Модифікована навчальна програма з алгебри для 7 класу

Про матеріал
Модифікована навчальна програма з алгебри для учня (учениці) 7 класу з особливими освітніми потребами.
Перегляд файлу

Модифікована навчальна програма з алгебри для учня 7 класу

 

Розроблена на основі типової навчальної програми з математики  для загальноосвітніх навчальних закладів ( затверджена  Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804)

 

 

 

 

 

 

 

7 клас

АЛГЕБРА

(70 год,2 год на тиждень)

Послідовність засвоєння матеріалу

Зміст

навчального матеріалу (модифікована програма передбачає зміну змісту,

концептуальної складності

навчального матеріалу)

Форма/темп засвоєння матеріалу

Очікувані результати навчально- пізнавальної (модифікована програма передбачає зміну змісту очікуваних результатів навчання)

Тема 1. ЦІЛІ ВИРАЗИ (30 год)

 

Вирази зі змінними. Цілі раціональні вирази.

 

Тотожність. Тотожні перетворення виразу.

 

Степінь з натуральним показником. Властивості степеня з натуральним показником.

 

Одночлен. Піднесення одночленів до степеня. Множення одночленів.

Многочлен. Подібні члени многочлена та їх зведення.

Степінь многочлена.

 

Додавання, віднімання і множення многочленів.

 

Формули квадрата двочлена, різниці квадратів, суми і різниці кубів.

 

Розкладання многочленів на множники

Денна форма (очна) або з використанням технологій дистанційного навчання

 

Учень/учениця:

Намагається за допомогою асистента чи вчителя:

наводити приклади (за зразком чи аналогією): числових виразів; виразів зі змінними; одночленів; многочленів

пояснювати:

·   як знайти числове значення виразу зі змінними при заданих значеннях змінних;

·   що таке: тотожні вирази, тотожне перетворення виразу, одночлен стандартного вигляду, коефіцієнт;

Намагається повторювати за вчителем чи асистентом:

·   означення: одночлена, степеня з натуральним показником; многочлена, подібних членів многочлена, степеня многочлена;

·   властивості степеня з натуральним показником;

·  правила: множення одночлена і многочлена, множення двох многочленів;

за допомогою асистента та зразків намагається розв’язувати вправи, що передбачають: обчислення (на калькуляторі) значень виразів зі змінними; зведення одночлена до стандартного вигляду; перетворення добутку одночлена і многочлена, суми, різниці, добутку двох многочленів у многочлен; розкладання многочлена на множники способом винесення спільного множника за дужки, способом групування, за формулами скороченого множення та із застосуванням декількох способів; використання зазначених перетворень у процесі розв’язування рівнянь, доведення тверджень

Тема 2. ФУНКЦІЇ (10 год)

Функціональна залежність між величинами як математична модель реальних процесів.

 

Функція. Область визначення та область значень функції. Способи задання функції. Графік функції.

 

Лінійна функція її графік та властивості

Денна форма (очна) або з використанням технологій дистанційного навчання

 

Учень/учениця:

Намагається за допомогою асистента чи вчителя:

розрізняти (за зразком чи аналогією):

функціональні залежності; лінійні функції;

за допомогою асистента чи вчителя пояснює, що таке: аргумент; функція; область визначення функції; область значень функції; графік функції;

розуміє означення понять: функція; графік функції; лінійна функція; пряма пропорційність;

називає: способи задання функції;

за допомогою асистента чи вчителя намагається описувати побудову графіка функції, зокрема лінійної та її окремого виду – прямої пропорційності;

за допомогою асистента, вчителя та зразків намагається розв’язувати вправи, що передбачають: знаходження області визначення функції; знаходження значення функції за даним значенням аргументу; побудову графіка лінійної функції; знаходження за графіком функції значення функції за даним значенням аргументу і навпаки; визначення окремих характеристик функції за її графіком (додатні значення, від’ємні значення, нулі);

за допомогою асистента, вчителя та зразків намагається складати задачі на: пряму пропорційність на основі життєвого досвіду;

 Тема 3. ЛІНІЙНІ РІВНЯННЯ ТА ЇХ СИСТЕМИ (18 год)

Лінійне рівняння з однією змінною. Лінійне рівняння з двома змінними та його графік.

 

Система двох лінійних рівнянь з двома змінними.

 

Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними: графічним способом; способом підстановки; способом додавання.

 

Лінійні рівняння та їх системи як математичні моделі текстових задач

Денна форма (очна) або з використанням технологій дистанційного навчання

 

Учень/учениця:

розрізняє: рівняння з однією та двома змінними; лінійних рівнянь з однією та двома змінними; системи двох лінійних рівнянь з двома змінними;

Намагається повторювати за вчителем чи асистентом:

означення: лінійних рівнянь з однією та двома змінними; розв’язку рівняння з двома змінними; розв’язку системи двох лінійних рівнянь з двома змінними;

 намагається будувати за допомогою асистента за аналогією графіки лінійних рівнянь із двома змінними;

описує за допомогою асистента способи розв’язування системи двох лінійних рівнянь з двома змінними;

намагається складати за аналогією за допомогою вчителя: рівняння та системи рівнянь за умовою текстової задачі;

намагається розв’язувати за допомогою асистента, алгоритму дій: лінійні рівняння з однією змінною і рівняння, що зводяться до них; текстові задачі за допомогою лінійних рівнянь з однією змінною; системи двох лінійних рівнянь з двома змінними, вказаними у змісті способами; текстові задачі за допомогою систем двох лінійних рівнянь з двома змінними

 

docx
Додав(-ла)
Чморик Наталія
Пов’язані теми
Алгебра, 7 клас, Планування
Інкл
Додано
31 жовтня
Переглядів
286
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку