Модифікована навчальна програма

Про матеріал
Модифікована навчальна програма з інтегрованого курсу "пізнаємо пироду" для учня з ООП 5 клас. Підручник інтегрованого курсу для 5 класу закладів загальної середньої освіти. Автор: Д.Д.Біда, Т.Г.Гільберг, Я.І.Колісник
Перегляд файлу

Модифікована навчальна програма з інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» для ученя з ООП 5 класу

 

 

 

Зміст навчального матеріалу

 

Навчальні досягнення учениці

РОЗДІЛ 1. ПІЗНАЄМО СВІТ НАУКИ

Тема 1. Знайомство з наукою

 

За допомогою вчителя називає природничі науки (біологію, фізику, хімію, географію, астрономію, екологію); має уявлення про правила БЖ.

Тема 2. Науковий метод пізнання

 

За запитанням учителя називає/показує на малюнку зображення обладнання для вивчення природи; спостерігає та називає об’єкти природи

Тема 3. Фізичні величини та їхнє вимірювання

Практична робота. «Змішування води та вимірювання температури»

За допомогою вчителя обирає зображення приладів для вимірювання фізичних величин; відповідно до можливостей виконує елементи практичної роботи

РОЗДІЛ 2. ПІЗНАЄМО БУДОВУ РЕЧОВИНИ

Тема 1. Тіла та речовини

Розрізняє предмети, що нас оточують

Тема 2. Три стани речовини

Практична робота. Спостереження явищ дифузії та випаровування

Розрізняє три стани води; називає, за допомогою вчителя їхні властивості; відповідно до можливостей виконує елементи практичної роботи

Тема 3. Розчинні та нерозчинні речовини

Практична робота. Розділення розчинних і нерозчинних речовин фільтруванням.

Виконує елементи практичної роботи з допомогою вчителя

РОЗДІЛ 3. ПІЗНАЄМО НАШУ ПЛАНЕТУ

Тема 1. Наша планета – Земля

Практична робота. Ознайомлення зі зразками  гірських порід і мінералів.

За допомогою вчителя розрізняє  зображеннях гірські породи;  відповідно до можливостей виконує елементи практичної роботи

Тема 2. Земля на глобусі і фізичній карті. План місцевості

Практична робота. Вимірювання відстаней на місцевості і карті

За допомогою вчителя називає яку форму має Земля; відповідно до можливостей виконує елементи практичної роботи

Тема 3. Суходіл на Землі

 

За допомогою вчителя розпізнає на зображеннях суходіл та воду;

Тема 4. Вода на Землі

 

За допомогою малюнків та запитань вчителя розповідає де міститься вода на Землі; може назвати найпростіші відомості про застосування води

Тема 5. Повітряна оболонка Землі

 

Називає погодні явища, характерні для своєї місцевості.

РОЗДІЛ 4. ПІЗНАЄМО РІЗНОМАНІТТЯ ОРГАНІЗМІВ

Тема 1. Світ живих організмів

За допомогою вчителя називає живі організми та їхні частини

Тема 2. Клітина

 

За допомогою вчителя та зразком розмальовує клітини найпростіших організмів

Тема 3. Бактерії та віруси

 

Розуміє найпростіші поняття про віруси та бактерії

Тема 4. Гриби. Лишайники

 

За допомогою вчителя розрізняє найпростіші гриби своєї місцевості

Тема 5. Рослини та їхнє різноманіття

 

За допомогою вчителя називає найпростіші елементи квіткової рослини та деякі рослини своєї місцевості

Тема 6. Тварини та їхнє різноманіття

 

за навідними запитаннями вчителя розповідає як доглядати за домашніми тваринами та називає своїх домашніх тварин

Тема 7. Таємниці організму людини

 

За навідними запитаннями вчителя розказує звідки наш організм бере енергію; має поняття про те, чим дихає людина та про найпростіші функції органів чуття

РОЗДІЛ 5. ПІЗНАЄМО СЕБЕ І СВІТ

Тема 1. Ми і наше здоров’я

Розрізняє, за допомогою вчителя, поняття «сон», «здоров’я людини», «рух»

Тема 2. Ми та наше середовище життя

 

За допомогою вчителя розрізняє різні види діяльності людини

Тема 3. Природні скарби України

 

За допомогою вчителя називає найпоширеніші рослини та тварини рідного краю; за малюнками наводить приклади використання рослин у своїй місцевості

Тема 4. Природа надихає

 

За допомогою навідних питань вчителя розказує для чого потрібна природа людині

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Білаш Оксана Йосифівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Крук Ірина Йосипівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Виноградова Людмила Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Ромашко Світлана Чеславівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
Пов’язані теми
Природознавство, 5 клас, Планування
Інкл
Додано
6 вересня 2022
Переглядів
9069
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку