Звучить пісня на мелодію «Одна калина»
УЧЕНИЦЯ: Я людина, люблю тебе, світе, бо ти хороший. Я хочу стати красивою, розумною, а головне - здоровою. Люди, оберігайте себе від усього злого: нещастя, війни і хвороб. Хай буде життя на Землі!
УЧЕНЬ: Давайте поговоримо про життя.
Отак зберемось і поговоримо.
Поділимось радістю і горем,
Давайте поговоримо про життя!
Хто за здоровий спосіб життя, Ті, хто сміливо крокує без обтяжень. Ті, що цінують працю.
Ті, що обирають волю,
Силу,Наснагу,Здоровий глузд.
Всі МИ, Сьогодні вам розкажемо,
Покажемо, Доведемо,
Що основна цінність людини - це здоров’я.
Відкинемо геть
Куріння, алкоголізм, наркоманію, СНІД, токсикоманію.
УЧЕНИЦЯ: відомо, що стан здоров’я на 50% залежить від умов та способу життя, на 20% - від впливу навколишнього середовища, на 20% - від спадковості і лише на 10% від рівня розвитку медицини.
Значний відсоток виникнення хвороб залежить від шкідливих звичок самої людини, порушення санітарно-гігієнічних норм, від неправильного харчування, відсутності режиму праці й відпочинку.
Іде учень, бачить роздоріжжя.
УЧЕНЬ: От я і опинився на розі вулиць. Тут ще й підказка є. Куди піти, куди податися?
Сюди піду — пригоду знайду. Так собі нічогенько. А сюди піду — щасливим стану. Хм...
А я й так вже щасливий, бо із останніх уроків втік і мандрую! Я щасливий!!!
Мабуть піду шукають пригоди. А це що???
МАГ: не що, а хто. Ти що сліпий?
Я можу виконати твоє найпотаємніше бажання. Але всім підряд я не допомагаю. Мої клієнти - порушники поведінки, неслухняні учні.
УЧЕНЬ: А я і є такий!
МАГ: Ну, тоді подумай про щось. Закрий очі. А через 2 секунди розплющ і бажання твої буде виконано!
УЧЕНЬ: Ой, ви хто ?
ШКІДЛИВІ ЗВИЧКИ: Та ти що нас не впізнав? Ми найліпші друзі школярів: сухарики, чіпси, газовані напої та енергетики. Ти часом не зголоднів? То може посмакуєш? Ми дуже, ну просто неймовірно смачні та апетитні. Ну спробуй чіпсика чи сухарика! Живи як інші.
Чіпси і сухарики частенько вживай.
Газованими напоями їх запивай,
І про нормальний обмін речовин забувай.
Ти, ж мабуть, хочеш стати великим?
Авжеж їж нас дуже часто, то будеш не просто великим, а здоровенним, так просто і в двері не пролізеш.
Ну що, це тебе влаштовує? А вас? (до глядачів)
То ж робіть висновки!
УЧЕНЬ: А я так думаю, що перш за все дбаймо про своє здоров’я. Адже його ні за які гроші не купиш.
УЧЕНИЦЯ: ми провели моніторинг серед школярів нашої школи щодо впливу на здоров’я вживання сухариків, чіпсів, газованих напоїв. Результати перед вами.
УЧЕНИЦЯ: Оноре де Бальзак писав: «Тютюн завдає шкоди тілу, руйнує розум, отупляє цілі нації». Зараз у світі зростає число курців дитячого віку. Ті, хто почав курити в дитинстві, в 11-12 років частіше хворіють на рак легень, хвороби серця - у 35-40 разів.
Ті, хто почав курити в дитинстві, в 11-12 років частіше хворіють на рак легень, хвороби серця - у 35-40 разів.
Пісня
УЧЕНИЦЯ: велику роль у розладі здоров’я становить алкоголь. Він впливає на психіку, НС, внутрішні органи. У тих, хто вживає спиртне, у 5 разів частіше буває враження мозку.
УЧЕНИЦЯ: вживати спиртні напої чи ні - кожен вирішує сам для себе. Але пам’ятайте, що алкоголізм - це руйнування особистості людини, її мозку, втрата пам’яті, зламані долі, загублені таланти й хворі нащадки.
УЧЕНИЦЯ: Ми проти алкоголю! Ми за здоровий спосіб життя! Пам’ятайте народну мудрість «Хто горілку любить, той сам себе губить»
УЧЕНИЦЯ: Тож сьогодні за здоров’я наша агітація:
Здорові діти - здорова нація!
Бути здоровим чи ні - твій вибір
Зроби його.
Обери життя, а не смерть.
МИ - молоді, сповнені мрій і сподівань,
МИ - майбутнє країни, її надія Ми рішучі у своїх прагненнях Ми впевнені у своїх силах і в своєму успіху.
Здоровий спосіб життя - це наш вибір!
Музична композиція «Темп»