Модифікована навчальна програма з англійської мови для 6 класу /інклюзивне навчання/

Про матеріал
Модифікована навчальна програма з англійської мови для 6 класу (інклюзивне навчання) розроблена відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.09.2020 р. №898 зі змінами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2022 р. №972. Програма укладена на основі чинної Модельної навчальної програми «Іноземна мова 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Редько В.Г., Шаленко О.П., Сотникова С.І., Коваленко О.Я., Коропецька І.Б., Якоб О.М., Самойлюкевич І.В., Добра О.М., Кіор Т.М.), рекомендованої Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 №795), до підручника Карпюк О.Д., Карпюк К.Т. Англійська мова (6-й рік навчання): підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти. – Тернопіль: видавництво Астон, 2023. – 160 с. Програма укладена з урахуванням освітніх потреб здобувача освіти.
Перегляд файлу

ПОВНА НАЗВА ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

 

                                                                                 Затверджено

         Рішення педагогічної ради

        Протокол № ___ від ______

        

 

 

 

МОДИФІКОВАНА НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА

З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

ДЛЯ 6 КЛАСУ

/інклюзивне навчання/

 

 

 

                                   Учитель:

 

 

 

 

 

 

 

 

                                     Пояснювальна записка

 

Модифікована навчальна програма з англійської мови для 6 класу розроблена відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.09.2020 р.  №898 зі змінами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2022 р. №972. Програма укладена на основі чинної Модельної навчальної програми «Іноземна мова 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Редько В.Г., Шаленко О.П., Сотникова С.І., Коваленко О.Я., Коропецька І.Б., Якоб О.М., Самойлюкевич І.В., Добра О.М., Кіор Т.М.), рекомендованої Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 №795), до підручника Карпюк О.Д., Карпюк К.Т. Англійська мова (6-й рік навчання): підручник для 6 класу закладів загальної середньої освіти. – Тернопіль: видавництво Астон, 2023. – 160 с. Програма укладена з урахуванням освітніх потреб здобувача освіти.

 

 

Довготривалі цілі навчання:

  •          сприяти формуванню вміння здійснювати усне мовленнєве спілкування;
  •          стимулювати вміння розпізнавати на слух лексичні одиниці, граматичні структури з опорою на роздатковий матеріал;
  •          сприяти формуванню вміння самостійно вживати лексичні одиниці та граматичні структури в усному мовленні;
  •          сприяти формуванню навичок читання простих слів, коротких речень та вміння розпізнавати їх значення;
  •          формувати навички письма;
  •          розвивати мовні здібності;
  •          формувати позитивне ставлення до іноземної мови.

 

                                                   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Короткотривалі цілі навчання

 

 

Зміст навчального матеріалу

Очікувані результати навчання

Оцінювання знань здобувача освіти за семестр/рік

- Сприяти формуванню вміння інформувати про себе, використовуючи вивчені лексичні одиниці.

- Формувати вміння прослуховувати аудіозапис та сприймати іноземну мову на слух з допомогою асистента вчителя.

- Сприяти формуванню вміння надавати короткі та повні відповіді на прості запитання.

- Формувати вміння описувати свої вподобання, використовуючи вивчену лексику, з опорою на зразок і наочність.

- Сприяти формуванню вмінь читати слова,

короткі речення.

- Сприяти виконанню простих завдань за прослуханим аудіозаписом з допомогою асистента вчителя.

- Стимулювати вміння писати слова, короткі речення за темою.

- Сприяти засвоєнню модальних дієслів.

- Формувати вміння виконувати тестові завдання.

Starter.

Back to School

Повторення вивченого.

Шкільне життя

(17 годин)

 

 

З допомогою

асистента вчителя:

- надає коротку

інформацію про себе, свої вподобання.

- відповідає на прості запитання про себе;

- усно та письмово  використовує вивчені лексичні одиниці.

- складає та записує прості речення про шкільні правила, предмети та активності;

- уміє знаходити необхідні слова за словником;

- читає слова, прості речення;

- використовує

модальні дієслова в усній і письмовій формах з опорою на роздатковий матеріал;

- описує коротко свій ліцей за зразком.

 

 

 

 

 

 

Зразки робіт, усне опитування, тестові завдання,  перевірка розуміння лексики, педагогічне спостереження

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- Сприяти формуванню вміння сприймати на слух короткі повідомлення про сім’ю з опорою на роздатковий матеріал.

- Формувати вміння розповідати коротко про свою сім’ю.

- Продовжити формування навичок читання слів, простих розповідних речень.

- Формувати вміння давати відповіді на прості запитання за темою з опорою на зразок.

- Стимулювати вміння списувати слова відповідно до індивідуальних мовленнєвих можливостей.

- Сприяти формуванню вмінь складати прості запитання.

My amazing family.

Я, моя родина, мої друзі

(15 годин)

З допомогою

асистента вчителя:

- використовує в усній і письмовій формах вивчену лексику за темою;

- читає слова, речення, користуючись словником,  знаходить потрібну інформацію;

- складає  усно речення (2-3) про свою родину;

- описує малюнки;

- пише коротке

повідомлення про членів родини з опорою на зразок.

Зразки робіт, виконання індивідуальних завдань, перевірка розуміння лексики, педагогічне спостереження

 

 

- Формувати навички прослуховування та читання коротких текстів про своє дозвілля та друзів.

- Опрацювати нові лексичні одиниці.

- Сприяти формуванню навичок доповнювати слова в письмовій формі.

- Формувати вміння складати прості речення про свої смаки та вподобання.

- Стимулювати вміння знайти в інтернеті інформацію про улюблені заняття відомих людей.

- Формувати навички використовувати Past Simple (минулий час).

What about your free time?

Відпочинок і дозвілля

(15 годин)

З допомогою

асистента вчителя:

- використовує

лексичні одиниці в усній і письмовій формах;

- складає речення про свої улюблені заняття;

- читає слова та речення за темою;

- складає розповідь (3-4 речення) про заняття у вільний час, свої вподобання з опорою на роздатковий матеріал.

 

Педагогічне спостереження, зразки робіт, перевірка вивченої лексики, виконання індивідуальних завдань

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- Сприяти формуванню вмінь читати слова, речення про види магазинів.

- Формувати навички сприймати на слух аудіозапис про відвідування магазину.

- Формувати вміння давати відповіді на прості запитання про відвідування магазину.

- Сприяти формуванню навичок описувати малюнок про магазини з опорою на зразок і наочність.

- Стимулювати вміння записувати слова до теми, короткі речення.

- Формувати вміння знаходити інформацію про магазини, торгівельні центри.

- Тренувати у вживанні прислівників за таблицею.

Let’s go shopping!

Покупки

(13 годин)

З допомогою асистента вчителя:

- намагається  називати види магазинів з опорою на наочність;

- намагається  складати прості речення про відвідування магазину за зразком;

- читає слова, речення про магазини, торгівельні центри;

- намагається використовувати прислівники в усній і письмовій формі за роздатковим матеріалом;

- знаходить необхідну інформацію про магазини та торгівельні центри.

 

Педагогічне спостереження, виконання завдань на картках, перевірка розуміння лексики

 

 

 

 

 

- Формувати вміння застосовувати вивчену лексику, граматичні структури в усній і письмовій формах

Діагностичні тематичні роботи

(4 години).

Діагностичні семестрові роботи. Контроль аудіювання, говоріння, читання, письма

(4 години)

З допомогою асистента вчителя:

- виконує завдання з аудіювання, читання, говоріння, письма з опорою на роздатковий матеріал, зразки, наочність

Перевірка виконання індивідуальних завдань, педагогічне спостереження

 

 

 

- Удосконалювати вміння використовувати в усній і письмовій формах вивчені лексичні одиниці до тем.

- Сприяти застосуванню граматичних структур у мовленнєвій діяльності.

 

Повторення

(1 година)

З допомогою асистента вчителя:

- усно та письмово використовує вивчені лексичні одиниці;

- списує слова, речення;

- розпізнає на слух і розуміє значення вивчених слів;

- називає зображені на малюнку предмети англійською мовою.

Аналіз діагностичних робіт, перевірка вивчених лексичних одиниць і граматичних структур

 

 

 

 

- Формувати навички читання слів, речень про харчові звички.

- Стимулювати вміння давати відповіді з допомогою асистента вчителя на прості запитання про улюблену їжу.

- Формувати вміння користуватися словником, знаходити необхідні слова за темою.

- Сприяти формуванню вміння розрізняти злічувальні та незлічувальні іменники за роздатковим матеріалом.

- Формувати вміння складати речення про улюблену їжу.

Are you a vegetarian?

Харчування

(15 годин)

З допомогою асистента вчителя:

- усно та письмово використовує вивчену лексику;

- визначає з опорою на малюнки корисну та шкідливу їжу;

- називає слова до теми, вводить їх у прості речення про улюблену їжу;

- читає слова, прості речення про харчові звички;

- намагається розрізняти злічувальні та незлічувальні іменники з опорою на роздатковий матеріал.

Перевірка розуміння лексики, виконання завдань, зразки робіт, педагогічне спостереження

 

 

- Стимулювати вміння читати слова, речення про види спорту.

- Формувати вміння називати улюблений вид спорту.

- Сприяти формуванню вміння прослуховувати короткі аудіозаписи, виконувати завдання за прослуханим.

- Формувати вміння визначати за малюнками види спорту.

 

Bigger! Stronger! Faster!

Спорт

(15 годин)

З допомогою асистента вчителя:

- намагається називати  види спорту;

-  розрізняє види спорту  (роздатковий матеріал);

- може назвати види спорту;

- може намалювати улюблений вид спорту та назвати його;

- вчиться

використовувати дієслова в минулому часі;

- шукає інформацію про види спорту та видатних спортсменів України.

Зразки робіт, картки для індивідуальної роботи, виконання завдань, педагогічне спостереження

 

 

 

 

 

 

 

- Розвивати вміння прослуховувати аудіозаписи з опорою на наочність і виконувати завдання за прослуханим.

- Формувати вміння знаходити на карті країну та її столицю.

- Стимулювати використання вивченої лексики про Київ і Лондон.

- Формувати вміння читати короткі речення про визначні місця Києва і Лондону.

- Розвивати вміння знаходити необхідну інформацію та обмінюватися.

- Формувати вміння складати й записувати речення за зразком про відвідані місця.

Have you been to the capital?

Країни, мова яких вивчається. Україна

(15 годин)

З допомогою асистента вчителя:

- показує й називає країну та столицю  на карті;

- може на слух сприйняти та  показати визначні місця  Києва, Лондону;

- намагається

запам’ятати форму дієслів у теперішньому перфектному часі;

- складає прості речення про визначні місця Києва, Лондону з опорою на роздатковий матеріал;

- списує короткі речення про відвідані місця.

Перевірка розуміння лексики, виконання завдань, зразки робіт, педагогічне спостереження

 

- Формувати навички читання коротких текстів про способи подорожування.

- Сприяти виконанню завдань за прочитаним.

- Формувати вміння давати відповіді на запитання з використанням вивченої лексики про літні канікули.

Активізувати вміння називати лексику за малюнком.

- Заохочувати до виконання граматичних завдань.

- Розвивати вміння працювати в парах.

Where to go?

Подорож

(14 годин)

З допомогою

асистента вчителя:

- в усній і письмовій формах використовує вивчені лексичні одиниці;

- складає речення про види транспорту з опорою на наочний матеріал;

- читає короткі повідомлення про способи подорожування;

- складає речення за роздатковим матеріалом про улюблений вид подорожування;

- списує слова, словосполучення, короткі речення за темою.

Зразки робіт, картки для індивідуальної роботи, педагогічне спостереження, перевірка вивченої лексики

 

 

 

- Формувати вміння застосовувати вивчену лексику, граматичні структури в усній і письмовій формах

Діагностичні тематичні роботи

(4 години).

Діагностичні семестрові роботи. Контроль аудіювання, говоріння, читання, письма

(4 години)

З допомогою асистента вчителя:

- виконує завдання з аудіювання, читання, говоріння, письма з опорою на роздатковий матеріал, зразки, наочність

Перевірка виконання індивідуальних завдань, педагогічне спостереження

 

 

 

- Удосконалювати вміння використовувати в усній і письмовій формах вивчені лексичні одиниці за темами.

- Сприяти застосуванню граматичних структур у мовленнєвій діяльності.

Повторення

(4 години)

 

 

З допомогою

асистента вчителя:

- усно та письмово використовує вивчені лексичні одиниці;

- списує слова, речення;

- розпізнає на слух і розуміє значення вивчених слів;

- називає зображені на малюнку предмети англійською мовою.

Аналіз портфоліо, зразки робіт, тестові завдання, перевірка вивчених лексичних одиниць і граматичних структур.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Сініцина Анжеліка Володимирівна
    Щиро дякую за матеріал! Дійсно став у нагоді!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Англійська мова (6-й рік навчання) 6 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
27 вересня
Переглядів
576
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку