Урок № 2
Тема: Множення в межах таблички множення. Множення у стовпчик.
Тип уроку: Повторення та узагальнення матеріалу
Хід уроку:
Усне опитування, повторення означень, розв’язування прикладів
5∙3, це означає що ми беремо число 5 три рази, і навпаки ми беремо число 3 п’ять разів; 5∙3=3∙5=5+5+5 =3+3+3+3+3=15
Помноживши число на 1, отримаємо те саме число, Наприклад 8∙1=8
Якщо один з множників нуль, то їх добуток дорівнює нулю: 6∙0=0
Домашнє завдання:
Множення у стовпчик
1) множимо 5 одиниць на 9; 5∙9=45 , 5 одиниць пишемо, чотири десятка запам’ятовуємо;
2) Множимо 2 десятки на 9; 2∙9=18, до 18 десятків додаємо ті 4 десятка що ми запам’ятали, отримуємо 22 , вписуємо 22
1) множимо число 32 на цифру одиниць 5, надписуємо 1 десяток;
2) множимо 32 на цифру десятків 9, надписуємо 1, вище попередньої;
3) додаємо отримані результати в стовпчик, пам’ятаємо замість порожнього місця нуль; #( до 160 одиниць додаємо 288 десятків), аналогічно з
Множенням 324*12 ( підписуємо розряд під розрядом)
В даному випадку (рис.4) до результату 36*21 приписуємо нуль;
Рис.4
Домашнє завдання:
Виконати множення у стовпчик (без допомоги таблички множення) :
Задача 1 : В магазині 8 пакетиків чаю важить по 125 г кожен. Скільки кілограмів становлять 8 пакетиків чаю?
Задача 2 : В дівчинки було 25 друзів, і кожному вона дала по 18 цукерок, цукерок не залишилося. Скільки цукерок було у дівчинки?