Модифікована навчальна програма з інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» для ученя з ООП 5 класу
Зміст навчального матеріалу |
Навчальні досягнення учениці |
РОЗДІЛ 1. ПІЗНАЄМО СВІТ НАУКИ Тема 1. Знайомство з наукою
|
За допомогою вчителя називає природничі науки (біологію, фізику, хімію, географію, астрономію, екологію); має уявлення про правила БЖ. |
Тема 2. Науковий метод пізнання
|
За запитанням учителя називає/показує на малюнку зображення обладнання для вивчення природи; спостерігає та називає об’єкти природи |
Тема 3. Фізичні величини та їхнє вимірювання Практична робота. «Змішування води та вимірювання температури» |
За допомогою вчителя обирає зображення приладів для вимірювання фізичних величин; відповідно до можливостей виконує елементи практичної роботи |
РОЗДІЛ 2. ПІЗНАЄМО БУДОВУ РЕЧОВИНИ Тема 1. Тіла та речовини |
Розрізняє предмети, що нас оточують |
Тема 2. Три стани речовини Практична робота. Спостереження явищ дифузії та випаровування |
Розрізняє три стани води; називає, за допомогою вчителя їхні властивості; відповідно до можливостей виконує елементи практичної роботи |
Тема 3. Розчинні та нерозчинні речовини Практична робота. Розділення розчинних і нерозчинних речовин фільтруванням. |
Виконує елементи практичної роботи з допомогою вчителя |
РОЗДІЛ 3. ПІЗНАЄМО НАШУ ПЛАНЕТУ Тема 1. Наша планета – Земля Практична робота. Ознайомлення зі зразками гірських порід і мінералів. |
За допомогою вчителя розрізняє зображеннях гірські породи; відповідно до можливостей виконує елементи практичної роботи |
Тема 2. Земля на глобусі і фізичній карті. План місцевості Практична робота. Вимірювання відстаней на місцевості і карті |
За допомогою вчителя називає яку форму має Земля; відповідно до можливостей виконує елементи практичної роботи |
Тема 3. Суходіл на Землі
|
За допомогою вчителя розпізнає на зображеннях суходіл та воду; |
Тема 4. Вода на Землі
|
За допомогою малюнків та запитань вчителя розповідає де міститься вода на Землі; може назвати найпростіші відомості про застосування води |
Тема 5. Повітряна оболонка Землі
|
Називає погодні явища, характерні для своєї місцевості. |
РОЗДІЛ 4. ПІЗНАЄМО РІЗНОМАНІТТЯ ОРГАНІЗМІВ Тема 1. Світ живих організмів |
За допомогою вчителя називає живі організми та їхні частини |
Тема 2. Клітина
|
За допомогою вчителя та зразком розмальовує клітини найпростіших організмів |
Тема 3. Бактерії та віруси
|
Розуміє найпростіші поняття про віруси та бактерії |
Тема 4. Гриби. Лишайники
|
За допомогою вчителя розрізняє найпростіші гриби своєї місцевості |
Тема 5. Рослини та їхнє різноманіття
|
За допомогою вчителя називає найпростіші елементи квіткової рослини та деякі рослини своєї місцевості |
Тема 6. Тварини та їхнє різноманіття
|
за навідними запитаннями вчителя розповідає як доглядати за домашніми тваринами та називає своїх домашніх тварин |
Тема 7. Таємниці організму людини
|
За навідними запитаннями вчителя розказує звідки наш організм бере енергію; має поняття про те, чим дихає людина та про найпростіші функції органів чуття |
РОЗДІЛ 5. ПІЗНАЄМО СЕБЕ І СВІТ Тема 1. Ми і наше здоров’я |
Розрізняє, за допомогою вчителя, поняття «сон», «здоров’я людини», «рух» |
Тема 2. Ми та наше середовище життя
|
За допомогою вчителя розрізняє різні види діяльності людини |
Тема 3. Природні скарби України
|
За допомогою вчителя називає найпоширеніші рослини та тварини рідного краю; за малюнками наводить приклади використання рослин у своїй місцевості |
Тема 4. Природа надихає
|
За допомогою навідних питань вчителя розказує для чого потрібна природа людині |