Моделювання інтер'єру

Про матеріал

План-конспект уроку з інформатики у 9 класі за темою "Моделювання інтер'єру".

Перегляд файлу

Предмет: Інформатика                                                       Клас: 9-Б

Дата: 08.02.2019

Урок № 40

Тема: Моделювання інтер’єру

Мета уроку:

Навчальна: Сформувати розуміння етапів моделювання, закріпити алгоритм моделювання на прикладі побудови моделі інтер’єру. Ознайомити учнів з поняттями «інтер'єр», «дизайн», «зонування»,  ознайомити з вимогами до оформлення приміщень. Вчити оформляти інтер'єр кімнати, створити умови для формування у дітей уміння користуватися довідковою літературою, закріпити вміння і навички у виконанні практичної роботи. Вчити використовувати здобуті знання у нестандартних ситуаціях; формувати життєву компетенцію учнів у глобальному інформаційному просторі;підвищити мотивацію до вивчення теми; усвідомити цінність знань для повсякденного життя;  формувати ключові, предметні і міжпредметні компетентності. Створити умови для формування комунікативних умінь при роботі в груповому режимі; вироблення навичок співпраці та самоорганізації в спільну діяльність;  привернути увагу дітей до необхідності самостійного накопичення матеріалу, пов'язаного із застосуванням пройденої теми.

Розвивальна: розвиток естетичного смаку, вміння аналізувати, узагальнювати, образно мислити, уявляти розвивати світоглядні уявлення про пізнаваність явищ і процесів у навколишньому світі, логічне мислення через встановлення причинно-наслідкових зв’язків, розвивати пізнавальні інтереси, творчі здібності, дослідницькі навички. Отримати досвід для подальшого життя в оформленні свого житла.

Виховна: Виховувати в учнів почуття відповідальності, акуратності, ініціативності, працьовитості; виховувати інформаційну культуру учнів, уважність та відповідальність, професійні компетентності, бажання мати глибокі та якісні знання. Підтримувати інтерес до вивчення предмета «інформатика». Виховувати: працьовитість, креативність, активність, вольові якості, цілеспрямованість, впевненість в собі. Виховувати  громадянську відповідальність, підприємливість та фінансову грамотність, конкурентоспроможність, самостійність у прийнятті рішень .

Тип уроку:  комбінований

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація, кейси-завдань, програмне забезпечення.

Програмне забезпечення: браузер, пакет офісних програм, програма  Sweet  home 3D.

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід уроку

Вивчай все не з марнославства, а задля практичної користі.

Георг Крістоф Ліхтенберг 

 

  1. Організаційний етап.

перевірка готовності учнів до уроку.

налаштування учнів на активну діяльність.

  1. Цілепокладання.

Оголошення теми уроку, цілей та завдань. Учні відгадують тему уроку, отримують лист оцінювання.

Ми вивчаємо цікаву тему без якої життя жодної людини не обходиться. Це моделювання. Пригадаємо основний теоретичний матеріал

  1. Перевірка домашнього завдання.

Опитування теоретичного матеріалу засобами веб-сервіса Kahoot!

  1. Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу

Відвідавши дане заняття, ви зможете:

  • ознайомитись  з поняттями «інтер'єр», «дизайн», «зонування»
  • оволодіти навичками роботи в техніці моделювання;
  • розвинути пізнавальні інтереси, творчі здібності;
  • отримати досвід для подальшого життя в оформленні свого житла.

Де б ми не були, що б ми не робили, але кожен раз з радістю повертаємося в той єдиний куточок, де нам по-справжньому добре, де все знаходиться  на своїх місцях, де все зручно і звично, де можна розслабитися і відпочити душею - в свій будинок.

Тому важливо, щоб внутрішній простір нашого будинку, зване інтер'єром, було певним чином організовано і благоустроєно. Сьогодні кожний з вас матиме змогу побувати в ролі дизайнера інтер'єру, на практиці проявити свою творчість і на базі отриманих знань виконати міні-проект.

Моделювання використовують у найрізноманітніших галузях діяльності людини. У наш час комп’ютер став незамінним помічником дизайнера інтер’єру. Сьогодні на уроці ви ознайомитесь із програмою Sweet Home 3D, яка призначена для моделювання інтер’єру, тобто розміщення меблів та інших елементів у приміщенні.

Ми живемо в оточенні природи. Бачимо красу хмар і зоряного неба, моря, гір. Все це природне середовище, - дизайнером якої був сам Творець. Сьогодні піде мова про штучні середовищі, - дизайнером якої стала людина. З розвитком людини змінювалося його уявлення про красу. Залежно від зміни в світогляді мінялося і житло людини. Інтер'єр завжди відповідав його образу думок. Людська цивілізація породила безліч стилів, елементи яких і донині використовуються в оздобленні квартири.

При виборі або оформленні житла особливу увагу приділяють 3 основних якостей інтер'єру

Функціональні якості: сприяють нормальним умовам проживання.

У кожного приміщення є своє призначення

Чим зручніше розставлена меблі й устаткування, тим простіше і комфортніше житло.

Гігієнічні якості: планують вчасно проектування і будівництва: система опалення і, водопостачання, каналізації, освітлення і повітрообмін., Вибираються матеріали для обробки.

Естетичні якості - розуміють гармонію речей і простору. Розташування предметів інтер'єру в просторі їх відповідність один одному, декоративне оздоблення, озеленення.

  1. Засвоєння нових знань.

Отже, ми перебуваємо в затишному, світлому приміщення дизайнерської фірми. Групова робота.

У нас буде 3 фірми. Протягом роботи над проектами придумайте назву своїм фірмам.

Пропонує завдання  для кожної групи, розповідає суть завдань

І група – «дизайн», «дизайнер»,  ІІ група - «інтер'єр», ІІІ група - «зонування»

  1. Практична робота.

Інструктаж учителя.

Вправа «Ланцюжок». (Учні по черзі називають правила)

1. Не працювати за ПК з брудними та вологими руками.

2. Клавіатуру натискати м’яко.

3. Не чіпати екран руками.

4. Не класти на комп’ютерний стіл сторонні речі.

5. Не використовувати диски та програми, не передбачені програмою.

6.       Бути обережними з дротами

7. В разі несправності ПК повідомити негайно вчителя.

Учні презентують свої роботи в програмі Sweet Home 3D.

  1. Підбиття підсумків уроку

«Мозкова атака»

  1. Яке головне правило дизайну ? (Нічого зайвого. Речі повинні знати своє місце і не пригнічувати людину, а допомагати радувати її).
  2. А якими якостями повинні володіти дизайнери?

Ви повинні зрозуміти, що для того щоб розробити дизайн кухні для мами, то потрібно знати довжину руки вашої мами і поставити предмети (стіл, повісити шафки, розташувати їх дверцята) на такій відстані один від одного так, щоб було зручно, легко дістати до них. Прикрасити кухню цікавими речами, підібрати шпалери і штори за колірною гамою. Створити комфорт і затишок, гарний настрій. Цікава це робота - продумувати облаштування приміщення!

Завдання в LearningApps.org

  1. Домашнє завдання

Підручник § 30 ст.

Створити презентацію до 10 слайдів на тему «Стилі дизайну інтер’єру»

  1. Рефлексія навчальної діяльності на уроці. (Що? Де? Навіщо?)

Що ми навчилися робити, що нового дізналися?

Де наші знання і вміння можна застосувати?

Навіщо на вашу думку потрібно вивчати дану тему?

За що ви себе можете похвалити?

Я дякую за урок, за активну роботу, мені було приємно з вами працювати. Ви молодці, у вас все вийшло.

 

 

 

 

 

 

1 група – фірма , яка спеціалізується на моделюванні офісних приміщень

 

  1. Знайти в Інтернеті означення «дизайн», створіть презентацію з одного слайду(зображення та означення) за допомогою Google-форми. Та надайте спільний доступ до файла.
  2. Придумайте назву своєї фірми
  3. Змоделюйте приміщення офісу

 

 

 

  1. група – фірма , яка спеціалізується на моделюванні житлових приміщень

 

  1. Знайти в Інтернеті означення «дизайнер», створіть презентацію з одного слайду(зображення та означення) за допомогою Google-форми. Та надайте спільний доступ до файла.
  2. Придумайте назву своєї фірми
  3. Змоделюйте приміщення вітальні

 

 

3 група – фірма , яка спеціалізується на моделюванні дитячих приміщень

 

  1. Знайти в Інтернеті означення «дизайн», створіть презентацію з одного слайду(зображення та означення) за допомогою Google-форми. Та надайте спільний доступ до файла.
  2. Придумайте назву своєї фірми
  3. Змоделюйте приміщення дитячої кімнати у дитсадку

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Коломієць Анна Дмитрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
27 лютого 2019
Переглядів
2636
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку