"Многочлени.Розв'язування задач і вправ"-конспект уроку

Про матеріал
Розробка уроку з теми : "Многочлени. Розв'язування задач і вправ" містить план уроку з алгебри, зокрема з теми "Многочлени". Він має такі основні складові: 1. **Формування компетентностей**: - Предметна компетентність: узагальнення та систематизація знань про багаточлени, виконання тотожних перетворень. - Ключові компетентності: використання математичної термінології, вміння вчитися та використовувати знання на практиці.
Перегляд файлу

 

Многочлени. Розв’язування задач і вправ

Формування компетентностей:

-предметна компетентність:узагальнити й систематизувати знання учнів з теми «Многочлени»; удосконалити вміння виконувати тотожні перетворення многочленів; розвивати логічне мислення.

- ключові компетентності:

      *спілкування державною мовою - доречно і коректно вживати в мовленні математичну термінологію,чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати думку.

     *уміння вчитися впродовж життя – відбирати і застосовувати потрібні знання та способи діяльності для досягнення навчальної мети,аналізувати та коригувати результати своєї навчальної діяльності, уміння проводити аналогії; виховувати вміння обстоювати власну думку в дискусії.

Очікувані результати: учні повинні вміти виконувати тотожні перетворення цілих виразів, застосовувати вивчені алгоритми дій із многочленами під час розв’язування завдань комплексного характеру.

Обладнання:  презентація, підручник, роздавальний матеріал.

 

Тип уроку: урок узагальнення й систематизації знань.

 

■ І. Організаційний етап

Привітання

Перевірка присутності учнів: кількість за списком ______, кількість присутніх на уроці ________, відсутніх _______

Перевірка готовності учнів та кабінету до уроку

 

 

 

■ ІІ. Перевірка домашнього завдання (слайд 1)

Перевірка письмового завдання (Робота в парах учні міняються зошитами) 

     III. Формулювання теми, мети й завдань уроку; мотивація навчальної діяльності

Оголошення теми уроку (слайд 2)

Формулювання разом з учнями мети й завдань уроку (слайд 3)

Мотивація навчальної діяльності

Сьогодні ви узагальните й систематизуєте свої знання з вивченої теми та продемонструєте, чого навчилися за цей час. Активно працюючи на уроці, ви зможете усунути прогалини в знаннях і краще підготуватися до контрольної роботи. Працюючи в групі, не залишайтеся пасивними виконавцями, успіх залежить від кожного з вас.

 

 

  IV. Актуалізація опорних знань

Теоретична розминка (робота в парах)

Учні задають питання теорії.

  - коли многочлен записано у стандартному вигляді

  - як додати два многочлени ?                                                                                                               - як відняти два многочлени?

 - як помножити многочлен на одночлен ?

  - як помножити два многочлена ?

 - що називається одночленом?

  - чому дорівнює сума протилежних чисел ?

- як розкрити дужки , перед якими стоїть знак „+" чи „-„ ?

- коли одночлен записано у стандартному вигляді ?

 

Знайти помилку (слайд 4)

 

      VI. Удосконалення вмінь

      Усні вправи (слайд 5)

 

 Робота із підручником         Вправа №475 ст.107

 Інтерактивна гра «Квітка-семиквітка» (слайд 6)

Помножте одночлен, записаний у середині квітки (див. рисунок), на многочлени, які записані на пелюстках.

 

    Запишіть многочлен у стандартному вигляді :   (слайд 7)                                        

      

              

 

      Інтерактивна гра «Хто швидше» (слайд 8)

Виконайте множення і заповніть таблицю:

Многочлен

+1

 

 

 

 

 

 

 

 

      Знайти суму і різницю многочленів:  (слайд 9)  

        

      

            

            Фізкультхвилинка (слайд 10)

 

 

  Шифрограма Дізнатися назву самої великої у світі черепахи. (слайд 11)

Робота у групах.

 

Відповіді

2сх – а2х

3 – 2х2

─14а – 28

х32

а2b – а2с

а3 – а

2+12а

2 – 2ху

2 – 24х

n5 – n4

Букви

і

е

е

о

р

л

д

с

х

м

 

Дермохеліс (слайд 12)

 

Замініть степінь на добуток і перетворіть на многочлен стандартного вигляду  (слайд 13)

                

Заповнити пропуски (записати на дошці) 

    Розв'язати рівняння : (слайд 14)

  1. Знайдіть значення многочлена при .
  2. Доведіть,що число аbba ділиться на 11.

VII. Підбиття підсумків уроку

Рефлексія (слайд 15)

  Оцінювання.

 

VIII. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання

Повторити ст. 114

Виконати типові завдання 1-6 ст. 117

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Алгебра, Розробки уроків
Додано
15 березня
Переглядів
29
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку