Модифікова програма з математики

Про матеріал
Для роботи з учнями ООП. Модифікована програма з математики 3 клас. ................................................................................................................................................................................................................................................................
Перегляд файлу

Модифікація навчальної програми. Математика.

Очікувані результати навчання здобувачів освіти

 

Цілі у навчанні для учнів з ООП

Очікувані результати навчання учнів З ООП

 

Числа, дії з числами. Величини

відтворює послідовність чисел у межах тисячі;

читає і записує числа, утворює числа різними способами;

визначає розрядний склад трицифрового числа;

визначає загальну кількість сотень, десятків, одиниць у числі;

подає числа у вигляді суми розрядних доданків;

порівнює числа різними способами;

виконує додавання та віднімання, множення і ділення на основі нумерації чисел;

Розвивати вміння читати і записувати числа в межах сотні.

Удосконалювати вміння порівнювати числа.

Вчитися додавати і віднімати в межах 20 (без допомоги складу числа).

Вдосконалювати навички та здобуття нових вмінь при обчисленні виразів.

Ознайомити з формулою обчислення периметра прямокутника (квадрата).

Розширити уявлення що ситуація купівлі – продажу описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: ціна, кількість, вартість.

Вивчення поняття сантиметр, кілограм.

Вдосконалювати вміння користуватися креслярськими інструментами ( лінійка, олівець) та навчити будувати геометричні фігури (квадрат, прямокутник) без допомоги.

Навчити розв’язувати прості задачі (на 1 дію) без допомоги вчителя.

Ознайомити з усним додаванням і відніманням круглих чисел.

Ознайомлена з числами  у межах сотні;

читає і записує числа  у межах сотні;

порівнює числа у межах сотні;

виконує додавання та віднімання в межах 20 (без допомоги складу числа). 

 

володіє навичкою усного додавання і віднімання круглих чисел;

обчислює усно зручним для себе способом;

володіє навичкою письмового додавання і віднімання чисел у межах 1000;

прогнозує результат додавання та віднімання;

перевіряє правильність обчислень;

 

 

Ознайомлена з усним додаванням і відніманням круглих чисел;

 

Володіє навичкою додавання і віднімання чисел в межах 20;

 

розуміє сутність арифметичних дій множення і ділення;

застосовує в обчисленнях переставний закон множення, взаємозв’язок між діями множення і ділення; правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел, множення на 10;

володіє навичкою табличного множення і ділення;

 

розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання;

з допомогою вчителя застосовує в обчисленнях переставний закон додавання не називаючи його.

володіє навичкою позатабличного множення і ділення чисел у межах тисячі;

виконує ділення з остачею;

розуміє, що остача має бути меншою за дільник;

перевіряє правильність ділення з остачею;

застосовує прийоми раціональних обчислень;

прогнозує результат множення і ділення;

перевіряє правильність обчислень;

 

демонструє вміння при розв’язуванні виразів, що сума має бути більшою за доданки;

 

розуміє сутність кратного порівняння чисел;

обчислює результат кратного порівняння чисел;

знаходить число, яке у кілька разів більше/менше за дане;

 

 

 

застосовує в обчисленнях правила знаходження невідомих компонентів арифметичних дій;

розуміє спосіб утворення частини як однієї з кількох рівних частин цілого;

 

Обчислює вирази на знаходження суми та різниці в межах 20.

розуміє поняття чисельник і знаменник дробу;

читає і записує частини у вигляді дробу з чисельником 1;

порівнює дроби з чисельником 1 за допомогою засобів наочності;

 

 

застосовує в обчисленнях правило знаходження частини від числа та числа за величиною його частини;

 

 

знає одиниці вимірювання довжини (сантиметр, дециметр, метр); маси (кілограм, центнер), місткості (літр); часу (доба, тиждень, година, хвилина, секунда), проміжки часу (місяць, рік) та співвідношення між ними;

користується знанням співвідношень між величинами у навчально-пізнавальних і практичних ситуаціях;

вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час;

обирає доцільну мірку для вимірювання величини;

користується для вимірювання величин інструментами, приладами та іншими засобами;

перетворює величини, виражені в двох одиницях найменувань;

виконує арифметичні дії з іменованими числами;

 

Знає одиницю вимірювання довжини (сантиметр); маси (кілограм)

визначає в навчальних і практичних ситуаціях групи взаємопов’язаних величин;

розуміє, що ситуація купівлі – продажу описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: ціна, кількість, вартість;

розуміє, що робота описується за допомогою трійки

взаємопов’язаних величин: продуктивність праці, час роботи, загальний виробіток;

застосовує для розв’язування практичних задач правила знаходження однієї з величин за двома відомими іншими;

користується знанням залежності між величинами у навчальних і практичних ситуаціях;

прогнозує очікуваний результат;

зіставляє одержаний результат із прогнозованим;

 

має уявлення , що ситуація купівлі – продажу описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: ціна, кількість, вартість.(називає величини з допомогою)

розуміє сутність периметра многокутника; користується формулою обчислення периметра прямокутника (квадрата) в навчальних і практичних ситуаціях;

 

Ознайомлена з формулою обчислення периметра прямокутника (квадрата).

Вирази, рівності, нерівності, рівняння

читає і записує математичні вирази, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів;

встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами;

розрізняє істинні та хибні числові рівності й нерівності;

знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви;

застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками;

розуміє сутність понять «рівняння», «розв’язок рівняння»;

розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами;

розрізняє числові нерівності та нерівності зі змінною;

знаходить окремі розв’язки нерівності зі змінною зручним для себе способом;

 

читає і записує математичні вирази в межах 20 з використанням математичних символів (+,-).

Геометричні фігури

орієнтується на площині і в просторі, рухається за визначеним маршрутом; планує маршрут пересування;

співвідносить реальні об’єкти з моделями геометричних фігур;

називає елементи геометричних фігур;

моделює геометричні фігури;

будує прямокутник/квадрат;

розрізняє коло і круг, позначає на рисунку елементи кола і круга (центр, радіус, діаметр);

будує за допомогою циркуля коло;

 

Співвідносить реальні об’єкти з моделями простих геометричних фігур; будує прямокутник/квадрат;

Ознайомлена з елементи кола і круга (центр, радіус, діаметр), повторює за вчителем;

Математичні задачі і дослідження

розв’язує прості і складені сюжетні задачі, задачі з геометричним змістом, компетентнісно зорієнтовані задачі;

розв’язує задачі на знаходження четвертого пропорційного, на подвійне зведення до одиниці, на спільну роботу;

складає вираз до задачі з буквеними даними;

розв’язує прості задачі на визначення тривалості події;

розуміє сутність процесу і складає обернені задачі до даної задачі;

створює допоміжну модель задачі різними способами;

обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі;

планує розв’язування /розв’язання задачі;

створює математичну модель задачі;

перевіряє правильність розв’язку задачі: складає і розв’язує обернену задачу, розв’язує задачу іншим способом тощо;

складає сюжетні задачі;

 

За допомогою малюнка сприймає на слух задачу і показує на малюнку зображення, в реальності про кого, або про що  іде мова та розв’язує прості задачі (на одну дію);

виконує елементарні дослідження математичних залежностей з допомогою вчителя;  використовує досвід математичної діяльності під час виконання дослідницьких завдань міжпредметного характеру, роботи над навчальними проектами, у проблемних ситуаціях повсякденного життя;

 

 

Робота з даними

читає нескладні таблиці, зчитує дані з графів, схем, діаграм;

обирає дані, необхідні і достатні для розв’язання проблемної ситуації;

вносить дані до таблиць;

користується даними під час розв’язування практично зорієнтованих задач

 

читає вирази ( на обчислення виразів в межах 20)

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Інші матеріали
НУШ
Інкл
Додано
31 серпня
Переглядів
254
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку