Змішане навчання. Персоналізація – урахування індивідуальних потреб кожного учня. Майстерність, як у кунг-фу, рух впередне за графіком, а за готовністю Чіткість і зрозумілість вимог, строків Компетенції учня, які базуються на самоорганізації та самоосвіті Тісні людські стосунки, спільна робота
Моделі змішаного навчання1) Модель самостійного змішуваннянавчання онлайн з можливістю прийти на очне заняття в аудиторію 2) Модель збагаченого віртуального навчаннянавчання онлайн з індивідуальними очними заняттями з викладачем3) Станційна ротація за розкладом або командою вчителя учні переміщуються між станціями (інструктаж, робота в групах, онлайн-робота – усе в одному кабінеті)4) Лабораторна ротація – за розкладом або командою вчителя учні переміщаються між класом і комп'ютерним кабінетом5) Гнучка модель - різні формати навчання за індивідуальним графіком, без чіткого розкладу. В основному навчання самостійне та онлайн+консультації викладача 6) Перевернутий клас – за розкладом учні навчаються онлайн поза школою і безпосередньо в класі
При змішаному навчанні інструкції (теорію), яку учень опрацьовує онлайн (у формі самостійного прочитання матеріалів, перегляді демонстраційних відео, перегляді відеозапису лекції вчителя), знаходять своє застосування офлайн (у школі під час занять). Всі активності та заняття, що відбуваються в школі мають поєднуватися та на практиці закріпляти знання, здобуті учнем при самостійній роботі онлайн
Навчання онлайн – це формат навчання учнів за комп’ютером, при чому учень сам обирає місце для навчання, контролює час, ритм та послідовність виконуваних завдань. Навчання офлайн – взаємодія учня з вчителем та однокласниками по проєкту. Формат офлайн навчання включають роботу у групових проєктах, індивідуальні консультації, лекції, семінари, дискусії, тренінги, турніри…
Переваги. Персоналізація, урахування темпу і стилю сприйняття інформації кожним учнем. Учні на уроці не сплять, оскільки вчитель – більше не лектор. Якщо учневі щось не зрозуміло, він у будь-який момент може повернутись до матеріалу. Розвиваються життєві компетенції: самоорганізація, відповідальність, робота в команді. Учні сприймають урок не як паузу між веселими перервами.
Недоліки1. Не всі учні в класі вивчать нову тему до уроку.2. При вивченні нового матеріалу учень не може задати уточнююче питання вчителю.3. В учня вдома має бути Інтернет.4. Учителю потрібно ретельніше планувати перевернутий урок, ніж звичайний.5. Потрібно провести роботу з батьками, щоб вони розуміли сутність і переваги цієї технології