Мета: узагальнити знання учнів за темою «Здорове тіло»; розвивати мовлення; розширювати світогляд учнів; виховувати дбайливе ставлення до свого здоров'я.
Урок 10. ПІДСУМКОВИЙ УРОК ЗА РОЗДІЛОМ
Мета: узагальнити знання учнів за темою «Здорове тіло»; розвивати мовлення; розширювати світогляд учнів; виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я.
Хід уроку
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ
— Сьогодні на уроці ми узагальнимо вивчений матеріал за розділом «Здорове тіло».
III. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ
1. Робота в парах
У запропонованих картках з різними літерами необхідно відшукати слова — назви корисних харчових продуктів.
(Овочі, мед, фрукти, молоко, риба, м’ясо)
2. Розповідь про молоко
— Чудова здатність підтримувати наш організм у прекрасному стані притаманна молоку, оскільки воно містить повноцінний білок, кальцій, жири, молочний цукор, вітаміни.
Дитячий організм напрочуд легко засвоює поживні речовини, які містяться в молоці, краще, ніж з інших продуктів. Це стосується і кисломолочних продуктів — кефіру, кислого молока, ряжанки.
З молока також виготовляють сир. Йому можна знайти різноманітне застосування: приготувати бутерброди чи грінки або використати як основу для дуже смачних страв, наприклад салату з тертого сиру і часнику.
Свіжі овочі та фрукти — це головні постачальники вітаміну С та інших вітамінів, вони містять залізо і мінеральні солі, у тому числі й кальцій, необхідні для кісток, зубів і крові.
За В. Кудашевою
3. Для допитливих
— Учені підрахували, що за 70 років життя людина з’їдає: приблизно 8 тонн хлібобулочних виробів; 10–12 тонн картоплі; 6–7 тонн м’яса і риби; 10–12 тисяч яєць; випиває 10–14 тисяч літрів молока.
На споживання їжі людина витрачає біля 6 років життя.
4. Гра «Знайди “зайве” слово»
Учитель швидко називає продукти харчування або страви, учні називають
5. Обговорення ситуацій
— Хто з дівчаток правильно харчується? Поясніть свою відповідь.
7. Виконання підсумкових завдань (с. 50)
— Натуральні продукти — це вибір, який допомагає зберегти здоров’я.
Об’єднайтеся у три групи («чіпси», «сухарики», «солодкі газовані напої») і виконайте дослідження. Для цього:
ІV. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ
— Що повторили на уроці?
— Що нового ви дізналися?