Множення многочленів

Про матеріал
В даному уроці пропонується різні види роботи множення многочленів та використанні різні форми і прийоми роботи (математичне лото)
Перегляд файлу

Тема:     Множення многочленів.

 

Формування компетентностей:

  • предметна компетентність;
  • узагальнити й систематизувати знання, вміння і навички при множенні многочлена на многочлен;
  • застосувати одержанні теоретичні знання до розв’язування рівнянь, спрощення виразів, знаходження значень виразів;
  • розвивати увагу, логічне мислення, культуру математичного мовлення;
  • ініціативність і підприємливість: уміння аргументувати і захищати свою позицію, дискутувати;
  • виховувати упевненість у власних силах, бажання здобувати знання.

 

Тип уроку:    урок узагальнення та систематизації знань.

 

Обладнання: картки «Математичне доміно»; презентація з практичного застосування матеріалу; плакати, презентації учнів.

 

Організація класу до уроку: клас поділений на групи «Одночлени» і «Многочлени».

 

Хід уроку:

 

І. Організаційний момент.

Налаштування учнів на роботу.

-Доброго дня, діти!

Сьогодні на уроці світ многочленів вас чекає.

І порозумітися з ним я вам бажаю.

Хай сяють очі у вас яскраво

І на уроці буде цікаво.

 

ІІ. Повідомлення теми, мети і завдань уроку.

Відомий давньогрецький вчений Арістотель (384-322 р. до н.е.) казав: «Розум полягає не тільки в знанні, але й в умінні застосовувати знання до справи ».

На сьогоднішньому уроці, що присвячений «Многочлену», у вас буде нагода це показати. На уроці виконаємо вправи на множення многочленів, множення одночлена на многочлен, знаходження суми та різниці многочленів, ознайомимося із правилом множення многочленів у стовпчик, дізнаємось про історію множення многочленів.

Тож, щоб досягти успіху, користуйтеся пам’яткою:

- Будьте уважними , майте гарний настрій.

- Будьте наполегливими і не бійтеся помилитися.

- Учіться відчувати радість відкриття.

 

ІІІ. Узагальнення навчального матеріалу.

 

Першим етапом нашої роботи буде повторення теоретичного матеріалу.

1. Вправа «Мікрофон».

Запитання команди «Одночлени» команді «Многочлени»:

- Що називається степенем числа а з натуральним показником n?

- Сформулювати властивості степенів.

- Що називають одночленом?

- Який одночлен називають одночленом стандартного вигляду?

- Що називають степенем одночлена?

- Як перемножити одночлени?

  Запитання команди «Многочлени» команді «Одночлени»:

- Що називають многочленом ?

- Який многочлен називають многочленом стандартного вигляду?

- Що називають степенем многочлена?

- Як помножити одночлен на многочлен?

- Як помножити многочлен на многочлен?

- Як додати(відняти) многочлени?

 

Підбиття підсумку. Відзначення активних учнів.

 

Гра – це творчість, труд і воля.

Гра розвиває увагу втроє.

Тут потрібна єдність колективу.

Не забувайте і про дисципліну,

Бо в  групі працюємо ми над завданням.

Гра, відомо нам, не забава,

А оцінюється в балах.

2. Гра «Математичне доміно

                                                          


0

а5.а5

а10

2а(а-х)

2-2ах

10)3

а30

-5а(а-4)

-5а2+20а

6

7

6(а+5)

 6а+30

х(х3-3)

х4-3х

ах( а+ х)

а2х+ах2

0

 

0

х2.х5

 х7

3(а+в)

3а+3в

2)5

х10

х(х+4)

х2+4х

3. х

4

х(х2-2)

х3-2х

-а(а5+5)

6-5а

а в(а +в)

а2в+ав2

0

 


 


 

Щоб потрібне вдавалося діло,

Щоб не знати в житті неудач,

Ми в похід відправляємось сміло,

В світ загадок складних і задач.

 

IV.Звіт про виконання тиорчого домашнього завдання.

 

1) Презентація «Множення многочленів у стовпчик».

 (Додаток 1)

2) Математична довідка: «Історична довідка про многочлен».

 ( Додаток 2)

 

V. Підсумок уроку.

 

1.Інтерактивна вправа «Мікрофон».

- З чим новим ознайомились на уроці?

- Що сподобалося і що не сподобалось на уроці?

- Які ваші пропозиції?

2.Виставлення оцінок.

 

VI. Домашнє завдання.

 

1.Повторити п.п.10-13

2.Виконати №526(а, б). №527(а, б).

3. Виконати множення многочленів (х2+х-1) і (х+2) у стовпчик.

 

Слово вчителя: Мудрець сказав: Дві людини, які обмінялися золотими монетами, не стали багатшими. Але якщо вони обмінялися думками, то кожен з них став  вдвоє багатшим. Адже обидва стали тепер розумнішими».

Ця притча проста, але зміст її глибокий. Обмінюючись думками, ідеями, знаннями, люди нічого не втрачають, а багато чого набувають - нових знань.

Ось і ви сьогодні дізналися нового про многочлени. Я сподіваюся, що  кожен з вас щоденно наполегливо підніматиметься по крутих схилах науки математики, впевнено крокуючи до нових знань.

Бажаю вам успіху в освоєнні нових знань.

 

 

 

doc
До підручника
Алгебра 7 клас (Мерзляк А.Г., Полонський В.Б., Якір М.С.)
До уроку
Множення многочлена на многочлен
Додано
13 лютого 2022
Переглядів
383
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку