Мій улюблений урок –математика

Про матеріал

Тип уроку: інтегрований урок, урок формування навичок і вмінь.

Ціль уроку: формування комунікативної, математичної, інформацїйної та прагматичної компетенцій з теми «Школа. Улюблений предмет».

Задачі

Навчальні:

1. Формувати мовленнєві навички та вміння, навички аудіювання та читання за темою.

2.Організувати усне тренування учнів на підставі відомого математичного матеріалу під час виконання вправ та вирішення задач.

3. Формувати інформаційну компетентність у інформаційному середовищі.

Освітні:

1. Розширювати лінгвістичний світогляд учнів.

2. Сприяти розвитку навичок роботи з інтернет-ресурсами.

Розвивальні:

1.Систематизувати математичний словник учнів.

2.Сприяти розвитку творчої діяльності учнів.

3. Розвивати оперативну та довгострокову пам'ять.

4. Сформувати базові навички і вміння, необхідні для подалыпого розвитку комунікативної компетенції.

Виховні:

1. Виховувати товариські відносини під час спільної роботи у парах та групах.

2.Виховувати інтерес до навчання.

3.Виховувати любов до школи, шкільних предметів.

Очікувані результати:

Учні називають та розпізнають числівники до 1000, розповідають про улюблений предмет;

учні оперують математичними термінами ,можуть вирішувати та складати задачі на складання, множення, ділення;

учні розуміють зміст прочитаного та реагують на запитання до тексту;

учні розуміють зміст прослуханого та вирішують приклади за змістом прослуханого;

учні демонструють довгострокові лексичні навички з теми « Фрукти та овочі».

Зміст архіву
Перегляд файлу

Токарева Ніна Павлівна

 Опорний заклад «Торецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 6» військово-цивільної адміністрації міста Торецьк Донецької області

Англійська мова.5 клас

Тема уроку: Мій улюблений урок математика.

C:\Users\Admin\Pictures\1f992ce39a10c6857b833ff6f85af985.jpg

 

Тип уроку: інтегрований урок, урок формування навичок і вмінь.

Ціль уроку: формування комунікативної, математичної, інформацїйної та прагматичної компетенцій з теми «Школа. Улюблений предмет».

Задачі

Навчальні:

1. Формувати мовленнєві навички та вміння, навички аудіювання та читання за темою.

2.Організувати усне тренування учнів на підставі відомого математичного матеріалу під час виконання вправ та вирішення задач.

3. Формувати інформаційну компетентність у інформаційному середовищі.

Освітні:

1. Розширювати лінгвістичний світогляд учнів.

2. Сприяти розвитку навичок роботи з інтернет-ресурсами.

Розвивальні:

1.Систематизувати математичний словник учнів.

2.Сприяти розвитку творчої діяльності учнів.

3. Розвивати оперативну та довгострокову пам'ять.

4. Сформувати базові навички і вміння, необхідні для подалыпого розвитку комунікативної компетенції.

 

Виховні:

1. Виховувати товариські відносини під час спільної роботи у парах та групах.

2.Виховувати інтерес до навчання.

3.Виховувати любов до школи, шкільних предметів.

 

Очікувані результати:

Учні називають та розпізнають числівники до 1000, розповідають про улюблений предмет;

учні оперують математичними термінами ,можуть вирішувати та складати задачі на складання, множення, ділення;

учні розуміють зміст прочитаного та реагують на запитання до тексту;

учні розуміють зміст прослуханого та вирішують приклади за змістом прослуханого;

учні демонструють довгострокові лексичні навички з теми « Фрукти та овочі».

Методи та технології:

Змішане навчання, ігрові технології, проектна технологія, технологія співпраці.

Форми роботи:

 Індивідуальна, у парах, групова.

Обладнання і матеріали уроку:

Граматична таблиця « Числівники», флешкартки з числівниками, макет дерева та малюнки  фруктів, доміно, картки з задачами, картки з прислів’ями, інтернет, текст пісні The wheels on the bus Song.

 

 

 

 

 

Опис навчальних завдань

 

з/ п

Характер завдання

Затрачений час

Засоби

Спосіб виконання

1

Прослухати скоромовки, записати числівник, прочитати ,визнати переможця у змаганні

    3 -4 хв.

картки

off-line

2

Назвати числівники  на флешкартках

2 хв.

флеш-картки

off-line

3

Скласти числівники у грі « Доміно» у парі

4 хв.

доміно

off-line

4

Дати відповіді про  улюблений предмет

3 хв.

-

off-line

5

Читати у групах тематичний текст «Adams Favourite Subject» (стор.28-29 впр.2) та відповідати на запитання

5 хв.

підруч-ник

off-line

6

Переглянути відео за посилкою

 «  I Couldn’t Believe My Eyes» http://learnenglishkids.britishcouncil.org/en/short-stories/i-couldnt-believe-my-eyes

1:28

Інтер-нет

on-line

7

Відповідати на запитання та вирішувати приклади за переглянутим

   3-4 хв.

картки

off-line

8

Прослухати музику для релаксації та зімітувати рухи http://learnenglishkids.britishcouncil.org/en/songs/the-wheels-the-bus

1:36

Інтер-нет

on-line

9

Гра «Сніжна грудка»

   2-3 хв.

 

off-line

10

 Вирішувати задачі у групах

5 хв.

картки

off-line

11

Складати задачі за прикладом у групах та ставити запитання до іншої групи

4 хв.

картки

off-line

12

Пригадати назви та назвати кількість фруктів на магічному дереві, повісити фрукти

2 хв.

флеш-картки,

макет дерева

off-line

 

Резервний час уроку: 4 хв. (привітання, повідомлення теми, поділ учнів на групи та підведення підсумків уроку).

 

Перебіг уроку

1.Привітання.

2.Повідомлення теми і  мети уроку.

The theme of our lesson is «My favourite subject is Math».  You will see that numerals are everywhere in our life. You will learn to recognize them, name and use them. You will see how important it is to solve problems and do sums.

 

3. Уведення в іншомовне середовище.

Скоромовки (прослухати, записати числівник, прочитати ,визнати переможця у змаганні)

D:\Докс\Нина\Карпюк 1 класс\RS1220_Snake col-web.jpg

Картка учня

 

                Sally sang   silly songs.

 

 

 

                silly sisters simply singing.

 

 

 

             Funny Frank   fell   feet.

 

 

 

 

Картка вчителя

 

                Sally sang 7 silly songs.

 

 

 

              60 silly sisters simply singing.

 

 

 

             Funny Frank   fell 50 feet.

 

 

 

 

Основна частина уроку

 

1.Актуалізація опорних знань. Повторення числівників (граматична таблиця, флешкартки).

 

 

 

 

25

 

 

 

 

 

 

84

 

 

 

196

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

 

149

 

 

 

547

 

 

 

32

 

 

 

 

 

 

 

 

 

891

 

 

 

1000

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

 

639

 

 

 

 

958

 

 

 

73

 

 

 

 

 

 

 

 

795

 

 

 

477

 

2.Робота у парах. Гра в  доміно « Числівники до 1000» (додаток).

3.Формування мовленнєвих навичок  про улюблений предмет (T-P-P…)

-What is your favourite lesson?

When do you hqve it?

-What do you like to do at this lesson?

Are you good at Maths?

-Whose favourite lesson is Maths?

Who is the best pupil at Maths in your Form?

4.Читання тематичного тексту «Adams Favourite Subject» (стор.28-29 впр.2) :

     -незнайома лексика на дошці (odd,even, swot);

     -читання у чотирьох групах (ланцюжком по декілька речень);

     -відповіді на запитання впр.3  на стор.29 (два з кожної групи).

 5.Ознайомлення із математичними термінами при вирішенні прикладів (таблиця)

 

 

+ plus

- minus

* times

: divided by

= is

to do the sum

to solve the problem

 

 

 

 

6.Аудіювання та перегляд відео за посилкою «I Couldn’t Believe My Eyes»

http://learnenglishkids.britishcouncil.org/en/short-stories/i-couldnt-believe-my-eyes

D:\Докс\Нина\Карпюк 1 класс\Short-Stories-I-couldnt-believe-my-eyes.jpg

          -перегляд відео;

          -записати і порахувати людей (індивідуальні картки):   

 

            elephants with …children on each of them         …*…=…

 

          …giraffes with …woman rider on each                  …*…=…

 

          …clowns in a car and …running behind                 …*…=…

 

           …clear balls with … clown inside and …clown on each top        …*…=…

 

 

                      -відповіді на запитання та вирішення прикладів (індивідуальні картки):

 

 

 

1.How many people were going along the street?           …+…+…+…+ = 

 

2.How many people were going to school?                    …+…= …

 

 

 

 

 

 

 

7. Релаксація. Прослухайте та уявіть ,що ви в магічному автобусі, який везе вас до магічного садочку та зімітуйте рухи http://learnenglishkids.britishcouncil.org/en/songs/the-wheels-the-bus

 

D:\Докс\Нина\Карпюк 1 класс\Wheelsonthebus.jpg

 

The wheels on the bus Song

 

The wheels on the bus go round and round

Round and round

Round and round

The wheels on the bus go round and round

All through the town.

 

The wipers on the bus go swish, swish, swish

Swish, swish, swish

Swish, swish, swish

The wipers on the bus go swish, swish, swish

All through the town.

 

 

The people on the bus go chat, chat, chat

Chat, chat, chat

Chat, chat, chat

The people on the bus go chat, chat, chat

All through the town.

 

The horn on the bus goes beep, beep, beep

Beep, beep, beep

Beep, beep, beep

The horn on the bus goes beep, beep, beep

All through the town.

 

 

8. Гра « Сніжна грудка» . Ви у магічному садочку, де одночасно зріють усі фрукти. Назвіть їх по черзі, повторюючи те, що називали до вас.

9. Робота у групах. Вирішення та складання задач за прикладом. Інша група вирішує приклад.

 

Card 1

You have gathered 250 kilos of apples. One box  holds 10 kilos of apples. How many boxes do you need?

 

 

 

Card 2

You have gathered 184 kilos of plums. One box    holds 8 kilos of plums. How many boxes do you need?

 

 

 

Card 3

There are 18 boxes of apricots. Each box holds  7 kilos of apricots. How many apricots have you gathered?

 

 

 

 

Card 4

There are 15 boxes of cherries. Each box holds  9 kilos of cherries. How many cherries have you gathered?

 

 

 

 

Рефлексія. На магічне дерево повісити фрукти, які ми зібрали у садочку. Назвати їх кількість.

D:\Докс\Нина\Карпюк 1 класс\the-leaves-on-the-tree-30-05-2012.jpg

Підведення підсумків.

Домашнє завдання: Скласти 2 приклади за зразком про овочі. Переглянути    відео за посилкою http://learnenglishkids.britishcouncil.org/en/grammar-videos/kittys-school-day

 

Список використаних джерел:

1.Карпюк О. Д.  Англійська мова:5-й рік навчання.5кл.:підручник для закладів загальної середньої освіти.-2-е вид., виправлене і доопрацьоване-Тернопіль: « Видавництво Астон».2018-240с.

2. http://learnenglishkids.britishcouncil.org/en/short-stories/i-couldnt-believe-my-eyes

3.  http://learnenglishkids.britishcouncil.org/en/songs/the-wheels-the-bus

4. http://learnenglishkids.britishcouncil.org/en/grammar-videos/kittys-school-day

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

Перегляд файлу

zip
Додав(-ла)
Токарева Ніна
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
13 грудня 2018
Переглядів
3157
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку