КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ
з математики
Інклюзійна форма навчання (F 84.0)
(5 год на тиждень, І семестр – 80 год, ІІ семестр – 95 год)
Істер О.С. Математика: підруч. для 5 кл. закл. заг. сер. освіти. Київ : «Генеза», 2022. Гриф МОН “Рекомендовано”(Наказ МОН від 08.02.2022 № 140).
|
Вилучені теми
|
Модифіковані (замінені)
№ |
Дата |
Тема уроку |
Примітка |
I СЕМЕСТР |
|||
Тема 1. УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ ЗА КУРС ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ (12 год ) |
|||
Очікувальні результати навчання здобувачів освіти: відтворює послідовність чисел у межах 100; читає і записує числа та дроби; порівнює числа та дроби з однаковими знаменниками; володіє навичками письмового додавання, віднімання у межах 100, множення та ділення чисел у межах 10; розуміє спосіб одержання дробу, суть чисельника і знаменника дробу; застосовує правила знаходження дробу від числа та числа за значенням його дробу; правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками; знає одиниці вимірювання довжини маси, місткості, часу та співвідношення між ними; вимірює і порівнює величини довжину, масу, місткість, визначає час за годинником; перетворює величини, подані в двох одиницях найменувань, в одну, і навпаки; виконує арифметичні дії з іменованими числами; записує математичні вирази і твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; розв’язує рівняння з одним невідомим на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії; перевіряє, що одержане значення невідомого є розв’язком рівняння; розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками; називає істотні ознаки прямокутника (квадрата); будує прямокутник (квадрат); коло, круг за заданим значенням радіуса або діаметра; знаходить периметр многокутника та площу прямокутника (квадрата) в навчальних і практичних ситуаціях. Види навчальної діяльності учнів: Повторення термінології. Короткі усні та письмові відповіді на запитання. Дидактичні ігри. Робота з підручником. Практична робота. Самостійна робота в зошиті. Усний рахунок. Робота в парах. Групова робота. Індивідуальна робота. Використання ІКТ. Використання Нуміконів.
|
|||
|
|
Натуральні числа. Порівняння натуральних чисел. |
|
|
|
Арифметичні дії з натуральними числами. Додавання та віднімання круглих десятків. |
|
|
|
Арифметичні дії з натуральними числами. Додавання круглих десятків і одноцифрових чисел. |
|
|
|
Поняття дробу. Порівняння дробів. Віднімання від двоцифрового числа всіх десятків, одиниць. |
|
|
|
Знаходження дробу від числа. Знаходження числа за значенням його дробу. Додавання двоцифрового й одноцифрового чисел. |
|
|
|
Величини: довжина, маса, місткість вартість, час. Дії з величинами |
|
|
|
Величини: довжина, маса, місткість вартість, час. Дії з величинами. |
|
|
|
Числові та буквені вирази . Рівняння. Додавання та віднімання двоцифрових чисел і круглих десятків. |
|
|
|
Числові та буквені вирази . Рівняння. Додавання та віднімання двоцифрових чисел. |
|
|
|
Геометричні фігури на площині |
|
|
|
Геометричні фігури на площині. Самостійна робота № 1 |
|
|
|
Тематична контрольна (діагностична) робота № 1 |
|
Тема 2. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ І ВЕЛИЧИНИ (68 год ) |
|||
Очікувальні результати навчання здобувачів освіти: наводить приклади: натуральних чисел; шкал; числових і буквених виразів, формул; рівнянь; знаходить на малюнках: відрізок даної довжини та кут даної градусної міри; геометричні фігури, вказані у змісті; розрізняє: цифри і числа; читає і записує: натуральні числа в межах 100; числові нерівності; використовує: властивості арифметичних дій з натуральними числами; записує і пояснює формули: периметра вказаних у змісті геометричних фігур; площі прямокутника, квадрата; пояснює, що таке: натуральне число; значення виразу; степінь натурального числа, квадрат і куб натурального числа; відрізок, пряма; промінь; координатний промінь; шкала; кут; трикутник; квадрат; прямокутник; рівні фігури; розв’язати рівняння; пояснює правила: додавання, віднімання, множення, ділення, порівняння; виконання ділення з остачею, округлення натуральних чисел; знає одиниці вимірювання довжини відрізка та співвідношення між ними; знає одиницю вимірювання величини кута; класифікує: кути за їхньою градусною мірою; трикутники за видами їхніх кутів та довжиною сторін; зображує: відрізок даної довжини та кут даної градусної міри; вказані у змісті геометричні фігури за допомогою лінійки, косинця, транспортира; координатний промінь, натуральні числа на координатному промені; знає одиниці вимірювання площі; розуміє та записує співвідношення між одиницями вимірювання площі; вимірює та обчислює: довжину відрізка; градусну міру кута; периметр трикутника і прямокутника; застосовує прийоми раціональних обчислень; розв’язує вправи, що передбачають: запис числа у вигляді суми розрядних доданків; порівняння та округлення натуральних чисел; виконання чотирьох арифметичних дій з натуральними числами; піднесення натурального числа до квадрата та куба; ділення з остачею; обчислення значень числових і буквених виразів, периметра і площі прямокутника і квадрата; розв’язує вправи, що передбачають: аналіз лінійних та стовпчастих діаграм; розв’язує: рівняння на основі залежностей між компонентами та результатом арифметичних дій; найпростіші в межах 10 розв’язує: текстові задачі на рух, роботу та пов’язані з купівлею - продажем арифметичним способом; знаходить на малюнках: стовпчасті діаграми; розв’язує сюжетні задачі з реальними даними щодо: використання природних ресурсів рідного краю; знаходження периметрів та площ земельних ділянок, підлоги класної кімнати, розрахунків, пов’язаних із календарем і годинником обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі; створює допоміжну модель задачі різними способами. Види навчальної діяльності учнів: Короткі усні/письмові відповіді на запитання. Усний рахунок. Дидактичні ігри. Виконання вправ та розв’язування задач, передбачених очікуваним результатами навчання, самостійних і тематичних контрольних робіт, інших видів робіт для діагностики, контролю знань та оцінювання результатів навчання. Робота з підручником. Групове обговорення проблемних ситуацій. Виконання інтерактивних вправ. Практична робота на вимірювання та побудову. Групові та індивідуальні консультації. Завдання взаємного оцінювання знань. Пошук інформації в друковани джерелах та інтернеті.
|
|||
|
|
Натуральні числа. Число нуль. Цифри. Десятковий запис натуральних чисел |
|
|
|
Натуральні числа. Число нуль. Цифри. Десятковий запис натуральних чисел |
|
|
|
Порівняння натуральних чисел . Числові нерівності |
|
|
|
Порівняння натуральних чисел . Числові нерівності |
|
|
|
Округлення натуральних чисел. Розв’язування вправ. |
|
|
|
Округлення натуральних чисел. Розв’язування вправ. . Самостійна робота № 2 |
|
|
|
Додавання натуральних двоцифрових чисел. Властивості додавання |
|
|
|
Додавання натуральних двоцифрових чисел. Властивості додавання |
|
|
|
Віднімання натуральних двоцифрових чисел. Властивості віднімання |
|
|
|
Віднімання натуральних двоцифрових чисел. Властивості віднімання |
|
|
|
Додавання і віднімання натуральних двоцифрових чисел. Самостійна робота № 3 |
|
|
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання |
|
|
|
Тематична контрольна (діагностична) робота № 2 |
|
|
|
Множення натуральних одноцифрових чисел |
|
|
|
Множення натуральних одноцифрових чисел |
|
|
|
Властивості множення |
|
|
|
Властивості множення |
|
|
|
Властивості множення. Самостійна робота № 4 |
|
|
|
Степінь натурального числа. Квадрат і куб натурального числа. Розв’язування вправ. |
|
|
|
Степінь натурального числа. Квадрат і куб натурального числа. Розв’язування вправ. |
|
|
|
Ділення натуральних одноцифрових чисел |
|
|
|
Ділення натуральних одноцифрових чисел |
|
|
|
Ділення з остачею. Розв’язування вправ. |
|
|
|
Ділення з остачею . Самостійна робота № 5 |
|
|
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання |
|
|
|
Тематична контрольна (діагностична) робота № 3 |
|
|
|
Числові вирази. Буквені вирази та формули |
|
|
|
Числові вирази. Буквені вирази та формули |
|
|
|
Рівняння найпростіші в межах 10 |
|
|
|
Рівняння найпростіші в межах 10 |
|
|
|
Самостійна робота № 6. Текстові задачі на рух вартість |
|
|
|
Текстові задачі на рух вартість. |
|
|
|
Текстові задачі на рух вартість |
|
|
|
Текстові задачі економічного змісту пов’язані з купівлею - продажем арифметичним способом; |
|
|
|
Текстові задачі економічного змісту пов’язані з купівлею - продажем арифметичним способом; |
|
|
|
Вправи на всі дії з натуральними числами. Дії І та ІІ ступення. Порядок виконання дій |
|
|
|
Вправи на всі дії з натуральними числами. Дії І та ІІ ступення. Порядок виконання дій |
|
|
|
Вправи на всі дії з натуральними числами . Дії І та ІІ ступення. Порядок виконання дій. Самостійна робота № 7. |
|
|
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання |
|
|
|
Тематична контрольна (діагностична) робота № 4 |
|
|
|
Відрізок та його довжина. Одиниці вимірювання довжини відрізка |
|
|
|
Відрізок та його довжина . Одиниці вимірювання довжини відрізка |
|
|
|
Промінь, пряма |
|
|
|
Промінь, пряма. Координатний промінь |
|
|
|
Координатний промінь. Шкала |
|
|
|
Координатний промінь. Шкала. Самостійна робота № 8 |
|
|
|
Лінійні та стовпчасті діаграми |
|
|
|
Кут. Види кутів |
|
|
|
Кут. Види кутів |
|
|
|
Величина кута. Вимірювання кутів |
|
|
|
Величина кута. Побудова кутів |
|
|
|
Трикутник та його периметр. Види трикутників за кутами та сторонами |
|
|
|
Трикутник та його периметр. Види трикутників за кутами та сторонами. Самостійна робота № 9 |
|
|
|
Прямокутник. Квадрат. Периметр квадрата і прямокутника |
|
|
|
Прямокутник. Квадрат. Рівність фігур. Розв’язування вправ. |
|
|
|
Рівність фігур . Розв’язування вправ. |
|
|
|
Площа прямокутника і квадрата. Одиниці вимірювання Площі. Креслення фігур заданими точками, зразком |
|
|
|
Площа прямокутника і квадрата. Одиниці вимірювання Площі. Креслення фігур заданими точками, зразком |
|
|
|
Площа прямокутника і квадрата. Самостійна робота № 10 |
|
|
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання |
|
|
|
Тематична контрольна (діагностична) робота № 5 |
|
|
|
Найпростіші комбінаторні задачі. Розв’язування вправ та задач |
|
|
|
Найпростіші комбінаторні задачі. Розв’язування вправ та задач |
|
|
|
Розв’язування текстових задач алгебраїчним методом. |
|
|
|
Логічні задачі. Розв’язування вправ. |
|
|
|
Узагальнення та систематизація знань за перший семестр |
|
|
|
Узагальнення та систематизація знань за перший семестр |
|
|
|
Підбиття підсумків першого семестру |
|