Міні-проект «Творчий челлендж «Я малюю кожен день!»

Про матеріал
Матеріал містить опис міні-проекту за новою формою роботи «Творчий челлендж «Я малюю кожен день!». Використання творчого челенджу як форми роботи дозволяє урізноманітнити здібності дитини в малюванні, пробуджуює інтерес до дослідження різних матеріалів і тематик малювання, і, як наслідок, підвищує інтерес до образотворчої діяльності в цілому. Даний проект підходить для роботи з дітьми 10-15 років в рамках позашкільних та загальноосвітніх навчальних закладів.
Перегляд файлу

Міні-проект

«Творчий челлендж

«Я малюю кожен день!»

 

 

Захваткина Катерина Олексіївна

Керівник гуртка-методист

 

 

Діти дуже люблять малювати, причому в будь-якому віці.

  Навіть самі маленькі дітки, проводячи яскраві лінії фломастерами, олівцями або ставлячи відбитки пальчиками, особливо не усвідомлюючи, що вони малюють, приходять у захват від цього процесу.

  Дітям подобається малювати скрізь і всім: фарбами і ручками по папері, паличками на піску, крейдою на асфальті. Юні художники завжди знайдуть місце для свого чергового творіння.

  Малювання є одним з найважливіших засобів пізнання світу і розвитку знань естетичного сприйняття, так як воно пов'язане з самостійною, практичною і творчою діяльністю дитини. Заняття малюванням сприяють розвитку творчих здібностей, уяви, спостережливості, художнього мислення і пам'яті дітей.

Використання творчого челенджу як форми роботи дозволяє урізноманітнити здібності дитини в малюванні, пробуджуює інтерес до дослідження різних матеріалів і тематик малювання, і, як наслідок, підвищує інтерес до образотворчої діяльності в цілому. Можливість малювати кожен день в будь-який час створює атмосферу невимушеності, розкутості, сприяє розвитку ініціативи, самостійності дітей, дозволяє дитині висловити в малюнку свої враження, думки, почуття і емоції, створює емоційно-позитивне ставлення до діяльності. В ході роботи дитина отримує можливість вибору, що розвиває його творчі здібності.

 

Мета проекту:

- дослідити психологічні та особистісні особливості вихованців гуртка, розвивати їх творчі здібності

 

Завдання проекту:

- розвиток творчих здібностей дітей шляхом залучення до активної творчої діяльності

- формування інтересу до образотворчої діяльності;

- виховання активності, самостійності та відповідальності

 

Вид проекту: творчий

Гіпотеза: Передбачається, що творчий виклик (челендж) сприятиме розвитку творчої уяви учнів, формуванню самостійності, активізації творчого мислення та підвищуватиме інтерес дітей до образотворчої діяльності.

 

Предмет дослідження: виконання творчих завдань з малювання кожного дня.

Термін реалізації проекту: 1 листопада 2018 року - 12 грудня 2018 року

 

Етапи реалізації проекту:

I етап - підготовчий: листопад 2018

1. Вивчення та аналіз літератури, інтернет - ресурсів з даної проблеми.

2. Розробка змісту проекту: «Творчий челлендж «Я малюю кожен день».

 3.Планування майбутньої діяльності, спрямованої на реалізацію проекту.

4. Вступне заняття для вихованців студії

 

II етап - основний: 28 листопада 2018 р - 12 грудня 2018 р

 Виконання завдань зі списку творчого челенджу в спеціально підготовлених скетчбуках

 

III етап - підсумковий: 12 грудня 2018 р

 Підсумкове заняття по проекту. Презентація скетчбуків учнів.

 

Матеріально-технічне забезпечення проекту: скетчбуки, список завдань, олівці, фломастери, фарби, пензлі.

 

 

Актуальність проекту

Страх чистого аркуша властива багатьом людям, як дорослим, так і дітям. Але малювання є одним з найважливіших засобів розвитку творчої діяльності дитини. Діти люблять малювати, але часто відчувають труднощі, приступаючи до створення малюнків. Малюнки часто не вдаються і, внаслідок цього, у багатьох дітей зникає бажання малювати. Для того, щоб підвищити інтерес до малювання можна використовувати різноманітні арт-челенджі, коли дитина може проявити себе і висловити свої думки без страху, що його творчість низько оцінять. Малювати можна чим завгодно, де завгодно і як завгодно! Результат образотворчої діяльності не може бути поганим чи хорошим, робота кожної дитини індивідуальна і неповторна. Це зароджує у дітей нове бажання, прагнення до нового більш творчому відображенню відчуттів, виконання більш складних завдань, сприяє всебічному розвитку дитячої індивідуальності, формуванню справді творчої особистості. В цьому і є актуальність даного проекту.

docx
Додано
25 лютого 2019
Переглядів
977
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку