Множення одночлена на многочлен

Про матеріал
Розробка уроку алгебри у 7 класі за темою «Множення одночлена на многочлен». Урок присвячений Всесвітньому дню інформації (26 листопада). Протягом уроку учні проходили стажування в уявній математичній газеті «Хочу все знати», підготовили основні газетні рубрики: «Варто знати»(кросворд), «Подорож у часі», «Благоустрій нашого міста», «Економіка та прогнозування», «Пошук», «Пізнай самого себе». У кожного учня на уроці є «Маршрутний лист», в якому вони працюють протягом уроку, таблиця самооцінки.
Зміст архіву
Перегляд файлу

                                                                                                      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

         

 

 

 

 

                        

 

 

 

 

                

 

 

                                                                                                                                                

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                          

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Добуток п-множників, кожний з яких дорівнює а - … .
  2. Добуток  чисел, змінних та їхніх степенів, а також змінні, числа та їхніх степенів  - …
  3. Числовий множник одночлена, записаного у стандартному  вигляді - … .
  4. х – це … .
  5.  Одночлен, записаний у вигляді добутку числового множника, який стоїть на першому місці, і степенів різних змінних називається      … .
  6.  
  7.   10 – це …  .
  8.  
  9.  Знак, який має степінь   - … .
  10.                   …   степеня в степінь

 

 

 

                                                                                                

 

 

 

                                                                                             __________________________________

                                                                                               

                                                                                               

                                                                                            __________________________________

 

                                                                                                   ______________________________________

 

 

                                                                                   ___________________________________________-

 

                                                                                      __________________________________________

 

 

                                                                                    __________________________________________

 

 

                                                                                                                   ________________________________

 

 

 

 

 

 

 

24a- 48b + 60c

 

12a+48

 

9a–36b

 

3x -21

 

7a – 7b + 7c

 

5– 40x

 

12a + 48

 

 

                                                               

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                       

                                                                                                                                                               

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Які одночлени треба вписати у віконечка,  щоб отримати тотожність:

  1. Знайти помилку

1)

 

  2)

 

 3)

 

П.І_____________________________________________

Закінчити речення:

 На уроці я працював активно/пасивно

Своєю роботою на уроці я задоволений/не задоволений

Урок для мене здався цікавим/нудним

Матеріал уроку мені був зрозумілий/незрозумілий

За що ти можеш похвалити однокласників?

ЕТАПИ УРОКУ

РУБРИКИ

«БАЖАНО ЗНАТИ»

Повторення

«ПОДОРОЖ

У ЧАСІ»

«БЛАГОУСТРІЙ НАШОГО МІСТА»

 

«ЕКОНОМІКА ТА ПРОГНОЗУВАННЯ»

 

«ПОШУК»

САМОСТІЙНА РОБОТА

ВСЬОГО

правило

кросворд

№ 1

№2

 

1 б.

1 б.

2 б.

2 б.

2 б.

1 б.

1 б.

2  б.

12 б.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТАБЛИЦЯ САМООЦІНКИ

 

 

 

 

 

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

МНОЖЕННЯ ОДНОЧЛЕНА НА МНОГОЧЛЕН7 КЛАСАЛГЕБРАСКЛАДЕНО УЧИТЕЛЕМ МАТЕМАТИКИМИРОНОВОЮ В. А.

Номер слайду 2

РУБРИКАВАРТО ЗНАТИЩоб помножити одночлен на многочлен, потрібно одночлен _______________на_____________  многочлена й одержані добутки__________УСНИЙ ЖУРНАЛ помножитикожний член додати

Номер слайду 3

РУБРИКАВАРТО ЗНАТИ віднімання а(b – с) = ____________a · b + a · c. На основі якого закону (властивості) виконують множення одночлена на многочлен? Доповнити запис розподільного закону множення відносно...додавання а(b + с) = ____________a · b - a  · c. Розподільний закон (властивість)УСНИЙ ЖУРНАЛ

Номер слайду 4

{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}С Т Е П І Н Ь12 О Д Н О Ч Л Е НК О Е Ф І Ц І Є Н Т3 О С Н О В А4 С Т А Н Д А Р Т Н И Й5 К І Л О М Е Т Р6 П О К А З Н И К7 Ц Е Н Т Н Е Р8 М І Н У С9 П І Д Н Е С Е Н Н Я10 РУБРИКАВАРТО ЗНАТИУСНИЙ ЖУРНАЛ

Номер слайду 5

26 листопада – Всесвітній День інформаціїХОЧУ ВСЕ ЗНАТИ!математично грамотні вміти логічно мислитиприймати швидкі рішенняволодіти державною мовоюемоційно врівноваженівміння ставити завдання й добиватися їх виконаннясамостійністьцілеспрямованістьтворчий потенціалstyle.text. Decoration. Underlinestyle.text. Decoration. Underlinestyle.text. Decoration. Underlinestyle.text. Decoration. Underlinestyle.text. Decoration. Underlinestyle.text. Decoration. Underlinestyle.text. Decoration. Underlinestyle.text. Decoration. Underlinestyle.text. Decoration. Underline

Номер слайду 6

ВАРТО ЗНАТИПОДОРОЖ У ЧАСІБЛАГОУСТРІЙ НАШОГО МІСТАЕКОНОМІКА І ПРОГНОЗУВАННЯПОШУКПІЗНАЙ САМОГО СЕБЕ»                                      

Номер слайду 7

«Вважай нещасливим той день і ту годину, в якій ти не засвоїв нічого нового і нічого нового не додав до своїх знань»                                                                                         Я. А.  Коменський. Подорож у часіРУБРИКА

Номер слайду 8

Подорож у часіРУБРИКАВиконайте множення. Записати в таблицю букви, які відповідають даним відповідями. АДАЕГЗТ

Номер слайду 9

{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}АЛГЕБРАЇЧНИЙ КОДБУКВА24a- 48b + 60c12a + 489a – 36b3x -217a – 7b + 7c5 – 40x12a + 48 ГАДЗЕТАГАДЗЕТА

Номер слайду 10

Отримане слово - назва венеціанської монети, випущеної в середині XVI століття. За одну таку монету житель Венеціанської республіки міг купити рукописний листок, в якому повідомлялися новини. Звідси походить сучасне слово. РУБРИКАгазета. Подорож у часі

Номер слайду 11

«Розум полягає не тільки в знаннях, але й у вмінні застосовувати ці знання»              Арістотель. РУБРИКИБЛАГОУСТРІЙ НАШОГО МІСТАЕКОНОМІКА І ПРОГНОЗУВАННЯ

Номер слайду 12

4с2с2аa +2b. РУБРИКАСмарагдове містечко. БЛАГОУСТРІЙ НАШОГО МІСТАНа карті з благоустрою нашого міста зображений заштріхований план майбутнього дитячого майданчика «Смарагдове містечко»СКЛАСТИ МАТЕМАТИЧНУ МОДЕЛЬ ЗНАХОДЖЕННЯ ПЛОЩІ МАЙДАНЧИКА S =?

Номер слайду 13

4с2с2аa +2b. РУБРИКАСмарагдове містечко. БЛАГОУСТРІЙ НАШОГО МІСТАS = 4c · (a +2b) – 2a · 2c = = 4c · a + 4c · 2b – 2a · 2c = = 4ac + 8bc – 4ac = 8bc

Номер слайду 14

РУБРИКАСКЛАСТИ МАТЕМАТИЧНУ МОДЕЛЬ ДО ЗАДАЧІЗошит у клітинку коштує 7 грн. 50 коп., а в лінійку – 6 грн.50 коп. Мама купила зошитів у клітинку на 5 більше, ніж у лінійку. Яка вартість товару?a n = ca – ціна товаруn – кількість товарус – вартість товару6,5 х + 7,5(х + 5) = = 6,5 х + 7,5х + 7,5·5 = 14х + 7,5·5 = = 14х + 37,5 ЕКОНОМІКА І ПРОГНОЗУВАННЯ

Номер слайду 15

ПОШУКНе дайте помилкам в тексті зіпсувати вашу репутацію. РУБРИКА «У математичних питаннях не можна нехтувати навіть найменшими помилками»                                                                                       І. Ньютон

Номер слайду 16

РУБРИКАЯкі одночлени треба вписати у віконечка, щоб отримати тотожність:7x- ab. ПОШУК

Номер слайду 17

Не дайте помилкам в тексті зіпсувати вашу репутацію. ПОШУКРУБРИКАЗнайти помилку x(x + 3) = х 2 + 3–3(b – 2) = –3b – 6 x2(x + 3) = x 2 + 3x2  –10(–c – 4) = – 10c – 401)  2) 3) 4) · х+3 +

Номер слайду 18

«Пізнай самого себе»                                      Марк Тулій Цицерон. РУБРИКА

Номер слайду 19

САМОСТІЙНОСеред виразів вказати вираз, який дорівнює добутку: 1) a(a3 – 1) =А) a4 – a Б) a4 + a В) a4 – 1 2) 4(x + 5) =  А) 4x + 20 Б) 4x + 5 В) x4 + 20 3) (x4 – 2) · x2 =А) x6 – 2x2 Б) x8 – 2x2 В) x6 – 2 4) –3a(a3 + 4) = А) –3a 4 + 4 Б) –3a4 - 12а В) –3a3 + 4 {5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}АБВГ1234{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}АБВГ1234 1) (a7 – 2) · a2 =  А) a9 – 2a2 Б) a8 – 2a2 В) a7 – 2 2) - x4(x5  -  2) =А) - x20+ 2x4   Б) – x9 + 2x4 В) x9 - 2x43) (m – 7) m = …А) 2m – 7m Б) m2 – 7m В) m2 – 74) 9х2 (4 – 5х2) =А) 36х2  – 5х4 Б)36х2  – 5х4 В) 36х2  – 45х4 І ВАРІАНТІІ ВАРІАНТ

Номер слайду 20

2х 3х -1-2 +3х - х +31 – х5 - х2 + х4 – 3х

Номер слайду 21

1+ х - х + 1 х - 1 2х - 2 -3х +1 -3х -1 2 - х- 3х

Перегляд файлу

УРОК № __________                                                                  ДАТА___________________                                                                                                                  

ТЕМА. МНОЖЕННЯ ОДНОЧЛЕНА НА МНОГОЧЛЕН

ЦІЛІ: 

  • ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ:
  • удосконалити вміння виконувати множення одночлена на многочлен
  • розв’язувати вправи, які передбачають множення одночлена на многочлен
  • ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНСТЕЙ:
  • формувати вміння доводити правильність власного судження або визнавати його помилковість
  • сприяти удосконаленню обчислювальних навичок
  • сприяти самовихованню принциповості, працьовитості

ТИП УРОКУ: засвоєння нових знань, умінь, навичок

ОБЛАДНАННЯ: мультимедійна дошка, комп’ютер, роздатковий матерал, картки самооцінювання

ХІД УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ   

       Позитивне налаштування на співпрацю під час уроку

ІІ. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

УСНИЙ ЖУРНАЛ «ВАРТО ЗНАТИ»

Виконання завдань:

  1. заповнити пропуски
  2. відповісти на запитання кросворду

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності, повідомлення теми та мети уроку

26 листопада – Всесвітній День інформації. Це свято програмістів і журналістів.

Мета нашої роботи – підготувати основні рубрики математичної газети.

IV. УДОСКОНАЛЕННЯ ЗНАНЬ, ВМІНЬ І НАВИЧОК

  1. РУБРИКА «ПОДОРОЖ У ЧАСІ»

  Епіграф

«Вважай нещасливим той день і ту годину, в якій ти не засвоїв нічого тнового і нічого нового не додав до своїх  знань»

                                                                                         Я. А.  Коменський

Виконання завдань:

Виконайте множення. Записати в таблицю букви,

які відповідають даним відповідями

 

  1. РУБРИКИ :

«БЛАГОУСТРІЙ НАШОГО МІСТА»

«ЕКОНОМІКА ТА ПРОГНОЗУВАННЯ»

Епіграф

«Розум полягає не тільки в знаннях, але й у вмінні застосовувати ці знання»           

 

                                                                                   Арістотель

Виконання завдань:

1.На карті з благоустрою нашого міста зображений заштріхований план майбутнього дитячого майданчика «Смарагдове містечко». Скласти математичну модель знаходження  площі майданчика

2.Скласти математичну модель до задачі:

Зошит у клітинку коштує 7 грн. 50 коп., а в лінійку – 6 грн.50 коп. Мама купила зошитів у клітинку на 5 більше, ніж у лінійку. Яка вартість товару?

  1. РУБРИКА «ПОШУК»

Епіграф

«У математичних питаннях не можна нехтувати навіть найменшими помилками»                    І. Ньютон

 

Виконання завдань:                                                                                

Вправи:

 

 

 

 

 

 

 

 

V. САМОСТІЙНА РОБОТА С ПОДАЛЬШОЮ ПЕРЕВІРКОЮ.

РУБРИКА

«ПІЗНАЙ САМОГО СЕБЕ»

VI.ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

VI. ПІДСУМКИ УРОКУ

Закінчити речення:

 На уроці я працював активно/пасивно

Своєю роботою на уроці я задоволений/не задоволений

Урок для мене здався цікавим/нудним

Матеріал уроку мені був зрозумілий/незрозумілий

За що ти можеш похвалити однокласників?

Заповнити ТАБЛИЦЮ САМООЦІНКИ

ЕТАПИ УРОКУ

РУБРИКИ

«БАЖАНО ЗНАТИ»

Повторення

«ПОДОРОЖ

У ЧАСІ»

«БЛАГОУСТРІЙ НАШОГО МІСТА»

 

«ЕКОНОМІКА ТА ПРОГНОЗУВАННЯ»

 

«ПОШУК»

САМОСТІЙНА РОБОТА

ВСЬОГО

правило

кросворд

№ 1

№2

 

1 б.

1 б.

2 б.

2 б.

2 б.

1 б.

1 б.

2  б.

12 б.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

zip
До підручника
Алгебра 7 клас (Мерзляк А.Г., Полонський В.Б., Якір М.С.)
Додано
6 грудня 2021
Переглядів
476
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку