Метою моделі класу є формування та розкриття творчої індивідуальності особистості кожної дитини, що вміє жити в класному колективі і будувати зі своїми однокласниками відносини дружби і взаємодопомоги, виховання особистості, здатної будувати своє життя, виховувати ціннісне ставлення до сім'ї, родини, Батьківщини, культури, здоров'я, праці, природи.
26 учнів
9 дівчаток 17 хлопчиків;
Вчтелювання - це велика праця,
Уміння віддавати все своє.
І не заради, щоб так подвиг стався,
Ця - благодать твоїм життям стає.
Вчителювання – погляд є дитячий,
В ньому горить до знання тяготінь,
В очах зоріють спалахи, неначе
Є Божа іскра й провидіння в тім.
В свята - обсипаний дощем із квітів,
У будні - в світлім сяйві тієї краси,
Що дарять у житті завжди нам діти,
Ти знову йдеш до вдячної мети!
Освіта: вища.
Категорія : І категорія.
Стаж роботи: 9 років.
Риси характеру: активна, енергійна, легка на підйом.
Інтереси: люблю слухати музику та творити щось нове. Займаюся вихованням двох своїх діток. Велике задоволення приносять мені вишивання та в’язання.
Кредо: "Досконалість складається з дрібниць".
Щоб реалізувати цю мету, необхідно вирішити наступні завдання:
Ключовими поняттями, що характеризують сутність виховної системи класу, є: індивідуальність, самостійність, доброта, творчість, активність, колектив, які одночасно виконують роль принципів побудови системи і життєдіяльності класного співтовариства.
В основу нашої моделі виховної системи ми закладаємо загальнолюдські цінності:
А також такі принципи виховання:
Виховна робота класу здійснюється через такі види діяльності:
Виховання особистості здійснюється під впливом педагогічного колективу, учнівського колективу, сім’ї, громадськості.
Виховну систему нашого класу можна умовно поділити на такі напрямки:
Всі ці напрямки тісно пов’язані між собою і мають спільну мету, але знаходять різні шляхи її досягнення.
Закон поваги: Поважай людей, і тоді люди будуть поважати тебе.
Закон дружби: У житті відбуваються події, які важко пережити одному. Тоді на допомогу приходить друг.
Закон хоробрості: Будь хоробрим і не бійся перешкод.
Закон любові: Люби своїх друзів, Батьківщину і все те, що тебе оточує.
Закон доброти: Доброта - це сила. Не бійся бути сильним: даруй людям добро.
Закон працьовитості: Праця зробила з мавпи людину. Працюй, щоб не повернутися назад!
Закон дисципліни: дисциплінованій людині не страшні труднощі і перешкоди.
Закон милосердя: Поруч з тобою може опинитися людина, якій потрібна допомога. Допоможи!
Структурна схема роботи з батьками, педагогами та позашкільними закладами.
Аналізуючи стан виховної роботи класу, варто сказати, що пріоритетними на сучасному етапі є:
. Виховання як цілеспрямований процес формування особистості здійснюється за допомогою використання різноманітних прийомів, форм та методів виховної роботи. У виховному процесі використовую такі групи методів як:
Соціально активна та духовно багата творча особистість учня формується в процесі безпосередньої участі у навчально-виховних заходах, що здійсню-ються на уроках класоводом, а в позаурочний час – класоводом, вихователем, батьками, громадськістю. Такі заходи надзвичайно багатопланові, все охоплю-ючі. Тому перша вимога до них – вони повинні спиратися на знання, здобуті на уроках, поглиблюватися та розширюватися.
Друга вимога – виховні заходи логічно продовжують урочну роботу, мають певну систему, враховують принцип послідовності, наступності, вікові та індивідуальні особливості дітей, їхні інтереси та бажання.
Третя вимога – заходи доступні, цікаві, емоційно насичені, тому в процесі їх проведення розвивається учнівська творчість, самостійна ініціатива.
Четверта вимога – заходи проводяться у тісній взаємодії учнів класу з іншими класами (однолітками та старшими учнями), з батьками, учителями, з громадськістю. Саме аналізуючи цю вимогу можна побачити взаємовідносини у нашій виховній системі класу.
Основні внутрішні і зовнішні зв'язки класного співтовариства (учні - учитель - інші вчителі - інші класи) базуються на наступних принципах:
Участь у позашкільному
громадському житті
Класний кабінет
Роль класу в загально- шкільному колективі
Друзі класу
Ми дуже любимо дні народження!
Кожен день народження однокласника для нас свято. Нам подобається вітати іменинника всім класом! Побажань самих добрих цілий віз, оберемок троянд, букет успіху, кошик радості і сміху, квітів, забав і насолоди бажаємо ми всім в День Народження!
З першого ми створили традицію влаштовувати свята на честь наших хлопчиків до 14 жовтня. Дівчата готують різні конкурси, вікторини, змагання. В кінці свята дівчинки дарують подарунки хлопчикам, зроблені своїми руками і купленими в магазині.
А на 8 березня хлопчики готують свій "подарунок" для дівчаток. Вони також придумують різні конкурси, завдання, дарують їм подарунки, які вони з любов'ю для них приготували.
Перед Новим роком в нашому класі починає працювати "Майстерня Діда Мороза", а перед 14 лютого – «Валентинівська поштова скринька». Ми робимо вироби для оформлення класу, для поздоровлень своїх рідних, близьких та друзів, виготовляєм святкові листівки, валентинки. Ми впевнені, що це також стане нашою традицею.
Ще одна з головних традицій нашого класу – це проведення родинних свят.
Кожен тиждень носить у нас свою назву: ввічливості, акуратності, сили і спритності, витривалості, кмітливості, кращого рахівника, знавця анекдотів, спортсмена, гірськолижника, кращого читача, скоромовника, логіка, артиста, знавця рослин, тварин, знавця мультфільмів, кращого читця, кросвордиста, грамотія, каліграфіста, кращого танцюриста, співака, кращого автора, знавця природи, і т.д. Вибирається переможець і нагороджується.
В нашому класі стало традицією проведення класних годин, присвячених професій батьків. На ці класні години до нас приходять наші батьки і розповідають про свою професію.
Класовод
Хіміч Ірина Святославівна
2017 – 2018 н.р.