Бамбуля Ганна Юріївна; Бахмутська загальносвітня школа І-ІІІ ступенів №12 Бахмутської міської ради Донецької області місто Бахмут;Вчитель історії , 1 категорія , стаж роботи 10 років.
Номер слайду 3
Тема уроку: Місця, де зберігають історичні джерела. Мета : Ознайомити учнів із джерелами вивчення давньої історії, конкретизувати їх щодо історії України, підкреслити значення археології, допомогти зрозуміти роль музеїв, історичних заповідників у вивченні минулого українського народу; вчити вмінню працювати з підручником, іншими джерелами інформації, узагальнювати матеріал, формувати висновки; виховувати повагу до сивої давнини, до своїх предків, бажання вчити історію. Завдання:• пояснювати й розрізняти види історичних джерел; • розповідати про те, як історики дізнаються про минулі часи на основі археологічних розкопок; • наводити приклади історичних джерел, з яких можна дізнатися про давні часи; • висловлювати судження щодо ролі музеїв та архівів у збереженні пам’яті про минуле.
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Греко-римский музей,Александрія Єгипетська
Номер слайду 9
Музей-садиба Івана Котляревського. Полтавський краєзнавчий музей. Острів Хортиця «Музей історії запорізького козацтва»Музей «Золота брама» у Києві Музей-заповідник«Поле Полтавської битви»
Номер слайду 10
Краєзнавчий музей міста Бахмута
Номер слайду 11
місто Київ Закарпаття. Місто Одеса
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Номер слайду 15
ІСТОРИЧНИЙ СЛОВНИК
Номер слайду 16
Бібліотека – культурно-освітній заклад, що здійснює збирання друкованих і рукописних матеріалів, книг. Музей - місце, де зберігаються речові історичні пам’ятки. Експонат — предмети, речі, витвори мистецтва, що демонструються на виставках. Реставрація — поновлення пам’ятки культури, раніше втраченої чи зіпсованої, задля її збереження. Архіви — це наукові установи, де зберігаються писемні джерела.