Математика. 3 клас. Діагностувальна робота. Моніторинг навчальних втрат

Про матеріал
Робота містить два варіанти діагностувальної роботи з математики для 3 класу. Комплексна діагностувальна робота розроблена для моніторингу навчальних втрат за 2 клас і розробки подальших дій для їх усунення, спирається на методичні рекомендації , підготовлені співробітниками відділу початкової освіти імені О. Я. Савченко Інституту педагогіки НАПН України, щодо діагностики та механізмів подолання втрат у засвоєнні учнями 1 – 4 класів програмового змісту з української мови та читання, математики, інтегрованого курсу «Я досліджую світ», заподіяних пандеміями COVID– 19 та воєнним станом у країні.
Перегляд файлу

Діагностувальна робота. Моніторинг навчальних втрат

                                               Математика.  3 клас. Варіант 1

 

Прізвище і ім’я___________________________  дата ______________

 

  1. Виконай додавання і віднімання частинами:


7 + 9  =            35 – 8 =

 

  1. Обчисли:

45 + 8=        18 – 9= 35 + 29=        95 – 43=

 

42 + (13 + 28)=                             80 – (34 + 15)=             

 

  1. Знайди значення виразу: 43 – (а + 15) , якщо a = 12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Заміни множення додаванням. Обчисли значення кожної суми.

 

13 • 3=                                                             4 • 5=

 

 

  1. Відміряй і познач на прямій відрізок завдовжки 3 см.

___________________________________________________

 

  1. Доповни короткий запис умови і розв’яжи задачу.

На лататті сиділи 12 жабок. Після того, як кілька жабок стрибнули у воду, на лататті залишилося 10 жабок. Скільки жабок стрибнуло у воду?

Задача

Сиділи – Стрибнули – Залишилося

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


  1. Запиши, котру годину показує кожен годинник у другу половину доби.

 

  1.  Розглянь діаграму, на якій показано, у яких гуртках займаються другокласники. Дай відповіді на запитання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Який гурток відвідує найбільше учнів 2 класу? ____________

У скільки разів більше учнів займаються вокалом, ніж хореографією? ___________

Які гуртки відвідує однакова кількість учнів?______________________

     

 

Самооцінювання

Мій настрій: Завдання для мене були: Чи достатньо зусиль       докладено?

                                                    

Оцінювання

_______________________________________________________________________

__________________________________________________________________________             

 

 

Діагностувальна робота. Моніторинг навчальних втрат

                                               Математика.  3 клас. Варіант 2

 

Прізвище і ім’я___________________________  дата ______________

  1. Виконай додавання і віднімання частинами:


6 + 9  =            34 – 8 =

 

  1. Обчисли:

46 + 7=      17 – 8=            45 + 28= 85 – 41=

 

43 + (12 + 29)=                       80 – (24 + 15)=             

 

  1. Знайди значення виразу: 43 – (а + 15) , якщо a = 14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Заміни множення додаванням. Обчисли значення кожної суми.

 

15 • 3=                                                             5 • 4=

 

  1. Відміряй і познач на прямій відрізок завдовжки 3 см.

___________________________________________________

 

  1. Доповни короткий запис умови і розв’яжи задачу.

На лататті сиділи 14 жабок. Після того, як кілька жабок стрибнули у воду, на лататті залишилося 10 жабок. Скільки жабок стрибнуло у воду?

Задача

Сиділи – Стрибнули – Залишилося

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


  1. Запиши, котру годину показує кожен годинник у другу половину доби.

 

  1.  Розглянь діаграму, на якій показано, у яких гуртках займаються другокласники. Дай відповіді на запитання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Який гурток відвідує найбільше учнів 2 класу? ____________

У скільки разів більше учнів займаються вокалом, ніж хореографією? ___________

Які гуртки відвідує однакова кількість учнів?______________________

     

 

Самооцінювання

Мій настрій: Завдання для мене були: Чи достатньо зусиль       докладено?

                                                    

Оцінювання

_______________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Контрольні роботи
НУШ
Додано
14 вересня
Переглядів
397
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку