Модифікована навчальна програма з англійської мови для 7 класу (3-й рік навчання)

Про матеріал
Модифікована навчальна програма розроблена на основі навчальної Програми для загальноосвітніх навчальних закладів" Друга іноземна мова 5-11 класи", К., 2017 р. .(Наказ МОН від 07.06.2017 №804)
Перегляд файлу

ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
__________________
_______________________________________

 

«ПОГОДЖЕНО»                                                                                                                                                     «ЗАТВЕРДЖЕНО»

Командою психолого-педагогічного                                                                                                                     Рішення педагогічної ради закладу

супроводу (Протокол №2 від 14.09.2023)                                                                                                             Протокол № 2 від 16.09.23
                                                                                                                                                                                   Голова педагогічної ради
                                                                                                                                                                                    ___________
 

                                                                                                                         

Модифікована програма

з іноземної (англійської) мови

для учня 7 класу

_______________________

(2023/2024 навчальний рік)

Вчитель: Мазур О.І

 

 

 

 

 

2023


Пояснювальна записка      

     Реалії сьогодення вимагають, щоб учні з особливими освітніми проблемами вивчали іноземну мову й активно використовували її у процесі навчання. Модернізація освітньої системи, розвиток інклюзивного підходу до навчання вимагають перегляду та пошуку нових рішень щодо навчання іноземної мови на різних рівнях.
    Основні стратегії діяльності вчителя іноземної мови щодо навчання іноземної мови дітей з особливими освітніми потребами — це планування уроків з урахуванням основних принципів корекційно-розвивального навчання, необхідність адаптувати та модифікувати навчальні матеріали з іноземної мови з урахуванням виду порушення в дитини, ефективно застосовувати специфічні форми, методи та прийоми навчання іноземної мови дітей з особливими освітніми потребами, необхідність спрямування навчання іноземних мов учнями з особливими потребами на формування вмінь мовленнєвої поведінки в ситуаціях, що відображають комунікативну діяльність, засобами інтерактивних технологій та ІКТ.
   Модифікована навчальна програма розроблена на основі навчальної Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Друга іноземна мова 5-11 класи», К., 2017 р. .(Наказ МОН від 07.06.2017 №804)
Кількість годин на рік – 70
Контролі -8
Домашнє читання – 6
                                                                                      Зміст корекційно-розвивальної роботи в процесі навчання

     Продовжувати виконувати корекційно-розвивальну  роботу, розпочату в попередніх класах при вивченні іноземної мови. 

     Потребують розвитку мова і мовлення, усі функції та види мовлення.

     Для посилення мовленнєвої регуляції діяльності необхідна робота по відтворенню дитиною інструкції (завдання), сприяння розуміння цієї інструкції, а також формування фіксуючого, супроводжуючого і, особливо, плануючого мовлення у зазначеній послідовності. При цьому, до самостійного мовленнєвого звіту про діяльність дитина підводиться поступово.

      Розвиток регулюючої функції мовлення щодо виконання практичної діяльності: розуміння інструкції, виконання словесних вказівок, прийняття вербальної допомоги.

      Робота у напрямі долання неорганізованого розмовного стилю.  

 

 

7-ий клас

 

Загальні характеристики ситуативного спілкування

Сфера спілкування

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Особистісна

Я, моя родина, мої друзі

Помешкання

Харчування

Спорт

• запитувати та надавати інформацію

• характеризувати та оцінювати • висловлювати свої уподобання

• висловлювати думки, емоції та враження

• робити короткі повідомлення про події та факти

• запитувати про чиїсь враження, думки ставлення

• запрошувати та реагувати на запрошення

Публічна

Покупки
Транспорт
Природа
Свята і традиції
Україна
Велика Британія

Освітня

Шкільне життя

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Категорія

Структура

Adjective

comparisons

Adverb

adverbs and adverbials of frequency, manner (e.g. slowly, well), time (e.g. now, today, yesterday, two days ago)

Conjunction

basic connectors: then, or

Determiner

basic quantifies: some, any, no, a lot (of), how much, how many with countable/uncountable nouns

Modality

can/could, have to/had to

Noun

countable/uncountable

Preposition

place (inside, outside) movement (into, out of)

Verb

Present Simple Past Simple Present Continuous There is/There are+determiners+countable/uncountable nouns be going to


             Мовний інвентар – лексика                                                                Мовний інвентар – граматика                                                                                

Тема

Лексичний діапазон

 

Я, моя родина, мої друзі

зовнішність людини

риси характеру

Помешкання

види помешкань будинок/квартира

інтер’єр

моя кімната

умеблювання

Харчування

продукти харчування

сервірування столу

посуд

Спорт

види спорту

 улюблений вид спорту

Покупки

види магазинів

відвідування магазинів

гроші

 ціни

Транспорт

види транспорту

проїзд по місту

Природа

об'єкти природи

навколишнє середовище

Свята і традиції

день народження

Україна

визначні місця Києва

Велика Британія

визначні місця Лондона

Шкільне життя

позакласні заходи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 клас

 

Тематика ситуативного мовлення

Очікувані результати

Мовний інвентар

Педагогічні технології, спрямовані на досягнення мети

Примітка

лексика

граматика

 

Я, моя родина та друзі. Помешкання

Сфера спілкування-особистісна

Змістовні лінії: екологічна безпека та сталий розвиток - наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток, громадянська відповідальність- обговорює особливості взаємодії особистості та групи, пояснює правила поведінки у громадських закладах, робить повідомлення про основні споруди у місці проживання, пояснює вибір особистих символів, обговорює особливості взаємодії особистості та групи, висловлює свої уподобання.

Про себе. Загальні відомості.

Розвиток навичок говоріння

 -надає інформацію, про себе ( ім’я, вік), описує зовнішність і характер з допомогою вчителя;

-пише прості речення загальні відомості про себе та сім’ю;

-розрізняє на слух назви членів родини, їх професії та рід занять;
-розуміє основний зміст коротких текстів

 

 

-називає види помешкань з опорою на наочність, описує споруди і будівлі простими реченнями /фразами

 

 

-запитує та надає інформацію про свою кімнату, висловлює свої уподобання з допомогою вчителя

 

-розуміє на слух та з допомогою унаочнення місцеположення меблів;

 

-пише прості речення про дизайн кімнат, вживаючи лексичний та граматичний матеріал

Повтор лексики

 

Ілюстративне навчання.

Залучення до групової роботи.

 

Зовнішність та характер.

Вивчення та активізація лексики в діалогічному мовленні

Appearance

Присвійні займенники

Дієслово  to be в Present Simple

Введення нових лексичних одиниць. Ілюстративне навчання, ігрові технології.

 

Моя родина. Професії рідних

Опрацювання нового ЛМ.

 

Honest, generous, hospitable, sociable, lazy, brave, greedy, intelligent

 

Розвиток мотивацію для спілкування при перегляді презентацій

 

Види помешкань

Введення нових лексичних одиниць і розвиток навичок читання та аудіювання

Family members

Дієслово  to be в Present Simple

Заперечна, стерджуваьна та титальна форми

Підвищення впевненості учня у своїх силах і розвивати бажання спілкуватись з друзями

 

Споруди і будівлі. Вивчення та активізація нової лексики в усному мовленні.

A flat, an apartment, a storey, to rent, a skyscraper

 

Ігрові технології навчання через наслідування і залучення до групових видів активності.

 

Моя кімната. Вдосконалення

навичок читання. Вживання означеного та неозначеного артиклів

Roof, gutter, chimney, gates

 

prepositions of the place

 

Ігрові технології навчання через наслідування і залучення до групових видів активності

 

Мій дім.

 Розвиток навичок вживання звороту there is/there are та формування навичок вживання множини  іменників

Chandelier, wardrobe, at the wall, behind, in the middle, in the corner

article a, an, the

 

 Формування мовного чуття і вміння розподіляти увагу з одного об’єкту на інший та утримувати її.

 

 

Інтер’єр кімнати

Розвиток лексичних та  граматичних навичок

 Inside, attic, study

huge

 There is/There are+determiners+countable nouns;

regular/irregular plural nouns

Формування мовленнєвих компетентностей

 

Умеблювання. Ванна кімната.

Розвиток навичок діалогічного мовлення

С.42

article a, an, the;

plurals of the nouns

 Технологія індивідуалізації процесу навчання

 

 

Свята та традиції. Природа

Сфера спілкування-публічна, особистісна

Змістовні  лінії - екологічна безпека та сталий розвитокрозглядає  природу як цілісну систему; громадянська відповідальність - порівнює свята й традиції в різних країнах, обговорює особливості взаємодії особистості та групи, висловлює і аргументує свої вподобання; охорона здоров’я – повідомляє про складні погодні умови, пояснює вибір одягу залежно від погоди; підприємливість та фінансова грамотність -  демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту

Різдво. Вивчення нової лексики. Опрацювання тексту

- називає свята та дати святкування, опираючись на наочність;
-робить короткі усні повідомлення з теми за допомогою вчителя;

-запитує та надає інформацію, використовуючи жести і міміку;
-пише запрошення за зразком;
-розуміє деяку інформацію з прослуханого тексту;
-розуміє зміст короткого тексту.
 

 

 

-описує погоду у різні пори року за допомогою наочності;
-висловлює враження та уподобання за зразком з допомогою вчителя;
-виокремлює деяку інформацію в прочитаному тексті;

-описує улюблену пору року короткими реченнями

Carol, greeting, stuffed, be for

Past simple

Preposition of time-

on, at,

Технологія індивідуалізації процесу навчання

 

Зимові свята. Розвиток навичок читання  та говоріння з метою активізації ЛМ. Робота в парах

c.89

Ordinal numerals

Розвиток слухо-зоро-тактильного сприйняття по темі

 

Типи питань. Граматичний практикум

 

Types of questions

Формування мовленнєвих компетентностей

 

Свята у Великій Британії

Робота з текстом

Candle, pumkin, to fall on, vacation

Types of questions

Ігрові технології навчання через наслідування і залучення до групових видів активності.

 

День народження.

Урок домашнього читання

Words to the text

Past Simple

Технологія індивідуалізації процесу навчання

 

Зима. Вивчення нового ЛМ. Активізація в усному мовленні

Anorak,freezing,thaw,squeak,indoors

could

Формування мовленнєвих компетентностей

 

Весна. Введення нової лексики. Розвиток монологічного мовлення, читання та аудіювання.

Snowdrop, a bud, lightning thunder, harvest

Must, have to

Adverbials of frequency

Ілюстративне вивчення

Розвиток мотивації для спілкування при перегляді презентацій

 

Літо. Ознайомлення з новою лексикою. Робота в парах. Розвиток лексичних навичок

To bathe, to get suntanned, to warm, entertainment, to be eager, to share

 

Формування мовленнєвих компетентностей

 

Осінь. Розвиток навичок читання з метою вивчення нового ЛМ. Відповіді на питання.

Tasty, to go out, foggy

Modal verbs

Can, like;

because for clauses and reasons

Формування мовленнєвих компетентностей

 

Природа навкруги. Розвиток навичок сприймання діалогу на слух.

 

 

Розвиток мотивації для спілкування при перегляді презентацій

 

Шкільне життя

Сфера спілкування – освітня

Змістовні лінії - екологічна безпека та сталий розвитокдемонструє розуміння потреби працювати разом, обговорює участь у шкільних екологічних заходах; громадянська відповідальність - визначає цілі і пріорітети, у спілкуванні дотримується толерантності та принципу «no hate speech», дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультурному середовищі, пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади, охорона здоров’я - впорядковує власний робочий день.

 

Моє навчання.

Ознайомлення з новим ЛМ, вживання в усному мовленні та письмі

-називає шкільні предмети і дії на уроках, характеризує своє навчання за допомогою вчителя;
-знаходить певну інформацію в коротких текстах;

-робить повідомлення про улюблений предмет за зразком;

-описує враження про заходи в школі за допомогою вчителя;
-розрізняє певні слова/фрази в прослуханому діалозі

Caring, career, headmaster,

Knowledge, to do the best

 

Розвиток слухо-зорового сприйняття по темі і формування вимови.

 

Розклад уроків. Розвиток навичок говоріння

timetable

because

Ігрові технології навчання через наслідування і залучення до групових видів активності

 

Дії на уроках.

Розвиток лексичних та граматичних навичок

 

To subtract, to multiply, to add, to divide, plant, to memorize, to do the sums

Cardinal numerals Possessive pronouns

Формування мовленнєвих компетентностей

 

Англійська мова. Урок англійської.

Опрацювання тексту, розвиток навичок монологічного мовлення за прочитаним

c.185

Then, after that, later, and, first

Формування мовленнєвих компетентностей

 

Позакласні заходи. Традиції нашої школи.

Бесіда в комунікативній ситуації

 

 

Формування мовленнєвих компетентностей

 

 Спорт

Сфера спілкування –особистісна

Змістовні лінії

Громадянська відповідальність- (1) визначає власні спортивні уподобання та потреби, (2) наводить приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію фізичної культури і спорту.

Безпека та здоров’я – (1)переконує в необхідності дотримання особистої гігієни, займаючись спортом, (2) дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних занять і змагань, (3) обговорює вплив на здоров’я аматорського і професійного спорту.

Популярні види спорту.
Введення нового ЛМ

 

-називає, описує види спорту та їх особливості фразами, короткими реченнями

-розповідає про свого кумира та його досягнення з опорою на зразок

-описує події у минулому часіз допомогою вчителя

- описує свої спортивні уподобання простими короткими реченнями

-уміє підтримати бесіду на спортивну тему

Home, rugby, century, American football, player, stadium, to bat, bat, grass, baseball, run, action, beach, goalkeeper, every day, score, tennis, cup, world, practice, fight, rest

Past Simple

Правильні і неправильні дієслова

Розвиток слухо-зорового сприйняття по темі і формування вимови.
 

 

Мій улюблений спортсмен.
Розвиток навичок аудіювання

 

Ігрові технології навчання через наслідування і залучення до групових видів активності.
 

На футбольному матчі.
Тренування навичок діалогічного мовлення

 

Формування мовленнєвих компетентностей

 

Мій улюблений вид спорту.
Розвиток навичок письма

 

Розвиток мотивації для спілкування

Урок читання. Цікаві факти про спорт.
Вдосконалення навичок читання

Технологія індивідуалізації процесу навчання

Лексичний практикум.
Активізація матеріалу

Велика Британія

Сфера спілкування – публічна

Змістовні лінії

Громадянська відповідальність- (1) порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки, (2)розпитує про правила поведінки в європейських столицях, (3) демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі.

  Підприємливість та фінансова грамотність- визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови.

День у Лондоні

Уведення нового ЛМ.

-описує  місто, вживаючи ступені порівняння прикметників з допомогою вчителя.

-розуміє невеликі тексти , які супроводжуються малюнками, про відомих людей та іх досягнення

-розрізняє визначні місця Лондона на слух та з унаочненням

- орієнтується у місті та запитує про дорогу з допомогою вчителя

-пише прості речення про британську молодь

Spectacular, palace, royal, great, Tube, tower, crown, underground, newspaper, customer, rich, prince, souvenir, post office, capital city, population, hotel, baker, fire, coat, pollution, tradition,

-Past Simple,

 -ступені порівняння прикметників,

- prop.word one'/'ones

Розвиток слухо-зорового сприйняття по темі і формування вимови.
 

 

 

Відомі люди Лондона.
Розвиток навичок говоріння

Ігрові технології навчання через наслідування і залучення до групових видів активності.
 

 

Прогулянка столицею Великобританії

Діалогічне мовлення

Формування мовленнєвих компетентностей

 

Велика пожежа у Лондоні

Розвиток навичок читання

Розвиток мотивації для спілкування

Урок читання. Voices of  London
Контроль розуміння прочитаного

Формування мовленнєвих компетентностей

 

Лексична практика. Подорожуємо містом. Усна взаємодія

Технологія індивідуалізації процесу навчання

Транспорт. Покупки

Сфера спілкування – публічна

Змістовні лінії

1.Екологічна безпека -обговорює переваги екологічних видів транспорту

2. Громадянська відповідальність – (1)демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі, (2)планує краєзнавчу подорож

3. Безпека і здоров’я-пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху, поведінки на воді та в інших місцях,

4. Підприємливість та фінансова грамотність- порівнює вартість подорожі різними видами транспорту

Подорож до Британських островів.

Введення нового ЛМ

 

Подорожуємо морем.

Розвиток навичок читання

 

Шопінг в Британії
Практика говоріння та письма

 

Подорож літаком

Розвиток навичок діалогічного мовлення

 

Урок читання. Пригода в аеропорту

Обговорення прочитаного

 

Подорож та відпочинок.

Лексична практика.

- описує подорож короткими реченнями з опорою на малюнок

-вживає прості фрази під час шопінгу

-вживає базову лексику, яка знадобиться в аеропорту, з допомогою вчителя

-пише список покупок

-розуміє короткі діалоги

coastline, to travel, ferry, to land, international, passenger, port, ocean liner, to sail, to fly, canoe, lake, passport, phone box, activity

-прийменники місця (inside, outside) та напрямку (into, out of)

-модальні дієслова

can/can’t, must/mustn’t

Розвиток слухо-зорового сприйняття по темі і формування вимови.

 

Ігрові технології навчання через наслідування і залучення до групових видів активності.

 

Формування мовленнєвих компетентностей

 

Розвиток мотивації для спілкування

Формування мовленнєвих компетентностей

 

Технологія індивідуалізації

процесу навчання

 

Україна. Харчування

Сфера спілкування- публічна

Змістовні лінії

  1. Громадянська відповідальність- (1)Порівнює  Київ з іншими європейськими столицями, (2)Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва, (2)Складає перелік правил поведінки під час екскурсії. (3)Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі,(4)
  2. Екологічна безпека та сталий розвиток – Складає перелік місць для екотуризму у своєму регіоні,

Безпека та здоров'я – (1)Запитує про/пояснює правила безпеки пересування по Києву, (2) Наводить приклади збалансованості власного раціону, (3 Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки.

Мій улюблений Київ!
Вивчення нового ЛМ

 

Визначні місця Києва
Розвиток навичок читання

 

Прогулянка містом
Тренування в діалогічному мовлення

 

Культура в Україні
Робота з текстом

 

Посуд. Сервіровка столу
Розвиток навичок аудіювання

 

Українська кухня. Продукти харчування

Монологічне мовлення

 

Урок читання. Teenage Kyiv
Розвиток комунікативних навичок

 

Відвідуємо Київ.

Лексична практика.

 

-описує столицю України простими реченнями

-розрізняє  визначні місця з опорою на наочність

-запитує дорогу за допомогою простої фраз

-називає традиційні сувеніри та найпопулярніші страви нашої країни

-пише прості речення про прогулянку містом за зразком

To symbolize, temple, to occupy, to educate, handmade, trident, embroider, willow, guilder rose, sacred, garlands, straw, pottery, craft, recipe, pot, fork, to mix, spell, spare time, authentic

Present Perfect

 

Have you ever…

Розвиток слухо-зорового сприйняття по темі і формування вимови.

 

 

Ігрові технології навчання через наслідування і залучення до групових видів активності.

 

Формування мовленнєвих компетентностей

 

Розвиток мотивації для спілкування

Формування мовленнєвих компетентностей

 

Технологія індивідуалізації

процесу навчання

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Lypko Vera
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Mazur Olesia
Пов’язані теми
Англійська мова, 7 клас, Планування
Інкл
Додано
4 березня
Переглядів
6030
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку