Міні-проект "Ласощі, які вони?"

Про матеріал

Дослідницький міні-проект «Ласощі, які вони?» практично наводить дітей на думку про важливість правильного харчування. Провівши ряд дослідів з улюбленими ласощами, учні на власні очі переконалися у шкідливому впливі на організм газованих напоїв та солодощів.

Перегляд файлу

Пізнавальний міні- проект

«Ласощі, які вони?»

Ведуча: Добрий день, дорогі друзі! Адже він дійсно добрий, бо сьогодні веселе свято про ласощі! Піднесіть руку, хто з вас любить солодке? Ой, як вас багато! Значить, вам обов'язково сподобається.

***

Добрий день вам, друзі щирі!

Хай живеться вам у мирі.

Не минайте нашу хату,

Бо у нас сьогодні свято.

***

Сьогодні, вважаєм, якраз буде вчасно,

Щоб був у вас дійсно чудовий настрій,

Упоравшись з ділом, хіба вам не варто

Зустрітися з розумом, піснею, жартом?

***

Гостей дорогих ми вітаємо щиро,

Стрічаємо з хлібом, любов’ю і миром.

Хліб ясниться в хаті, сяють очі щирі,

Щоб жилось по правді! Щоб жилося в мирі!

***

Ми веселі й жартівливі,

Любимо пісні і сміх.

Свою радість на дозвіллі

Ділим порівну на всіх.

***

Там, де на світі господарі діти

Радість і сміх процвітають на світі. –

Годі на місці усім нам сидіти,

час вже сміятися і час радіти.     

ПІСНЯ «ВІТАЄМ»

Якщо дитину запитати, що вона любить найбільше: цукерки, тістечка або морозиво, я не знаю, що вона відповість. Воно ж все таке смачне! А ще ж є печиво, шоколад, зефір, вафлі, желе, тортики – всього і не злічити! Ні, вибрати щось одне – просто неможливо. Тому що солодощі – це найсмачніша їжа в світі!

 


Дуже часто кажуть так: 

Діти люблять мармелад, 

Шоколадні цукерки, 

Теж важливі прикмети, 

Торти, слойки і печиво, 

Крем, халву й морозиво

І хрусткі вергуни, - 

Всі ми просто ласуни.


 


Ласощі всі дуже люблять,

Та  скажу я, друзі, вам,

Що цукерок, шоколадок,

Печива і мармеладок,

Пастили, халви, зефіру,

Жуйок, жуйчиків,  харібо

Їсти вам ніяк не дам!

***

Що у світі найсмачніше?

Може, краби чи ікра?

Може, ще щось, найдивніше?

Є багато різних страв.

Та спитайте у малят

Кожен скаже – шоколад!

 

***

Бартер

Я для мами і для тата квітів назбирала,

Величезного малюнка їм намалювала.

Але все це заховаю до пори в шухлядку,

За обідом обміняю в них на шоколадку!

***

Молочний ніжний шоколад

Мені зігріє душу.

А як візьму ще й мармелад,

То щастя - неминуче!


Ведуча : Солодощі люблять всі: і дорослі, і діти, навіть, герої мультфільмів і художніх творів. Давайте згадаємо їх.

З книги «Чарлі і шоколадна фабрика » нам прислали лист із загадками. Відгадайте їх.


 2. Як навколо об’їси —

Серединки не проси.

Ми такі гостинці:

Дірка в серединці.    

                             (Бублики).

3. Тісто, ягоди і крем,

Шоколад, прикраси, джем.

Дуже страву цю люблю

Її в кондитерській куплю. 

                            (Тістечко).

4. До дітей на кожне свято

Просять в гості завітати,

Бо солодкий і смачний.

Здогадались, хто такий? 

                               (Торт).

5. В розмальованій хустині,

Солоденька всередині.

Коли мною почастують,

Діти тішаться, ласують. 

                                (Цукерка).

6. Влітку - дітям насолода

Та зимова прохолода.

Влітку радо ми їмо

Найсмачніше …    

                                       (Ескімо)

 

 

 

7. З какао штукенція ця, з молока,

Буває солодка, буває гірка,

Буває і начинка: крем чи горіх,

Поділимо плитку велику на всіх!

Якщо запитаємо, навіть в малят,

Усі нам підкажуть, що це … 

                                         (Шоколад).

8. Біле як сніг, в честі у всіх,

Подобаюсь вам на шкоду зубам.

                                           (Цукор)

9. Я в тарілці спочиваю

І дають мене до чаю.

Є і з маком, і медяник

Солоденький, свіжий ...     

                                                 (Пряник)

10. З молока його зробили,

Та ретельно остудили.

Нам здається, що в жару

Його б з’їли по відру.

                                             (Морозиво)

 

11. На смак солодкі та смачні,

Псують зубки й животи,

В них буває шоколад,

Карамель і мармелад!

                                 (Цукерки)

 

 

1. Він живе в своїй фользі,

Швидко тане він в руці.

                             (Шоколад)

12. Може бути воно пісочним,

А часом і з кремом.

Іноді буває з соковитим

Апетитним джемом.   

                                 (Тістечко)

 

 

13. Нема його і не було,

Його ніхто не бачив,

Ніжне та м’яке на смак

Попроси у пташки.

                           (Пташине молоко)

14. Що на сковорідку наливають,

Та вчетверо згинають?

                                        (Млинці).

 


 ПІСНЯ «СМАКОЛИКИ»


Ведучий: Діти, а ви хочете, щоб казкові ласуни прийшли до нас в гості? (так)

Тоді слухайте загадку і здогадайтеся, хто прийде до нас перший.

Карлсон: Усе солодке поважаю,

Немов бджола гуду й кружляю,

Смішний, товстий і невгамовний

Та ще й до вигадок невтомний.

Моторчик маю я на спині,

Відомий будь-якій дитині. 

(Карлсон) (Грає музика повільно залітає Карлсон)

Ведучий:  А ось і сам Карлсон. Діти, подивіться, який наш гість кволий, пригнічений. Карлсоне, чому ти такий сумний і невеселий? У тебе щось болить?

Карлсон: У мене болить живіт.

Ведучий:  Діти, чим ми можемо полікувати Карлсона?  (Відповіді дітей).

Карлсоне, ось тобі чай з ромашки, пий його маленькими ковтками. А що це у тебе?

(Карлсон тримає кошик з різними пляшками. Це - солодка газована вода ).

Постривай. Солодкі напої, звісно, — це смачно, але ти знаєш, які вони шкідливі?

Карлсон: Вони корисні, я знаю.

Ведучий:  Зараз ми це і з'ясуємо. Карлсоне, які напої ти полюбляєш?

Карлсон. Я люблю різнокольорові солодкі газовані напої...

Ведучий:  Хто з вас полюбляє ці напої? (Відповіді дітей)

***


Тільки-но прийшов зі школи –

Поспішаю вже до столу,

Бо зі школи довгий шлях ,

300 метрів, просто жах!

Щоби скоротить дорогу

Взяли з другом по хот-догу.

Ми їх на ходу жували,

«Пепсі-колу» попивали.


***


Втамовує спрагу терпкий лимонад,

сніданок природи розливсь на губах.

Густий і солодкий, немов мармелад

готується довго, напевно, ще в снах.

***

 

Я прийшов на іменини

Випив воду «Буратіно».

Зашипіло в животі,

В ніс залізли бульбашки… 

Пояснив мені друг Вовка:

«Буратіно» - ж газировка!


Ведуча: А як ви вважаєте, ці напої корисні для нашого організму? (Відповіді дітей).

Про це ми поговоримо в лабораторії, де проведемо досліди

Перехід до лабораторії.

Дослід №1 «Дослід з солодкими газованими напоями» (наявність барвників)

В один пластиковий стаканчик налийте солодкий газований напій, а в інший покладіть лійку з ватним тампоном. Якщо пролити напій крізь ватний тампон, то побачимо: тампон став жовтим, червоним, зеленим (залежно від кольору напою). Його пофарбував хімічний барвник, що є причиною різних хвороб людини (нудота, біль у животі, алергія тощо).

Дослід № 2 Перевіримо, як почуває себе наше яйце. (пролежало в напої 3 тижні,змінило колір та стало крихке - без кальцію)

До того ж у такі напої додають кислоту, ароматизатор, вуглекислий газ, що теж шкодять нашому організму. Їх ми не можемо побачити неозброєним оком, але перевіримо їх наявність за допомогою іншого досліду.

Дослід №3 «Дослід з солодкими газованими напоями» (наявність газу та кислоти)

В пляшку з «Кока-колою» вкинути 1- 2 цукерки «Ментос». Пляшку поставити на піднос і трохи почекати.

Ми щойно переконались, що дійсно в напоях є газ, шкідливий для нашого здоров’я. проте його можна використати в інших цілях.  Щось ви вже притомились. Зараз пограємось та відпочинемо. Гра цікава і трішки небезпечна, тож покличемо на допомогу батьків.

Гра з батьками «Надми велику кульку»

На столах пластикові пляшки, повітряні кульки, лійки, тарілочки з содою та оцет на кожного учасника. Діти виводять своїх батьків і за командою разом  насипають у кульку соду, наливають у пляшку оцет і одягають кульку на горлечко пляшки, щоб вона не перевернулася(звисала). На 1, 2, 3 перевертають кульку, щоб сода висипалась у пляшку, притримуючи шийку пляшки з кулькою. Чия кулька більша, той – виграв.

Ведуча:  Карлсоне, тепер ти зрозумів, чому не слід пити ці напої? Діти, а ви?  (Відповіді дітей)

Карлсон. Збагнув! Тепер питиму лише компоти та свіжі соки.

Ведуча: Залишайся  і дізнаєшся ще багато корисного.

Солодке було завжди. Але в давні часи люди не вміли робити цукор. Чим же вони ласували? Тим що дарувала їм природа - це фрукти і мед. А потім через багато часу, людина відкрила, що з деяких рослин можна отримати солодкий продукт - цукор. Цукор роблять з цукрової тростини; в далеких, теплих країнах з цукрових буряків. Цукор, який ми вживаємо в їжу добувають якраз з цукрових буряків. А з цукру люди стали робити цукерки, додавати в нього фрукти, горіхи, молоко. А які солодощі з додаванням цукру ви знаєте? (відповіді дітей)

Ведуча: А тепер спробуйте відгадати, хто ще з героїв-ласунів  поспішає до нас на свято.


В гості ходить рано-вранці,

Цей хороший дивачок.

З ним господар, хлопчик Робін,

І товариш — П’ятачок.

До прогулянок він ласий,

Є на мед чутливий нюх.

Зветься плюшевий ведмедик,

Всім відомо… («Вінні Пух»).


Звучить «Пісенька «Віні-Пуха», з'являється Віні-Пух)

Віні – Пух: Привіт. Карлсон мені сказав, що у вас свято ласунів і ви частуєте гостей солодощами. Я дуже поспішав до вас. А у вас є мед?

Ведуча: Ні, Віні, меду у нас немає. Але ми навчимо тебе, як допомогти бджілці, і вона сама пригостить тебе медом. Як відомо, бджілки дуже працьовиті. У них завжди багато роботи. Допоможемо бджілці розкласти цукерки по баночкам за кольорами. А Віні-Пух буде слідкувати, щоб все було правильно і чесно.

Гра «Кольорові цукерки»

Ведуча:  Ця робота не проста, тому що потрібно розкладати цукерки в певній послідовності однією рукою на швидкість. Хто хоче спробувати?

 (2 гравці мають розподілити в 5 баночок за кольором(на кожній баночці відповідного кольору гумка) в певній послідовності 50 цукерок «Skittles» ч,о, ж, з,с)

Молодці! Ось які ви працьовиті! І Віні – Пух - молодець! Думаю, що бджілка тепер пригостить тебе медом. А ось і мед. Тримай.

Віні – Пух:

Спасибі, діти. Мені дуже сподобалося допомагати, і дуже сподобався мед. А ось ті цукерки дасте?

Ведуча: А хіба ти не знаєш, що дуже шкідливо їсти цукерки та більшість солодощів? Цукерки містять не тільки багато цукру, але й різні шкідливі барвники.

Перехід до лабораторії.

Дослід №1 «Дослід з цукерками» (наявність барвників)

Цукерки «Skittle’s» викласти по колу на край тарілки і в середину налити обережно води. Через якийсь час барвники розчиняться у воді і утворять кольорову веселку.

Щоб почити результат, потрібно трішки зачекати. Розкажіть, як ви любите цукерки.


***

Цукерка

Коли цукерку ти з’їдаєш,

то в дивосвіт одразу поринаєш.

Неначе на легкій пір’їнці

летиш на солодкій хмаринці.

 

***

       Пригощайтесь

Ой, які ж то дітки раді!

„ЧорнОслив у шоколаді”

У коробці на столі...

- Пригощайтеся, малі!

Ще й скажу спасибі тату! –

Й мама вийшла із кімнати.

Вщент коробка спорожніла –

Мама ж їсти припросила!

***

 

Таку смачну цукерку

Я берегла три дні.

Її знайшла сестричка

І з’їла на зорі.

Я день сумна сиділа,

І плакала тихцем.

Сестричці було смачно…

Яка ж я необачна!

 

 

 

 

 

Задачка

На кухні були етажерки,

Там лежали смачні цукерки.

Та одного разу, якось раптом,

В нашій хаті світло згасло.

А коли включили світло,

Не було цукерок більше.

Куди ці цукерки зникли,

Якщо поруч були діти?

 

Характер

Я не буду їсти м’яса,

Бо воно шкідливе!

І не хочу молока!

Воно якесь сиве…

Макаронів я не буду,

Можу потовстіти!

І борщу не пропонуйте,

Не потрібно лити!

Краще руку простягніть

Вверх, на етажерку,

І мені скоріш віддайте

Ту смачну цукерку!  

Буду нею смакувати, —

От ситий сніданок!..

Мамо, Ви є найдобріша

У цей гарний ранок!


ПІСНЯ «КАРАМЕЛЬКА ТУТ, КАРАМЕЛЬКА ТАМ»

Ведучий: Що ж таке цукерки?

В Стародавньому Єгипті солодощі робили з меду і фініків, а древні римляни додавали до меду горіхи, кунжут і макові зерна. Наші предки ласували затверділим кленовим сиропом. Колись цукерки вважалися ліками і навіть перекладалися з латинської як «готове зілля». Цукерки в більш звичному для нас вигляді з’явилися набагато пізніше. Це були зацукровані шматочки фруктів, які лікарі прописували хворим. Їх називали confectum (від латинського «виготовлений») Першою цукеркою, яка побувала в космосі, є Chupa Chups. Коли космонавтам на навколоземній орбіті захотілося солодкого, їм вислали коробочку цих льодяників.

***


Не морозиво з халвою,

не батончик "Карапуз",

а лимоново-бузково

пречервоний Чупа-Чупс

наче гном стирчав з вітрини...

Ще й наспівував :"О-у,Є..."

 Була мама невмолима:

  • Це шкідливо!!! Стільки "Е"…

Я ж - усім признаюсь чесно -

сліз фонтаном  - не лила!

Дуже чемно - в знак протесту!-

під прилавок прилягла...

Хоч вмовляли дуже довго -

я позицій не здала!!!

Тільки песика чужого

під прилавком обняла...

А тепер - душа як птиця

і у роті - справжній рай!

Смак: малино-полуниця,

Грушо-мед і бана-най..

Золота,стаю, дитина -

чупа-чупсово сміюсь...

Стільки ЩАСТЯ!.. неодмінно -

Я ж не жадна! - поділюсь...

Чом же біла,мов крижина,

Мама дивно так сія?

Чупа-Чупс по черзі лижем

трохи - песик, трохи -я...


Ведуча: Що ж там наші цукерки? О-го! Та вони перетворили воду на справжню веселку! От скільки барвників тут є! Тому їсти їх небезпечно!


Лунає стук у двері.

Ведуча:

- Ой, діти хто там? Не знаємо. А давайте запитаємо. Хто там? (хором).

Двері відкривають принцеса Карамелька . Карамелька в сукні, прикрашеній фантиками (квіти, візерунки, на голові шапочка, що нагадує половину цукерки, на шиї - намисто з фольги і яскравих фантиків. У Ласуна - великий живіт, волосся скуйовджене, до них прилипли фантики, до одягу теж приклеїлися фантики.)

Карамелька:

Доброго дня! Мене звуть принцеса Карамелька.

До вас на свято я поспішила,

З собою призи я захопила.

Щоб нагороду дістати,

У конкурсі треба перемагати! 

Вибігає Ласун.

Ласун: Мене, мене треба нагородити!

Карамелька: А ти хто такий? І за що тебе треба нагородити?

Ласун: Я - Ласун.  Дуже люблю їсти, особливо цукерки. Найбільше можу шоколадних цукерок з'їсти. Он і діти мене знають.

***


Макар розказував Тимуру,

Що полюбляє таку процедуру;

Все солодке їсть він підряд:

Джем, повидло, зефір, мармелад,

Шоколадки, смачні карамельки,

Без розбору всілякі цукерки,

Вафлі, коржики кручені,

Здобу, молоко згущене;

Рум’яненькі пундики,

З маковинням бублики,

Пластівці, шербет, халву,

Льодяники, пахлаву…

Все Макару до смаку.

Він ласунчик — це не диво.

То й живе собі щасливо.

А щоб зубки не боліли,

Треба, друзі, знати міру.


Карамелька: Щоб більше всіх цукерок з'їсти, багато розуму не треба. Ти краще постарайся в іграх-конкурсах перемогти! Покажи свою спритність, спостережливість, кмітливість.

Ласун: Гаразд, повчуся, як треба гратись. Спортом займатися. Правильно харчуватися.

А потім пігулки, дієта, вода,
Таблиці калорій - життя, мов тюрма.
Себе бува інколи дуже шкода.
Люблю солоденьке, хоч знаю - дарма!..

Ну, давай свої конкурси, вмовила.

Конкурс «Хто більше збере фантиків»

За сигналом гравці команд (5-8) по черзі біжать до фантиків, беруть по одному фантику в руку і несуть до своєї команди, потім наступний гравець кожної команди біжить і т. д. Час - одна хвилина.


***

Ну а якщо у вас гості -

Торт поставимо на стіл,

Можна з'їсти лиш шматочок,

Щоб ніхто не захворів.

 

 

 

 

 

 


***

Сонний торт

Кухар знає всі торти,

Кожний вміє він спекти:

Торт на іменини,

Коржик на хрестини,

Коровай весільний

І рулет ванільний.

А чи є серед тортів

Сонний тортик,

Торт для снів?

Кухар тісто замісив

Зі своїх найкращих снів,

А дрімоту в крем поклав…

Та коли вже час настав

Скуштувати торт для сну,

Кухар солодко заснув…


         ***


Солодкого на світі є багато.

І «Шоколапки», і «Ромашка»,

І з назвою «Ведмедики», й «Іриски»,

І «Каракуми»,  й «барбариски».

У кожної цукерки є секрет,

Який покаже істинний портрет.


Ведучий: Іншими словами: скажи, яку начинку ти любиш, – і я скажу тобі, хто ти. За результатами дослідження німецьких вчених, невиправні романтики надають перевагу цукеркам з полуничним наповнювачем, творчі люди – з кокосом, скромні – з горіхом, а практичні – з вишнею.

В цей час по сцені проходять мама, 2 хлопчика і дівчинка. На середині зупиняються. Учасники: мама і 3 дітей (1 дівчинка і 2 хлопчики)


Мамо, ми тобі на свято торт спекли!

Це ми самі!

  • Це дарунок наш тобі!
  • Ой, спасибі, мої любі!

Принеси, Артемко, ніж!

  • Мамо, ну давай же, ріж!
  • Щось не ріжеться, не знаю

Тут, здається, щось стирчить...

  • Це ж мій ключ!

А я шукаю!

А він, капосний, мовчить!

  • Тут іще якась «начинка».
  • Ой, та це ж мій олівець!
  • Ну й роззява ти, Даринко!
  • Тут ще й синій гребінець!
  • Може там іще щось є?
  • Є! Ось маєш.
  •  Це моє. (бере солдатика)
  • І нарешті папірець.
  • Я пропав, це все, кінець!

Це мабуть, щоденник ем-м-м.

  • Ну й роззява ти, Артем!
  • Всі труди пропали наші...
  • Схожий тортик наш на кашу...
  • Мамо, вибач, ми хотіли

Піднести сюрприз тобі.

  • Це вдалося!

Мийте руки, вас чекає мій обід.

  • Хто завжди нам допоможе?

Хто все вміє і все може?

  • Хто все зробить, як годиться?

Хто ця мудра чарівниця?

  • В цілім світі найдобріша,

Найдорожча, наймиліша,

Лагідна і ніжна сама?

  • Ну, звичайно, наша мама!

ПІСНЯ «ПОДАРУНОК»

Карамелька: А ти дарував кому-небудь цукерки? 

Ласун (злякано): Ти що? Я не люблю дарувати. Я люблю, коли мені дарують. А краще б було, якщо б на деревах замість листочків росли цукерки. Уявляєш, йдеш, а кругом цукерки на деревах фантиками шелестять, просять: "З'їж мене, Ласуне, з'їж мене, Ласуне ". (Заплющує від задоволення.)

***


Цукерочки смачні скуштуєш…

Від самоти себе врятуєш.

Ти потрапляєш у шоколадну країну

усіх цукерок батьківщину.

Сідаєш ти на човен з карамелі,

 щоб доплисти до крем-пустелі.

Там повсюди крем-суфле,

А в пірамідах яблучне желе.

Чекатиме на тебе й цар-бісквіт,

який живе вже сотню літ.

Він дасть тобі льодяник веселковий

Йому належить весь цей світ казковий.


Карамелька: Ну і фантазер же ти, Ласуне! Хоча ... я знаю одну дівчинку, яка вирощувала на городі цукерки.

Ласун (зацікавлено): Ну і що? Вийшло?

Карамелька: а ти її сам послухай.

 

 

 

***

Дівчинка-городниця:

І ріпу, й буряк посадила Іванна.

Цукерку свою посадила й Сніжана.

Її поливала старанно щоранку,

І, навіть, співала смачну колисанку.

Іванка сказала: "Ти - молодець,

А їй заважає рости папірець! "

Ласун: А ти без папірця посади!

Карамелька: Ні цукерки не ростуть, їх роблять. (Звертається до глядачів.) А ви знаєте, де їх роблять? На кондитерських фабриках.

Ведучий: хто з вас може назвати кондитерські фабрики? Допоможуть вам фантики, на них все надруковано. Хто більше знайде назв фабрик?

***

ЦУКЕРОЧКА

Ця смакота так манить на вітрині

У фантика барвистій пелерині.

Купіть! Купіть, прошу, будь ласка!

Еге ж! В обгортці – шоколадна казка.

Одна… Дві… Три… Усі такі хороші!

Чому за них платити треба гроші?!

Конкурс «Що означає назва фантика?»

Командам по черзі читають назву на фантику, а гравці пояснюють, наприклад:


«Весна» Пора року

«Сніжок» Опади

«Ластівка» Птах

«Загадка» Народна творчість

«Вальс» Танець

«Еклер» кондитерський виріб

«Трюфель» гриб

«Ведмедик» тварина

«Бурундучок» тварина

«Метеорит» космічне тіло

«Дюшес» сорт груші

«Тузик» кличка тварини

«Кара - Кум» пустеля

«Нуга» кондитерська патока

«Марс» планета

«Ромашка» назва квітки

«Зоряна ніч» пора доби

«Фундук» горіх


Виграє той, хто більше "розшифрує" назв

Ведучий: Ми сьогодні дізналися , що з солодкого шкодить нашому здоров'ю. Отже:


Щоб мати здоров’я, слід правильно їсти,

Вживати поживне і тільки корисне.

Не їсти надміру, не шкодити тілу

І пам’ятати про вітаміни.

 

Зрозуміло, всім відомо,

Що приємно буть здоровим.

Щоб міцне здоров’я мати

Треба правила всі знати.

 

Хто здоровий,  той сміється

Все тому в житті вдається.

Хто здоровий, той не плаче

Жде його в житті удача.

Бо здоров’я – це прекрасно,

Здорово, чудово, ясно!

І доступні для людини

Всі дороги і стежини.

 

Здоров’я бережіть поки малі,

І мудрими ідіть по цій землі,

Хай кожен з вас в душі запам’ятає,

Що без здоров’я щастя не буває.

А є здоров’я, буде все як треба

Сміятиметься сонечко із неба

І дітям світ простелиться під ноги

Щоб ви пройшли усі дороги.

 


 

Ведучий:

Здорові діти – нація здорова,

Багата Україна і чудова.

То ж, діти, ви здоровими ростіть,

В майбутнє добрими ідіть.

У веселоньки згори

Ви візьміть всі кольори.

І над вами хай чудово

Сяє щастя веселково!

Бо здоров’я, любі діти, в світі головне,

А здоровий і веселий – щастя не мине!


ПІСНЯ «ЩАСТЯ» 


Свято завершується частуванням дітей фруктами в шоколаді, домашньою карамеллю та випічкою, фруктами і  компотами.


 

 

 

 

 

Використано Інтернет - ресурси

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бойченко Вікторія Анатоліївна
    Дякую за матеріал! Саме ця тематика мене цікавить в даний момент!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
4 жовтня 2018
Переглядів
7139
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку