцей іди до нас.
Бо тут тебе чекають стежинки “Букваря”,
Твій клас, і дошка, й парта, й вчителька твоя.
Ти іграшку з полиці улюблену візьми,
Вона нам знадобиться, як попрацюєм ми.
Тебе матуся й тато до нас приведуть.
Роботи в нас багато – отож, у добру путь!
Тобі, дитино, тут учитись і рости,
Тож май міцне здоров’я, і хай тобі щастить!