Мої іграшки. Вчимося фарбувати. Кольори.

Про матеріал
Мета: формування предметних компетентностей: активізувати мовний та лексичний матеріал учнів; ознайомити з новими лексичними одиницями з теми; повторити вивчені літери алфавіту та вивчити кольори Формування ключових компетентностей: формувати в учнів уміння працювати з підручником; стимулювати вимовну готовність учнів, розвивати їх слухову короткочасну пам’ять; розвивати пам’ять, увагу; виховувати культуру спілкування, прагнення вивчати англійську мову.
Перегляд файлу

Тема:  Мої іграшки. Вчимося фарбувати. Кольори.

Мета: формування предметних компетентностей:

активізувати мовний та лексичний матеріал учнів;

ознайомити з новими лексичними одиницями з теми;

повторити вивчені літери алфавіту та вивчити кольори

Формування ключових компетентностей:

формувати в учнів уміння працювати з підручником;

стимулювати вимовну готовність учнів, розвивати їх слухову короткочасну пам’ять;

розвивати пам’ять, увагу;

виховувати культуру спілкування, прагнення вивчати англійську мову.

Мовний матеріал: What is this?  - It is a ….; blue, green, yellow, red.

Обладнання: аудіо- та відео диск, комп’ютер, тематичні малюнки, підручник, робочий зошит.

ХІД УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

1. Привітання. Організація класу.

 T: Good morning, children. I am glad to see you. I am fine today. How are you?

Ps: I am fine. Thank you.

2. Оголошення теми та мети уроку. Мотивація навчальної діяльності учнів.  

Т: — Ви любите ходити в гості?

— А ви б хотіли піти в гості?

— Сьогодні ваше бажання здійсниться. Я пропоную вам піти в гості до героїв нашого підручника — до Ліз і Тома. Сподіваюсь, що ви пригадаєте назви іграшок, безпомилково будете розповідати про іграшки, які є у вас, пригадаєте вивчені літери та вивчимо кольори.

— А щоб нового ви хотіли сьогодні дізнатись та досягти? (на дошці підказка — назви нових іграшок)

— А для цього нам знадобиться увага, старанність, знання та дружба.

3. Уведення в іншомовну атмосферу.

 3.1. Фонетична зарядка. Робота з абеткою.

— Налаштуємо язички на урок англійської мови: діти співають пісню «Alphabet».

 3.2. Актуалізація опорних знань учнів. 

1) Подивіться на комп’ютер. Пригадайте букву, звук і слово на вивчені нами літери.

2) Давайте повторимо наші букви, які ви побачили на комп’ютері.

Учні виходять по-черзі до дошки беруть тваринку і приклеюють поруч із літерою за допомогою вчителя.

(Учень називає букву і співвідносить малюнок до букви. В кінці вчитель забирає 3-4  малюнки, а учні мають назвати їх.)

3) Гра «Bring me a toy».

У Ліз і Тома є безліч іграшок. Давайте з вами пограємо у гру «Bring me a toy». Діти на декілька хвилин заплющують очі, а вчитель розкладає по класу іграшки. Потім учитель просить принести  одну із іграшок, називаючи її англійською мовою.

 Наприклад:

T: One, two, three – bring me a doll/ ball/car/teddy.

 

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

1.Ознайомлення з новими ЛО.

— Які ж кольори ми сьогодні вивчимо?!!!? Open your books on page

— blue, green, yellow, red. (учні називають, повторюють вимову за вчителем.)

— Listen, repeat and point (учні слухають аудіозапис, повторюють та показують на відповідний колір).

2. Фізкультхвилинка.

3.  Закріплення. Робота в парах.

2) А тепер розфарбуйте ваші іграшки тими кольорами, які ми сьогодні вивчили а саме………blue, red, yellow, green (учні називають кольори українською)
3. Говоріння.

T: Давайте запитаємо один в одного яку іграшку ви розфарбували і що у вас вийшло.

- What is this?  - It is a car.

- Whay colour is this car? – It is a blue car.

 

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Підсумки уроку. Оцінювання учнів.

— Чи сподобалось вам гостювати у Ліз і Тома?

— Які іграшки ми  сьогодні повторили?

— Які кольори вивчили?

— Сьогодні ви всі працювали, були активні! Молодці!

— Lesson is over. Goodbye!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
18 жовтня 2021
Переглядів
643
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку