Презентація до уроку Введення в історію за темою :Місця, де зберігають історичні джерела для 5 класу.
Тема уроку: Місця, де зберігають історичні джерела. Мета : Ознайомити учнів із джерелами вивчення давньої історії, конкретизувати їх щодо історії України, підкреслити значення археології, допомогти зрозуміти роль музеїв, історичних заповідників у вивченні минулого українського народу; вчити вмінню працювати з підручником, іншими джерелами інформації, узагальнювати матеріал, формувати висновки; виховувати повагу до сивої давнини, до своїх предків, бажання вчити історію. Завдання:• пояснювати й розрізняти види історичних джерел; • розповідати про те, як історики дізнаються про минулі часи на основі археологічних розкопок; • наводити приклади історичних джерел, з яких можна дізнатися про давні часи; • висловлювати судження щодо ролі музеїв та архівів у збереженні пам’яті про минуле.
Бібліотека – культурно-освітній заклад, що здійснює збирання друкованих і рукописних матеріалів, книг. Музей - місце, де зберігаються речові історичні пам’ятки. Експонат — предмети, речі, витвори мистецтва, що демонструються на виставках. Реставрація — поновлення пам’ятки культури, раніше втраченої чи зіпсованої, задля її збереження. Архіви — це наукові установи, де зберігаються писемні джерела.