Міні тренінг для педагогів

Про матеріал
Наша зустріч присвячена НУШ. Нова українська школа – це новий зміст освіти, нова методика навчання та нове освітнє середовище. Серце змін - це вчитель. А ви, вихователі, в усьому помічники. В центрі уваги - дитина. А ми повинні створити безпечне освітнє середовище.
Перегляд файлу

 

                             МІНІ -  ТРЕНІНГ ДЛЯ  КОЛЕГ

1. Вступне  слово.

        Вітаю!  Рада  вас   усіх   бачити!  Наша  зустріч   присвячена  НУШ.

   Нова  українська  школа – це  новий  зміст   освіти,  нова  методика   навчання  та

нове  освітнє  середовище.

   Серце  змін  -  це  вчитель.  А  ви,   вихователі, в  усьому   помічники.

В  центрі  уваги -  дитина.  А  ми  повинні  створити  безпечне  освітнє  середовище.

    2. Настрій.

- Звичайно, наша плідна робота залежить від  настрою. Посміхніться один одному.

З гарним настроєм хто прийшов – махніть рукою,

Хто чує мене – кивніть головою,

Хто бачить мене-прошу оком моргнути,

Хто любить дітей прошу  тихо  встати

Хто веселий- всім усміхніться.

Хто ввічливий- поплескати  в  долоні,

  у кого є син - підніміть руки вгору;

  той, хто сьогодні вранці з'їв смачний сніданок – погладьте себе по животику;

 хто народився весною, нехай візьме за руку сусіда з права;

  хто народився зимою, візьміть сусіда за руку з ліва;

 хто любить котів - промурчіть; а  хто  собак – загавчіть;

  у кого є донька, схрестіть руки на грудях;

   хто п'є каву з цукром і молоком, погляньте у  віконце;

  хто любить компліменти-вигукніть «Так-так!»;

  у кого є захоплення  - тупніть  ногою ;

 хто дуже- дуже  любить свою роботу-вигукніть фразу «Я в захваті!»;

                                       Настрій  покращився!

3. Гра "На що схожий настрій.»

Хід вправи: по черзі всім потрібно сказати, на яку пору року, погоду, природне явище схожий ваш настрій сьогодні. Наприклад: мій настрій сьогодні схожий на білу пухнасту хмаринку в спокійнім голубім небі, а твій?

 

4."Привітання "

Мета : створення сприятливого емоційного клімату . Хід вправи: привітайтесь з кожним учасником різними способами, наприклад: носами, вухами, плечима, руками...

 

5. "Очікування " (3 хв.)

       А  тепер   вправа «Очікування.»  (Чого  ви   очікуєте  від   сьогоднішньої   зустрічі?)

Кожен з вас щось очікує від цієї зустрічі. Що ж саме? Зараз я пропоную вам з’ясувати це питання, конкретизувати його для самих себе. Я роздам вам стіки, на яких кожен зможе записати свої очікування і побажання. Наприкінці нашої роботи ми знову повернемося до них.

6. Девіз  заняття.

  - А нашим девізом будуть слова:
Зібратися разом – це початок,
Триматися разом – це прогрес,
Працювати разом – це успіх.
Професія педагога – професія творча. Чим вищою є креативність вчителя, тим більше шансів для розвитку творчого потенціалу в учнів. До речі, вчитель сьогодні має можливість не лише ознайомитися з природою та специфікою процесу креативності, а й підняти цей рівень у себе, навчитися розвивати креативність у своїх учнів.
Різноманітні численні дослідження вказують на необхідність вивчати щось нове для того, щоб збільшити свій творчий потенціал. «Якщо ви банкір, навчіться танцювати чечітку. Якщо ви няня, займіться курсом міфології.»
Психологи вважають, що іноді знайомий світ відокремлений від світу незнайомого майже умовним кордоном. Тому подолати цей кордон вдається лише тим, хто постійно розсуває його межі.

7. Вправа «Психологічна загадка»

У мене в руках апельсин, передаючи його в руки іншого учасника кожен повинен одним словом дати йому визначення, переходячи в різні форми, порівнюючи  з  собою.

Апельсин солодкий  такий, як  я ….

8. Гра  «Продовж  речення»

-Я - вчитель, я ….

-Я – професіонал, тому що…

Я – творчий вчитель, тому що

 9.Вправа “Оплески”

Всі учасники стають по колу. Тренер дає команду: Нехай вийдуть на середину ті, хто... .  При  виході  окремих  учасників  всі  присутні  їм аплодують.

  1. У кого стаж роботи більше 10 років…
  2. Хто любить свою роботу.
  3. Хто впроваджує інтегровані технології.
  4. Хто впроваджує технологію критичного мислення.
  5. Хто впроваджує проектні технології.
  6. Хто проводить ранкові зустрічі.
  7. Хто володіє навиками роботи на ПК.
  8. Хто бере участь у онлайн-вебінарах.
  9. Хто залучає батьків до освітнього процесу.

 

10. Хто буде проходити добровільну сертифікацію.

Кожен  працівник  заслуговує  на  оплески,  особливо  ті, хто любить свою роботу і любить дітей.

10.  Мозковий штурм «Урок»

На аркуші А – 1 вертикально записуємо слово «урок».

Шляхом вільного висловлювання запишіть слова, які асоціюються з уроком, що починаються з літер «у», «р», «о», «к». Це можуть бути іменники, прикметники, дієслова.

11. Вправа «Числа, які правлять світом»

Номер будинку і квартири, номер телефону і авто, номер паспорта і дата народження. Скільки чисел у нашому житті! Нумерологія - містика чисел - переконує, що ці цифри даються долею не випадково.

У кожного є своє число, дане йому при народженні. Запишіть свою дату народження. Наприклад, 25.07.1976. знайдіть суму всіх цифр. Додаємо доти, поки не буде число з однією цифрою. А тепер послухайте, що значить ваше число.

1- у багатьох релігіях світу це - символ божественної сили. Його носії-яскраво виражені лідери. Вони цілеспрямовані і прагнуть до влади. Для досягнення мети такі люди розраховують тільки на себе і не сприймають натиску з боку. Вони впевненні в унікальності і часто досягають успіху.

 

2- цим людям притаманні романтизм і фантазія. Вони мають філософські нахили, вміють добре пристосовуватися до різних обставин. Легко поступаються в дрібницях, але від головної мети не відступають, тому дуже часто успішні в бізнесі. Двоїстість особистості робить їх непостійними. Але «двієчники» - ласкаві і не люблять лишатися на самоті.

 

3- саме своєю триєдністю сильна «Свята Трійця». Трійка - символ динамічності особистості. Люди з числом «З» - артистичні, мають нахили до творчості. Вони щедрі. Але повсякденності вони не переносять, потребують різноманітності.

 

4- люди з цією цифрою надійні. Вони друзів не зраджують. Понад усе в житті цінять надійність, стабільність. У почуттях і вчинках вони, як правило, простодушні, через це вибирати для спілкування «трієчників» їм не рекомендують - «четвірочник» швидко засумує. Але для тих, хто шукає партнера серйозного і надовго - то це те, що вам треба.

 

5- у п'ятірці криється сильна, але суперечлива енергетика. Якщо п'ятиконечна зірка дивиться вершиною вгору – це енергія позитивна, якщо вершиною вниз - навпаки. Кожний носій «5» робить для себе цей вибір. Ці люди люблять волю і експерименти, прекрасні працівники.

 

6  - шестиконечна зірка в давнину вважалась символом гармонії. Пізніше до шістки почали ставитися як до символу переходу, незавершеності. Люди з символом «6» вміють узагальнювати, підкорювати собі інших. Мета їхнього життя - постійність. Їхня вимогливість до інших - підвищена. Вони розумні, але їх легко вивести з рівноваги.

 

 

7  - це - щаслива цифра. Людям з цифрою «7» притаманно більше удачі ніж іншим. Вони «везучі». Якщо у вашому житті це не так, то ви відійшли від цього шляху. Намагайтесь зрозуміти, що ви зробили не так. Люди з цією цифрою - потайні, мають сильний незалежний характер і сильні до нестандартних вчинків. Але в душі емоційні, тому з ними не доведеться сумувати.

 

8  - символ влади. Покладена на бік вісімка стає символом безпомічності. Носії цифри«8» мають сильну волю.Такі люди рішучі і завжди йдуть до кінця. Вони завжди вірні в усьому.

 

9  - символ космосу. Такі люди вкрай сентиментальні, їх легко образити, вони вміють переживати біль. Носії «9» - ідеальні виконавці будь-яких робіт, готові працювати цілу добу без відпочинку. Таким людям потрібна похвала, ласка, підтримка.

 

12. Вправа "Надувні кульки."

Мета: зняття негативних емоцій, розвиток позитивних емоцій.

  • Пригадайте всі свої негативні емоційні переживання, не  приємні моменти в житті і в роботі... Надуйте кульки думаючи про  ці емоції... Пробийте їх.

А тепер давайте згадаємо все приємне, веселе, радісне, саме найкраще... Надуйте цими самими позитивними емоціями ще по  одній кульці. Зав'яжіть. Нехай вони залишаються з вами    назавжди!!!

13. Вправа «Конверт проблем»

- Сформулюйте на аркуші найбільші проблеми чи страх у роботі з дітьми і покладіть до конверта. Обміняйтесь. Дайте поради, як краще вирішити це питання. Вони повинні бути конкретними і дієвими.

14. Вправа «Чарівна  коробочка»

 -- Колеги! Пропоную вам дістати по одному папірцю з чарівної  коробочки який підкаже, що на вас чекає сьогод­ні або що вам потрібно зробити найближчим часом. Ці побажання чарівно впливають на на­стрій, підбадьорюють, надають упевненості.

Тобі сьогодні особливо пощастить!

Життя готує тобі приємний сюрприз!

Усе складається для тебе найкращим чи­ном!

Сьогодні твій день, щасти тобі!

Сьогодні Фортуна з тобою разом!

Пам'ятай: ти народилася, щоб бути щас­ливою!

Сьогодні очікуй прибутку!

Люби себе такою, якою ти є, — неповтор­ною!

Потурбуйся про здоров'я свого тіла!

Зроби собі подарунок, ти на нього за­слуговуєш!

Вищі сили оберігають тебе!

У тебе є все, щоб насолоджуватися жит­тям!

Усе, що потрібно тобі, легко приходить до тебе!

Усі твої бажання та мрії реалізуються, повір у це!

 

 

Сьогодні з тобою спокій і радість!

Сьогодні щасливий день

 

15. Вправа "Компліменти"

- Сподіваюсь, що наш тренінг був для вас корисним та   цікавим. Я пропоную вам висловити про це свою думку, звернувшись до своїх очікувань.    Чи справдились ваші очікування?

- А тепер встаньте, візьміться за руки. Дивлячись в очі сусіду  подаруйте йому усмішку, скажіть кілька добрих слів, комплімент,  похваліть і подякуйте за роботу.

                  Усім  дякую  за  плідну  працю! До  нових  зустрічей!

 

 

docx
Додано
28 січня 2020
Переглядів
1290
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку