ПОВНА НАЗВА ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
Затверджено
Рішення педагогічної ради
Протокол № ___ від ______
МОДИФІКОВАНА НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА
З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
ДЛЯ 6 КЛАСУ
/інклюзивне навчання/
Учитель:
Пояснювальна записка
Модифікована навчальна програма з англійської мови для 6 класу розроблена відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.09.2020 р. №898 зі змінами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2022 р. №972. Програма укладена на основі чинної Модельної навчальної програми «Іноземна мова 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Редько В.Г., Шаленко О.П., Сотникова С.І., Коваленко О.Я., Коропецька І.Б., Якоб О.М., Самойлюкевич І.В., Добра О.М., Кіор Т.М.), рекомендованої Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 №795), до підручника Карпюк О.Д., Карпюк К.Т. Англійська мова (6-й рік навчання): підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти. – Тернопіль: видавництво Астон, 2023. – 160 с. Програма укладена з урахуванням освітніх потреб здобувача освіти.
Довготривалі цілі навчання:
Короткотривалі цілі навчання
|
Зміст навчального матеріалу |
Очікувані результати навчання |
Оцінювання знань здобувача освіти за семестр/рік |
- Сприяти формуванню вміння інформувати про себе, використовуючи вивчені лексичні одиниці. - Формувати вміння прослуховувати аудіозапис та сприймати іноземну мову на слух з допомогою асистента вчителя. - Сприяти формуванню вміння надавати короткі та повні відповіді на прості запитання. - Формувати вміння описувати свої вподобання, використовуючи вивчену лексику, з опорою на зразок і наочність. - Сприяти формуванню вмінь читати слова, короткі речення. - Сприяти виконанню простих завдань за прослуханим аудіозаписом з допомогою асистента вчителя. - Стимулювати вміння писати слова, короткі речення за темою. - Сприяти засвоєнню модальних дієслів. - Формувати вміння виконувати тестові завдання. |
Starter. Back to School Повторення вивченого. Шкільне життя (17 годин)
|
З допомогою асистента вчителя: - надає коротку інформацію про себе, свої вподобання. - відповідає на прості запитання про себе; - усно та письмово використовує вивчені лексичні одиниці. - складає та записує прості речення про шкільні правила, предмети та активності; - уміє знаходити необхідні слова за словником; - читає слова, прості речення; - використовує модальні дієслова в усній і письмовій формах з опорою на роздатковий матеріал; - описує коротко свій ліцей за зразком.
|
Зразки робіт, усне опитування, тестові завдання, перевірка розуміння лексики, педагогічне спостереження
|
- Сприяти формуванню вміння сприймати на слух короткі повідомлення про сім’ю з опорою на роздатковий матеріал. - Формувати вміння розповідати коротко про свою сім’ю. - Продовжити формування навичок читання слів, простих розповідних речень. - Формувати вміння давати відповіді на прості запитання за темою з опорою на зразок. - Стимулювати вміння списувати слова відповідно до індивідуальних мовленнєвих можливостей. - Сприяти формуванню вмінь складати прості запитання. |
My amazing family. Я, моя родина, мої друзі (15 годин) |
З допомогою асистента вчителя: - використовує в усній і письмовій формах вивчену лексику за темою; - читає слова, речення, користуючись словником, знаходить потрібну інформацію; - складає усно речення (2-3) про свою родину; - описує малюнки; - пише коротке повідомлення про членів родини з опорою на зразок. |
Зразки робіт, виконання індивідуальних завдань, перевірка розуміння лексики, педагогічне спостереження
|
- Формувати навички прослуховування та читання коротких текстів про своє дозвілля та друзів. - Опрацювати нові лексичні одиниці. - Сприяти формуванню навичок доповнювати слова в письмовій формі. - Формувати вміння складати прості речення про свої смаки та вподобання. - Стимулювати вміння знайти в інтернеті інформацію про улюблені заняття відомих людей. - Формувати навички використовувати Past Simple (минулий час). |
What about your free time? Відпочинок і дозвілля (15 годин) |
З допомогою асистента вчителя: - використовує лексичні одиниці в усній і письмовій формах; - складає речення про свої улюблені заняття; - читає слова та речення за темою; - складає розповідь (3-4 речення) про заняття у вільний час, свої вподобання з опорою на роздатковий матеріал.
|
Педагогічне спостереження, зразки робіт, перевірка вивченої лексики, виконання індивідуальних завдань
|
- Сприяти формуванню вмінь читати слова, речення про види магазинів. - Формувати навички сприймати на слух аудіозапис про відвідування магазину. - Формувати вміння давати відповіді на прості запитання про відвідування магазину. - Сприяти формуванню навичок описувати малюнок про магазини з опорою на зразок і наочність. - Стимулювати вміння записувати слова до теми, короткі речення. - Формувати вміння знаходити інформацію про магазини, торгівельні центри. - Тренувати у вживанні прислівників за таблицею. |
Let’s go shopping! Покупки (13 годин) |
З допомогою асистента вчителя: - намагається називати види магазинів з опорою на наочність; - намагається складати прості речення про відвідування магазину за зразком; - читає слова, речення про магазини, торгівельні центри; - намагається використовувати прислівники в усній і письмовій формі за роздатковим матеріалом; - знаходить необхідну інформацію про магазини та торгівельні центри.
|
Педагогічне спостереження, виконання завдань на картках, перевірка розуміння лексики
|
- Формувати вміння застосовувати вивчену лексику, граматичні структури в усній і письмовій формах |
Діагностичні тематичні роботи (4 години). Діагностичні семестрові роботи. Контроль аудіювання, говоріння, читання, письма (4 години) |
З допомогою асистента вчителя: - виконує завдання з аудіювання, читання, говоріння, письма з опорою на роздатковий матеріал, зразки, наочність |
Перевірка виконання індивідуальних завдань, педагогічне спостереження
|
- Удосконалювати вміння використовувати в усній і письмовій формах вивчені лексичні одиниці до тем. - Сприяти застосуванню граматичних структур у мовленнєвій діяльності.
|
Повторення (1 година) |
З допомогою асистента вчителя: - усно та письмово використовує вивчені лексичні одиниці; - списує слова, речення; - розпізнає на слух і розуміє значення вивчених слів; - називає зображені на малюнку предмети англійською мовою. |
Аналіз діагностичних робіт, перевірка вивчених лексичних одиниць і граматичних структур
|
- Формувати навички читання слів, речень про харчові звички. - Стимулювати вміння давати відповіді з допомогою асистента вчителя на прості запитання про улюблену їжу. - Формувати вміння користуватися словником, знаходити необхідні слова за темою. - Сприяти формуванню вміння розрізняти злічувальні та незлічувальні іменники за роздатковим матеріалом. - Формувати вміння складати речення про улюблену їжу. |
Are you a vegetarian? Харчування (15 годин) |
З допомогою асистента вчителя: - усно та письмово використовує вивчену лексику; - визначає з опорою на малюнки корисну та шкідливу їжу; - називає слова до теми, вводить їх у прості речення про улюблену їжу; - читає слова, прості речення про харчові звички; - намагається розрізняти злічувальні та незлічувальні іменники з опорою на роздатковий матеріал. |
Перевірка розуміння лексики, виконання завдань, зразки робіт, педагогічне спостереження
|
- Стимулювати вміння читати слова, речення про види спорту. - Формувати вміння називати улюблений вид спорту. - Сприяти формуванню вміння прослуховувати короткі аудіозаписи, виконувати завдання за прослуханим. - Формувати вміння визначати за малюнками види спорту.
|
Bigger! Stronger! Faster! Спорт (15 годин) |
З допомогою асистента вчителя: - намагається називати види спорту; - розрізняє види спорту (роздатковий матеріал); - може назвати види спорту; - може намалювати улюблений вид спорту та назвати його; - вчиться використовувати дієслова в минулому часі; - шукає інформацію про види спорту та видатних спортсменів України. |
Зразки робіт, картки для індивідуальної роботи, виконання завдань, педагогічне спостереження
|
- Розвивати вміння прослуховувати аудіозаписи з опорою на наочність і виконувати завдання за прослуханим. - Формувати вміння знаходити на карті країну та її столицю. - Стимулювати використання вивченої лексики про Київ і Лондон. - Формувати вміння читати короткі речення про визначні місця Києва і Лондону. - Розвивати вміння знаходити необхідну інформацію та обмінюватися. - Формувати вміння складати й записувати речення за зразком про відвідані місця. |
Have you been to the capital? Країни, мова яких вивчається. Україна (15 годин) |
З допомогою асистента вчителя: - показує й називає країну та столицю на карті; - може на слух сприйняти та показати визначні місця Києва, Лондону; - намагається запам’ятати форму дієслів у теперішньому перфектному часі; - складає прості речення про визначні місця Києва, Лондону з опорою на роздатковий матеріал; - списує короткі речення про відвідані місця. |
Перевірка розуміння лексики, виконання завдань, зразки робіт, педагогічне спостереження
|
- Формувати навички читання коротких текстів про способи подорожування. - Сприяти виконанню завдань за прочитаним. - Формувати вміння давати відповіді на запитання з використанням вивченої лексики про літні канікули. Активізувати вміння називати лексику за малюнком. - Заохочувати до виконання граматичних завдань. - Розвивати вміння працювати в парах. |
Where to go? Подорож (14 годин) |
З допомогою асистента вчителя: - в усній і письмовій формах використовує вивчені лексичні одиниці; - складає речення про види транспорту з опорою на наочний матеріал; - читає короткі повідомлення про способи подорожування; - складає речення за роздатковим матеріалом про улюблений вид подорожування; - списує слова, словосполучення, короткі речення за темою. |
Зразки робіт, картки для індивідуальної роботи, педагогічне спостереження, перевірка вивченої лексики
|
- Формувати вміння застосовувати вивчену лексику, граматичні структури в усній і письмовій формах |
Діагностичні тематичні роботи (4 години). Діагностичні семестрові роботи. Контроль аудіювання, говоріння, читання, письма (4 години) |
З допомогою асистента вчителя: - виконує завдання з аудіювання, читання, говоріння, письма з опорою на роздатковий матеріал, зразки, наочність |
Перевірка виконання індивідуальних завдань, педагогічне спостереження
|
- Удосконалювати вміння використовувати в усній і письмовій формах вивчені лексичні одиниці за темами. - Сприяти застосуванню граматичних структур у мовленнєвій діяльності. |
Повторення (4 години)
|
З допомогою асистента вчителя: - усно та письмово використовує вивчені лексичні одиниці; - списує слова, речення; - розпізнає на слух і розуміє значення вивчених слів; - називає зображені на малюнку предмети англійською мовою. |
Аналіз портфоліо, зразки робіт, тестові завдання, перевірка вивчених лексичних одиниць і граматичних структур. |