Михайло Стельмах. Повість «Гуси-лебеді летять…» Розділ дев’ятий.Тест
І варіант
1.Як змінилися справи Михайлика в школі
А його відзначили й нагородили грамотою Б перевели в третю групу В подарували нові чоботи
2.Чим зайнявся Михайлик
А почав писати п’єсу Б читав нову книгу В допомагав батькові в господі
3.Секретар комсомольського осередку пообіцяв малечу пропустити в театр за
А сніп сіна Б куль соломи В мірку пшона
4. Як Михайлик вирішив потрапити в театр
А попрохати дядька Себастіяна Б використати хитрощі В купити квиток
5.Хто допоміг хлопчику потрапити в театр
А дядько Себастіян Б дядько Микола В дядько Федір
6.Учителька дала для читання Михайлику п’єсу
А «Назар Стодоля» Б «Мартин Боруля» В «Котигорошко»
7.Яких персонажів Михайлик вирішив увести в п’єсу
А людей зі свого села: дядька Себастіяна, дядька Миколу, Мар’яну… Б батька і матір В Мар’яну та Любу
8.П’єсу писати краще, ніж вірші, тому що
А вірші не цікаві Б від віршів мало радості В від п’єси всякий має і радість, і печаль
9. Продовжіть речення «Прямо із білих хмар вилітають лебеді і натрушують на хати, на землю і в душу…»
А свою лебедину пісню Б чудернацькі білі пір’їнки В спокійний зоряний сон
10. Хто з персонажів нагороджений орденом
А батько Михайлика Б Максим В дядько Себастіян
11. Яке враження мали глядачі від театральної вистави
А неабияке вдоволення Б хвилювалися, гримали, погрожували артистам В щиро аплодували й дякували акторам
12.Знайдіть відповідність між персонажем та його характеристикою
Персонаж Характеристика
1.Михайлик А Я й не пам’ятаю свого тата.
2.Дядько Себастіян Б А я таки й довго шукав її. Три роки в сідлі проїздив.
3.Маряна В Я вскочив у школу, що зараз гуділа, неначе вулик, сміялася…
4.Максим Г Дай хлопчикові контрамарку, щоб не ганяли його, як зайця.
Д Ось на сцені заговорили артисти, і заговорив зал.
Михайло Стельмах. Повість «Гуси-лебеді летять…» Розділ дев’ятий.Тест
ІІ варіант
1.Яка новина з’явилася в селі й зацікавила всіх
А театр Б приїхали нові люди В відкрили крамницю
2.Яке ім’я мала дружина дядька Миколи
А Лариса Б Ликерія В Людмила
3. Де відбувалося театральне дійство
А у школі Б у комнезамі В у сільраді
4.Чому дядько Себастіян не зупинився й не наказав Михайлика
А поважав хлопця Б мав делікатну душу В не любив, коли плачуть діти
5.Суфлер вискочив зі своєї будки, як
А Архип із конопель Б Федот із конопель В Пилип з конопель
6. Прочитавши кілька п’єс, Михайлик вирішив
А стати артистом Б написати свою п’єсу В відвідати театр у Києві
7.Розрум’янена й осяйна Мар’яна стала на порозі, наче
А весняночка Б сонечко В радість земна
8. Як називає Мар’яну її обранець
А сонечком Б княгинею і зірочкою В найкращою у світі
9.Імя Мар’яниного козака –
А Іван Б Петро В Максим
10. Хто такий Максим, суджений Мар’яни
А молодий хлібороб Б був у Котовського кіннотником В артист театру
11. Продовжіть речення « А лебеді летять, летять…»
А у небесній височині Б над моїм дитинством… над моїм життям В у небі
12. Знайдіть відповідність між персонажем та описом його зовнішності
Персонаж Опис зовнішності
1.Маряна А Молодий горбоносий парубок у шинелі красиво повертає голову
до нас і приязно посміхається.
2.Максим Б На її новенькому кожушку в петельці погойдувались два перших
підсніжники.
3.Олександр В Біля тину, з торбинкою через плече, непомітно стала…
4.Люба Г Він зміряв мене точнісінько таким поглядом, яким міряють тих,
що проскакують на дурничку в театр.
Д Він вискочив зі своєї будки, як Пилип із конопель.