«Множення і ділення багатоцифрового числа на одноцифрове. Частини. Дроби».

Про матеріал
Діагностувальна робота з математики містить завдання у двох варіантах для перевірки навчальних досягнень учнів 4 класів.
Перегляд файлу

Тематична діагностувальна робота з математики №6

«Множення і ділення багатоцифрового числа на одноцифрове. Частини. Дроби»

уч_________________ _____ класу

_________________________________________
_________________________________________

І варіант

1. Запиши числа дробами:

       Одна восьма, дві третіх, шість десятих, три сьомих, чотири дев’ятих.

 

 

2. Запиши, яка частина фігури заштрихована:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

_______ _______ 

3. Порівняй дроби:

         1         1                           3         5                     9          1

         6         8                           7         7                     9

Робочий зошит."Геометричні фігури"4. Знайди:

          7   від  240

          8

Робочий зошит."Геометричні фігури"      

          3    від  1год

          4

 

5. Обчисли вираз:

945 784 : 7 – 699 · 4 = ________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Побудуй відрізок АВ =10см. Познач на ньому точку М так, щоб довжина AM дорівнювала 1/2 довжини відрізка АВ.

 

 

 

 

7. Розв’яжи рівняння і виконай перевірку:

      4   ·   х  =   2 0   0  2  8

                

 

 

 

 

 

 

8. Розв’яжи задачу двома способами:

        Із двох населених пунктів одночасно назустріч один одному виїхали два велосипедисти. Перший рухався зі швидкістю 15 км/год, а другий – 12 км/год. Через 3 год вони зустрілись. Яка відстань між населеними пунктами?

          

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Самооцінювання

Мені було дуже легко

Мені була потрібна допомога вчителя

Мені було дуже важко

Познач V :                                (Як тобі було виконувати завдання?)

 

 

 

 

Коментар вчителя: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Тематична діагностувальна робота з математики №6

«Множення і ділення багатоцифрового числа на одноцифрове. Частини. Дроби»

уч_________________ 4-А класу 

_________________________________________

ІІ варіант

1. Запиши числа дробами:

       П’ять сьомих, чотири шостих, сім восьмих, дві дев’ятих, шість десятих.

 

 

2. Запиши, яка частина фігури заштрихована:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

_______                              _______ 

3. Порівняй дроби:

         4         1                        1          1                     3         5

         4                                   10         5                     9         9

Робочий зошит."Геометричні фігури"4. Знайди:

          4   від  280

          7

Робочий зошит."Геометричні фігури"      

          4    від 

          5

 

5. Обчисли вираз:

140 119 : 7 + 432 · 3 = ________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Побудуй відрізок ОС = 12см. Познач на ньому точку К так, щоб довжина ОК дорівнювала 1/3 довжини відрізка ОС.

 

 

 

 

 

7. Розв’яжи рівняння і виконай перевірку:

      6   ·   х  =   2 6   1  7  2

                       

 

 

 

 

 

 

8. Розв’яжи задачу двома способами:

        Із двох лижних баз одночасно назустріч один одному вирушили два лижники. Перший рухався зі швидкістю 14 км/год, а другий – 16 км/год. Через 2 год вони зустрілись. Яка відстань між лижними базами?

          

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Самооцінювання

Мені було дуже легко

Мені була потрібна допомога вчителя

Мені було дуже важко

Познач V :                                (Як тобі було виконувати завдання?)

 

 

 

 

Коментар вчителя: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Мельник Наталія
    Дякую за якісну розробку .
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Контрольні роботи
НУШ
До підручника
Математика 4 клас (Листопад Н.П.)
Додано
6 травня
Переглядів
1108
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку