Модифікована навчальна програма з інформатики 4 клас

Про матеріал
Модифікована навчальна програма з інформатики для учня 4 класу з 4 рівнем підтримки на уроках.
Перегляд файлу

Навчальний предмет:       Інформатика

Учитель: Корець І. С.

 

 

ЗМІСТ

ЦІЛІ НАВЧАННЯ

 

ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ, СПРЯМОВАНІ  НА ДОСЯГНЕННЯ  МЕТИ

ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ, ЯКІ  ЗАСВОЇЛА УЧЕНИЦЯ ЗА РІК/СЕМЕСТР

  1. Інформація навколо мене

Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики.

Алгоритм підготовки комп’ютера до роботи.

Джерела інформації. Цінність інформації. Інформаційні процеси.

Способи подання інформації. Інфографіка.

Процесор та пам’ять комп’ютера. Пристрої введення та виведення інформації. Історія розвитку комп’ютерної техніки. 

Комп’ютерна мережа. Інтернет речей.

Електронна скринька. Створення та реєстрація електронної поштової адреси. Структура електронного листа та його створення.

Спілкування в Інтернеті. Інтернет спільноти. Правила безпеки мережевого спілкування. Робота з онлайн-дошкою.

Інструктаж з БЖД.Критичне оцінювання інформації. Фейк. Надмірна кількість інформації. Зорові ілюзії.

Ефективна співпраця через мережу Інтернет. Групова взаємодія. Групові ролі. Планування групової діяльності.

 

Довгострокові: знає правила безпеки життєдіяльності при роботі з комп’ютерною технікою, усвідовлює роль технологій в навчальній діяльності та житті.

 

Короткострокові:

визначає учасників інформаційних процесів; шукає інформацію за ключовими словами; заповнює шаблони, схеми за наведеним зразком;

виконує роль, яку пропонує група

З допомогою вчителя уміє: відкривати та зберігати потрібний документ,;

розпізнає надійні і ненадійні джерела інформації за URLадресою; упорядковує об’єкти за заданими ознаками.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

розпізнає послідовність повторюваних дій; ідентифікує об’єкти на основі схем за допомогою

запитань із відповідями «так / ні»;

З допомогою вчителя: складає лінійні алгоритми; створює просту програму в навчальному середовищі на

основі наданого алгоритму та налагоджує її; визначає блоки команд, за допомогою яких можна розв’язати задачу; створює прості мультимедійні продукти.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

визначає об'єкти, їх властивості та значення; експериментує з доступними моделями, фіксує зміни, що

відбуваються;

З допомогою вчителя:  групує об’єкти; висловлює припущення щодо події, яка змінила значення

властивості об’єкта; свторює моделі об’єктів;  називає оригінальні відповідники інформаційних та

реальних моделей; створює QR-код.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

обирає зручні для себе способи роботи з пристроями

введення та виведення даних; описує основні функції доступних комп’ютерних

пристроїв;дотримується стратегій уникнення проблем, що

випливають з необачного використання комп’ютерних

пристроїв та мереж;шанує права творців інформаційних продуктів; не списує і не дає списувати

З допомогою вчителя: використовує програми, ігри та сайти, зважаючи на свій

вік;налаштовує відповідне програмне середовище для зручної роботи

 

  1.                Діагностика рівня засвоєння навчального матеріалу (індивідуальне тестування).

 

  1.                Контроль якості засвоєння матеріалу (зменшення кількості завдань, додатковий час на виконання, організаційна допомога асистента, підказки до виконання завдань)

 

  1.                Поділ завдань на декілька простіших

 

4. Завдання меншої тривалості або кількості (при збереженні складності)

 

 

 

 

 

 

5. Покрокові інструкції, алгоритми до виконання завдань

 

 

6. Використання «нетипових методик» (ком’пютерні технології, ауді/відеоматеріали, тестові завдання, предметний матеріал тощо)

 

7. Індивідуальне повторення для учениці фронтальних інструкцій у спрощеній формі.

 

 

 

8.Використання альтернативної чи спрощеної системи комунікації

 

 

  1. Алгоритми та програми

Роль службових слів під час побудови алгоритмів. Логічні висловлювання. Заперечення. Розв’язування логічних задач. Застосування логіки в повсякденному житті.

Алгоритми з розгалуженням. Не повне розгалуження.

Повне розгалуження. Удосконалення програми «Правила переходу вулиці на світлофорі» із застосуванням повного розгалуження.

Алгоритми з повторенням. Безперервне повторення. Алгоритм з умовою.

Алгоритми із заданою кількістю повторень.

  1. Моделі та моделювання

Моделі серед нас. 3D друк. Огляд 3D моделей.

Моделі, котрі допомагають дослідувати навколишнє середовище та навчатись. Роботи. Ознайомлення з графічним редактором 3D-Paint.

Шифри і коди. Кодування інформації. Створення власної розповіді в текстовому редакторі, її формування, розміщення в мережі та створення посилання на неї через QR-код.

Порівняння моделей. Створення порівняльної таблиці моделей.

Нереальні реальності. Вітрові електростанції та їх моделі. Віртуальна та доповнена реальність. Створення віртуального світу.

Подорож не виходячи з дому за допомогою Google Maps. Навігатор та космічна місія.

  1. Проєкти та презентації

Редактори, котрі завжди під рукою. Хмарні сховища. 

Мультимедійні дані. Цифрові пристрої для створення мультимедіа. Створення репортажу уроку. 

Збої в роботі пристроїв. Визначення несправносте, котрі можна вирішити самотужки. Командна співпраця.

Достовірність інформації. Уникнення помилок. Визначення ресурсів з правдивою інформацією. Пошук зображень в мережі Інтернет.

Авторське право. Копірайт. Створення власної презентації із вказівкою авторського матеріалу.

Ефективна робота в команді.

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, Планування
Інкл
Додано
22 лютого 2023
Переглядів
1993
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку