Модифікована навчальна програма з англійської мови

Про матеріал
Модифікована навчальна програма з англійської мови для дітей з особливими освітніми потребами для третього рівня підтримки. 10 Клас
Перегляд файлу

Назва закладу

 

Затверджено

 

Рішенням педагогічної ради

 

Протокол     №__від_______

 

 

 

Модифікована програма з англійської мови

 

 

 

 

10 клас

 

 

 

 

Розроблена на основі начальної програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 10-11 класи. Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки №1407 від 23 жовтня 2017 року

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учитель:


 


Цілі навчання у старшій школі

Навчання іноземної мови у старшій школі здійснюється на базовому загальноосвітньому та поглибленому профільному рівнях відповідно до визначеного навчального плану та спеціальних навчальних програм.

Базовий загальноосвітній рівень передбачає оволодіння учнями іншомовним досвідом, який забезпечує сформованість у них іншомовної комунікативної компетентності на рівні незалежного користувача.

Мета навчання у профільних класах полягає у формуванні в учнів іншомовної комунікативної компетентності у межах сфер і тем, окреслених навчальною програмою для кожного профілю. Профільне навчання відбувається відповідно до цілей та змісту обраних учнями курсів за вибором і передбачає поглиблене та професійно зорієнтоване оволодіння мовою.

Навчання іноземної мови у профільній школі не розглядається як автономний процес, а відбувається відповідно до навчального та іншомовного досвіду, набутого учнями в початковій та основній школі, з урахуванням вікових можливостей та комунікативних потреб старшокласників.

 

Зміст навчання забезпечується єдністю предметного, процесуального та емоційно-ціннісного компонентів і створюється на основі взаємопов’язаного оволодіння іноземною мовою і культурою народу, що нею спілкується. Такий підхід зумовлює формування готовності учнів до іншомовної міжкультурної комунікації у межах типових сфер, тем і ситуацій спілкування, визначених навчальною програмою. На кінець 11-го класу учні загальноосвітнього навчального закладу, які вивчають першу іноземну мову, досягають рівня В1, учні спеціалізованої школи з поглибленим вивченням іноземної мови - рівня В2, а ті, хто оволодіває другою іноземною мовою, - рівня А2+. Ці рівні характеризують результати навчальних досягнень у кожному виді мовленнєвої діяльності та узгоджуються із Загальноєвропейськими Рекомендаціями з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання.

Завдання полягає у формуванні вмінь:

  •          здійснювати спілкування в межах сфер, тем і ситуацій, визначених чинною навчальною програмою;
  •          розуміти на слух зміст автентичних текстів;
  •          читати і розуміти автентичні тексти різних жанрів і видів із різним рівнем розуміння змісту;
  •          здійснювати спілкування у письмовій формі відповідно до поставлених завдань;
  •          адекватно використовувати досвід, набутий у вивченні рідної мови та інших навчальних предметів, розглядаючи його як засіб усвідомленого оволодіння іноземною мовою;
  •          використовувати у разі потреби невербальні засоби спілкування за умови дефіциту наявних мовних засобів;
  •          критично оцінювати інформацію та використовувати її для різних потреб;
  •          висловлювати свої думки, почуття та ставлення;
  •          ефективно взаємодіяти з іншими усно, письмово та за допомогою засобів електронного спілкування;
  •          обирати й застосовувати доцільні комунікативні стратегії відповідно до різних потреб;
  •          ефективно користуватися навчальними стратегіями для самостійного вивчення іноземних мов..

Функції іноземних мов у реалізації цілей навчання

У процесі навчання іншомовного спілкування комплексно реалізуються освітня, виховна і розвивальна функції.

Освітня функція спрямована на:

  •          усвідомлення учнями значення іноземної мови для життя у мультилінгвальному та полікультурному світовому просторі;
  •          оволодіння знаннями про культуру, історію, реалії та традиції країни виучуваної мови;
  •          залучення учнів до діалогу культур (рідної та іншомовної);
  •           розуміння власних індивідуальних особливостей як психофізіологічних засад для оволодіння іноземною мовою;
  •           усвідомлення значень мовних явищ, іншої системи понять, за допомогою якої спримається дійсність;
  •           формування вміння використовувати в разі потреби різноманітні стратегії для задоволення власних іншомовних комунікативних намірів (працювати з підручником, словником, довідковою літературою, мультимедійними засобами тощо).

Виховна функція сприяє:

  •           формуванню в учнів позитивного ставлення до іноземної мови як засобу спілкування, поваги до народу, носія цієї мови, толерантного ставлення до його культури, звичаїв і способу життя;
  •           розвитку культури спілкування, прийнятої в сучасному цивілізованому суспільстві;
  •           емоційно-ціннісному ставленню до всього, що нас оточує;
  •           розумінню важливості оволодіння іноземною мовою і потреби користуватися нею як засобом спілкування.

Розвивальна функція сприяє розвитку в учнів:

Компетентнісний потенціал галузі «Іноземні мови»

Провідним засобом реалізації зазначених цілей є компетентнісний підхід до організації навчання у загальноосвітній школі на основі ключових компетентностей як результату навчання.

 

Ключові компетентності

Компоненти

1

Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами

Уміння:

  •           використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленнєвої діяльності;
  •          засобами іноземної мови популяризувати Україну, українську мову, культуру, традиції, критично оцінювати їх.

Ставлення:

  •           гордість за Україну, її мову та культуру;
  •           розуміння потреби популяризувати Україну у світі засобами іноземних мов;
  •          усвідомлення того, що, вивчаючи іноземну мову, ми збагачуємо рідну;
  •           готовність до міжкультурного діалогу.

2

Спілкування іноземними мовами

Реалізується через предметні компетентності.

3

Математична компетентність

Уміння:

  •           розв’язувати комунікативні та навчальні проблеми, застосовуючи логіко-математичний інтелект;
  •          логічно обґрунтовувати висловлену думку;
  •           використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань.

Ставлення:

  •           готовність до пошуку різноманітних способів розв’язання комунікативних і навчальних проблем.

4

Основні компетентності у природничих науках і технологіях

Уміння:

  •          описувати іноземною мовою природні явища, технології, аналізувати та оцінювати їх роль у життєдіяльності людини.

Ставлення:

  •           інтерес до природи та почуття відповідальності за її збереження;

розуміння глобальності екологічних проблем і прагнення долучитися до їх розв’язання за допомогою іноземної мови.за допомогою іноземної мови.

5

Інформаційно- цифрова компетентність

Уміння:

  •           вивчати іноземну мову з використанням спеціальних програмних засобів, ігор, соціальних мереж;
  •          створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами;
  •          спілкуватися іноземною мовою з використанням інформаційно- комунікаційних технологій (ІКТ);
  •          застосовувати ІКТ для пошуку, обробки, аналізу та підготовки інформації відповідно до поставлених завдань.

Ставлення:

готовність дотримуватись авторських прав та мережевого етикету.

6

Уміння вчитися впродовж життя

Уміння:

  •           визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення іноземної мови;
  •           використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання;
  •           самостійно працювати з підручником, шукати нову інформацію з різних джерел та критично оцінювати її;
  •           організовувати свій час і навчальний простір;
  •           оцінювати власні навчальні досягнення.

Ставлення:

  •           сміливість у спілкуванні іноземною мовою;
  •           подолання власних мовних бар’єрів;
  •           відповідальність за результати навчально-пізнавальної діяльності;
  •           наполегливість;

внутрішня мотивація та впевненість в успіху.

7

Ініціативність і підприємливість

Уміння:

  •           ініціювати усну, писемну, зокрема онлайн взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми;
  •           генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя;
  •           презентувати себе і створювати тексти (усно і письмово) іноземною мовою, які сприятимуть майбутній кар’єрі.

Ставлення:

  •          дотримання етичної поведінки під час розв’язання життєвих проблем;
  •           комунікабельність та ініціативність;
  •           ставлення до викликів як до нових можливостей;
  •           відкритість до інновацій;

креативність.

8

Соціальна та громадянська компетентності

Уміння:

  •          формулювати власну позицію;
  •          співпрацювати з іншими для досягнення визначеного результату, спілкуючись іноземною мовою;
  •           розв’язувати конфлікти у комунікативних ситуаціях;
  •           переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування;
  •           переконувати засобами іноземної мови у важливості дотримання прав людини;
  •           критично оцінювати інформацію з різних іншомовних джерел. Ставлення:
  •          толерантність у спілкуванні з іншими;
  •           проактивність в утвердженні демократичних цінностей;

усвідомлення необхідності володіння іноземними мовами для підвищення власного добробуту;

9

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Уміння:

  •           висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва;
  •           порівнювати та оцінювати мистецькі твори та культурні традиції різних народів.

Ставлення:

  •          усвідомлення цінності культури для людини і суспільства;

повага до багатства і розмаїття культур.

10

Екологічна грамотність і здорове життя

Уміння:

  •           розвивати екологічне мислення під час опрацювання тем, текстів, новин, комунікативних ситуацій, аудіо- та відеоматеріалів;
  •           розробляти, презентувати та обґрунтовувати проекти, спрямовані на збереження довкілля;
  •           пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови. Ставлення:
  •           сприймання природи як цілісної системи;
  •           готовність обговорювати питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища;

відповідальне ставлення до власного здоров’я та безпеки

Такі ключові компетентності, як уміння вчитися, ініціативність і підприємливість, екологічна грамотність і здорове життя, соціальна та громадянська компетентності можуть формуватися паралельно засобами усіх навчальних предметів і є метапредметними. Виокремлення в навчальних програмах таких інтегрованих змістових ліній, як «Екологічна безпека та сталий розвиток», «Громадянська відповідальність», «Здоров'я і безпека», «Підприємливість та фінансова грамотність» спрямоване на формування в учнів здатності застосовувати знання й уміння з різних предметів у реальних життєвих ситуаціях. Інтегровані змістові лінії реалізуються під час вивчення іноземної мови у спеціалізованих школах із поглибленим вивченням предмета, у загальноосвітніх навчальних закладах, а також під час вивчення другої іноземної мови. Види діяльності та уміння, зазначені у змістових лініях, добираються відповідно до комунікативної потреби, тематики ситуативного спілкування, вікових особливостей та рівня підготовленості учнів.

 

 

 

Інтегровані змістові лінії та орієнтовні способи їх реалізації

Змістова лінія «Екологічна безпека та сталий розвиток» спрямована на формування в учнів соціальної активності, відповідальності та екологічної свідомості, готовності брати участь у вирішенні питань збереження довкілля і розвитку суспільства, усвідомлення важливості сталого розвитку для майбутніх поколінь.

Засобами іноземних мов учнів орієнтують на:

• сприймання природи як цілісної системи;

  •           взаємозв’язок людини з навколишнім середовищем та її залежність від природних ресурсів;
  •           готовність обговорювати питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища на рівні свого регіону, держави та на глобальному рівні;
  •           уміння презентувати та обґрунтовувати проекти, спрямовані на збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку.

Реалізація змістової лінії «Громадянська відповідальність» сприяє формуванню відповідального члена громади і суспільства, який розуміє принципи і механізми їх функціонування.

Засобами іноземних мов учнів орієнтують на уміння:

  •           давати обґрунтовану оцінку особливостям життєдіяльності в демократичному суспільстві, презентувати свою роль у його розвитку;
  •           висловлювати власну громадянську позицію та свої погляди щодо різноманітних соціальних проблем як у власній країні, так і у світовому просторі;
  •           дискутувати довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультурному середовищі, обґрунтовуючи власні погляди конкретними прикладами із життя світової спільноти.

Вивчення питань, що належать до змістової лінії «Здоров'я і безпека», виховує учня як духовно, емоційно, соціально і фізично повноцінного члена суспільства, який здатний дотримуватися здорового способу життя і створювати безпечне життєве середовище.

Засобами іноземних мов учнів орієнтують на:

  •           уміння дискутувати довкола питань здоров’я людини;
  •           усвідомлення впливу шкідливих звичок на здоров’я людини;
  •           дотримання правил дорожнього руху, правил поведінки на воді та в інших місцях.

Змістова лінія «Підприємливість та фінансова грамотність» спрямована на розвиток кращого розуміння молодим поколінням українців практичних аспектів фінансових питань (здійснення заощаджень, інвестування, запозичення, страхування, кредитування тощо).

Засобами іноземних мов учнів орієнтують на:

  •           уміння обговорювати окремі питання економічної та господарської діяльності, а також своєї ролі у сучасному технологічному середовищі;
  •           уміння розповідати про перспективи власного професійного вибору;
  •           готовність до прояву своєї обізнаності та власного ставлення до фінансових можливостей сучасних професій;
  •           уміння пояснювати особливості ощадливості та грамотного розподілу фінансів/грошей.

Тема

Змістова лінія

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров'я і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Я, моя родина, мої друзі

Усвідомлює цінності життя.

Розуміє систему цінностей сучасної родини.

Демонструє розуміння основ ефективного спілкування.

Усвідомлює необхідність бути заощадливим та використовувати технології для покращення добробуту родини.

 

Усвідомлює права людини, важливість толерантного ставлення до поглядів і переконань з урахуванням інтересів і потреб інших.

Усвідомлює різні стилі розв’язання конфліктів, адекватно поводить себе у конфіліктних ситуаціях.

Аналізує та оцінює приклади доброчинності з власного досвіду.

 

Визначає життєві уміння, необхідні для удосконалення характеру.

Аналізує вплив конфліктної поведінки на здоров’я.

 

 

Демонструє розуміння прав та обов’язків молоді.

Толерантно спілкується з однолітками і дорослими, у разі необхідності виступає у ролі посередника та пропонує цивілізовані шляхи вирішення конфлікту.

.

 

 

 

 

Спорт і дозвілля

 

 

Сприймає основні переваги здорового способу життя.

Усвідомлює обмеженість ресурсів родини для задоволення власних потреб.

Усвідомлює важливість збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку.

Приймає\відхиляє пропозиції щодо участі у клубах за інтересами.

 

Співвідносить власні культурні потреби з можливостями сімейного бюджету.

 

 

Оцінює роль медіа у житті громадянської спільноти.

Дає поради щодо техніки безпеки під час масових культурних заходів.

 

Харчування

Оцінює переваги органічних продуктів.

 

Висловлює власні вподобання щодо якісних продуктів харчування для здоров’я людини.

Обґрунтовує корисність раціонального харчування.

 

Аналізує та складає харчовий раціон відповідно до енергетичних затрат власного організму.

 

.

Обґрунтовує корисність раціонального харчування і підтверджує це відповідними прикладами.


Подорож

Аналізує переваги та недоліки різних видів та форм туризму з огляду на їх уплив на довкілля.

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі.

Розуміє необхідність дотримання правил безпеки під час подорожі.

Прогнозує обсяг фінансових витрат під час подорожі.

Шкільне життя

 

Аналізує стосунки з однолітками.

Розуміє важливість принципів рівноправного спілкування.

 

 

 

Оцінює та обирає ефективний спосіб підготовки до випускних іспитів з точки зору розумового навантаження.

Обговорює та оцінює фінансові перспективи на майбутнє навчання.

Робота і професії

 

Оцінює свої здібності та можливості на шляху до мети.

 

Обговорює матеріальні критерії та мотиви для вибору професії.

 

 

 

 

Обґрунтовує підприємницьку компетентність, керування власним життям та кар’єрою.

 

 

 

 

 

Аналізує власні бажання та потреби у контексті вибору майбутньої професії.

Визначає свої пріоритети

 

Оцінює фінансові можливості сучасних професій.

Україна в світі

 

Усвідомлює роль України у міжнародних організаціях.

 

Демонструє розуміння важливості благодійної діяльності.

 

 

Висловлює власну громадянську позицію щодо соціальних викликів.

 

 


 

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів
(Комунікативна компетентність)

Комунікативні уміння

 

Іноземна мова у загальноосвітніх навчальних закладах

 

Рецептивні

Сприймання на слух

Розуміє ОСНОВНИЙ зміст чіткого, ПОВІЛЬНОГО нормативного мовлення, зокрема короткі ФРАЗИ на знайомі ТЕМИ, що регулярно зустрічаються у школі, на дозвіллі тощо.

Зорове сприймання

Читає НЕ ВЕЛИКІ із рівнем розуміння прості тексти, в яких зустрічаються ЛО, що стосуються його/її сфери інтересів.


Інтеракційні

Усна взаємодія

Використовує діапазон простих мовленнєвих засобів у більшості ситуацій, які виникають під час подорожі чи перебування в країні виучуваної мови. Зможе відреагувати КОРОТКОЮ ВІДПОВІДДЮ на пропозицію довкола тем, які стосуються особистих інтересів, або тих, які пов'язані з повсякденним життям (наприклад, сім'я, хобі, навчання, подорож, останні новини тощо).

Писемна взаємодія

Пише КОРОТКІ особисті листи й записки з запитом або наданням простої актуальної інформації, пояснюючи те, що вважає важливим(Тільки із зразком)

Онлайн взаємодія

Здатна ВІДРЕАГУВАТИ на фотографію, онлайн коментар за допомогою знайомих слів та онлайн інструментів(emoji). Розміщує в мережі Інтернет дописи про ПОЧУТТЯ.

Продуктивні

Усне продукування

Досить ПОВІЛЬНО описує один із багатьох предметів, що належать до кола його/її інтересів ВИКОРИСТОВУЮЧИ ВИВЧЕНІ ЛО.

Писемне продукування

Пише КОРОТКІ речення на знайомі теми у межах своєї сфери інтересів, об'єднуючи низку окремих коротких елементів у лінійну послідовність.


Очікувана соціолінгвістична відповідність на кінець 10-го класу

Іноземна мова у загальноосвітніх навчальних закладах

Виконує широкий спектр мовленнєвих функцій та реагує на них, використовуючи поширені засоби їх вираження в нейтральному регістрі.

Усвідомлює основні правила ввічливості та діє у відповідності до них.

Усвідомлює і звертає увагу на найважливіші відмінності між звичаями, звичками, правилами поводження, цінностями та ідеалами, характерними для власної спільноти та країни виучуваної мови.

 

Лінгвістична компетенція на кінець 10-го класу

Лінгвістичний діапазон

Іноземна мова у загальноосвітніх навчальних закладах

Загальний

Володіє лінгвістичним діапазоном з  лексичним запасом для висловлювання на такі теми, як сім’я, хобі та інтереси, подорож, останні новини. ОБМЕЖЕНІСТЬ лексики може спричиняти вагання, нерішучість, повторення, а іноді й труднощі у формулюваннях.

Лексичний

Має ДОСТАТНІЙ словниковий запас для висловлювання з деякою нерішучістю на більшість повсякденних тем: сім’я, хобі та інтереси, навчання, подорож, останні новини.

Граматичний

Вживає досить правильно поширені структури в ПЕРЕДБАЧУВАНИХ ситуаціях дуже часто за допомогою запропонованої схеми-опори.

Фонологічний

Вимова В ЦІЛОМУ зрозуміла.


Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів на кінець 10-го класу
(Комунікативна компетентність)

 

Комунікативні види мовленнєвої діяльності

Комунікативні уміння

Рівень та дескриптори володіння англійською мовою на кінець 10-го класу

Рецептивні

Сприймання на слух

В цілому

Розуміє ТЕМАТИКУ мовлення, зокрема короткі розповіді на знайомі теми, які є типовими для шкільного життя та дозвілля.

Розуміння розмови між іншими людьми

Стежить за основним змістом розгорнутої дискусії, якщо мовлення чітке, повільне й нормативне та розуміє ОКРЕМІ СЛОВА.

Слухання наживо

Розуміє ОКРЕМІ СЛОВА простих коротких висловлень на знайомі теми, якщо мовлення чітке, повільне й нормативне.

Розуміє ТЕМАТИКУ простого висловлення однієї людини якщо мовлення чітке й відносно повільне.

 

 

 

 

 

Слухання радіо та аудіозаписів

Розуміє ОКРЕМІ СЛОВА випусків радіоновин і нескладний матеріал на знайомі теми, записаний на аудіоносій, якщо мовлення відносно чітке й повільне.

Аудіо-візуальне сприймання (телепрограми, фільми, відеозаписи)

Розуміє ЖАНР фільмів


Рецептивні

Зорове сприймання

В цілому

Читає із достатнім рівнем розуміння прості СЛОВА теми яка вивчається.

 

Розуміє ТЕМАТИКУ простих особистих листів, листівок, зокрема електронних, та дописів в мережі Інтернет, у яких зустрічаються знайомі ЛЕКСИЧНІ ОДИНИЦІ

 

Визначає, чи стаття, доповідь, огляд відповідають ВИЗНАЧЕНІЙ ТЕМІ.

Розуміє ВАЖЛИВУ інформацію у простих, чітко структурованих рекламних оголошеннях у газетах та журналах.

Читання для отримання інформації та аргументування

Виокремлює основний зміст ПРОСТИХ статей на знайомі теми.

 

Розуміє ПРОСТІ, КОРОТКІ інструкції на упаковках (наприклад, інструкції щодо приготування їжі).

 

 


Інтеракційні

Усна взаємодія

В цілому

Використовує ЕЛЕМЕНТАРНИЙ діапазон простих мовленнєвих засобів у більшості ситуацій, які виникають під час подорожі чи перебування у країні виучуваної мови.

Бесіда, дискусія та розуміння співрозмовника

Розуміє ОКРЕМІ СЛОВА під час звертання до нього/неї у простих повсякденних ситуаціях, хоча іноді змушений просити повторити певні слова та фрази.

Здатний\а кототко відповісти на питання якщо мовлення чітке і повільне

Цілеспрямована співпраця

Розуміє ДЕЯКИЙ зміст сказаного.

Отримання товарів та послуг

РОЗУМІЄ КЛЮЧОВІ СЛОВА

Обмін інформацією

Знаходить просту фактичну інформацію.

Запитує, як дістатися певного місця ВИКОРИСТОВУЮЧИ КОРОТКІ ЗАПИТАННЯ

Дає КОРОТКУ ВІДПОВІДЬ щодо простих питань із сфери своєї компетентності.


Інтеракційні

Писемна взаємодія

В цілому

Пише КОРОТКІ ЗАПИСКИ , ТЕЗИ наданням простої актуальної інформації.

Листування

 

Пише прості листи та електронні повідомлення ЛИШЕ ЗА ДОПОМОГОЮ СХЕМИ

Записки, повідомлення

 

Записує КОРОТКІ телефонні повідомлення, що складаються з кількох СЛІВ, якщо співрозмовник диктує їх чітко, ПОВІЛЬНО з розумінням ставлячись до його/її рівня володіння мовою.

Онлайн взаємодія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Онлайн взаємодіє

 Коментує дописи інших кореспондентів.

 


Продуктивні

Усне продукування

В цілому

ПОВІЛЬНО надає характеристику одному із багатьох предметів, що належать до кола його/її інтересів, використовуючи відому лексику.

Тривалий монолог: опис власного досвіду

 

ОКРЕМИМИ СЛОВАМИ описує книгу або фільм і повідомляє про свої уподобання

Тривалий монолог: обґрунтування власної думки

 

СТИСЛО висловлює власну  думку.

Схвалює чи не схвалює дії іншої особи за допомогою коротких РЕПЛІК.

Писемне продукування

В цілому

Пише прості РЕЧЕННЯ, СЛОВОСПОЛУЧЕННЯ на знайомі теми у межах своєї сфери інтересів, використовуючи відому лексику

 

Описує подію, недавню реальну чи уявну подорож ОКРЕМИМИ СЛОВАМИ.


Орієнтовні параметри для оцінювання навчально-пізнавальних досягнень учнів

Ці параметри стосуються лише оцінювання і не слугують основними орієнтирами у навчанні.

Уміння

Клас

10

11

Сприймання на слух (Аудіювання)

Обсяг прослуханого у запису матеріалу (у межах)

3-4 хв

3-4 хв

Зорове сприймання (Читання)

Обсяг одного тексту у словах (у межах)

250-300

300-350

Усна взаємодія (Діалог)

Висловлення кожного співрозмовника у репліках, правильно оформлених у мовному відношенні (у межах)

8

8

Усне продукування (Монолог)

Обсяг висловлення у реченнях (у межах)

10-11

11-12

Писемне продукування (Письмо)

Обсяг письмового повідомлення у словах (у межах)

100-130

130-150


 

Загальні характеристики ситуативного спілкування

№ п/п

Зміст навчального матеріалу

Очікувані результати

1.

Я,  моя родина, мої друзі

Особистість та її якості

Види особистісних стосунків

Стосунки  товаришами

Used to+ infinitive

З допомогою асистента вчителя учень:

-намагається назвати прикметники які характеризують його членів родини (3-4 слова до кожного члена родини);

- намагається назвати позитивні та негативні риси характеру людини;

- у реченнях намагається знайти та підкреслити Used to;

- намагається охарактеризувати людину використовуючи фрази:He/she looks…. He/She looks like….

- намагається у словах знайти та підкреслити префікси un- dis- in-.

2.

Спорт і дозвілля

Роль спорту в житті суспільства та особистості

Спортивні події/змагання

Обладнання для спорту/дозвілля

Враження від матчу/змагань

Expressing future actions(revision and comparison)

З допомогою асистента вчителя учень:

- може назвати та  вказати різні види спорту (7 слів);

- може знайти, назвати та підкреслити у реченнях допоміжне слово will;

-  на слух може розрізнити та назвати різні види спорту;

- може запам'ятати, вказати на назвати спортсменів світу та України;

- може намалювати та назвати свій улюблений вид спорту.

3.

Харчування

Національна кухня України та країн виучуваної мови

Смаки/уподобання

Second Conditionals (I)

З допомогою асистента вчителя учень:

- може назвати українські страви (5-7 слів);

- намагається запам'ятати лексичний матеріал (5-8 слів);

- може в реченнях знайти та підкреслити  if/ would;

- намагається назвати свої улюблені страви використовуючи фразу: I prefer…;

- намагається на слух розрізнити та назвати інгредієнти в стравах;

- може виготовити буклет/лепбук/ плакат про своє власне меню;

- може назвати та показати інгредієнти для приготування українського борщу.

4.

Природа і погода

Природні катаклізми, їх види та наслідки

Вплив погоди на здоров'я та настрій

Second Conditionals (II)

З допомогою асистента вчителя учень:

- намагається запам'ятати, назвати та показати природні лиха (4-5 слів);

- може на слух розрізнити та показати природні лиха (роздатковий матеріал);

- намагається запам'ятати та показати деякі пролеми навколишнього середовища;

- може виготовити буклет, постер, плакат, лепбук про природні лиха або забруднення навколишнього середовища.

5.

Живопис

Жанри живопису

Відомі художники та їхні твори

Відвідування музею, виставки або галереї

Past Perfect/ Past Perfect Continuous

З допомогою асистента вчителя учень:

- намагається запам'ятати  основні жанри живопису;

- на слух може розрізнити жанри  та вказати (роздатковий матеріал);

- може показати, назвати деяких відомих художників (2-3 художники) та їх твори;

- може пригадати допоміжне слово had, знайти його та підкреслити у реченнях;

- ознайомлюється  з інформацією про The National Gallery Collection (роздатковий матеріал);

- має уявлення про англійських художників (роздатковий матеріал);

- може виготовити плакат, постер про жанри живопису, відомих художників, або про музеї, галереї які найбільше запам'ятались (один на вибір).

6.

Наука і технічний прогрес

Комп'ютерне обладнання

Сучасні засоби комунікації та інформації

Комп'ютерні технології

Phrasal Verbs

З допомогою асистента вчителя учень:

- намагається  запам'ятати, назвати та показати  основні функції роботи на комп'ютері (5 слів), (роздатковий матеріал);

- намагається  запам'ятати та назвати  лексичний матеріал під час оботи з файлом (4-5 слів);

- намагається запам'ятати як вірно прочитати email address;

- намагається  розрізнити офіційний та неофіційний стиль листа;

- має поняття про cyber cafe та може назвати декілька їх функцій.

7.

Україна

Адміністративний та політичний устрій

Природні ресурси

Державні свята

Revision and comparison of part forms/ Mixed tenses

З допомогою асистента вчителя учень:

- може на карті знайти та показати Україну;

- може розрізнити державні символи України (роздатковий матеріал);

- намагається назвати декілька державних свят України;

- має уявлення про вибори в Україні.

8.

Країни виучуваної мови (за вибором)

Адміністративний та політичний устрій

Природні ресурси

Державні свята

З допомогою асистента вчителя учень:

- ознайомлюється з системами уряду  Британії, США,Канади Та Нової Зеландії;

- має уявлення  та може розрізнити на слух слова:democracy, republic, constitution, totalitarian;

- може показати на карті райони Канади та  їх столиці;

9.

Шкільне життя

Освіта в Україні та за кордоном

Заклади освіти

First Conditionals

З допомогою асистента вчителя учень:

- намагається запам'ятати слова (a skill, a respect, successful, particular);

- намагається запам'ятати слова to learn/to study та розрізняти їх;

- намагається запам'ятати слово «if» та «will» знайти в реченнях та підкреслити їх;

- та з допомогою роздаткового матеріалу може назвати типи шкіл:primary, secondary, high school;

- може використати фрази: I think so, too/ I think so, too;

- з допомогою роздаткового матеріалу може вказати на типи шкіл у Великій Британії.

10.

Робота і професії

Сучасні професії

Професійні якості та уміння

Present Perfect Continuous

З допомогою асистента вчителя учень:

- намагається запам'ятати професії;

- намагається розрізнити business/profession;

- намагається назвати професії членів родини та показати на картках;

- намагається запам'ятати вживання have/has (в ігрових формах);

- намагається на слух розпізнати професії.

 

                                Мовний інвентар – граматика

 

Категорія

Структура

Clause

First conditional

Second conditional

Modality

Can, should , must, have to, could, may, might, used to

Verb

To be in Present Simple\Past Simple, Present Simple, gerund after like, love, don’t like, hate, Present Continuous

 

 

 

 

docx
Додано
18 березня
Переглядів
48
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку