Многокутник. Периметр многокутника. Конспект уроку математики для 2 класу, за підручником О.Гісь

Про матеріал
Многокутник. Периметр многокутника. Конспект уроку з математики для 2 класу, за підручником О.Гісь
Перегляд файлу

Тема: Многокутник. Периметр многокутника.

Мета: ознайомити учнів з елементами многокутника: вершинами, сторонами, кутами; вчити позначати геометричні фігури буквами латинського алфавіту, знаходити периметр многокутника; розвивати вміння обчислювати периметр многокутника; виховувати любов до математики.

Обладнання: таблиця многокутники, малюнок дiвчинки Софiйки.

Підручник: с.123-126.

Робочий зошит: ч. 3, с. 11-12.

Хід уроку

І.Організаційний момент.

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

1. Перевірка домашнього завдання. Зошит, с.2-3, урок 56.

- Завд.1. Скiльки днiв їде посилка з Києва до Нью-Йорка?

- Завд.2. Прочитати результати виразiв.

2.Усна лічба.

- Встав пропущені числа:

18 см = … дм … см             14 см = … дм … см

10 см = … дм                       1 дм 6 см = … см

3. Математичний диктант.

• До суми чисел 8 і 4 додати 13.

• Число 9 збільшити на 4 і додати 70.

• Число 11 зменшити на 3 і додати 31.

4.Хвилинка каліграфії з логічним навантаженням.

ІІ. Повідомлення теми, мети і завдань уроку.

Сьогоднi  познайомимося з елементами многокутника,навчимося знаходити периметр многокутника.

ІІІ. Сприймання та усвідомлення нового матеріалу.

1.Робота з підручником, с.123-126.

  • С.123,завд.1- Практична робота. Накреслити ламанi, «замкнути» кожну ламану.
  • Колективне опрацювання матеріалу довiдничка.

Пам’ятайте! Многокутник — це замкнена ламана.

- За якими ознаками многокутники поділяють на види: трикутники, чотирикутники,п’ятикутники?

- Назвіть елементи многокутника. (Кут, сторона, вершина)

2.Фізкультхвилинка.

Соломiйка любить фотографувати,

Світлина у рамки вкладати.

На однiй стiнi-рамки трикутнi,

А на протилежнiй-всi чотирикутнi.

Ще Соломiйки мрiя є,

Як виросте,хоче вiдкрити фотоательє.

  • С.124,завд.2 - Усне виконання завдання.
  • Назвіть многокутники.

Запам’ятай! Вершини многокутника- це точки. Вершини многокутника позначають великими літерами латинського алфавіту.

  • С.124,завд.3.

 – Назви многокутників читають так: АВСВ, КМОР тощо. Давайте потренуємося читати назви многокутника.

  • С.125,завд.4.

 - Учні вимірюють довжини сторін, один учень біля дошки пояснює, як обчислити периметр.

Р=5+5+2+2 Р=14 см

Запам’ятай! Суму довжин сторін многокутника називають периметром многокутника.

  • С.125,завд.5. Робота у групах.

Вчитель пропонує обчислити периметр фiгур.

Р=3+2+3+5

Р=2+3+1+3+3

Р=13 см

Р=12 см

  • С.126,завд.6 - Учні пояснюють, як закінчити обчислення, працюючи у зошитах.

Р=7+6+5=18 см

Р=18 см-периметр трикутника/довжина дротика.

  • С.127,завд.7- Самостiйна робота.

 Обчислення виразiв з взаємоперевiркою. (Результати виразiв: 14, 0, 7, 7, 7, 17.)

  • С.127,завд.8 – Коментоване виконання.

Один учень біля дошки пояснює, як обчислити периметр прямокутника.

Р=5+5+3+3Р=16см

3. Офтальмологічна пауза.

Вправи для очей.

Раз — наліво, два — направо,

Три — вгору, чотири — вниз.

П ʼ ять по кругу дивись,

Шість – широко очі відкрий.

Сім – заплющити очі усім.

IV. Узагальнення і систематизація знань.

1.Робота у зошитi, с.11-12.

- Завд.1- Гра «Архітектори».Учнi креслять фiгури, записують кiлькiсть їх сторiн.

- Завд.2 – Завдання на встановлення закономiрностi.(Яка фiгура наступна?)

1) 2-шестикутник 2) 1-круг

- Завд.3.Робота у парах. Знайти периметр трикутника.

Р=40+23+12Р=75 см

-Завд.4.Самостiйно. Знайти периметр чотирикутника.

Р=2+3+5+6=16                   Р=16 см

VI. Підбиття підсумків. Рефлексія.

- Чого нового навчилися на уроці?

- Як оцінюєте свою роботу?

 Гра «Так чи нi».

-Многокутник- це замкнена ламана лiнiя.(Так.)

-У многокутника є тiльки сторони i кути.(Нi.)

-Вершини многокутника позначають цифрами(Нi.)

-Периметр многокутника-це сума довжин многокутника.(Так.)

-Периметр квадрата з стороною 2 см дорiвнює 6см.(Нi.)

VII. Домашнє завдання.

Зошит, с.3, урок 57.

 


Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Свобода Ольга Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
3 лютого 2022
Переглядів
6034
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку