Многочлени. Розв’язування задач і вправ
Формування компетентностей:
-предметна компетентність: узагальнити й систематизувати знання учнів з теми «Многочлени»; удосконалити вміння виконувати тотожні перетворення многочленів; розвивати логічне мислення.
- ключові компетентності:
*спілкування державною мовою - доречно і коректно вживати в мовленні математичну термінологію,чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати думку.
*уміння вчитися впродовж життя – відбирати і застосовувати потрібні знання та способи діяльності для досягнення навчальної мети,аналізувати та коригувати результати своєї навчальної діяльності, уміння проводити аналогії; виховувати вміння обстоювати власну думку в дискусії.
Очікувані результати: учні повинні вміти виконувати тотожні перетворення цілих виразів, застосовувати вивчені алгоритми дій із многочленами під час розв’язування завдань комплексного характеру.
Обладнання: презентація, підручник, роздавальний матеріал.
Тип уроку: урок узагальнення й систематизації знань.
■ І. Організаційний етап
▪ Привітання
▪ Перевірка присутності учнів: кількість за списком ______, кількість присутніх на уроці ________, відсутніх _______
▪ Перевірка готовності учнів та кабінету до уроку
■ ІІ. Перевірка домашнього завдання (слайд 1)
▪ Перевірка письмового завдання (Робота в парах учні міняються зошитами)
■ III. Формулювання теми, мети й завдань уроку; мотивація навчальної діяльності
▪ Оголошення теми уроку (слайд 2)
▪ Формулювання разом з учнями мети й завдань уроку (слайд 3)
▪ Мотивація навчальної діяльності
Сьогодні ви узагальните й систематизуєте свої знання з вивченої теми та продемонструєте, чого навчилися за цей час. Активно працюючи на уроці, ви зможете усунути прогалини в знаннях і краще підготуватися до контрольної роботи. Працюючи в групі, не залишайтеся пасивними виконавцями, успіх залежить від кожного з вас.
■ IV. Актуалізація опорних знань
Теоретична розминка (робота в парах)
Учні задають питання теорії.
- коли многочлен записано у стандартному вигляді
- як додати два многочлени ? - як відняти два многочлени?
- як помножити многочлен на одночлен ?
- як помножити два многочлена ?
- що називається одночленом?
- чому дорівнює сума протилежних чисел ?
- як розкрити дужки , перед якими стоїть знак „+" чи „-„ ?
- коли одночлен записано у стандартному вигляді ?
Знайти помилку (слайд 4)
■ VI. Удосконалення вмінь
Усні вправи (слайд 5)
Робота із підручником Вправа №475 ст.107
Інтерактивна гра «Квітка-семиквітка» (слайд 6)
Помножте одночлен, записаний у середині квітки (див. рисунок), на многочлени, які записані на пелюстках.
Запишіть многочлен у стандартному вигляді : (слайд 7)
▪ Інтерактивна гра «Хто швидше» (слайд 8)
Виконайте множення і заповніть таблицю:
Многочлен |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Знайти суму і різницю многочленів: (слайд 9)
Фізкультхвилинка (слайд 10)
Шифрограма Дізнатися назву самої великої у світі черепахи. (слайд 11)
Робота у групах.
Відповіді |
||||||||||
Букви |
і |
е |
е |
о |
р |
л |
д |
с |
х |
м |
Дермохеліс (слайд 12)
Замініть степінь на добуток і перетворіть на многочлен стандартного вигляду (слайд 13)
Заповнити пропуски (записати на дошці)
Розв'язати рівняння : (слайд 14)
■ VII. Підбиття підсумків уроку
▪ Рефлексія (слайд 15)
▪ Оцінювання.
■ VIII. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання
Повторити ст. 114
Виконати типові завдання 1-6 ст. 117