Модель 3-Б класу, виконала вчитель початкових класів

Про матеріал

Метою моделі класу є формування та розкриття творчої індивідуальності особистості кожної дитини, що вміє жити в класному колективі і будувати зі своїми однокласниками відносини дружби і взаємодопомоги, виховання особистості, здатної будувати своє життя, виховувати ціннісне ставлення до сім'ї, родини, Батьківщини, культури, здоров'я, праці, природи.

Перегляд файлу

D:\фото\записане\учні\IMG_0270.jpg

 

D:\фото\записане\учні\P9090106.JPG

D:\непотріб\для оформлення класу і не тільки\5558eab2fe221074dc2e7d01780511cf--cartoon-characters-mushrooms.jpg 

 

 

 

 

 

 

E:\Мои документы\Мои рисунки\ucheniki_w450_h468.jpg26 учнів

           9 дівчаток                                             17 хлопчиків;

 

 

 

 

 

              Вчтелювання - це велика праця,

        Уміння віддавати все своє.

 І не заради, щоб так подвиг стався,

 Ця - благодать твоїм життям стає.

   Вчителювання – погляд є дитячий,

 В ньому  горить до знання тяготінь,

    В очах зоріють спалахи, неначе

    Є Божа іскра й провидіння в тім.

  В свята - обсипаний дощем із квітів,

  У будні - в світлім сяйві тієї краси,

Що дарять у житті завжди нам діти,

      Ти знову йдеш до вдячної мети!

 

 

 

 

 

E:\Мои документы\Мои рисунки\вчителька\classroom information.gifОсвіта:    вища.

Категорія : І категорія.

Стаж роботи:   9 років.

Риси характеру: активна, енергійна, легка на підйом.

Інтереси: люблю слухати музику та творити щось нове. Займаюся вихованням двох своїх діток. Велике задоволення приносять мені вишивання та вязання.

 Кредо: "Досконалість складається з дрібниць".

 

  •                  формування та розкриття творчої індивідуальності особистості кожної дитини, що вміє жити в класному колективі і будувати зі своїми однокласниками відносини дружби і взаємодопомоги, виховання особистості, здатної будувати своє життя, виховувати ціннісне ставлення до сім’ї, родини, Батьківщини, культури, здоров’я, праці, природи.

Щоб реалізувати цю мету, необхідно вирішити наступні завдання:

  •    вивчити потреби, інтереси, схильності та інші особистісні характеристики учнів;
  •    виховувати в дітях повагу до себе та інших (взаємини, взаємодопомогу, добре ставлення один до одного);
  •    виховувати дитину як члена суспільства, вміння жити в колективі, рахуватися з думкою колективу;
  •    сприяти формуванню ціннісного ставлення до природи, як спільного дому людства;
  •    створити умови для інтелектуального, комунікативного, естетичного та фізичного самовираження особистості школяра;
  •    розвивати творчі здібності дітей, виховувати працелюбність через конкретні справи.

Ключовими поняттями, що характеризують сутність виховної системи класу, є: індивідуальність, самостійність, доброта, творчість, активність, колектив, які одночасно виконують роль принципів побудови системи і життєдіяльності класного співтовариства.

E:\Мои документы\Мои рисунки\psixolognovosti.gifВ основу нашої  моделі виховної системи ми закладаємо загальнолюдські цінності:

  • Людина.
  • Здоров’я.
  • Труд.
  • Творчість.
  • Дружба, любов, гуманізм.

А також такі принципи виховання:

  • Турботливого ставлення один до одного.
  • Сумісної діяльності дітей та дорослих.
  • Цілеспрямованості.
  • Творчого підходу до справи.

 

 

   Виховна робота класу здійснюється через такі види діяльності:

  • Навчально-пізнавальна.
  • Соціально-комунікативна.
  • Ціннісно-орієнтаційна.
  • Спортивно-оздоровча.
  • Художньо-естетична.
  • Громадсько-корисна.
  • Трудова.

Виховання особистості здійснюється під впливом педагогічного колективу, учнівського колективу, сім’ї, громадськості.

Виховну систему нашого класу можна умовно поділити на такі напрямки:

  • екологічне виховання;
  • громадсько-патріотичне виховання;
  • морально-етичне виховання;
  • правове виховання;
  • трудове виховання та профорієнтаційна робота ;
  • художньо-естетичне виховання;
  • фізичне вдосконалення і виховання потреби здорового способу життя;
  • розумове виховання;
  • родинне виховання;
  • пропаганда здорового способу життя.

Всі ці напрямки тісно пов’язані між собою і мають спільну мету, але знаходять різні шляхи її досягнення.

 

 

E:\Мои документы\Мои рисунки\38851894.jpgЗакон поваги: ​​Поважай людей, і тоді люди будуть поважати тебе.
Закон дружби: У житті відбуваються події, які важко пережити одному. Тоді на допомогу приходить друг.
Закон хоробрості: Будь хоробрим і не бійся перешкод.
Закон любові: Люби своїх друзів, Батьківщину і все те, що тебе оточує.
Закон доброти: Доброта - це сила. Не бійся бути сильним: даруй людям добро.
Закон працьовитості: Праця зробила з мавпи людину. Працюй, щоб не повернутися назад!
Закон дисципліни: дисциплінованій людині не страшні труднощі і перешкоди.
Закон милосердя: Поруч з тобою може опинитися людина, якій потрібна допомога. Допоможи!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

E:\Мои документы\Мои рисунки\ED2593.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

E:\Мои документы\Мои рисунки\3871944139.jpg

 

 

 

 

Структурна схема роботи з батьками, педагогами та позашкільними закладами.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Аналізуючи стан виховної роботи класу, варто сказати, що пріоритетними на  сучасному етапі є:

  • реалізація науково-пізнавального потенціалу освітніх галузей;
  • використання пошуково-краєзнавчого та місцевого матеріалу  з метою піднесення ефективності навчально-виховного процесу;
  • використання сучасних інформаційних технологій в управлінській діяльності та в навчально-виховному процесі школи;
  • збереження  морального, фізичного та психічного здоров’я  підростаючого  покоління;
  • виховання  патріотизму, громадянських якостей особистості;
  • розвиток у дітей творчих здібностей, підтримка обдарованих дітей.

 

.     Виховання як цілеспрямований процес формування особистості здійснюється за допомогою використання різноманітних прийомів, форм та методів виховної роботи. У виховному процесі використовую такі групи методів як:

  • методи формування свідомості (роз’яснення, бесіда, лекція, диспут, приклад);
  • методи формування суспільної поведінки (громадська думка, доручення, створення виховуючих ситуацій);
  • методи стимулювання діяльності та поведінки (змагання, заохочення, покарання);
  • методи контролю та аналізу ефективності виховання .

Соціально активна та духовно багата творча особистість учня формується в процесі безпосередньої участі у навчально-виховних заходах, що здійсню-ються на уроках класоводом, а в позаурочний час – класоводом, вихователем, батьками, громадськістю. Такі заходи надзвичайно багатопланові, все охоплю-ючі. Тому перша вимога до них – вони повинні спиратися на знання, здобуті на уроках, поглиблюватися та розширюватися.

         Друга вимога – виховні заходи логічно продовжують урочну роботу, мають певну систему, враховують принцип послідовності, наступності, вікові та індивідуальні особливості дітей, їхні інтереси та бажання.

         Третя вимога – заходи  доступні, цікаві, емоційно насичені, тому в процесі їх проведення розвивається учнівська творчість, самостійна ініціатива.

E:\Мои документы\Мои рисунки\ms.png         Четверта вимога – заходи проводяться у тісній взаємодії учнів класу з іншими класами (однолітками та старшими учнями), з батьками, учителями,  з громадськістю. Саме аналізуючи цю вимогу можна побачити взаємовідносини у нашій виховній системі класу.

 

E:\Мои документы\Мои рисунки\800x600.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

E:\Мои документы\Мои рисунки\вчителька\ED2645.pngE:\Мои документы\Мои рисунки\0002ah4q.jpegE:\Мои документы\Мои рисунки\вчителька\opet.jpg

  

 

 

 

Основні внутрішні і зовнішні зв'язки класного співтовариства (учні - учитель - інші вчителі - інші класи) базуються на наступних принципах:

  • багато знати - престижно;
  • допомагати один одному - нормально;
  • жити в незатишній обстановці - не можна;
  • не робити іншим того, чого не бажаєш собі;
  • творити для інших добро, якщо для цього є можливості.

 

 

                                                                                       Участь у позашкільному

D:\фото\2012_01_25\IMG.jpg                                                                                          громадському житті

Класний кабінет                                   

 

 

D:\фото\не зап\учні\IMG_0702.JPG

 

 

D:\фото\не зап\учні\IMG_0712.JPG                                                                                                                                                    Роль класу в загально-                                                                                                           шкільному колективі

                                                  Друзі класу                                                                               

 

 

 

 

 

 

 


          Ми дуже любимо дні народження!

 Кожен день народження однокласника для нас свято. Нам подобається вітати іменинника всім класом! Побажань самих добрих цілий віз, оберемок троянд, букет успіху, кошик радості і сміху, квітів, забав і насолоди бажаємо ми всім в День Народження!

          З першого ми створили  традицію влаштовувати свята на честь наших хлопчиків до 14 жовтня. Дівчата готують різні конкурси, вікторини, змагання. В кінці свята дівчинки дарують подарунки хлопчикам, зроблені своїми руками і купленими в магазині.

        А на 8 березня хлопчики готують свій "подарунок" для дівчаток. Вони також придумують різні конкурси, завдання, дарують їм подарунки, які вони з любов'ю для них приготували.

          Перед Новим роком в нашому класі починає працювати "Майстерня Діда Мороза", а перед 14 лютого – «Валентинівська  поштова скринька». Ми робимо вироби для оформлення класу, для поздоровлень своїх рідних, близьких та друзів, виготовляєм святкові листівки, валентинки. Ми впевнені, що це також стане нашою традицею.

      Ще одна з головних традицій нашого класу – це проведення родинних свят.
      Кожен тиждень носить у нас свою назву: ввічливості, акуратності, сили і спритності, витривалості, кмітливості, кращого рахівника, знавця анекдотів, спортсмена, гірськолижника, кращого читача, скоромовника, логіка, артиста, знавця рослин, тварин, знавця мультфільмів, кращого читця, кросвордиста, грамотія, каліграфіста, кращого танцюриста, співака, кращого автора, знавця природи, і т.д. Вибирається переможець і нагороджується.

      В нашому класі стало традицією проведення класних годин, присвячених професій батьків. На ці класні години до нас приходять наші батьки і розповідають про свою професію.

 

 

 

 

 

Модель
3 - Б класу

 

 

 

 

 

 

E:\Мои документы\Мои рисунки\2Dsumka.jpg 

 

                                                             Класовод

                                                             Хіміч Ірина Святославівна

 

 

 

 

 

2017 – 2018 н.р.

docx
Додано
22 серпня 2018
Переглядів
679
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку