Міні-проєк «Вони помирали, щоб жила Україна!»,

Про матеріал
Міні - проєкт був присвячений памяті до Дня героїв Небесної Сотні, я як вчитель історії обрала не випадково. В цьому міні – проекті я працювала над формуванням життєвої компетентності здобувачів освіти на тлі таких негативних соціокультурних явищ, як утрата духовних орієнтирів молоді, агресивність, егоїзм, байдуже ставлення до громадських справ, утрата престижу загальнолюдських цінностей. Саме проект створює умови для колективного пошуку продуктивних ідей, реалізують їх прагнення до успіху та формують власну точку зору у процесі комунікативної взаємодії
Перегляд файлу

Іванівська гімназія

 

 

 

 

Міні – проєкт

учнів 6 класу

до Дня памяті героїв Небесної Сотні

«Вони помирали, щоб жила Україна!»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Керівник проекту

та  автор ідеї:    

вчитель історії 

Степанюк Людмила Володимирівна

 

 

 

 

 

Актуальність

Актуальність  теми дослідження «Вони помирали, щоб жила Україна!», до Дня героїв Небесної Сотні, я як вчитель історії обрала не випадково. В цьому міні – проекті я працювала над формуванням життєвої компетентності здобувачів освіти на тлі таких негативних соціокультурних явищ, як утрата духовних орієнтирів молоді, агресивність, егоїзм, байдуже ставлення до громадських справ, утрата престижу загальнолюдських цінностей.

Саме проект  створює умови  для  колективного пошуку продуктивних ідей, реалізують їх прагнення до успіху та формують власну точку зору у процесі комунікативної взаємодії. Акцентовано увагу на використанні інформаційних технологій у позаурочній діяльності учнів, що сприяє розвитку інтересу, вмінь і навичок роботи з інформаційними ресурсами, активізації пізнавальної діяльності, формуванню навичок дослідницької роботи, підвищенню інформаційної культури, набуттю досвіду публічних виступів, підвищенню рівня самооцінки.

У  формування життєвої компетентності старшокласника – випускника закладу загальної середньої освіти, якому властива реальна здатність адекватно та відповідально реагувати на соціально-економічні зміни в суспільстві, здійснювати вибір життєвої стратегії, застосовувати набуті знання, уміння та навички відповідно до життєвих ситуацій, бути здатним до самоактуалізації, творчого сприйняття навколишнього світу та соціально значущої діяльності.

           Пам'ять про подвиг Небесної Сотні у 2021 році вшановується під гаслом "Вдячні за свободу". У лютому цей слоган супроводжуватиме урочисті державні заходи та приватні ініціативи з ушанування героїв Майдану. Слоганом “Вдячні за свободу” вшановували їх і раніше. Цього року зазначені слова отримали новий візуальний вияв. Художник Микола Гончаров зобразив поруч із написом на чорному тлі силуети гвоздик. Крізь одну з них, обв’язану синьо-жовтою стрічкою, видніється небесна блакить. Інші, червоні, символізують пролиту кров – ціну свободи.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Навчальні предмети:  історія України та інформатика.

Тип проекту: Інформаційно-дослідницький, робота  індивідуальна.

Виконавці: учні 6 класу.

За часом  виконання: короткотривалий.

Мета:

  • ознайомити школярів із історичним та суспільним значенням Революції гідності;
  • ознайомити з короткими життєписами  героїв Небесної Сотніз м. Рівного та Рівненської області;
  •  розкрити суть подвигу Небесної Сотні;
  • вшанувати героїзм українських захисників і тих, які полягли, і тих, які сьогодні зі зброєю в руках захищають суверенітет України;
  •  прищеплювати любов до Батьківщини;
  •  виховати патріотичну свідомість;
  •   розвивати бажання стати гідними громадянами України.

 

Завдання  проекту:

1.     поглибити  знання з історії України  шляхом вивчення  причин та  наслідків Революції гідності.

2.     вчитися знаходити цікаву інформацію в мережі Інтернет та відбирати її  за різними ознаками;

  • Хвилина мовчання

https://www.youtube.com/watch?v=rYoA3A5k0us

  • Використані матеріали сайту «Небесна сотня»:

https://nebesnasotnya.com/storinky-geroyiv

 

5.   вдосконалювати  вміння  оформляти  результати своєї    дослідницької   діяльності  в вигляді: леп буку,  презентацій,  відеоматеріалів,  текстових повідомлень, написанні власної поезії.

6.     розвивати  вміння презентувати свою творчість,  виступаючи перед   класом;

7.     формувати  навики самооцінювання,  давати реальну оцінку    роботі своїх однокласників.

 

Очікувані результати:

- толерантне  ставлення до демократичних свобод, закріплених Конституцією України;

-розширення знань учнів про події Революцію гідності;

-усвідомлення цінності людського життя та тих складових частин, які впливають на нього, роблять його багатогранним, плідним і корисним.

  

 

 

 

 

 

 Етапи роботи:

І етап: збір необхідної інформації в мережі Інтернет про героїв Небесної сотні.

  • збір інформації про героїв Небесної сотні  з Рівненської області;

https://nebesnasotnya.com/storinky-geroyiv/page/11

F:\Робочий стіл 2021р\Небена сотня 2021\123ІІ етап: аналіз інформації, відбір необхідних матеріалів, консультації вчителя;

ІІІ етап: оформлення готових візуальних матеріалів;

ІV етап:  презентація в класі результатів.

  • оцінювання   роботи  однокласниками   шляхом  надання коментарів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
2 листопада 2021
Переглядів
372
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку