Мої шкільні речі. School things

Про матеріал
Мета: повторити й активізувати лексичний матеріал теми Практикувати учнів у вживанні структур «What is this?-This is…» Навчати діалогічного та монологічного мовлення Повторити англійський алфавіт Розвивати навички письма Навчати читання Тренувати пам'ять та увагу Виховувати вміння співпрацювати
Перегляд файлу

Відкритий урок

з англійської мови

на тему :

 «Мої шкільні речі»

у 1-му класі

 

Вчитель: Скляр О.В.

C:\Users\Оля\Desktop\images.jpg

 

 

 

 

Тема: Мої шкільні речі

Мета: повторити й активізувати лексичний матеріал теми

 Практикувати учнів у вживанні структур «What is this?-This is…»

 Навчати діалогічного та монологічного мовлення

 Повторити англійський алфавіт

 Розвивати навички письма

 Навчати читання

 Тренувати пам'ять та увагу

 Виховувати вміння співпрацювати

Обладнання:підручник, зошит, картки з фонетичними звуками, іграшковий портфель та Гомер Сімпсон

Хід уроку:

І.Підготовка до сприйняття ІМ

1.Привітання

T-Stand up,please! Good morning!

P-Good morning!

2. Повідомлення теми і мети уроку

Т-Сьогодні ми з вами поговоримо про шкільне приладдя та повторимо слова, які вивчали на попередніх уроках.  Як завжди, ви будете розігрувати діалоги, грати в ігри та будете вчитись розмовляти, читати та писати англійською мовою

3. Уведення в іншомовну атмосферу

1.Читання слів з карток та повторення літер алфавіту. (Використано дидактичний набір «Letters and sounds»

2 .Гра  «Хрестики- нулики» 

( У сітці для гри вписано цифри. Учнів поділено на 2 команди, 1-хрестики,2-нулики. Учні називають свою цифру ,якщо правильно, то ставлять свій знак відповідно)

ІІ Основна частина

1.Тренування у вимові звуків

Т-до нас сьогодні завітало багато гостей, але іще не всі зявилися. Хтось запізнився. Зараз наш знайомий Містер Язичок розповість про подорож і представить нам нашого невідомого гостя.

Зібрався їхати поїздом [p,p,p,p,p,p]

Поїхали,колеса кажуть [t,d,t,d,t,d,t,d]

З труби йде дим [w,w,w,w,w,w]

Дивиться у вікно [o,o,o,o,o]

Побачив кота [ks,ks,ks,ks,ks]

Випив гарячого чаю [h,h,hot w,w,water]

Приїхав,пересів на таксі [r,r,r,r,r]

2. Навчання діалогічного та монологічного мовлення

Т-До нас завітав гість,ви знаєте його?

Р-учні відповідають

Т-давайте послухаємо його розповідь про себе

Hello! My name is Homer Simpson. I’m 40. I’m from the USA. I have a family. My favorite season is spring.

( Запитує в учнів) What’s your name? How old are you?

Діти відповідають на запитання.

Потім в ролі Гомера виступають інші учні,будуючи діалог між собою.

2.Повторення літер.

Т-зараз ми покажемо Гомеру,як ми вивчили літери алфавіту.

 Тепер ми пограємо в гру «Впіймай звук». Я буду читати англійські слова із цим звуком, а ви плескати в долоні, якщо він є у слові.

Big, bag, ball, doll, umbrella, bird, about, job, pen, pig, one, rabbit, table, blue, lion

3. Фізкультхвилинка

4.Подання та відпрацювання нового матеріалу

Т-Розкрийте ваші підручники на сторінці 73, і подивіться,які вірші вчать на уроках в країні нашого героя. Зараз і ми з вами вивчимо його. (Вчитель читає та вистукує ритм вірша декілька разів, потім з учнями разом. Бажаючі розповідають )

5- Гра «Have you got a…»

(  Всі учні класу ховають за спину один предмет. Задача учня ,в якого нічого немає запитати  «Have you got a Pen

6-Т- давайте подивимось, що є у портфелі Гомера.  

He has got a car, a telephone, bubbles and a toy lion. Чи правильно він зібрав речі до школи? Давайте йому покладемо у портфель те,що знадобиться  на уроках.

Р- This is a pen, а pencil…..

7-Гра « What is this 

На стільці портфель із речами . Учень із закритими очима повинен визначити,що він витяг. Інший запитує

What is this?

-This is a ruler

8.Відпрацювання навичок читання впр.5,ст.75

Спочатку вчитель,а потім учні читають вправу.

ІІІ Заключна частина уроку

1.Підведення підсумків уроку.Заключна бесіда з дітьми

2.Закінчення уроку Т-Stand up, please! Goodbye, children!

C:\Users\Оля\Desktop\скачанные файлы.jpg

 

 

docx
Додано
23 жовтня 2020
Переглядів
1501
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку