"Множення і ділення раціональних чисел"

Про матеріал
Презентація "Множення та ділення раціональних чисел" призначена для учнів 6 класу. Вона містить такі розділи: -перевірку домашнього завдання; -актуалізацію опорних знань; -усний рахунок; -розв'язування вправ; -народні повір'я; -підбиття підсумків уроку. Особливості презентації: -яскраве та привабливе оформлення; -використання ілюстрацій для кращого розуміння матеріалу; -наявність прикладів розв'язання завдань для самостійного виконання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема уроку:”Множення і ділення раціональних чисел”Каравець Г. М.,вчитель математики

Номер слайду 2

Закріпити навички виконання множення і ділення раціональних чисел. Предмет математики такий серйозний, що корисно не нехтувати нагодою робити його трохи цікавим. Блез Паскаль. Каравець Г. М. ЧЗШ №9

Номер слайду 3

Перевірка домашнього завдання Бхасхара - це індійський математик VІІ століття. Саме він і сформулював правила множення, ділення, віднімання, додавання раціональних чисел.

Номер слайду 4

Актуалізація опорних знань 1. Як додати два від’ємні числа? 2. Як знайти суму додатного і від’ємного чисел? 3. Чому дорівнює сума двох протилежних чисел? 4. Як від одного раціонального числа відняти інше? 5. Як помножити два від’ємні числа? 6. Як помножити два числа з різними знаками? 7. Сформулюйте правило ділення раціональних чисел. 8. Чи можна ділити на 0? Чому?

Номер слайду 5

Усний рахунок1. Обчислити:а) 23 * (-100);б) -1,5 * (-10);в) - 160 : (-4);г) -  ⅓ * (- ⅙);д) -125 * 8 : (- 100);2. Порівняти:а) (-2)⁶ і (-4)⁵;б) (-5)⁷ і (-3)⁸.

Номер слайду 6

Розв’язування вправ Розв’яжи рівняння: 1. (29,45- х) : (-7) = -2,35 (I варіант) 2. (х – 16) : (2,5) = 1,2 ( II варіант) Додаткове завдання: -3,6 * ( х- 3) = -36

Номер слайду 7

Розв’язання (29,45 – х): (-7) = -2,35 29,45 – х = -2,35 * (-7) 29,45 – х = 16,45 х = 29,45 - 16,45 х =13 Відповідь: 13 (х – 16) : (-2,5) = 1.2 х – 16 = 1,2 * (-2,5) х – 16 = -3 х = -3 + 16 х = 13 Відповідь: 13

Номер слайду 8

Народні повір’я Число 13 люди ще з давніх-давен вважали нещасливим. Воно йде відразу після числа 12, що вважалося досконалим числом, символом божественної гармонії: рік ділиться на 12 місяців і 12 знаків Зодіаку, день і ніч тривають по 12 годин, і т.д. Число 13 починає новий цикл і як би порушує рівновагу, досягнуту в попередньому.

Номер слайду 9

Знайдіть значення виразу:

Номер слайду 10

Відповіді

Номер слайду 11

1.№1190 (б), стр.2272. Знайдіть значення виразу4(5х-3у)- 6(3х-у), якщо х-3у=2,13. Розв’яжіть рівняння:│5х +3│=13 Розв’язування вправ

Номер слайду 12

Підбиття підсумків уроку Йшов мудрець, а назустріч йому троє людей, які везли вози з камінням для будівництва. Мудрець задав кожному по запитанню: “ Що ти робив впродовж дня?”Перший з посмішкою відповів, що возив кляте каміння. Другий відповів: “Я сумлінно виконував свою роботу.”Третій посміхнувся, обличчя його засяяло радістю і задоволенням: “А я приймав участь у будівництві храму!”

Номер слайду 13

Домашнє завдання№1452(1; 4), №1456 (2;6), №1457 (15;16)

pptx
Пов’язані теми
Математика, 6 клас, Презентації
Додано
27 грудня 2023
Переглядів
690
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку