Модифікація навчальної програми. Математика.
Очікувані результати навчання здобувачів освіти
|
Цілі у навчанні для учнів з ООП |
Очікувані результати навчання учнів З ООП
|
Числа, дії з числами. Величини |
||
відтворює послідовність чисел у межах тисячі; читає і записує числа, утворює числа різними способами; визначає розрядний склад трицифрового числа; визначає загальну кількість сотень, десятків, одиниць у числі; подає числа у вигляді суми розрядних доданків; порівнює числа різними способами; виконує додавання та віднімання, множення і ділення на основі нумерації чисел; |
Розвивати вміння читати і записувати числа в межах сотні. Удосконалювати вміння порівнювати числа. Вчитися додавати і віднімати в межах 20 (без допомоги складу числа). Вдосконалювати навички та здобуття нових вмінь при обчисленні виразів. Ознайомити з формулою обчислення периметра прямокутника (квадрата). Розширити уявлення що ситуація купівлі – продажу описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: ціна, кількість, вартість. Вивчення поняття сантиметр, кілограм. Вдосконалювати вміння користуватися креслярськими інструментами ( лінійка, олівець) та навчити будувати геометричні фігури (квадрат, прямокутник) без допомоги. Навчити розв’язувати прості задачі (на 1 дію) без допомоги вчителя. Ознайомити з усним додаванням і відніманням круглих чисел. |
Ознайомлена з числами у межах сотні; читає і записує числа у межах сотні; порівнює числа у межах сотні; виконує додавання та віднімання в межах 20 (без допомоги складу числа).
|
володіє навичкою усного додавання і віднімання круглих чисел; обчислює усно зручним для себе способом; володіє навичкою письмового додавання і віднімання чисел у межах 1000; прогнозує результат додавання та віднімання; перевіряє правильність обчислень; |
|
Ознайомлена з усним додаванням і відніманням круглих чисел;
Володіє навичкою додавання і віднімання чисел в межах 20;
|
розуміє сутність арифметичних дій множення і ділення; застосовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між діями множення і ділення; правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел, множення на 10; володіє навичкою табличного множення і ділення; |
|
розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання; з допомогою вчителя застосовує в обчисленнях переставний закон додавання не називаючи його. |
володіє навичкою позатабличного множення і ділення чисел у межах тисячі; виконує ділення з остачею; розуміє, що остача має бути меншою за дільник; перевіряє правильність ділення з остачею; застосовує прийоми раціональних обчислень; прогнозує результат множення і ділення; перевіряє правильність обчислень; |
|
демонструє вміння при розв’язуванні виразів, що сума має бути більшою за доданки;
|
розуміє сутність кратного порівняння чисел; обчислює результат кратного порівняння чисел; знаходить число, яке у кілька разів більше/менше за дане; |
|
|
застосовує в обчисленнях правила знаходження невідомих компонентів арифметичних дій; розуміє спосіб утворення частини як однієї з кількох рівних частин цілого; |
|
Обчислює вирази на знаходження суми та різниці в межах 20. |
розуміє поняття чисельник і знаменник дробу; читає і записує частини у вигляді дробу з чисельником 1; порівнює дроби з чисельником 1 за допомогою засобів наочності; |
|
|
застосовує в обчисленнях правило знаходження частини від числа та числа за величиною його частини; |
|
|
знає одиниці вимірювання довжини (сантиметр, дециметр, метр); маси (кілограм, центнер), місткості (літр); часу (доба, тиждень, година, хвилина, секунда), проміжки часу (місяць, рік) та співвідношення між ними; користується знанням співвідношень між величинами у навчально-пізнавальних і практичних ситуаціях; вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час; обирає доцільну мірку для вимірювання величини; користується для вимірювання величин інструментами, приладами та іншими засобами; перетворює величини, виражені в двох одиницях найменувань; виконує арифметичні дії з іменованими числами; |
|
Знає одиницю вимірювання довжини (сантиметр); маси (кілограм) |
визначає в навчальних і практичних ситуаціях групи взаємопов’язаних величин; розуміє, що ситуація купівлі – продажу описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: ціна, кількість, вартість; розуміє, що робота описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: продуктивність праці, час роботи, загальний виробіток; застосовує для розв’язування практичних задач правила знаходження однієї з величин за двома відомими іншими; користується знанням залежності між величинами у навчальних і практичних ситуаціях; прогнозує очікуваний результат; зіставляє одержаний результат із прогнозованим; |
|
має уявлення , що ситуація купівлі – продажу описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: ціна, кількість, вартість.(називає величини з допомогою) |
розуміє сутність периметра многокутника; користується формулою обчислення периметра прямокутника (квадрата) в навчальних і практичних ситуаціях; |
|
Ознайомлена з формулою обчислення периметра прямокутника (квадрата). |
Вирази, рівності, нерівності, рівняння |
||
читає і записує математичні вирази, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; розрізняє істинні та хибні числові рівності й нерівності; знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками; розуміє сутність понять «рівняння», «розв’язок рівняння»; розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами; розрізняє числові нерівності та нерівності зі змінною; знаходить окремі розв’язки нерівності зі змінною зручним для себе способом; |
|
читає і записує математичні вирази в межах 20 з використанням математичних символів (+,-). |
Геометричні фігури |
||
орієнтується на площині і в просторі, рухається за визначеним маршрутом; планує маршрут пересування; співвідносить реальні об’єкти з моделями геометричних фігур; називає елементи геометричних фігур; моделює геометричні фігури; будує прямокутник/квадрат; розрізняє коло і круг, позначає на рисунку елементи кола і круга (центр, радіус, діаметр); будує за допомогою циркуля коло; |
|
Співвідносить реальні об’єкти з моделями простих геометричних фігур; будує прямокутник/квадрат; Ознайомлена з елементи кола і круга (центр, радіус, діаметр), повторює за вчителем; |
Математичні задачі і дослідження |
||
розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі; розв’язує задачі на знаходження четвертого пропорційного, на подвійне зведення до одиниці, на спільну роботу; складає вираз до задачі з буквеними даними; розв’язує прості задачі на визначення тривалості події; розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі; створює допоміжну модель задачі різними способами; обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі; планує розв’язування /розв’язання задачі; створює математичну модель задачі; перевіряє правильність розв’язку задачі: складає і розв’язує обернену задачу, розв’язує задачу іншим способом тощо; складає сюжетні задачі; |
|
За допомогою малюнка сприймає на слух задачу і показує на малюнку зображення, в реальності про кого, або про що іде мова та розв’язує прості задачі (на одну дію); |
виконує елементарні дослідження математичних залежностей з допомогою вчителя; використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпредметного характеру, роботи над навчальними проектами, у проблемних ситуаціях повсякденного життя; |
|
|
Робота з даними |
||
читає нескладні таблиці, зчитує дані з графів, схем, діаграм; обирає дані, необхідні і достатні для розв’язання проблемної ситуації; вносить дані до таблиць; користується даними під час розв’язування практично зорієнтованих задач |
|
читає вирази ( на обчислення виразів в межах 20) |