Зберігаємо спокій. Віримо в ЗСУ. Разом до перемоги! 🇺🇦

Множення чисел 1 і 0. Мно¬ження на 1 і на 0.(відкритий урок)

Про матеріал
Мета:ознайомити учнів із властивістю множення на 1 і на 0, нуля на число; удосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати інтерес до математики; повторити вивчене про планети. Тип уроку: вивчення нового матеріалу Обладнання: проектор, презентація Power Point, learning.Upps, макети ракет, цеглинки ЛЕГО Підручник: Логачевська С.П., Логачевська Т.А., Комар О.А.
Перегляд файлу

Тема. Множення чисел 1 і 0. Мно­ження на 1 і на 0.

Мета:ознайомити учнів із властивістю множення на 1 і на 0, нуля на число; удосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати інтерес до математики; повторити вивчене про планети.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу

Обладнання: проектор, презентація Power Point, learning.Upps, макети ракет, цеглинки ЛЕГО

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ. СТВОРЕННЯ ВІДПОВІДНОЇ ЕМОЦІЙНОЇ АТМОСФЕРИ. ПЕРЕВІРКА ГОТОВНОСТІ УЧНІВ ДО УРОКУ.

Пролунав уже дзвінок,

Починається урок!

На уроці не куняй —

Математику вивчай!

  •    Сьогодні, діти, ми вирушаємо з вами в чергову подорож по країні Математика.

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

  1.  Знайомство з інопланетянином.

-Подивіться, що це?

-Так, це космічний корабель. А хто це з нього виходить? Давайте з ним познайомимося.

- Це інопланетянин Скреч і він прилетів з іншої галактики, щоб дізнатися більше про сонячну систему, тому почав свою подорож з першої планети біля Сонця - Меркурій, але він не знав що на ній безліч гір і корабель не зможе там приземлитися. Потім він полетів до Венери, але вона виявилася занадто жаркою. В цей час, його корабель зазнав деяких пошкоджень і ледь дотягнув до Землі.

2.2  Рятуємо космічний корабель.

-Давайте допоможемо йому полагодити космічний корабель.(Виконання завдання у learning.Upps)

 IIІ. Контроль і закріплення знань, умінь і навичок учнів

3.1 Геометричний матеріал.(робота в групах)

-Як швидко у вас вийшло відремонтувати корабель! Але Скреч чомусь не дуже задоволений, він говорить що дуже сильно хотів дізнатися більше про планети Сонячної системи, але самому йому не справитися. Давайте допоможемо нашому новому другові здійснити його мрію, а для цього побудуємо собі ракету.

-Які геометричні фігури ми будемо використовувати?

-Для того щоб дізнатися чи вистачить місця для нас, та нашого вантажу, потрібно виміряти периметр прямокутника та периметр квадрата?

3.2 Перевірка знань таблиці множення на 2(усна лічба).

- Ракета готова! Починаємо зворотній відлік.( перевірка таблиці множення на 2)


2*10=20

2*9=18

2*8=16

2*7=14

2*6=12

2*5=10

2*4=8

2*3=6

2*2=4

2*1=2


IV. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ.

  •    І ми вже на четвертій планеті від Сонця-Марс. Її особливість в том, що вона червоного кольору і на ній вирують пильові бурі, які принесуть нам нові знання про властивості множення на 1 і 0 та на 0 і 1.

V. ВИВЧЕННЯ нового матеріалу.

  1.                       Робота за підручником (с. 77)

Завдання 1 підручника.

Заміни множення додаванням. Обчисли.

1*3          1*2      0*2        0*3

  •    Як називаються компоненти при дії множення?
  •    Що таке перший множник?
  •    Що таке другий множник?
  •    Що таке добуток?
  •    Замініть дію множення, на дію додавання.
  •    Що відбувалось під час обчислень?
  •    Що одержимо в добутку при множенні одиниці на будь-яке число?
  •    При множенні нуля на будь-яку число?

При множенні будь-якого числа на одиницю в добутку дістаємо те саме   число.

При множенні будь-якого числа на 0 у добутку дістаємо 0.

VІ. Засвоєння нового матеріалу

Завдання 2 підручника.

Колективно обчислити значення виразів за опорними записами. Пояснити застосування переставного закону множення.

1*7=7                  7*1=7                     0*7=0                 7*0=0

1*9=                     9*1=                        0*9=                   9*0=

1*12=                   12*1=                     0*12=                  12*0=

  •    Який закон множення використано?

VІІ. Фізкультхвилинка

  •    Наступна наша зупинка Юпітер, найбільша і найважча планета, але обертається найшвидше, давайте разом з нею потанцюємо! (https://www.youtube.com/watch?v=_eD21EzS5ig)

VІІІ. Первинне закріплення

  •    Шоста планета-Сатурн, яка має велику кількість супутників із завданнями для нас. Для того щоб почати їх виконувати нам потрібно відкрити зошити і записати число та класна робота.

8.1 Математичний диктант

  •   Знайдіть добуток чисел 1 і 24, 24 і 1.
  •   Знайдіть добуток  чисел 0 і 15, 15 і 0.

8.2 Завдання 3 підручника.

-Знайти значення виразів(1 стовбчик). Колективно пояснити і з коментуванням(усно) спираючись на зразок.

-  Знайти значення виразів(2 стовбчик). Сильні учні самостійно, слабші колективно пояснити і з коментуванням записати.

ІХ. Закріплення і повторення засвоєного матеріалу

9.1 Робота з друкованим зошитом.(ст. 10, № 3)

-Наступна наша зупинка Уран-найхолодніша серед планет і щоб зігрітися на ній виконаємо наступне завдання.

     - В одному пакеті 1 л какао. Скільки какао…

А) у 10 таких пакетах? 1*10=10(л.)

Б) у 12 пакетах? 1*12=12(л.)

Х. Підсумки уроку. Рефлексія.

-Ось і підійшла наша подорож до закінчення, ми потрапили на останню восьму планету Нептун, на найвіддаленішу планету від Сонця. На ній бушують найсильніші вітри серед всіх планет-це ті знання, які ми сьогодні з вами здобули.

  •    Що нового дізналися на уроці?
  •    Які випадки множення вивчили?
  •    Які планети відвідали?
  •    Скільки всього планет у Сонячній системі?
  •    Що вам найбільше сподобалось?

Скряг вдячний вам за те що ви провели йому таку захоплену мандрівку, але йому вже час повертатися до своєї галактики. А на згадку про себе, він хоче залишити вам маленькі подарунки.

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
21 червня
Переглядів
35
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку