Яскраві образи, нестандартні порівняння зрозумілі дитині, запам'ятовуються набагато краще, ніж багаторазове повторювання незрозумілих понять. І тому, я у своїй практиці почала використовувати нестандартні прийоми розвитку мовлення у роботі із дошкільниками.
Фантазія дітей така унікальна, яскрава, часом відкривається із несподіваного боку, змушуючи вирувати нашу уяву. Та й кілька хвилин на занятті здорового, доброго гумору підвищують бажання працювати, як вихователя так і дітей.
МоделюванняавторськоїказкиСіренкоОльгиВолодимирівни
«Зорянаказка» Спробуйпрочитатиказку:
Водномукоролівствіжило-булоСонечко.ВонообігрівалоЗемлю.
СонечкозустрілоМісяцяівонипотоваришувалитасталиудвох господарюватинанебі.Вониодинодноголюбили,івнихнародилися діточки-зірочки,схожінамаленькінамистинки,якіприлиплидонеба.
СонечкосказалоМісяцю,щовонобудегосподарювативдень,а Місяцьвирішивгосподарювативночі.
ВранцімамаСонечкодарувалаусімтепло,всеоживалоіраділоїй.
Аколинаставалатемнаніч,всідіточки-зірочкивиблискувалина небітазатихалипідлагіднупісенькусвогобатькаМісяця.
МісяцьневідходитьвідЗемлі,обертаєтьсянавколонеїіосвітлюєїї по-різному:токруглий,начеапельсин,тотількиполовинка,атоі серпикомвиглядає.
Такжиливониіживутьдоцихпірумирітазлагоді.Амизавжди
спостерігаємозанимиілюбуємосьїхньоюкрасою.
Осьіказочцікінець.Ахтослухав–молодець!