Заняття «У світі науки чарівної». Ознайомлення із соціумом. Різновікова група

Про матеріал
Блок: Чарівний світ казки! Тема дня: Казковий дивосвіт» Заняття: ознайомлення із соціумом Тема: «У світі науки чарівної» Завдання: - розкрити дітям важливість знань про казки та казкових героїв, що навчають нас життя; - вчити аналізувати ситуацію, спонукати дітей застосовувати наявні знання про предметний та навколишній світ на практиці; - продовжувати учити дітей висловлювати свою точку зору, активізувати зв’язне мовлення; - поповнювати активний словник різними частинами мови, чітко відповідати на запитання; - закріпити вміння бережливо відноситися до себе та свого здоров’я; - розвивати у дітей цікавість до казок, пізнавальну активність; - виховувати гуманні почуття, доброзичливість, увагу.
Перегляд файлу

КЗ «Солоницівська гімназія «Перлина»»

 

 

 

 

 

 

Відкритий захід

Заняття

Ознайомлення із соціумом

Різновікова група № 6 «Світлячок»

Вихователь: Загорулько Валентина Михайлівна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2020

 Блок: Чарівний світ казки!

 Тема дня: Казковий дивосвіт»

Заняття: ознайомлення із соціумом

Тема: «У світі науки чарівної»

Завдання:

  • розкрити дітям важливість знань про казки та казкових героїв, що навчають нас життя;
  • вчити аналізувати ситуацію, спонукати дітей застосовувати наявні знання про предметний та навколишній світ на практиці;
  • продовжувати учити дітей висловлювати свою точку зору, активізувати зв’язне мовлення;
  • поповнювати активний словник різними частинами мови, чітко відповідати на запитання;
  • закріпити вміння бережливо відноситися до себе та свого здоров’я;
  • розвивати у дітей цікавість до казок, пізнавальну активність;
  • виховувати гуманні почуття, доброзичливість, увагу.

Матеріали: мольберт, ілюстрації, геометричні фігури, предмети. Аркуш паперу на кожну дитину, фарби, олівці, фломастери.

Хід заняття.

Пропоную дітям утворити коло.

  • Давайте всі привітаємось: - Добрий день!

Дружно, голосно сказати: - Добрий день!

Вліво, вправо повернутись: - Добрий день!

Туди-сюди усміхнутись: - Добрий день!

Дружно всі, не відставайте: - Добрий день!

  1. Діти, ви любите казки? Сьогодні не звичайний день. Ми можемо запросити до нас казочку.

Вірш.

 Казок чимало є на світі, і веселих, і сумних,

 Хіба зможемо прожити ми без них?

 Казка стукає у двері, привітаємо її:

«Казко, казко, нам з’явись, покажись і розкажись!»

  • А яка казка до нас стукає, ми дізнаємось, якщо розгадаємо загадку:

Сидить зайчик на пеньку,

Дуже гірко плаче.

Лисичка в хаті на печі

Від радості скаче (Зайчикова хатинка)

(Мольберт, частини ілюстрації до казки роздаю дітям).

  1. Розвивальна вправа «виклади казку»

Мета: закріплювати вміння орієнтуватися у просторі, розвивати зв’язне мовлення.

  • Посередині стоїть хатинка
  • З хати визирає лисичка
  • Вгорі – хмаринки
  • Внизу – кучугура снігу

Ускладнення:

  • У правому верхньому кутку сніжинка
  • У лівому верхньому кутку сонце
  • У правому нижньому кутку – ялинка

 

  1. Бесіда за змістом казки:
  • Як зайчик залишився без хатинки?
  • Чи правильно вчинила лисичка? Можна забирати чуже?
  • Щоб ви сказали лисичці зустрівшись з нею?
  • Кому сподобалася ця гостя-казка? Як називається?

( А хтось іще проситься до нс у гості; звуки уваги. Мабуть знову казка)

 

  1. Інсценування казки «Колобок» - геометричні фігури.
  • До нас завітали герої знайомої нам казки, подивимося, і вгадаємо з якої вони казки? (колобок – жовте коло; ведмідь, голова – великий круг, тулуб – овал, вуха – малі круги, лапи – овали коричневі; лисиця – з трикутників, голова та тулуб – трикутники, вуха – малі трикутники, хвіст – прямокутник оранжевий)

Бесіда за змістом казки «Колобок»

  Наш герой такий веселий,

  Втік він вранці із оселі.

  Не побіг, а покотився

  Та у лісі опинився (Колобок)

  • З якої казки цей герой?
  • Яку пісеньку співав?
  • Кого зустрів у лісі?
  • Чи подобається вам кінець казки?
  • Можна без дорослих гуляти? Слухняний був колобок?
  • Що може статися, якщо не слухатися?
  • Треба повторювати поведінку цього героя?

Ускладнення: давайте разом придумаємо добрий кінець цієї казки.

Фантазії дітей, уміння висловлювати свої думки, складання коротеньких розповідей з 2- 3 речень.

Ось допомогли колобку, а казочка ця називалася...?

  1. Фізкультхвилинка – музична

За казками ми пішли

Не одразу їх знайшли

Ніжками ми тупали,

Кулачками стукали,

Пам’ятають казки нас,

Нахилились ми на раз,

А на два ми піднялись,

І за руки узялись,

Всі по колу ми пішли

Наші казочки знайшли.

  1. - Діти, а хто вам читає, розповідає казки? Давайте назвемо знайомі нам казки. Кому яка казка подобається найбільше?
  • Зараз я запрошую вас у казкову майстерню, де можна скласти і намалювати нашу незвичайну казочку. (діти сідають за столи. На столах у кожного великий аркуш паперу, фарби, олівці, фломастери).
  • Для того, щоб з’явився герой нашої казки треба на середину аркуша поставити три великі мокрі клякси, закрити аркуш, погладити і сказати чарівні слова: «Пальчиками гладжу, казочку розкажу

Наш герой посміхнись, і скоріше ти з’явись!»

  • Тепер відкриємо аркуш і подивимося у кого який герой з’явився.
  • Діти, це каляка-маляка.
  • А щоб казка вийшла справжня її треба починати словами: «Жила-була Каляка-Маляка у шухляді стола, там завжди було тихо і темно.

Не було в неї друзів, знайомих, тож вирішила вона подорожувати і побачити навколишній світ.

  • А зараз беріть інструменти для малювання і намалюємо, що у кого зустріла ваша Каляка-Маляка. Як вона подорожувала ви розкажете у своїй казці.

Ускладнення: діти малюють знайомі предмети, зафарбовують їх та придумують зустріч казкової Каляки-Маляки.

 Розповідь своєї казки, аналіз ситуацій.

Підсумок. Який казковий герой вам сподобався? Чому навчають герої казки? Кому ви б хотіли ще допомогти?

 

 

 

 

 

docx
Додано
29 січня 2020
Переглядів
2727
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку