Модифікована навчальна програма з англійської мови для 8 класу (4-й рік навчання)

Про матеріал
Модифікована навчальна програма розроблена на основі навчальної Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Друга іноземна мова 5-11 класи, К., 2017 р. .(Наказ МОН від 07.06.2017 №804)
Перегляд файлу

ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
______________________

________________________________________

 

«ПОГОДЖЕНО»                                                                                                                                                     «ЗАТВЕРДЖЕНО»

Командою психолого-педагогічного                                                                                                                      Рішення педагогічної ради

супроводу (Протокол №2 від 14.09.2023 )                                                                                                             Протокол №2 від 16.09.2023                                                                                                                                

                                                                                                                                                                                    Голова педагогічної ради закладу
                                                                                                                                                                                     ________________                                                                                                                    

Модифікована програма

з іноземної (англійської) мови

для учня 8 класу (4-й рік навчання)

________________________________

 (2023/2024 навчальний рік)

Вчитель: Мазур О.І

 

 

 

 

 

2023

 

Пояснювальна записка      

      Реалії сьогодення вимагають, щоб учні з особливими освітніми проблемами вивчали іноземну мову й активно використовували її у процесі навчання. Модернізація освітньої системи, розвиток інклюзивного підходу до навчання вимагають перегляду та пошуку нових рішень щодо навчання іноземної мови на різних рівнях.
    Основні стратегії діяльності вчителя іноземної мови щодо навчання іноземної мови дітей з особливими освітніми потребами — це планування уроків з урахуванням основних принципів корекційно-розвивального навчання, необхідність адаптувати та модифікувати навчальні матеріали з іноземної мови з урахуванням виду порушення в дитини, ефективно застосовувати специфічні форми, методи та прийоми навчання іноземної мови дітей з особливими освітніми потребами, необхідність спрямування навчання іноземних мов учнями з особливими потребами на формування вмінь мовленнєвої поведінки в ситуаціях, що відображають комунікативну діяльність, засобами інтерактивних технологій та ІКТ.
   Модифікована навчальна програма розроблена на основі навчальної Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Друга іноземна мова 5-11 класи», К., 2017 р. .(Наказ МОН від 07.06.2017 №804)
Кількість годин на рік – 70
Контролі -8
Домашнє читання - 6

Зміст корекційно-розвивальної роботи в процесі навчання

Продовжувати виконувати корекційно-розвиткову роботу, розпочату в попередніх класах при вивченні іноземної мови. 

Міцність засвоєння матеріалу залежить також від комплексності підключення аналізаторів (зорового, слухового, рухового).

Корекційно-розвивальна робота передбачає:

 формування усіх сторін та складових діяльності (потреб, мотивів, інтересу до процесу, змісту, результату);

 здобуття необхідних для виконання діяльності знань;

 навчання дій, операцій, рухів, за допомогою яких виконується діяльність.

Потребують розвитку мова і мовлення, усі функції та види мовлення.

Для посилення мовленнєвої регуляції діяльності необхідна робота по відтворенню дитиною інструкції (завдання), сприяння розуміння цієї інструкції, а також формування фіксуючого, супроводжуючого і, особливо, плануючого мовлення у зазначеній послідовності. Розвиток регулюючої функції мовлення щодо виконання практичної діяльності: розуміння інструкції, виконання словесних вказівок, прийняття вербальної допомоги. Робота у напрямі долання неорганізованого розмовного стилю.  

 

 

 

 

 

 

Загальні характеристики ситуативного спілкування

 

Сфера спілкування

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Особистісна

Я, моя родина і друзі

Спорт

Одяг

Харчування

• запитувати та надавати інформацію

• характеризувати та оцінювати

• висловлювати свої уподобання

• висловлювати думки, емоції та враження

• робити короткі повідомлення про події та факти

• запитувати про чиїсь враження, думки ставлення

• запрошувати та реагувати на запрошення

• аргументувати свій вибір, точку зору

Публічна

Засоби масової інформації

Україна

Велика Британія

Освітня

Шкільне життя

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мовний інвентар – лексика                                                                                                                    Мовний інвентар – граматика

Категорія

Структура

Adverb

time markers of present, past, future

Conjunction

so for results and consequence

because for causes and reasons

Determiner

definite/zero article for uniqueness, public buildings, geographical

and other proper names

basic quantifiers: a lot, a little

Modality

can/can’t, could/couldn’t, must/mustn’t, should/shouldn’t, need/ needn’t

offers and suggestions with shall

Noun

proper and common nouns

Preposition

of for a part or aspect

with/without for attribution

time phrases with from...to, by…, during

Pronoun

reflexive pronouns as object/complement (e.g. myself, ourselves)

Verb

Past Continuous

Future Simple

 

Тема

Лексичний діапазон

 

Я, моя родина і друзі

щоденні справи

розпорядок дня

спілкування з друзями (Інтернет, телефон)

Спорт

спортивні змагання

відомі спортсмени

Одяг

предмети одягу

види одягу

Харчування

види закладів

відвідування закладів харчування

приготування їжі

види обробки продуктів харчування

назви страв

національні страви

Засоби масової інформації

Інтернет

преса

радіо

телебачення

Україна

географічне положення

клімат

населення, національності

географічні об’єкти

Велика Британія

географічне положення

клімат

населення, національності

географічні об’єкти

Шкільне життя

школа у Великій Британії та Україні

 

 

 

 

 

 

 

 

8 клас

                    Я, моя сім*я та друзі

 Сфера спілкування -  особистісна

Змістовні лінії: громадянська відповідальність - порівнює сучасну британську і українську сім’ю, розповідає про розподіл обов’язків у родині, обговорює особливості взаємодії особистості та групи, наводить приклади взаємодопомоги членам родини,формулює особисті  ціннісні пріоритети, порівнює  безпосереднє спілкування з віртуальним; охорона здоров’я - формулює правила безпеки онлайн спілкування; підприємливість та фінансова грамотність: демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту.

 

 

 

 

 

Тема 1. Unit 1. What was your game?

Тематика ситуативного спілкування

Очікувані результати

 

Мовний     інвентар –

лексика

 

Мовний інвентар - граматика

Педагогічні технології,

спрямовані на досягнення мети

Примітки

 

 

 

 

 

 

Повторення матеріалу за 7 клас. Розвиток усного мовлення

- надає інформацію про себе за зразком
 

-описує розпорядок дня з опорою на малюнки
 

-характеризує стосунки в сім’ї з допомогою вчителя
 

-пише поради

-висловлює свою думку
 

-запитує та надає інформацію простими фразами

-розуміє зміст короткого тексту/простих речень, що промовляються в повільному тексті з паузами

Nuclear family, single parent family, a son, a daughter, relax, decide, imagine, hurry up, boring, cool, tall, weak, fast, to solve, to help oneself, to behave, to look after, selfish, alone, to shout, to feel sorry, to meet needs, disagreement, to bother, massage, caller, lonely, curious, tutor, silly, departure, clash, mate, nasty, moody, to get through, to get on, to reckon, trustworthy, persuasive, to compare, to nod, accident, to call, six sense, drown, sink

 

Present Simple

 

 

reflexive pronouns as object/complement (e.g. myself, ourselves)

 

 

 

 

 

Ілюстративне навчання.

Залучення до групової роботи

 

 

 

 

 

 

 

Сучасна британська сім`я.

Введення нових ЛО

Введення нових лексичних одиниць. Ілюстративне навчання, ігрові технології.

 

 

 

 

 

 

 

Щоденні справи. Зворотні займенники. Розвиток граматичних навичок

Розвиток мотивацію для спілкування при перегляді презентацій

 

 

 

 

 

 

 

Вирішуємо конфліктні ситуації з друзями

Бесіда в комунікативній ситуаці

Підвищення впевненості учня у своїх силах і розвивати бажання спілкуватись з друзями

 

 

 

 

 

 

 

Взаємовідносини в сім*ї. Розвиток навичок монологічного мовлення та аудіювання

Ігрові технології навчання через наслідування і залучення до групових видів активності.

 

 

 

 

 

 

 

Розмова з батьками. Вдосконалення навичок письма

Ігрові технології навчання через наслідування і залучення до групових видів активності

 

 

 

 

 

 

 

Домашнє читання.

Розвиток навичок читання та говоріння

Формування мовного чуття і вміння розподіляти увагу з одного об’єкту на інший та утримувати її.

 

 

 

 

 

 

 

Спілкування з друзями по телефону,     Інтернету. Вдосконалення навичок письма

Формування мовленнєвих компетентностей

 

 

 

 

 

 

 

                    Одяг, Харчування

              Сфера спілкування – особистісна

Змістовні лінії : громадянська відповідальність - пояснює вибір особистих символів, визначає власні уподобання та потреби; охорона здоров’я - наводить приклади збалансованості власного раціону, обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я;  підприємливість та фінансова грамотність - розповідає про доцільне використання кишенькових грошей, пояснює вибір одягу залежно від нагоди, складає перелік покупок, співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету.

 

 

 

 

 

 

Одяг для хлопців та дівчат

Опрацювання нової лексики

-називає предмети одягу, висловлює уподобання щодо одягу за зразком
 

-запрошує і реагує на запрошення простими мовними фразами
 

-розрізняє злічувані та незлічувані іменники
 

-виражає почуття і емоції
 

-пише список покупок
 

-аргументує точку зору з допомогою вчителя
 

-розуміє зміст простого тексту, що супроводжується ілюстрацією

Market, sport shop, newsagent, clothes shop, jumper, trainers, trousers, leggings, skirt, rolls, grapes, invitation, candles, decorations, to text, to do scavenger hunt, fizzy beverage , fancy, ping pong, to fit, blouse, blazer, in a rush, honest, wear, recipe, mess, to fall over, flour, bowel, paper case, bread roll, dough, chocolate crispies, cornflakes, hard, boil, fry, grate, bake, chop, grill, stir, scramble, in, changing room, snack, date, to require, tool, notebook, to carry, subject, dandelion, oven, to accomplish, fats, protein, carbohydrates, fiber, vitamins, mineral

can/can’t, could/couldn’t

 

A few\a little; much\many

 

Possessive case,

 

 

Countable\uncountable nouns

 

offers and suggestions with shall

 

 

 

 

 

Технологія індивідуалізації процесу навчання

 

 

 

 

 

 

 

Запрошення на день народження. Що одягти?

Вживання нового ЛМ в діалогічному мовленні

Розвиток слухо-зоро-тактильного сприйняття по темі

 

 

 

 

 

 

 

Готуємо іменинний торт

Розвиток навичок письма

Формування мовленнєвих компетентностей

 

 

 

 

 

 

 

Будь ввічливим

Розвиток навичок аудіювання

Ігрові технології навчання через наслідування і залучення до групових видів активності.

 

 

 

 

 

 

 

Відвідування закладів харчування.

Рольова гра

Технологія індивідуалізації процесу навчання

 

 

 

 

 

 

 

Плануємо особливу подію

Вправляння в діалогічному мовленні

Формування мовленнєвих компетентностей

 

 

 

 

 

 

 

Список покупок для свята

Вдосконалення навичок письма

 

Проектна робота: «Здорова та шкідлива їжа»

Ілюстративне вивчення

Розвиток мотивації для спілкування при перегляді презентацій

Формування мовленнєвих компетентностей

 

 

 

 

 

 

 

              Засоби масової інформації

                       Сфера спілкування – публічна
Змістовні лінії : громадянська відповідальність:  демонструє розуміння основ медіаграмотності, визначає достовірність інформації, визначає власні уподобання; охорона здоров’я: пояснює правила безпечної поведінки онлайн, критично оцінює вплив медіа на життя підлітків

 

 

 

 

 

 

Види ЗМІ

Введення нового ЛМ. Формування навичок говоріння

 

-називає види ЗМІ та мету їх використання

 

-робить  коротке повідомлення про улюблений вид ЗМІ простими реченнями

 

-пише  коротке повідомлення

 

-висловлює уподобання, дає короткі відповіді

 

-розуміє зміст прочитаного тексту

 

-розуміє на слух простий текст

 

Medium, media, to copy, web-browser, headline, soap, nickname, an agent, script, casting, a soap, audition, arrange, props, an article, an ear bud, to apologize, headline, bookworm, to explain, feature, slogan, junkie, surfer, adverbs, broadcast, small print, horror flick, host, to show off

 

Passive voice

 

 

 

Possessive pronouns

 

 

Розвиток слухо-зорового сприйняття по темі і формування вимови.

 

 

 

 

 

 

 

Ідемо на кастинг!

Активізація ЛМ та ГМ в усному мовленні та письмі

Ігрові технології навчання через наслідування і залучення до групових видів активності

 

 

 

 

 

 

 

Емма пише власну статтю

Розвиток навичок письма.

Формування мовленнєвих компетентностей

 

 

 

 

 

 

 

Радіо-програми

Розвиток навичок сприйняття діал. мовлення на слух

Розвиток слухо-зорового сприйняття по темі і формування вимови.

 

 

 

 

 

 

 

 

Мій улюблений вид ЗМІ

Вправляння в усному мовленні.

Ігрові технології навчання через наслідування і залучення до групових видів активності.

 

 

 

 

 

 

 

Медіа у моєму житті

Міні-диктант. Розвиток навичок говоріння

Розвиток мотивації для спілкування

 

 

 

 

 

 

 

Переваги телебачення

Домашнє читання.

Дискусія за прочитаним

Формування мовленнєвих компетентностей

 

 

 

 

 

 

 

 

Складаємо власне оголошення в газету

Проектна робота.  Узагальнення за темою.

Технологія індивідуалізації процесу навчання

 

 

 

 

 

 

 

Інтернет

Контроль домашнього читання

Розвиток мотивації для спілкування

 

 

 

 

 

 

 

Спорт
Сфера спілкування- особистісна

Змістовні лінії: громадянська відповідальність- (1) визначає власні спортивні уподобання та потреби, (2) наводить приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію фізичної культури і спорту, (3) висловлює повагу до спортсменів з обмеженими можливостями.

безпека та здоров’я – (1)переконує в необхідності дотримання особистої гігієни, займаючись спортом, (2) дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних занять і змагань, (3) обговорює вплив на здоров’я аматорського і професійного спорту.

 

 

 

 

 

 

Види спорту.
Уведення нового ЛМ

-називає види спорту з опорою на малюнки, розрізняє на слух

 

-вживає різні часи для вираження майбутньої дії з допомогою

 

-описує спосіб дії

 

-розуміє короткий текст в повільному темпі з паузами, жестами

 

-розповідає про відомих спортсменів

 

 

 Vocabulary section

с.181

 

Future action

 

Adverbs

 

Ступені порівняння прислівників

 

Irregular adverbs

 

Relative pronouns

 

Сполучник because

 

Short answer

Розвиток слухо-зорового сприйняття по темі і формування вимови.

 

 

 

 

 

 

 

Спортивні змагання. Навчання аудіювання та діалогічного мовлення

Vocabulary section

с.182

Ігрові технології навчання через наслідування і залучення до групових видів активності

 

 

 

 

 

 

 

Бойові мистецтва. Пояснення граматичного матеріалу

Vocabulary section

с.183

Формування мовленнєвих компетентностей

 

 

 

 

 

 

 

Спортивна травма. Навчання монологічного мовлення

 

Розвиток слухо-зорового сприйняття по темі і формування вимови.
 

 

 

 

 

 

 

 

Спорт та спортивний інвентар. Активізація лексики в усному мовленні та письмі

 

Ігрові технології навчання через наслідування і залучення до групових видів активності.
 

 

 

 

 

 

 

 

Відомі спортсмени.

Навчання монологічного мовлення шляхом переказу

Vocabulary section

Розвиток мотивації для спілкування

 

 

 

 

 

 

 

Олімпійські ігри. Домашнє читання.

 

Формування мовленнєвих компетентностей

 

 

 

 

 

 

 

 

Школа

Сфера спілкування- освітня

Змістовні лінії: екологічна безпека та сталий розвиток- обговорює участь у шкільних екологічних заходах; громадянська відповідальність- (1)демонструє розуміння потреби працювати разом, (2) свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними потребами, (3) пропонує варіанти участі школи/класу в житті, (4)дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультурному середовищі, (5) обговорює шкільні правила, (6) у спілкуванні дотримується толерантності та принципу «no hate speech» (мова проти ненависті – з англ.);безпека і здоров’я- впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя.

 

 

 

 

 

 

Школа – це добре.

Типи шкіл. Розвиток навичок говоріння за допомогою мовних зразків

 

-називає та розрізняє на слух приміщення в школі

 

-описує дію в минулому

 

-вживає модальні дієслова у простих реченнях

 

-бере участь в обговоренні інформації за допомогою загальних фраз

 

-розуміє  зміст тексту, що супроводжується ілюстраціями

 

-розповідає про свої уподобання

primary education, examination fee, state school, public school, independent school, private school, virtual tour, adventure

playground, office block, computer suite, opportunity centre, teaching block

guidebook, travel card, to plant, litter, sign language, to lend, snack bar, counter, lime, pasta, tablet PC, meatball, to sneeze, to roll, bush, moss, mush

to catch, along, period, occasionally, tie, logo, summer term, wardrobe, to keep up with, to show off, to instill, pride, to charge, tuition, core subjects, extracurricular, to pull off

 

a fair, to have the edge, eye-watering, to get lost in the shuffle, to nurture, ratio, to accommodate

 

 

Past Simple Progressive

 

сan,can`t, mustn’t, couldn’t, needn’t ,should

 

Adverbs

 

Possessive pronouns

 

Articles

Розвиток слухо-зорового сприйняття по темі і формування вимови.

 

 

 

 

 

 

 

Це сталося зі мною.

Розвиток граматичних навичок. Минулий тривалий час

Ігрові технології навчання через наслідування і залучення до групових видів активності

 

 

 

 

 

 

 

Музичний гурток у школі. Пояснення ГМ та закріплення у письмі та усному мовленні

Формування мовленнєвих компетентностей

 

 

 

 

 

 

 

У шкільній їдальні.

Активізація лексики і граматики.

Формування мовленнєвих компетентностей

 

 

 

 

 

 

 

Мій день у школі. Розвиток навичок читання.

Формування мовленнєвих компетентностей

 

 

 

 

 

 

 

Шкільна освіта у Великій Британії. Навчання синтетичному читанню

 

Технологія індивідуалізації процесу навчання

 

 

 

 

 

 

 

 

Що мені подобається в школі. Порівняння шкільної системи України та Англії. Розвиток навичок аудіювання та говоріння

Розвиток мотивації для спілкування

 

 

 

 

 

 

 

 

Велика Британія. Україна

Сфера спілкування – публічна

Змістовні лінії: Громадянська відповідальність- (1) порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки, (2)розпитує про правила поведінки в європейських столицях, (3) демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі, (4)порівнює  Київ з іншими європейськими столицями, (5)робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва, (6)складає перелік правил поведінки під час екскурсії;
Підприємливість та фінансова грамотність- визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови.

Екологічна безпека та сталий розвиток – Складає перелік місць для екотуризму у своєму регіоні,

Безпека та здоров'я – (1)запитує про/пояснює правила безпеки пересування по Києву,

 

 

 

 

 

 

Велика Британія. Загальні відомості

Уведення нового ЛО

-робить повідомлення за опорою

 

-розповідає про майбутні плани простими реченнями

 

-порівнює інформацію

 

-розуміє короткі тексти

-веде діалог з допомогою вчителя

 

-розуміє короткі повідомлення на слух

 

-розповідає про відомих людей, вживаючи прості речення

-пише коротке повідомлення за зразком

 

-знаходить певну інформацію в тексті

the British Isles, entire, offence, to be made up of, to refer to, union, kingdom, nationality, national identity, to border, level plain, elevation, above sea level, vast majority, barely, urban, to empty into, soil, course, sugar beet, navigate, dam, hydroelectric plant, fishing ground

soda, chatroom, to reconcile, to be hesitant, regardless, cross, hint, prediction, evidence, hiker, coast, path, mountain range, square, current, strait, jungles, curry

exchange family, a pity, got tired, polite, skatepark, wicked, sightseeing, ferry, dock, waterfront, weird, to drive crazy, BBC English, open-air, leisure pool, wave machine, to hang out, rubbish, Commonwealth countries

annual mean temperature, populationdensity, emergency call, peroxide curls.

escape, to dedicate, rhesus monkey, cage, spot, luggage rack, belongings, inconvenience, to split, I was stuck, to figure out, zipper

 

to rival, epoch, to leave mark, invasion, to wipe smth of the face of the earth, a leading spiritual and cultural centre, glorious pages of the past, staggering current realities, yet so youthful city, scenic city, to mention

Конструкції  майбутнього часу

аm\is\are doing,

 be going to,

will

 

 

 

Articles

 

 

 

 

 

Verb+adjective

Розвиток слухо-зорового сприйняття по темі і формування вимови.
 

 

 

 

 

 

 

 

Україна. Загальні відомості. Навчання монологічному мовленню шляхом переказу

Розвиток слухо-зорового сприйняття по темі і формування вимови

 

 

 

 

 

 

 

Скоро завершиться навчання. Плани на канікули. Навчання синтетичному читанню з елементами аналізу.

Ігрові технології навчання через наслідування і залучення до групових видів активності.
 

 

 

 

 

 

 

 

Факти про Об’єднане Королівство та Україну. Обговорення інформації.

Розвиток мотивації для спілкування

 

 

 

 

 

 

 

Цікаві місця Великої Британії. Тренування в читанні з словником.

Формування мовленнєвих компетентностей

 

 

 

 

 

 

 

 

В аеропорту. Розвиток навичок говоріння.

Розвиток мотивації для спілкування

 

 

 

 

 

 

 

Цікаві факти про групу Бітлс. Розвиток навичок аудіювання.

Формування мовленнєвих компетентностей

 

 

 

 

 

 

 

 

Видатні українці. Бесіда за темою

Технологія індивідуалізації процесу навчання

 

 

 

 

 

 

 

Сім чудес України. Перегляд відео. Навчання аудіювання монологічної мови.

Формування мовленнєвих компетентностей

 

 

 

 

 

 

 

Об’єднане Королівство та Україна. Порівняльна характеристика

 

Формування мовленнєвих компетентностей

 

 

 

 

 

 

 

Де б ти хотів жити? Побудова зв’язного висловлювання з аргументуванням думки

Технологія індивідуалізації процесу навчання

 

 

 

 

 

 

 

Урок домашнього читання

USA

Технологія індивідуалізації процесу навчання

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Тітарева Oлена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Mazur Olesia
Пов’язані теми
Англійська мова, 8 клас, Планування
Інкл
До підручника
Англійська мова (4-й рік навчання) 8 клас (Пахомова Т.Г., Бондар Т.І.)
Додано
4 березня
Переглядів
2001
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку