План навчального проєкту
Я досліджую світ
Автор навчального проєкту:
Прізвище, ім’я та по батькові: Притула Ніна Анатоліївна.
Назва навчального закладу: Захарівська філія «КЗ Глинський ліцей»
Місто, село: с.Захарівка.
Назва проєкту: «Свята моєї Батьківщини».
Основні питання:
Ключове питання: Які свята є у моїй країні?
Тематичні питання: Які державні свята моєї країни?
Які народні свята моєї країни?
Які професійні свята моєї країни?
Стислий опис:
Учні класу будуть розподілені на групи, кожна з яких буде збирати інформаційний матеріал про виникнення і традиції відзначення державних і народних свят, їх ілюстрації, вірші, загадки, пісні до цих свят. Зібрані матеріали учні використають для захисту своїх творчих робіт. Потім буде проведена презентація робіт.
Навчальні предмети: «Я досліджую світ», «Українська література», «Мистецтво», «Історія України».
Державні освітні стандарти та навчальні програми: виявляє інтерес до: пізнання минулого і сучасного України; участі у визначенні пам’ятних подій, державних і народних свят, накопичення матеріалів із теми, оформлення їх в альбом, портфоліо; виявляє патріотичні почуття, шанобливе ставлення до символіки держави; володіє найпростішими навичками поводження в урочистих ситуаціях, пам’ятних місцях.
Навчальні цілі та очікувані результати навчання: актуалізувати самостійну пошукову діяльність учнів, вдосконалювати словниковий запас, розвивати мовлення учнів, вміння працювати в групі, розширити кругозір учнів, виховувати любов і пошану до державних і народних свят Батьківщини.
Кінцевим результатом є: презентація доповіді за вибраними тематичними питаннями.
Діяльність учнів: збір,аналіз, оформлення та презентація інформації про свята Батьківщини; обґрунтування вибору тематики свят: робота в складі мікрогруп; оформлення малюнка свята на відповідну тему.
Приблизний час для реалізації навчального проекту:
3-4 навчальних уроки.
Вхідні знання та навички:
Вміти працювати в групі, виділяти суттєву інформацію, мати навички самостійного пошуку та добору потрібної інформації, вільно висловлювати власну думку, вміти задавати запитання однокласникам.
Матеріали та ресурси: фотоапарат, принтер, ноутбук, аудіо запис пісень.
Програмне забезпечення: програми опрацювання зображень, програми для створення мультимедійних презентацій, текстовий редактор.
Друковані матеріали: ілюстрації свят, довідники, енциклопедії, дидактичний матеріал, підручник «Я у світі».
Диференціація навчання:
Обдаровані учні: скласти правила з техніки безпеки під час проведення новорічних свят.
Оцінювання знань та умінь учнів: оцінюватися буде кінцевий результат роботи учнів – презентація своєї доповіді.
Ключові слова: свято, профорієнтація, професійні свята, державні свята, народні свята, презентація, доповідь, правила роботи в групі.