27 квітня о 18:00Вебінар: Кольоротерапія: використання технології в роботі з учнями початкової школи

"Мікеланджело Буанарроті- титан Ренесансу" (Презентація)

Про матеріал
Презентація стосується одного з найводатніших гуманістів Ренесансу- Мікеланджело Буанарроті. Висвітлюється його творчий та життєвий шлях.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Мікеланджело Буонарроті 1475 – 1564рр

Номер слайду 2

Мікеланджело Буонарроті народився 6 березня 1475 - 18 лютого 1564рр. в невеличкому містечку Капрезе. Він був сином дрібного чиновника. . Будинок в Капрезі

Номер слайду 3

У 1488 році батько віддав тринадцятирічного Мікеланджело вчитися в боттегу(майстерню) Доменіко Гірландайо, який в той час вважався одним з найкращих майстрів не тільки у Флоренції, а й по всій Італії. Майстерність і особистість Мікеланджело виросли на стільки, що Доменіко давався диву, бачачи, як він деякі речі робить. Доменіко здавалося, що Мікеланджело перемагає не тільки інших учнів, а їх було у Гірландайо чимало, але й нерідко не поступається йому в речах, створених ним, як майстром.

Номер слайду 4

 Але вже через рік Лоренцо Медічі, прозваний Пишним, покликав його до себе в палац і відкрив йому доступ в свої сади, де знаходилася багата колекція творів античних майстрів.

Номер слайду 5

Рельєф «Битва кентаврів» Флоренція, музей Буонарроті Цей твір викликав захоплення і здивування багатьох. Сам Мікеланджело на старість часто показував цей рельєф і зі сльозами на очахах, говорив, що міг створити щось грандіозне якби не полишав ніколи скульптури заради живопису.

Номер слайду 6

«Мадонна біля сходів»— перша самостійна скульптурна робота Мікеланджело, створена в 1491 році за власним задумом. Зберігається в музеї Буонарроті у Флоренції. Це не зніжена патриціанка і не юна мати, зворушлива в своїй любові до немовляти, а сувора і велична діва, яка усвідомлює свою славу і знає про трагічне випробування, що попереду.

Номер слайду 7

Перший римський період (1496-1501) У 1496 р. молодий художник від’їжджає до Риму, де створює перші роботи, які приносять йому визнання: «Вакха» (бл. 1496, Національний музей, Флоренція) та скульптурна група «П'єта» (бл. 1498-99), що свідчить про початок творчої зрілості майстра. Вазарі писав: «Жоден скульптор, яким би блискучим майстром він не був, не зможе досягти такої досконалості та витонченості в малюнку, такої чистоти й майстерності в обробці мармуру, якої досяг Мікеланджело.»

Номер слайду 8

«П'єт́а» або «Оплакування Христа» (1498 —1499). Створено на замовлення французького кардинала Жана де Біл́ера. «П'єта» призначалася для гробниці кардинала, але він помер до її завершення. Скульптуру поставили у Соборі Святого Петра. П’єта – це сюжет, пов’язаний з оплакуванням Ісуса, коли його зняли з хреста. Цей твір знаменує новий етап у житті художника і знаменує початок Високого Відродження у скульптурі.

Номер слайду 9

Флорентійський період. Дави́д (1501-5104) — мармурова статуя роботи Мікеланджело, вперше представлена ​​ на площі Синьйорії 8 вересня 1504 року. З тих пір п'ятиметрова статуя стала сприйматися як символ Флорентійської республіки і одна з вершин не тільки мистецтва Відродження, а й людського генія в цілому. В даний час оригінал статуї знаходиться в Академії витончених мистецтв у Флоренції.

Номер слайду 10

Вільна поза героя - класичний приклад контрапости(спосіб скульптурного зображення постаті людини таким чином, що вся вага тіла утримуються на одній нозі, тоді як інша нога залишається вільноною від ваги і легко опирається на землю).Саме таке положення людського тіла характерне для античних скульптур.

Номер слайду 11

«Мадонна Доні» або «Святе Сімейство» (1504-1506). Єдина живописна робота, що зберіглася. Саме з цієї роботи почалося захоплення митця живописом.

Номер слайду 12

У 1508 році папа Юлій II дав Мікеланджело замовлення - зробити розпис стелі Сікстинської капели у Ватикані. Розміри майбутньої розпису перевищували 600 квадратних метрів! У неймовірно важких умовах, лежачи на спині на високих лісах, художник сам, без помічників, відтворив у величезній фресці на стелі капели біблійну легенду, що розповідає про події від створення світу до потопу

Номер слайду 13

Фрески Сікстинської капели.

Номер слайду 14

Фрески Сікстинської капели. «Страшний суд»

Номер слайду 15

2-й римський період (1513-1534) припадає на створення скульптур «Раба, що вмирає», «Раба, що рве пута»та «Мойсея». «Раб, що вмирає» (1513 р.) дає найбільш правильне уявлення про те, якою була б скульптура гробниці, якби Мікеланджело її завершив. В цій статуї він демонструє дуже високу якість обробки. “Раб” як віртуально жива істота вмирає, кам’яніє. Але “Раб” як камінь – прокидається. Ожовання каменю тут слід розуміти алегорично

Номер слайду 16

Гробниця Джуліано Медичі Майже 15 років (з 1520) працював майстер над усипальницею Медичі у Флоренції.

Номер слайду 17

Гробниця Лорецно Медичі

Номер слайду 18

Моісей. Статуя для надгробку папи Юлія ІІ у Римі. 1515-1516 р.р. Скульптурний образ збагачується новими рисами. Йому притаманні мудрість і владна сила. Не без підстави припускають, що "Мойсей" - втілення мрії про героя-вождя, людину, здатну звільнити і возвеличити Італію. Відмовившись від поширеного типу надгробку у вигляді саркофага з фігурою померлого, Мікеланджело створив складний скульптурно-архітектурний комплекс і дав нове рішення пам'ятника такого роду. Художня сила пам'ятки визначається тільки однією скульптурою Мойсея. Прийнято думати, що біблійний пророк зображений в той момент, коли, спустившись зі скрижалями з вершини гори Синай, він побачив, що народ в його відсутність відлив золотого тельця і поклоняється цьому ідолу.

Номер слайду 19

Стриманий гнів Мойсея передає і рух могутньої фігури і вираз красивого обличчя владної особи, в якому є щось жорстоке. Він пильно дивиться вдалину, готовий кинутися туди, де твориться неправедне діло, одна рука його спочиває на скрижалях, інша перебирає пасма бороди, переданої у мармурі з такою майстерністю, що волосинки її, за влучним висловом Вазарі, "здаються найтоншими, легкими, розпатланими, ніби різець став пензлем". Навіть поверхневого погляду достатньо, щоб переконатися у підпорядкованій ролі сюжету, в тому, що він лише привід для розповіді художника про героя своєї мрії.

Номер слайду 20

Купол собору Святого Петра в Римі В1546 році він був призначений головним архітектором цього собору. І хоча будівництво було розпочате задовго до цього і закінчене після його смерті, та собор має прекрасний купол, що був створений за проектом Мікеланджело.

Номер слайду 21

Площа Капітолію в Римі

Номер слайду 22

Помер Мікеланджело 18 лютого 1564 року. Його тіло таємно вивезли з Рима и поховали на батьківщині Деталь гробниці Мікеланджело в церкві Санта-Кроче у Флоренції Гробниця Мікеланджело в церкві Санта-Кроче у Флоренції Внутрішній двір церкви Санта-Кроче у Флоренції

Номер слайду 23

Всім своїм мистецтвом Мікеланджело хоче нам показати, що найкрасивіше в природі – це людська фігура, поза цим краси не існує. «Не народилася ще людина, яка любила б людей так як я.» І «Жодна людська пристрасть не залишилася мною не вивчена.» Мікеланджело вірив, що точно так, як в природі закладена краса, в людині закладено добро. Подібно до майстра, він повинен позбавитися від усього грубого, зайвого, всього, що заважає проявляти добро. Мікеланджело досяг великої слави при житті і авторитет його був беззаперечним.

ppt
Додано
21 січня
Переглядів
78
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку