Множення десяткових робів

Про матеріал

Математика – наука точна і серйозна,

І прожити нам без неї навіть дня не можна,

Щось купити в магазині, гроші полічити,

Треба вміти додавати, множити, ділити,

Більше й менше визначати, креслити, лічити.

То ж вивчайте цю науку старанно, серйозно.

І тоді усі завдання розв'язати просто.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Подорож у казку»Урок – казка

Номер слайду 2

Множення десяткових дробів13.03.20172

Номер слайду 3

«Подорож у казку»Тема : Множення десяткових дробів. Мета уроку: Удосконалити навички множення десяткових дробів;Розвивати мислення, увагу, пам’ять;Виховувати пізнавальний інтерес до предмету.13.03.20173

Номер слайду 4

Математика – наука точна і серйозна,І прожити нам без неї навіть дня не можна,Щось купити в магазині, гроші полічити,Треба вміти додавати, множити, ділити,Більше й менше визначати, креслити, лічити. То ж вивчайте цю науку старанно, серйозно.І тоді усі завдання розв’язати просто.13.03.20174 Королівство Десяткових дробів.

Номер слайду 5

Завдання 1 Виконайте усно множення:0,08 • 0,9 = 0,07 • 0,05 = 0,25 • 4 = 0,8 • 0,5 = 13.03.201750,2 • 3 =0,4 • 0,7 =1,8 • 2 = 5,2 • 0,3 =

Номер слайду 6

Завдання 1 Відповідь:0,08 • 0,9 = 0,0720,07 • 0,05 = 0,00350,25 • 4 = 10,8 • 0,5 = 0,413.03.201760,2 • 3 = 0,60,4 • 0,7 = 0,281,8 • 2 = 3,65,2 • 0,3 = 1,56

Номер слайду 7

Завдання 2 Допоможіть Мальвіні розставити коми у добутку:439 • 0,72 = 3 1 6 0 8439 • 7,2 = 3 1 6 0 84,356 • 18 = 7 8 4 0 72,3 • 0,14 = 032213.03.20177439 • 72 = 3 1 6 0 843,9 • 7,2 = 3 1 6 0 8 43,9 • 0,72 = 3 1 6 0 84,39 • 7,2= 3 1 6 0 8

Номер слайду 8

Завдання 2 Відповідь:439 • 0,72 = 3 1 6,0 8439 • 7,2 = 3 1 6 0,84,356 • 18 = 7 8,4 0 743,56•0,18= 7,8 4 0 713.03.20178439 • 72 = 3 1 6 0 843,9 • 7,2 = 3 1 6,0 8 43,9 • 0,72 = 3 1,6 0 84,39 • 7,2= 3 1,6 0 8

Номер слайду 9

Завдання 3 Лисиця Аліса: «Я виміряла усі сторони своєї трикутної ділянки. Довжина кожної сторони по 18,7 м. Мій сусід кіт Базіліо сказав, якщо я знайду периметр своєї ділянки, він зможе посадити кущі троянд. Але я не можу цього зробити, бо не знаю такого дивного слова «периметр». Діти допоможемо знайти лисиці Алісі периметр своєї ділянки. Розв’язання: P=a•3 (периметр рівностороннього трикутника)P = 18,7 • 3 = 56,1 (м)13.03.20179

Номер слайду 10

Завдання 4 Базіліо: «Я шукаю місце, де цей безголовий Буратіно закопав золоті монети. Що означають ці дивні знаки?» Ви, діти, зрозуміли, що потрібно розв’язати рівняння, «заховані» в гілках дерева. y : 6,2 = 8,4( x – 1,4 ) : 2 = 37,8( 18,6 – z ) : 3,7 = 4,213.03.201710

Номер слайду 11

Розв`язання:y : 6,2 = 8,4y = 8,4 • 6,2 y = 52,08 ( x – 1,4 ) : 2 = 37,8x – 1,4 = 37,8 • 2x – 1,4 = 75,6x = 75,6 + 1,4x = 77 ( 18,6 – z ) : 3,7 = 4,218,6 – z = 4,2 • 3,718,6 – z = 15,54z = 18,6 – 15,54y : 6,2 = 8,4z =3,0613.03.201711

Номер слайду 12

Завдання 5 Щоб запросити гостей Мальвіна попросила Буратіно купити в магазині 2 хлібини за ціною 3,15 грн., 1,350 кг ковбаси по 37,60 грн., 2 пакета молока по 7,80 грн., 0,450 кг цукерок по 29,60 грн. і 2 морозива по 3,35 грн. Чи вистачить Буратіно купюри 100 грн. для цієї покупки, якщо – ні, то скільки ще треба грошей, якщо – так, то скільки повинен віддати йому продавець решти?.13.03.201712

Номер слайду 13

Розв`язання:3,15 • 2 = 6,3 (грн.) – коштував хліб;37,6 • 1,35 = 50,76 (грн.) – вартість ковбаси;7,80 • 2 = 15,60 (грн.) – коштувало молоко;29,6 • 0,45 = 13,32 (грн.) – вартість цукерок;3,35 • 2 = 6,7 (грн.) – коштувало морозиво;6,3 + 50,76 + 15,6 + 13,32 + 6,7 = 92,68 (грн.) – заплатив Буратіно за всю покупку; 100 -92,68 = 7, 32 (грн.) – решта.13.03.201713

Номер слайду 14

Домашнє завдання. П. 31 №1328, 1332, 1336.13.03.201714

Номер слайду 15

До зустрічі з казкою! 13.03.201715 Виконала вчитель математики. Водянської ЗОШ І-ІІ ступенів. Борщ Яна Миколаївна

pptx
Додано
22 квітня 2018
Переглядів
897
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку