Модельна навчальна програма НУШ

Про матеріал
Модельна навчальна програма. Програма до підручника Full Blast розроблена на 3.5 години
Перегляд файлу

                ЗАТВЕРДЖЕНО

                Рішення педагогічної ради

                ___________________________________

                Протокол № __ від «___» ______ 2022 р.

 

НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 5 КЛАСІВ

НА  2022/2023 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

 

Пояснювальна записка

 

Навчальна програма з англійської мови для 5 класів розроблена відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.09.2020 р. № 898 на основі Модельної навчальної програми «Іноземна мова. 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Редько В. Г., Шаленко О. П., Сотникова С. І., Коваленко О. Я., Коропецька І. Б., Якоб О. М., Самойлюкевич І. В., Добра О. М., Кіор Т. М.), рекомендованої Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795), до підручника Мітчелл Г. К. Англійська мова: підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом) / Г.К.Мітчелл. – Київ: Видавництво «Лінгвіст», 2022 – 144 с.

Навчальна програма базується на цінностях Нової української школи й зорієнтована на ідеал її випускників – освічених українців, всебічно розвинених, відповідальних громадян і патріотів, носіїв  української культури,  які  поважають  культуру  інших  народів; які є  компетентними  мовцями,  що  вільно спілкуються державною мовою, володію також рідною (у разі відмінності) й однією чи кількома іноземними мовами;  мають  бажання  і  здатність  до  самоосвіти;  виявляють  активність  і  відповідальність  у громадському й особистому житті; здатні до підприємливості й ініціативності тощо.  

У шкільній освіті курс іноземної мови посідає особливе місце, оскільки зміст навчання забезпечується єдністю предметного, процесуального та емоційно-ціннісного компонентів і створюється на  засадах оволодіння іноземною мовою у контексті міжкультурної парадигми, що передбачає навчання мови народу, який нею спілкується, та ознайомлення з його культурою. Такий підхід зумовлює формування  готовності до міжкультурної комунікації у межах типових сфер, тем і ситуацій спілкування.

Курс іноземної мови – важлива складова мовно-літературної освітньої галузі. Його основною метою є особливості цілевизначення,  його  спрямованість  на  практичне  оволодіння  іноземною  мовою  як  засобом спілкування, а також на формування в учнів  здатності розв’язувати власні освітні проблеми з використанням критичної рефлексії, що спрямовується на удосконалення іншомовних здібностей і мовленнєвого досвіду протягом життя відповідно до власних комунікативних потреб.

Досягнення мети передбачає розв’язання таких завдань:

  здійснювати  спілкування  в  межах  сфер,  тем  і  ситуацій,  визначених  чинною  навчальною програмою;

  розуміти на слух зміст автентичних текстів;

  читати і розуміти автентичні тексти різних жанрів і видів із різним рівнем розуміння змісту;     

  здійснювати спілкування у письмово відповідно до поставлених завдань;

  адекватно  використовувати  досвід,  набутий  у  вивченні  рідної  мови  та  інших  навчальних предметів, розглядаючи його як засіб усвідомленого опанування іноземної мови;

  використовувати у разі потреби невербальні засоби спілкування за умови дефіциту наявних мовних засобів;

  критично оцінювати інформацію та використовувати її для різних потреб; 

  висловлювати свої думки, почуття та ставлення;

  ефективно  взаємодіяти  з  іншими  усно,  письмово  та  за  допомогою  засобів  електронного спілкування; 

  обирати й застосовувати доцільні комунікативні стратегії відповідно до різних потреб; 

  ефективно  користуватися  навчальними  стратегіями  для  самостійного  вивчення  іноземних мов.

Структура навчальної програми, її змістове наповнення передбачають урахування вікових особливостей учнів, психології сприйняття дитиною мовного матеріалу, а також специфіку сучасного інформаційно-комунікативного простору та загальносвітових процесів глобалізації.

У програмі визначено: очікувані результати, навчання учнів, зміст навчального предмета, види навчальної діяльності учні. Очікувані результати навчання учнів – це результати, яких потрібно досягти на певному етапі освітнього процесу. Вони співвідносяться з обов’язковими результатами навчання, визначеними Державним стандартом. Орієнтовна послідовність досягнення очікуваних результатів навчання учнів забезпечується структуруванням змісту навчального предмета з використанням розділів, тем / тематик. Пропонований зміст окреслює рекомендований обсяг навчального матеріалу, що має бути опанований учнями за певний період навчання в процесі досягнення очікуваних результатів.

Основними видами оцінювання результатів навчання учнів є поточне та підсумкове (тематичне, семестрове, річне). Поточне та підсумкове оцінювання здійснюють відповідно до Модельної навчальної програми «Іноземна мова. 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Редько В. Г., Шаленко О. П., Сотникова С. І., Коваленко О. Я., Коропецька І. Б., Якоб О. М., Самойлюкевич І. В., Добра О. М., Кіор Т. М.), рекомендованої Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795).

Звичайно, пріоритетною у вивчення іноземних мов є комунікативна компетенція, яка представлена такими видами мовленнєвої діяльності: рецептивні (сприймання на слух та зорове сприймання), інтеракційні (усна, письмова та онлайн взаємодія) та продуктивні (усне й письмове продукування).

Вивчення  іноземної мови окрім розвитку комунікативних мовленнєвих умінь забезпечує послідовне та поступове набуття учнями наскрізних умінь. Ключові  компетентності  формуються  відразу  засобами  всіх  навчальних  предметів  і  є метапредметними. Основою для їх формування є наскрізні вміння, а саме:

1)  читання з розумінням,

2)  висловлення власної думки усно й письмово,

3)  критичне та системне мислення,

4)  логічне обґрунтовування позиції,

5)  творча діяльність, що передбачає креативне мислення,

6)  ініціативність,

7)  конструктивне керування емоціями,

8)  оцінювання ризиків,

9)  прийняття рішень,

10) розв’язування проблем,

11) співпраця та спілкування з іншими.

Тож об’єктами оцінювання навчальних досягнень учнів є уміння, визначені у межах кожної компетентності, детальні  характеристики яких  окреслені  дескрипторами, які наведені у Модельній навчальній програмі (пункти 2-4) і слугують орієнтирами для роботи вчителя. Оцінювання здійснюється за  проміжними результатами конкретних очікуваних результатів навчально-пізнавальної діяльності учнів згідно з критеріями оцінювання відповідно до Додатка 2 до методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової  середньої освіти (Наказ Міністерства освіти і науки України від 01.04.2022 року № 289) та Додатків 1 та 4 до наказу Міністерства освіти й науки України від 05.05.2008 року № 371.

У рамках академічної свободи педагогічні працівники здійснюють вибір форм, змісту та способу оцінювання залежно від дидактичної мети. У навчальній програмі запропоновано кількість часу на вивчення кожного розділу, теми є орієнтовними, учитель може їх змінювати (у межах ___ годин).

У 5-их класах передбачено 122  навчальних годин на рік, тобто по 3,5 год. на тиждень. З них передбачено 9 резервних годин, які вчитель може використати на власний розсуд. Педагог має право самостійно розподіляти навчальні години та планувати опрацювання програмового матеріалу.

 

 

№з/п

Сфера спілкування

К-ть годин

Фонологічний діапазон

Загальний і лексичний діапазон

Граматичний діапазон

Сприймання на слух

Зорове сприйняття

Усне продукування та взаємодія

Писемне продукування та взаємодія

1.

Шкільне життя. Я, моя родина, мої друзі. Відпочинок і дозвілля. Країни виучуваної мови.

 (Розклад уроків,

урок іноземної мови, види діяльності на уроці, мої родинні зв'язки,

професії батьків, види відпочинку та занять,

захоплення,

канікули, загальні відомості про країни

виучуваної мови)

15 год

Вимова знайомих слів, інтонація у питальних реченнях, робота над словами, у вимові яких відчувається вплив інших мов

[s], [ʃ], [ʧ]

Будова підручника, шкільне приладдя, члени родини, країни й національності, професії, дні тижня, музичні інструменти, види музики,  шкільні предмети, види діяльності:

and, apple ­, boy­, classmate,  door, first name, friend, ­  girl,  here, orange, school,  student, surname, teacher, there, ­ umbrella, window, woman, ­ сlassroom objects, bag, bin, board, book, hair, computer, ­desk, pen, ­pencil, pencil case, rubber, ­ruler, sharpener, numbers 0-100, colours, black, blue, ­brown, green,  ­grey, orange, pink, purple, red, white, ellow,family, baby, brother, father, dad, grandfather,  ­ grandmother, grandparents, ­ mother, mum, parents, ­sister, country, nationality, Australia, Australian,
­Canada, ­Canadian, Ireland, Irish, New Zealand, New Zealander, South Africa, South African, UK, British,  USA, American, but, new, thanks, too, Brazil, Brazilian, China, Chinese,­ England, English, France, ­ French, ­ Greece, Greek, Hungary, Hungarian, ­Italy, Italian, Mexico, Mexican, Poland, Polish, ­Spain, Spanish, ­Ukraine, Ukrainian, aunt, ­ come, ­cousin, great, ­pizza, restaurant, uncle, welcome, job, actor, actress, ­bus driver, chef, ­delivery person, ­doctor, nurse, police officer, ­secretary, ­shop assistant, taxi driver, ­waiter / waitress, clock, sorry, today, ­ time, a quarter to, a quarter past, ­a.m. half past, ­midday,
­midnight, ­noon,
­o’clock, ­p.m., day, week, Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday,
also, band, be crazy about, drummer,  famous, ­favourite, like, ­meet, play, rapper, (lead) singer, song, very, musical instruments, drums, guitar, keyboard, ­ piano, violin,  hip hop, ­jazz, pop, ­rock,
­age, be good at, Miss, Mr, Mrs, Ms, school subjects,art, English, geography, history, ­maths, music, PE, science.

Кількісні числівники, наказовий спосіб дієслова, особові й присвійні займенники, стверджувальні й питальні речення, короткі відповіді; дієслово «to be». Сполучники: and, but, so, because

Артикль «the» з власними назвами

Аудіосупровід до підручника

Pages 4-8 (Ex. 1-8). Ex. 1-2, p. 10; Ex. 3, p. 15; Ex. 4, p. 17; Ex. 3, p. 18. Page 20. Pages 115-116.

Ex. 2, p. 10; Ex. 2, p. 12-13; Ex. 2, p. 15; Ex. 2, p. 16-17. Page 20. Page 115-116.

Привітання; знайомство;представлення себе, членів сім’ї та інших людей; повідомлення відомостей про себе;  бесіда про час на годиннику, про шкільні предмети, про свої вміння; розмова про музичні смаки та музичні інструменти; розповідь про професії членів родини:

Can you repeat that, please? Close your books. Hello ! Hi! How do you say... in English? How do you spell...? How old are you? / I’m... (years old). I don’t understand. Listen... Look at the board. Open your books. Read the text. Sit down Speak... Stand up. Talk in pairs. What colour is...? What does this word mean? What’s your name? I’m... / My name’s... What’s your phone number? Write... Yes, of course. , And you? (I’m) fine. How are you? I’m from... I live in... Nice to meet you.. Not bad. Really? This is... Where are you from? ­ Good afternoon! Good evening! Good night! Goodbye / Bye! What day is it? What’s the time? What’s your favourite kind of music? Who...?

Ex. 3,6, p. 11; Ex. 4, p. 15; Ex. 5, p. 17; Ex. 2, p. 18; Ex. 4, p. 19. Page 20. Pages 115-116.

Письмова інформація про себе.

Ex. 4, p. 13; Ex. 4, p. 19. Page 20. Page 115-116.

Очікувані результати

Учень/учениця:

  1. Говорить, звідки він/вона.
  2. Представляє себе та інших людей.
  3. Запитує та дає відповіді на особисті запитання.
  4. Вітається з людьми.
  5. Розповідає про своїх улюблених учителів, уроки і про свої вміння.
  6. Розповідає про свою улюблену музику та музичні інструменти.
  7. Представляє свою сім’ю та розповідає про професії членів сім’ї.
  8. Констатує час згідно з годинником.
  9. Правильно використовує дієслово «to be».
  10. Письмово викладає інформацію про себе.

№з/п

Сфера спілкування

К-ть годин

Фонологічний діапазон

Загальний і лексичний діапазон

Граматичний діапазон

Сприймання на слух

Зорове сприйняття

Усне продукування та взаємодія

Писемне продукування та взаємодія

2.

Я, моя родина, мої друзі. Одяг. Відпочинок і дозвілля

(Мої друзі та їхні уподобання,

види одягу,

сезонний одяг, види відпочинку та занять,

захоплення,

канікули)

11 год

Вимова знайомих слів, інтонація у питальних реченнях

[s], [z], [iz]

Хобі, уподобання, одяг та аксесуари, частини тіла, домашні улюбленці, зовнішність: bike, camera, ­cap, ­

computer game, cool,  ­game console, mobile phone, modern, nice, party, power bank,  rollerblades,  skateboard,  smartwatch, sunglasses, thing, wireless headphones, a lot of, beautiful, child, colourful, film, fish, love, man, old, person, people, present, еrendy, wardrobe, watch, woman, clothes, accessories, belt, boots, dress, hoody, jacket, jeans, jumper, leggings, scarf, shoes,  ­ skirt,  ­T-shirt, trainers,  trousers, big, call, house, small, tail, very much, wing, parts of the body, arm, ear, eye, face, foot, hand,
­head, leg, mouth, nose, tooth, pet, cat, dog, parrot, rabbit, snake, spider, come back, cook (v),  ­dance,
dancer, do, draw, fantastic, play a musical instrument, ride a bike, ride a horse, sing, skateboard (v), so, speak (a language), ­star, swim, take pictures, talent, tonight, use a computer, ­well (adv),  winner, best friend, appearance, chubby,
­dark, fair, hair, long, old, short, slim, tall, young.

Дієслово «to have got», вказівні займенники, множина іменників, присвійний відмінок іменників, модальне дієслово «can», прикметники  й прислівники, слово «a lot of», стверджувальні й питальні речення. Речення з питальними словами

Аудіосупровід до підручника

Ex. 4, p. 23; Ex. 5, p. 25; Ex. 2, p. 30. Page 33.

Ex. 2, p. 22; Ex. 2, p. 24;

Ex. 2, p. 26-27; Ex. 2, p. 28-29. Pages 32, 34.

Розповідь про свої речі та одяг. Опис домашнього улюбленця. Розповідь про свої таланти,

здібності.

Опис людей. Are you sure? Look! Wait! Come on! I don’t know. I think... Let’s... No problem. Of course not. Thank you. That’s all right. Well, ... Are you sure? Look! What does he/she look like? Well done!

Ex. 5, p. 23;

Ex. 4, p. 27; Ex. 4, p. 29; Ex. 3, p. 30; Ex. 4, p. 31. Pages 32, 34. Page 121 (2a).

Письмова інформація про свого кращого друга/подругу

Ex. 6, p. 25; Ex. 5, p. 27; Ex. 4, p. 29; Ex. 4, p. 31. Pages 32, 33.

 

Очікувані результати

Учень/учениця:

  1. Веде бесіду про свої речі та одяг.
  2. Описує зовнішність людей.
  3. Розповідає про домашніх тварин.
  4. Розповідає про свої уміння і можливості.
  5. Усно й письмово розповідає про свого найкращого друга/подругу.
  6. Правильно використовує дієслово «have got».
  7. Правильно утворює форму множини іменників.
  8. Вміло вживає «and/but» для висловлення думок.

№з/п

Сфера спілкування

К-ть годин

Фонологічний діапазон

Загальний і лексичний діапазон

Граматичний діапазон

Сприймання на слух

Зорове сприйняття

Усне продукування та взаємодія

Писемне продукування та взаємодія

3.

Шкільне життя. Відпочинок і дозвілля

(Робочий день,

види відпочинку та занять,

захоплення,

канікули)

11 год

Вимова знайомих слів, інтонація у питальних реченнях

[s], [z], [iz]

Розпорядок дня, щоденні справи, спорт, дозвілля, хобі:

after, again, amazing,
­art gallery, artist,
­design (n), different,

 ­every, ­make, paint (v),  ­painting, say, study,
­typical, visit, watch TV, weekday, weekend, ­daily routines, brush my teeth, ­do my homework, ­get dressed, get home, get up, go to bed, go to school,  have a shower, have breakfast, have lunch,
­have dinner, at all,

bored, boring, exciting, great fun, hate, hour, idea, later,    or, other, player, stop,  ­team sports, tired,

sports, do athletics,
­do gymnastics, go swimming, play basketball, play football, play table tennis, play tennis, play volleyball, before,
­early, late, park, together, when, free-time activities, go out, go shopping, go to the cinema, hang out with friends, listen to music, play board games, play chess, read magazines, surf the Net, talk on the phone, watch DVDs,

argue, be a mess,

believe, busy, don’t mind, flat, help (out), just, lazy, want to, chores, clean the windows, do housework, do the washing, do the washing-up, hoover, take out the rubbish, take the dog for a walk, tidy my room,

wash the car, about, buy, shop (n), stay at home, hobby, collect coins,  ­collect comics,

collect stamps, do arts and crafts, do ballet,

go fishing, go rollerblading, make jewellery, make model planes, make paper flowers

Дієслова у Present Simple, прийменники часу, питальні речення з питальними словами, прислівники частотності

Аудіосупровід до підручника

Ex. 4, p. 39; Ex. 4, p. 43.

Ex. 2, p. 36; Ex. 2, p. 38; Ex. 2, p. 40; Ex. 2, p. 42. Page 46.

Розповідь про свій день. Бесіда про свій вільний час. Висловлення думки про спорт. Розповідь про свої домашні обов’язки.

­What about you? Be quiet! Don’t be silly! It’s OK. Me too. No way! What’s wrong? In my free time... What time...? When...? Anyway. Guess what! In the end. You see.

Ex. 5, p. 37; Ex. 5, p. 39; Ex. 4, p. 41; Ex. 5, p. 43; Ex. 3, p. 45. Page 46.

Допис про розпорядок дня, письмова розповідь про свій улюблений день тижня.

Ex. 6, p. 37; Ex. 5, p. 41; Ex. 6, p. 43; Ex. 3, p. 45. Page 46.

Очікувані результати

Учень/учениця:

  1. Веде бесіду про вільний час, робочий день та домашні справи.
  2. Розповідає про те, як часто він виконує певну роботу.
  3. Розказує про своє ставлення до різних видів спорту.
  4. Уміло в мовленні використовує Present Simple.
  5. Правильно вживає прийменники «in/on/at», говорячи про час.
  6. Складає усну та письмову розповідь про свій улюблений день тижня.

№з/п

Сфера спілкування

К-ть годин

Фонологічний діапазон

Загальний і лексичний діапазон

Граматичний діапазон

Сприймання на слух

Зорове сприйняття

Усне продукування та взаємодія

Писемне продукування та взаємодія

4.

Рідне місто/село (Місцезнаходження)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11 год

Вимова знайомих слів, інтонація в питальних реченнях

Частини будинку, квартири, меблі та електроприлади, місця в місті, місцезнаходження: building, castle, city, floor,  ­ gym, ­in, million, ­office, over,  palace, popular, swimming pool, thousand, visitor,  house/flat, balcony, basement, bathroom, bedroom, downstairs, garage, garden, kitchen, lift, living room, stairs, upstairs, after all, find, ­ look for, maybe, MP4 player, place, pocket, poster, rug, (get) upset, ­wall, furniture and appliances,  armchair, bed, bookcase, coffee table,  cooker, fridge, lamp, sofa, table,  washing machine, another, closed, far, for, get, give, near, need, neighbourhood,
newspaper, now, remember, take,

toothbrush, bank, bookshop,  ­café, hospital, library, newsagent’s, ­post office, shopping centre, skatepark, supermarket,  animal, begin, bring, climb, drink (v), eat, feed, fence, free,  helmet,

knee pads, leave,  museum, run, theatre, ticket, touch, turn off, wear, without, zoo, address, cage, ground floor, noisy, quite, road, street, view, first, second, third.

Порядкові числівники, «there is/there are», прийменники місця, особові займенники. Модальні дієслова «can», «must». Дієслово «need».

Аудіосупровід до підручника

Розуміння заміток і повідомлень

Ex. 5, p. 53; Ex. 5, p. 55; Ex. 2, p. 56. Pages 59-60.

Розуміння заміток і повідомлень.

Ex. 2, p. 48-49; Ex. 3, p. 51; Ex. 2, p. 52; Ex. 1, p. 54. Pages 58-60.

Опис кімнати в будинку/ квартирі. Опис спальні. Запитання стосовно допомоги.

How many...? Well? What’s up? ­…do someone a favour… Excuse me. I’m afraid not. Sure! Thanks a lot! I live at...

Ex. 4, p. 49; Ex. 5, p. 51; Ex. 4, p. 53; Ex. 3, p. 57. Pages 58-59.

Письмовий опис свого будинку/ квартири

Ex. 5, p. 49; Ex. 6, p. 51; Ex. 6, p. 55; Ex. 3, p. 57. Pages 58-59.

Очікувані результати

Учень/учениця:

  1. Описує кімнати в своєму будинку/квартирі.
  2. Розповідає про власну кімнату.
  3. Запитує про можливість допомоги, просить про щось.
  4. Розуміє замітки й повідомлення.
  5. Обговорює правила.
  6. Здійснює письмово опис свого будинка/квартири.
  7. Розповідає та створює короткий допис про свій населений пункт.

№з/п

Сфера спілкування

К-ть годин

Фонологічний діапазон

Загальний і лексичний діапазон

Граматичний діапазон

Сприймання на слух

Зорове сприйняття

Усне продукування та взаємодія

Писемне продукування та взаємодія

5.

Харчування

(Продукти харчування, улюблені страви,

страви в Україні та країнах

виучуваної мови)

13 год

Вимова знайомих слів та робота над словами, у вимові яких відчувається вплив інших мов

[g], [ʤ]

Їжа, напої, пакування: cut (v), delicious, healthy, horrible,
­hungry, minute,
­put, ready, tasty, try,
­ food, butter, carrot,
cheese, cherry, chicken, курка, dairy  products, fruit, ice cream, meat, milk, mushroom, onion,  цибуля, pepper, перець, potato,  ­salad,  chicken sausage, steak,
­strawberry,  tomato,  ­ vegetable, yoghurt,
actually, both, fast food restaurant, order (v+n), thirsty, ­food and drink, burger, cake, cheeseburger, chips,
­ chocolate, club sandwich, dessert, ketchup, lemonade, milkshake,  ­orange juice, pasta, soft drink, a slice of...,­ careful,

 change,  ­ eating habits, ­junk food, meal, ­only,  quiz,  right, snack, drink, biscuits, bread, cereal, chocolate bar, coffee, sweets, tea, water, containers, a bottle of..., … a can of..., … a cup of…,  … a glass of..., … a packet of…,  a day, a week, etc., beef, call (v), cook (n), dangerous, egg, expensive, find out, kg (kilogram), like (prep.)
­lt (litre), pay, scientist, smell (v+n), strange, sweet (adj), taste (v+n), test (n), the same, true, year, city centre, dish, doughnut, fish, hot chocolate, meatballs, omelette, pancakes, rice, sauce, soup, tuna.

Злічувані й незлічувані іменники. Cлова «some/any», «much/many». Вживання артикля.

Аудіосупровід до підручника

Ex. 4, p. 67; Ex. 4, p. 69; Ex. 2, p. 70.

Ex. 2, p. 62; Ex. 2, p. 64-65; Ex. 2, p. 66; Ex. 1, p. 68. Page 72.

Розповідь  про їжу. Замовлення їжі,

Пропозиція чогось. Ствердження та відмова. Розмова про кількість речей. ­Have some..! I (don’t) think so. Let me … Trust me. What else...? Yuck! Yummy! … do someone a favour… Excuse me. Can I take your order? I’d like... Is that all? Would you like...? It’s good/bad for you. Keep trying! ... times a week …

Ex. 4, p. 63; Ex. 5, p. 67; Ex. 3, p. 70-71. Page 72. Page 121 (5b).

Створення допису про їжу.

Ex. 5, p. 63; Ex. 3, p. 65; Ex. 6, p. 67; Ex. 3, p. 70-71. Page 72.

Очікувані результати

Учень/учениця:

  1. Розповідає про уподобання в їжі.
  2. Замовляє їжу.
  3. Пропонує щось. Погоджується чи відмовляється від пропозиції.
  4. Запитує і відповідає про наявну кількість  чи обсяг чогось.
  5. Усно та письмово розповідає про страву.
  6. Правильно вживає «some/any».

№з/п

Сфера спілкування

К-ть годин

Фонологічний діапазон

Загальний і лексичний діапазон

Граматичний діапазон

Сприймання на слух

Зорове сприйняття

Усне продукування та взаємодія

Писемне продукування та взаємодія

6.

Свята і традиції. Відпочинок і дозвілля. Природа

 (Календар свят в Україні та країнах

виучуваної мови, традиції святкування,

захоплення,

погода, природні явища)

14 год

Вимова знайомих слів, інтонація в питальних реченнях

[n], [ŋ]

Свята, погода, пори року, місяці, тварини, вільний час, побажання:  

a bit, birthday, CD,

 ­costume, ­dress up, enjoy, fancy-dress party, forget, ­ have a party, invitation, karaoke, tell, tomorrow, ­ month, January, February, March, ­April, May, ­June,­ July, August, September, October, November, December,  carnival, celebrate,
­fast, friendly, go down, ­happen, ­have a bath, have a race,
­hill, ­laugh, scream, sleigh, slide (n),
­snow (n), snowman,
­swimsuit, ­way, weather.  It’s cloudy. It’s cold. ­It’s hot. It’s raining. It’s snowing. It’s sunny. It’s windy. Seasons, spring,  ­ summer,­ autumn, winter, at the moment, have a great time, almost, because, concert, ­cute, endangered, ­flyer, fundraiser, get ready, ­ Internet, put up, save, ­send e-mails, work (v), animal, bear, dolphin, ­elephant, ­lion, monkey, ­sea turtle,  ­ shark, ­tiger, ­whale, ­ baseball, celebration,
­competition, ­decorate, during, event­, festival,
­fireworks, flag, get together, have a barbecue, have a picnic, km (kilometre), ­ lots of, loud,  ­main, parade,square, ­take, place, ­ town, card,
­invite, New Year’s Day, ­New Year’s Eve, outside, ­prepare, surprise, wish.

Форма дієслова «-іng» для «likes & dislikes». Дієслова у Present Progressive. Питальні речення. Короткі відповіді. Present Simple vs Present Progressive

Аудіосупровід до підручника

Ex. 5, p. 75; Ex. 4, p. 79; Ex. 2, p. 82. Pages 85-86. Pages 117-118.

Ex. 1, p. 74; Ex. 3, p. 76; Ex. 2, p. 78; Ex. 1, p. 80. Pages 84-86. Pages 117-118.

Розмова про улюблені та неулюбені види діяльності.  Дати та пори року. Погода. Наявність речей. Фестивалі і свята. Побажання.

Any ideas? As you know... See you... What’s the date? What’s the weather like? Яка сьогодні погода? … have a look … It looks cool. Nice work! Nothing much! …peace and quiet… Why...? Congratulations!
­Get well soon! ­Good luck! ­Happy Birthday! ­Happy New Year!
­Have a nice trip!

­ Ex. 6, p. 75; Ex. 2, p. 76; Ex. 3, p. 83. Pages 84-86. Pages 117-118. Pages 119-120 (6c).

Запрошення на вечірку. Електронний лист.

Best wishes… Bye for now… Dear... How’s life? I hope you’re fine. See you soon! That’s all for now. Write back soon. Yours…

Ex. 6, p. 75; Ex. 6, p. 77; Ex. 5, p. 79; Ex. 5, p. 81; Ex. 3, p. 83. Pages 84-85. Pages 117-118.

Очікувані результати

Учень/учениця:

  1. Обговорює улюблені справи і справи, які йому/їй не до вподоби.
  2. Веде бесіду про фестивалі та свята.
  3. Розповідає про погоду та пори року.
  4. Висловлює побажання іншим людям.
  5. Повідомляє дату.
  6. Розповідає про те, що відбувається саме тепер.
  7. Розрізняє дії, які відбуваються постійно та які відбуваються саме зараз.
  8. Дає пояснення речам.
  9. Пише запрошення на вечірку.
  10. Пише електронного листа.

№з/п

Сфера спілкування

К-ть годин

Фонологічний діапазон

Загальний і лексичний діапазон

Граматичний діапазон

Сприймання на слух

Зорове сприйняття

Усне продукування та взаємодія

Писемне продукування та взаємодія

7.

Відпочинок і дозвілля. Я, моя родина, мої друзі.

(Види відпочинку та занять,

захоплення,

мої друзі та їхні уподобання)

13 год

Вимова знайомих слів, інтонація в питальних реченнях

[t], [d], [id]

Почуття, види фільмів, місця розваг:

аlive,  dream (n), full of, funny, interesting,

last week/year, etc.,

 message, scary, sleep,

terrible, wake up, feeling, angry, excited, happy, sad, сумний, scared, surprised,ask,

ball, blackout, brilliant, bruise, dark,

diary, each other, incredible, information, kick, match (n), ­project, something, ­start, ago,
­boat, ­fall, grab, hero, island, jump, lake, luckily, return, underwater, wet, be worried about,  in the middle of,  around,

balloon, ­become, decide, ending, fan,

finish, kids, learn, mate, scene, whole, world, adventure film,

animated film, comedy, horror film,

romantic film, science-fiction film, ask for,

autograph, ­ride (n), show (v), ­skateboarder, ­spend (time), ­then, ­walk,

bowling alley, cinema complex, funfair, Internet café, skating,

rink, stadium, after that,  for a while 

Неправильні дієслова. Дієслова у Past Simple. Past Simple vs Present Simple.

Аудіосупровід до підручника

Ex. 4, p. 93; Ex. 4, p. 95; Ex. 2, p. 96.  

Ex. 2, p. 88; Ex. 1, p. 90-91;  Ex. 1, p. 92; Ex. 2, p. 94-95.  Page 98.   

Висловлення почуттів. Повідомлення про минулі події. Розповідь про фільм.

­Yippee! Don’t miss it! 

It’s something else!

Ex. 4, p. 89;  Ex. 4, p. 91; Ex. 3, p. 93; Ex. 5, p. 95;  Ex. 3, p. 97. Page 98. Page 121 (7a).   

Ведення щоденника. Допис про минулі події. Письмовий твір про вихідний день.

Ex. 5, p. 89; Ex. 5, p. 91; Ex. 3, p. 97. Page 98.    

Очікувані результати

Учень/учениця:

  1. Описує свої почуття.
  2. Говорить та пише про події, що відбулися.
  3. Веде бесіду про фільми.
  4. Пише розповідь про вихідний день.
  5. Правильно вживає слова і вирази, що показують послідовність дій.
  6. Вміло використовує в мовленні Past Simple

№з/п

Сфера спілкування

К-ть годин

Фонологічний діапазон

Загальний і лексичний діапазон

Граматичний діапазон

Сприймання на слух

Зорове сприйняття

Усне продукування та взаємодія

Писемне продукування та взаємодія

8.

Подорож. Україна. Країни виучуваної мови. Відпочинок і дозвілля. Свята і традиції

(Улюблені напрямки подорожі,

прогулянка містом/селом, основні історичні та культурні

відомості, загальні відомості про Україну, загальні відомості про країни

виучуваної мови; види відпочинку та занять,

захоплення,

канікули, календар свят в Україні та країнах

виучуваної мови,

традиції святкування)

15 год

Вимова знайомих слів та робота над словами, у вимові яких відчувається вплив інших мов

[ð], [θ]

Види транспорту, кемпінг, екстремальні види спорту, заняття під час відпочинку, святкування, Україна, Великобританія:

 definitely, environment,  everything, half,  important,  money,

next, spend (money),

travel, ­win,  transport,  by, car, coach, plane,

ship, train, get back,  go on holiday, on foot, 

choose,  ­close (adv),

difficult, easy, forest,

guys, leaflet, ­lose, matches, put out, river, safety rule, tree, camping,  backpack,

camp leader, first-aid kit, go camping, make a fire, map, sleeping bag, (put up) a tent, ­

torch,  give someone a hand, arrive,beach,

cheap, deep, ­dive (n), equipment, experience (n), explore, finally,

instructor, metre, ocean, organise, scuba diver, ugly, warm, rock climbing, sailing, scuba diving, skiing, surfing, water skiing, windsurfing, area, at the beginning, capital city, century, continent, ­culture, especially, European,

high, large, mountain, ­

penguin, ­population,

 puma, tourist, traditional, drive, lovely, news, perfect, relax, tiring, until, village, buy souvenirs,

do water sports, go hiking, go on a trip,

go sightseeing, stay at a hotel, sunbathe.

Форма «be going to»;

Future Simple; ступені порівняння прикметників і прислівників.

 

Аудіосупровід до підручника

Ex. 5, p. 103; Ex. 4, p. 105; Ex. 2, p. 108. Page 111-114.  

Ex. 2, p. 100; Ex. 2, p. 102; Ex. 2, p. 104; Ex. 1, p. 106-107.  Page 110-114.          

Плани на майбутнє. Способи подорожування. Екстремальні види спорту. Моя країна.

How long...? That sounds great! Don’t worry. It’s worth it! I can’t wait… Greetings from... 

Ex. 4, p. 101; Ex. 5, p. 105;  Ex. 4, p. 107; Ex. 3, p. 109.  Page 110. Pages 119-120 (8d).        

 

Плани на майбутнє. Електронний тлист про відпустку.

Ex. 5, p. 101; Ex. 5, p. 107; Ex. 3, p. 109. Page 110-114.

Очікувані результати

Учень/учениця:

  1. Розмовляє й пише про свої плани на майбутнє.
  2. Розповідає про способи подорожування.
  3. Порівнює предмети.
  4. Робить припущення та ухвалює рішення на місці.
  5. Висловлює свою думку про екстремальні види спорту.
  6. Висловлюється про правила безпеки та туристичне спорядження.
  7. Робить усне та письмове повідомлення про Україну.
  8. Розповідає та робить короткий допис про іншу країну.
  9. Веде бесіду про канікули.
  10. Пише електронний лист про канікули.

№з/п

Сфера спілкування

К-ть годин

Фонологічний діапазон

Загальний і лексичний діапазон

Граматичний діапазон

Сприймання на слух

Зорове сприйняття

Усне продукування та взаємодія

Писемне продукування та взаємодія

 

Резервний час на вивчення окремих тем

9 год

 

 

 

 

 

 

 

 

Контролі видів діяльності

8 год

 

 

 

 

 

 

 

 

Підсумкові уроки

2 год (з резервних)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Дроник Альона Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Хмельницька Людмила Василівна
    Поки що зразок найкращої навчальної проргами, яка зустрічалася
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
30 серпня 2022
Переглядів
6103
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку