Модифікація КТП з математики у 5 класі (НУШ, Істер)

Про матеріал
Модифіковане календарно-тематичне планування з математики у 5 класі. програма НУШ.
Перегляд файлу

 

КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ

з математики

Інклюзійна форма навчання (F 84.0)

(5 год на тиждень, І семестр – 80 год, ІІ семестр – 95 год)

Істер О.С. Математика: підруч. для 5 кл. закл. заг. сер. освіти. Київ :  «Генеза», 2022. Гриф МОН “Рекомендовано”(Наказ МОН від 08.02.2022 № 140).

 

Вилучені теми  

 

Модифіковані (замінені)

 
уроку

Дата
прове-дення

Тема уроку

Примітка

I СЕМЕСТР

Тема 1. УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ ЗА КУРС ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ (12 год )

Очікувальні результати навчання здобувачів освіти:

відтворює послідовність чисел у межах 100; 

читає і записує числа та дроби;

порівнює числа та дроби з однаковими знаменниками; 

володіє навичками письмового додавання, віднімання у межах 100, множення та  ділення чисел у межах 10;

 розуміє спосіб одержання дробу, суть чисельника і знаменника дробу;

застосовує правила знаходження дробу від числа та числа за

значенням його дробу; правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками;

знає одиниці вимірювання довжини маси, місткості, часу та співвідношення між ними;

вимірює і порівнює величини довжину, масу, місткість, визначає час за годинником; 

перетворює величини, подані в двох одиницях найменувань, в одну, і навпаки;  

виконує арифметичні дії з іменованими числами;

записує математичні вирази і твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; 

знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви;

розв’язує рівняння з одним невідомим на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії; 

перевіряє, що одержане значення невідомого є розв’язком рівняння;

розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками;

називає істотні ознаки прямокутника (квадрата);

будує прямокутник (квадрат); коло, круг за заданим значенням радіуса або діаметра;

знаходить периметр многокутника та площу прямокутника (квадрата) в навчальних і практичних ситуаціях.

Види навчальної діяльності учнів:

Повторення термінології.

Короткі усні та письмові відповіді на запитання.

Дидактичні ігри.

Робота з підручником.

Практична робота.

Самостійна робота в зошиті.

Усний рахунок.

Робота в парах.

Групова робота.

Індивідуальна робота.

Використання ІКТ.

Використання Нуміконів.

 

  1.  

 

Натуральні числа. Порівняння натуральних чисел.

 

  1.  

 

Арифметичні дії з натуральними числами. Додавання та віднімання круглих десятків.

 

  1.  

 

Арифметичні дії з натуральними числами. Додавання круглих десятків і одноцифрових чисел.

 

  1.  

 

Поняття дробу. Порівняння дробів. Віднімання від двоцифрового числа всіх десятків, одиниць.

 

  1.  

 

Знаходження дробу від числа. Знаходження числа за значенням його дробу. Додавання двоцифрового й одноцифрового чисел.

 

  1.  

 

Величини: довжина, маса, місткість вартість, час. Дії з величинами

 

  1.  

 

Величини: довжина, маса, місткість вартість, час. Дії з величинами.

 

  1.  

 

Числові та буквені вирази . Рівняння. Додавання та віднімання двоцифрових чисел і круглих десятків.

 

  1.  

 

Числові та буквені вирази . Рівняння. Додавання та віднімання двоцифрових чисел.

 

  1.  

 

Геометричні фігури на площині

 

  1.  

 

Геометричні фігури на площині. Самостійна робота № 1

 

  1.  

 

Тематична контрольна  (діагностична) робота № 1

 

Тема 2. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ І ВЕЛИЧИНИ

 (68 год )

Очікувальні результати навчання здобувачів освіти:

наводить приклади: натуральних чисел; шкал; числових і буквених виразів, формул; рівнянь;

знаходить на малюнках: відрізок даної довжини та кут даної градусної міри; геометричні фігури, вказані у змісті;

розрізняє: цифри і числа;

читає і записує: натуральні числа в межах 100; числові нерівності;

використовує: властивості арифметичних дій з натуральними числами;

записує і пояснює формули: периметра вказаних у змісті геометричних фігур; площі прямокутника, квадрата;

пояснює, що таке: натуральне число; значення виразу; степінь натурального числа, квадрат і куб натурального числа; відрізок, пряма; промінь; координатний промінь; шкала; кут; трикутник; квадрат; прямокутник; рівні фігури; розв’язати рівняння;

пояснює правила: додавання, віднімання, множення, ділення, порівняння; виконання ділення з остачею, округлення натуральних чисел;

знає одиниці вимірювання довжини відрізка та співвідношення між ними;

знає одиницю вимірювання величини кута;

класифікує: кути за їхньою градусною мірою; трикутники за видами їхніх кутів та довжиною сторін;

зображує: відрізок даної довжини та кут даної градусної міри; вказані у змісті геометричні фігури за допомогою лінійки, косинця, транспортира; координатний промінь, натуральні числа на координатному промені;

знає одиниці вимірювання площі;

розуміє та записує співвідношення між одиницями вимірювання площі;

вимірює та обчислює: довжину відрізка; градусну міру кута; периметр трикутника і прямокутника;

застосовує прийоми раціональних обчислень;

розв’язує вправи, що передбачають: запис числа у вигляді суми розрядних доданків; порівняння та округлення натуральних чисел; виконання чотирьох арифметичних дій з натуральними числами; піднесення натурального числа до квадрата та куба; ділення з остачею; обчислення значень числових і буквених виразів, периметра і площі прямокутника і квадрата;

розв’язує вправи, що передбачають: аналіз лінійних та стовпчастих діаграм;

розв’язує: рівняння на основі залежностей між компонентами та результатом арифметичних дій; найпростіші в межах 10

розв’язує: текстові задачі на рух, роботу та пов’язані з купівлею - продажем арифметичним способом;

знаходить на малюнках: стовпчасті діаграми;

розв’язує сюжетні задачі з реальними даними щодо:

використання природних ресурсів рідного краю; знаходження периметрів та площ земельних ділянок, підлоги класної кімнати, розрахунків, пов’язаних із календарем і годинником

обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі;

створює допоміжну модель задачі різними способами.

Види навчальної діяльності учнів:

Короткі усні/письмові відповіді на запитання.

Усний рахунок.

Дидактичні ігри.

Виконання вправ та розв’язування задач, передбачених очікуваним результатами навчання, самостійних і тематичних контрольних робіт, інших видів робіт для діагностики, контролю знань та оцінювання результатів навчання.

Робота з підручником.

Групове обговорення проблемних ситуацій.

Виконання інтерактивних вправ.

  Практична робота на вимірювання та побудову.

Групові та індивідуальні консультації.

Завдання взаємного оцінювання знань.

Пошук інформації в друковани джерелах та інтернеті.

 

  1.  

 

Натуральні числа. Число нуль. Цифри. Десятковий запис натуральних чисел

 

  1.  

 

Натуральні числа. Число нуль. Цифри. Десятковий запис натуральних чисел

 

  1.  

 

Порівняння натуральних чисел . Числові нерівності

 

  1.  

 

Порівняння натуральних чисел . Числові нерівності

 

  1.  

 

Округлення натуральних чисел. Розв’язування вправ.

 

  1.  

 

Округлення натуральних чисел. Розв’язування вправ. . Самостійна робота № 2

 

  1.  

 

Додавання натуральних двоцифрових чисел. Властивості додавання

 

  1.  

 

Додавання натуральних двоцифрових чисел. Властивості додавання

 

  1.  

 

Віднімання натуральних двоцифрових чисел. Властивості віднімання

 

  1.  

 

Віднімання натуральних двоцифрових чисел. Властивості віднімання

 

  1.  

 

Додавання і віднімання натуральних двоцифрових чисел. Самостійна робота № 3

 

  1.  

 

Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання

 

  1.  

 

Тематична контрольна (діагностична) робота № 2

 

  1.  

 

Множення натуральних одноцифрових чисел

 

  1.  

 

Множення натуральних одноцифрових чисел

 

  1.  

 

Властивості множення

 

  1.  

 

Властивості множення

 

  1.  

 

Властивості множення. Самостійна робота № 4

 

  1.  

 

Степінь натурального числа. Квадрат і куб натурального числа. Розв’язування вправ.

 

  1.  

 

Степінь натурального числа. Квадрат і куб натурального числа. Розв’язування вправ.

 

  1.  

 

Ділення натуральних одноцифрових чисел

 

  1.  

 

Ділення натуральних одноцифрових чисел

 

  1.  

 

Ділення з остачею. Розв’язування вправ.

 

  1.  

 

Ділення з остачею . Самостійна робота № 5

 

  1.  

 

Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання

 

  1.  

 

Тематична контрольна (діагностична) робота № 3

 

  1.  

 

Числові вирази. Буквені вирази та формули

 

  1.  

 

Числові вирази. Буквені вирази та формули

 

  1.  

 

Рівняння найпростіші в межах 10

 

  1.  

 

Рівняння найпростіші в межах 10

 

  1.  

 

Самостійна робота № 6. Текстові задачі на рух вартість

 

  1.  

 

Текстові задачі на рух вартість.

 

  1.  

 

Текстові задачі на рух вартість

 

  1.  

 

Текстові задачі економічного змісту пов’язані з купівлею - продажем арифметичним способом;

 

  1.  

 

Текстові задачі економічного змісту пов’язані з купівлею - продажем арифметичним способом;

 

  1.  

 

Вправи на всі дії з натуральними числами. Дії І та ІІ ступення. Порядок виконання дій

 

  1.  

 

Вправи на всі дії з натуральними числами. Дії І та ІІ ступення. Порядок виконання дій

 

  1.  

 

Вправи на всі дії з натуральними числами . Дії І та ІІ ступення. Порядок виконання дій.  Самостійна робота № 7.

 

  1.  

 

Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання

 

  1.  

 

Тематична контрольна (діагностична)  робота № 4

 

  1.  

 

Відрізок та його довжина. Одиниці вимірювання довжини відрізка

 

  1.  

 

Відрізок та його довжина . Одиниці вимірювання довжини відрізка

 

  1.  

 

Промінь, пряма

 

  1.  

 

Промінь, пряма. Координатний промінь

 

  1.  

 

Координатний промінь. Шкала

 

  1.  

 

Координатний промінь. Шкала. Самостійна робота № 8

 

  1.  

 

Лінійні та стовпчасті діаграми

 

  1.  

 

Кут. Види кутів

 

  1.  

 

Кут. Види кутів

 

  1.  

 

Величина кута. Вимірювання кутів

 

  1.  

 

Величина кута. Побудова кутів

 

  1.  

 

Трикутник та його периметр. Види трикутників за кутами та сторонами

 

  1.  

 

Трикутник та його периметр. Види трикутників за кутами та сторонами. Самостійна робота № 9

 

  1.  

 

Прямокутник. Квадрат. Периметр квадрата і прямокутника

 

  1.  

 

Прямокутник. Квадрат. Рівність фігур. Розв’язування вправ.

 

  1.  

 

Рівність фігур . Розв’язування вправ.

 

  1.  

 

Площа прямокутника і квадрата. Одиниці вимірювання

Площі. Креслення фігур заданими точками, зразком

 

  1.  

 

Площа прямокутника і квадрата. Одиниці вимірювання

Площі. Креслення фігур заданими точками, зразком

 

  1.  

 

Площа прямокутника і квадрата. Самостійна робота № 10

 

  1.  

 

Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання

 

  1.  

 

Тематична контрольна (діагностична)   робота № 5

 

  1.  

 

Найпростіші комбінаторні задачі. Розв’язування вправ та задач

 

  1.  

 

Найпростіші комбінаторні задачі. Розв’язування вправ та задач

 

  1.  

 

Розв’язування текстових задач алгебраїчним методом.

 

  1.  

 

Логічні задачі. Розв’язування вправ.

 

  1.  

 

Узагальнення та систематизація знань за перший семестр

 

  1.  

 

Узагальнення та систематизація знань за перший семестр

 

  1.  

 

Підбиття підсумків першого семестру

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 6
Оцінки та відгуки
  1. Котлярова Марина
    Дякую за ідею. Календарне планування чітке і зрозуміле, зручне у використанні.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Малиш Надія Григорівна
    Дякую. Дуже сподобалась ваша робота.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Хімічук Галина Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Любовська Ольга
    Добрий день!!! Дуже сподобалася Ваша робота, чи є другий семестр??
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Лобода Юлія Анатоліївна
    Добрий день. А на другий семестр є?
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Козловець Віталій Володимирович
    Добрий день, а на 2 семестр є. 1 семестр мані сподобався
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 3 відгука
docx
Пов’язані теми
Математика, 5 клас, Планування
Інкл
Додано
27 вересня 2022
Переглядів
7908
Оцінка розробки
5.0 (6 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку