Множення в межах таблички множення. Множення у стовпчик.

Про матеріал
Тема: Множення в межах таблички множення. Множення у стовпчик. Тип уроку: Повторення та узагальнення матеріалу Хід уроку: Усне опитування, повторення означень, розв’язування прикладів 5∙3, це означає що ми беремо число 5 три рази, і навпаки ми беремо число 3 п’ять разів; 5∙3=3∙5=5+5+5 =3+3+3+3+3=15 для 2класу Розробка: Глущук Є.С.
Перегляд файлу

                               Урок № 2

Тема: Множення в межах таблички множення. Множення у стовпчик.

Тип уроку: Повторення та узагальнення матеріалу

Хід уроку:

Усне опитування, повторення означень, розв’язування прикладів

53, це означає що ми беремо число 5 три рази, і навпаки ми беремо число 3 п’ять разів; 53=35=5+5+5 =3+3+3+3+3=15

Помноживши число на 1, отримаємо те саме число, Наприклад 81=8

Якщо один з множників нуль, то їх добуток дорівнює нулю: 60=0

Домашнє завдання:

  1. 56=                                                                 34) 25=
  2. 34=                                                                 35) 59=
  3. 78=                                                                 36) 67=
  4. 57=                                                                 37) 86=
  5. 84=                                                                 38) 79=
  6. 93=                                                                 39) 63=
  7. 44=                                                                 40) 161=
  8. 63=                                                                 41) 15690=
  9. 98=                                                                 42) 67=
  10.                      85=                                                       43) 89=
  11.                      53=                                                       44) 432=
  12.                      92=                                                       45) 78=                                   
  13.                      63=                                                       46) 805=
  14.                      75=                                                       47) 92
  15.                      66=                                                       48) 62=
  16.                      69=                                                       49) 77=
  17.                      38=                                                       50) 307=
  18.                      99=
  19.                      68=
  20.                      79=
  21.                      54=
  22.                      28=
  23.                      73=
  24.                      88=
  25.                      55=
  26.                      76=
  27.                      86=
  28.                      97=
  29.                      64=
  30.                      72=
  31.                      1010=
  32.                      33=

Множення у стовпчик

      1) множимо 5 одиниць на 9; 59=45 , 5  одиниць пишемо,   чотири     десятка запам’ятовуємо;

   2) Множимо 2 десятки на 9; 29=18, до 18 десятків додаємо ті 4 десятка що ми запам’ятали, отримуємо 22 , вписуємо 22

    1) множимо число 32 на цифру одиниць 5, надписуємо 1 десяток;

  2) множимо 32 на цифру десятків      9,  надписуємо 1, вище попередньої;

 

 

3) додаємо отримані результати в стовпчик, пам’ятаємо замість порожнього місця нуль; #( до 160 одиниць додаємо 288 десятків), аналогічно з

           Множенням 324*12 ( підписуємо розряд під розрядом)

          В даному випадку (рис.4) до результату 36*21 приписуємо нуль;

      

 

      Рис.4

Домашнє завдання:

Виконати множення у стовпчик (без допомоги таблички множення) :

  1. 48*3=                                       31) 12*13=
  2. 75*7=                                       32) 15*17=
  3. 39*10=                                     33) 34*18=
  4. 25*9=                                       34) 85*24=
  5. 47*2=                                       35) 35*56=
  6. 51*4=                                       36) 52*11=
  7. 59*6=                                       37) 13*27=
  8. 45*3=                                       38) 38*38=
  9. 23*2=                                       39) 15*16=
  10.   29*3                                         40) 40*14=
  11.   21*4=                                       41) 26*23=
  12.   42*6=                                      42) 29*28=
  13.   87*2=                                      43) 89*15=
  14.   91*3=                                      44) 44*44=
  15.   99*6=                                      45) 47*52=
  16.   73*3=                                      46) 54*12=
  17.   76*6=                                      47) 35*25=
  18.   72*2=                                    48) 481*17=
  19.   20*3=                                    49) 512*18=
  20.   101*4=                                  50) 251*24=
  21.   116*7=                                  51) 581*48=
  22.   521*8=                                  52) 128*3=
  23.   529*3=                                  53) 131*8=
  24.   211*6=                                 54) 312*9=
  25.   312*5=                                 55) 55*550=
  26.   313*7=                          56) 60*310= ( множимо 31 на 6, дописуємо 2 нулі)
  27.   633*6=                          57) 315*0*12=
  28.   270*8=                         58) 542*6=
  29.   239*9=                         59) 71*180=
  30.   700*12=                        60)74*12=

 

Задача 1 : В магазині 8 пакетиків чаю важить  по 125 г кожен. Скільки кілограмів становлять 8 пакетиків чаю?

Задача 2 :  В дівчинки було 25 друзів, і кожному вона дала по 18 цукерок, цукерок не залишилося. Скільки цукерок було у дівчинки?

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
21 жовтня 2021
Переглядів
2245
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку