Модифікатори Screw (закручування), Warp (деформації).

Про матеріал
Розробка уроку на тему " Модифікатори Screw (закручування), Warp (деформації)".
Перегляд файлу

Дата: _______

 

урок № _____

Тема уроку:  Модифікатори: Screw (закручування), Warp (деформації).

 

Мета уроку:

  • навчальна: сформувати знання про інструменти деформації Screw, Noise.
  • розвиваюча: розвивати технічне та логічне мислення, пам’ять, креативність інтерес до предмета; здатність аналізувати і узагальнювати, робити висновки.
  • виховна: виховувати культуру мовлення, інформаційну культуру, уважність та відповідальність, бажання мати глибокі та якісні знання.

 

Методичне забезпечення: програма з інформатики, календарне планування, методичні рекомендації щодо проведення уроків з теми, підручники з методики навчання інформатики

Програмне забезпечення: відео супровід Microsoft PowerPoint (демонстрація презентації), програма Blender 3D.

Апаратне забезпечення: комп’ютери з виходом в інтернет, інтерактивна дошка. мультимедійний проектор, екран, дошка.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу .

 

Структура заняття

 

І. Вступна частина.

1.1. Організаційний момент.

1.2. Актуалізація опорних знань.

1.3. Мотивація навчальної діяльності.

ІІ. Основна частина.

2.1. Вивчення нового матеріалу.

2.2. Закріплення нових знань і вмінь.

2.3. Фізкультхвилинка.

ІІІ. Заключна частина

3.1. Узагальнююча бесіда.

3.2. Підсумок заняття.

3.3. Домашнє завдання.

 

Хід заняття

 

І. Вступна частина.

 

1.1. Організаційний момент.

Повторення правил з техніки безпеки. Організація робочого місця та санітарно-гігієнічні вимоги.

 

1.2. Актуалізація опорних знань.

Перед тим, як почати нову тему, давайте згадаємо вже вивчений раніше матеріал.

Фронтальне опитування вихованців

1.Як називається програма для створення тривимірних моделей.(Blender)

2.Оберіть комбінація клавіш для відкриття меню створення нового об'єкту.(CTRL+A):

3.Як називається плоске зображення, натягується на полігон або кілька полігонів.(Текстура).

4.Для групування які об'єктів використовують.(Колекції)

5.Для того щоб переглянути модель зверху на клавіатурі треба натиснути (Num Lock)

6. Що таке модифікатори?(набір автоматичних операцій, що призначений для зміни форми поверхні об'єкта не-руйнівним способом на об'єктному рівні)

 

1.3. Мотивація навчальної діяльності вихованців.

Тема сьогоднішнього уроку стосуватиметься продовження вивчення модифікаторів в програмному забезпечені Blender, а саме із двома модифікаторами такими як: закручування (Screw), деформації (Warp). Кожен з них має свої властивості і налаштування.

З попередніх уроків ми вже пам’ятаємо що модифікатор це інструмент для зміни об’єктів. У Blender існує досить велика кількість модифікаторів їх можна  як вставляти так і видаляти при  необхідності.

Нагадаємо, що для виклику модифікаторів треба в правому меню натиснути на значок «гайковий ключ».

Сьогодні Одним з пунктів вашого домашнього завдання було створення моделі молотка. Хто впорався з завданням? Які модифікатори Ви використали?

ІІ. Основна частина.

2.1. Вивчення нового матеріалу.

Розповідь керівника з елементами відео.

Модифікатор Screw, його ще називають модифікатором «гвинтом», дозволяє нам створювати: пружини, гвинти, бокали, вази або тарілки.

Даний модифікатор приміняться як до меш об’єкту так і до кривої.

Давайте ближче познайомимось з опціями модифікатора Screw.

Вісь – Axis

Вісь, уздовж якої буде вибудувана спіраль.

Гвинт – Screw

Висота одного повтору, витка спіралі.

Об’єкт Осі – Axis Object

Ім’я об’єкта для визначення власного напрямку осі.

Гвинт до Об’єкта – Object Screw

Використовує відстань від Axis Object для визначення висоти одного повтору спіралі.

Angle - Кількість градусів для одиничного оберту (витка) спіралі.

Steps- Кількість кроків, використовувана для одиничного оберту, показуваного у 3D Огляді. Остерігайтеся задання цього значення вище, ніж в устави Render Steps, яке є значенням для рендерингу.

Render Steps - Як і вище, але використовується під час рендерингу. Збільшується для покращення якості.

Smooth Shading - Грані виводу будуть мати скоріше згладжене відтінювання, а не плоске відтінювання. Згладжене/плоске відтінення граней уводу не зберігається.

Calculate Order - Порядок ребер розраховується для запобігання проблемам з нормалями та відтінюванням. Вимагається тільки для сітей, і не потребується для кривих.

Flip - Перевертає напрямок нормалей.

Iterations - Кількість оборотів.

Stretch U/V - Розтягує координати UV від (0.0 до 1.0), коли UVи присутні.

Merge Vertices - Зливаються вершини, що лежать на осі обертання. Використовуйте це для закриття кінцевих точок при віялі трикутників.

Merge Distance - Вершини у межах цієї відстані на осі зливаються.

Давайте з вами подивимось відео-фрагмент створення пружини за допомогою даного модифікатора  - «Модифікатор Screw».

https://youtu.be/XxBO68YLp3A

 

Сподіваюсь всі дії виконані у відео вам були зрозумілими.

Тепер давайте познайомимось із іншим модифікатором, який має назву Warp.

Модифікатор Warp використовується для деформації об'єкта за допомогою двох допоміжних об'єктів. Як опції деформації можуть використовуватися криві спаду, текстури та групи вершин. Даний модифікатор часто порівнюють з пропорційним редагуванням, так як обидва вони роблять схожі, на перший погляд, речі, проте модифікатор Warp дозволяє робити більш точне налаштування кінцевого результату.

From- об’єкт, від  якого відбувається деформація

To - об’єкт, до якого відбувається деформація.

Preserve Volume – дозволяє зберігти об’єм при обертанні однієї з деформаторів (пустушок).

Strength – впливає на потужність деформації.

Radius – вказує радіус впливу деформатора.

 

При використанні даного модифікатора ми будемо використовувати два меш об’єкти, один з яких буде порожнім.

Пропоную переглянути ще один відео-фрагметнт «Модифікатор Warp» https://youtu.be/aKPhL2ECBRk

 

 

2.2. Закріплення нових знань і вмінь.

Для перевірки та закріплення засвоєного матеріалу заняття пропоную пройти тест. В тесті знаходиться 12 питань. Кожна правильна відповідь це 1 бал.  Для цього перейдемо за посиланням на тест.

https://naurok.com.ua/test/modifikatori-screw-zakruchuvannya-warp-deformaci-2375406.html

 

2.3. Фізкультхвилинка.

Керівник. А тепер нам слід трошки відпочити:

Встали дітки всі рівненько

Підтягнулися бистренько.

Раз, два, три, чотири, п'ять

Будем разом присідать.

Потім встали, поскакали,

Вправо, вліво і вперед,

Відпочили. Взяли й сіли,

Будем знову працювать.

Керівник показує вправи. Діти повторюють вправи за керівником.

 

ІІІ. Заключна частина

3.1. Підсумок заняття.

Сьогодні ми з вами  розглянули можливості модифікаторів Warp та Screw.

Як ви гадаєте, що можна ще створити за допомогою цих модифікаторів?

3.3. Домашнє завдання.

Вивчити розглянутий на занятті теоретичний матеріал. Створити острівний ландшафт за допомогою модифікатора Warp. Використовуючи модифікатор Screw створити браслет, оздобити його за власним бажанням.

 

 

docx
Додано
2 жовтня 2023
Переглядів
863
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку